quote:<i8b4uUnderground> d-_-b
<BonyNoMore> how u make that inverted b?
<BonyNoMore> wait
<BonyNoMore> never mind
Smakelijkquote:Op woensdag 10 december 2008 13:07 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga eens kijken of er nog wat te eten is
Is ook vakantie manquote:Op woensdag 10 december 2008 13:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben al een jaar niet geweestNou ja, weekend Istanbul, for free
Ik ga de 19e voor het eerst in 5 jaar weer een weekend wegquote:Op woensdag 10 december 2008 13:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben al een jaar niet geweestNou ja, weekend Istanbul, for free
Dat dacht ik al!quote:
Als ze vervelend worden gewoon de deur van de slaapkamer blokkeren!quote:Ze slapen wel in haar kamer neem ik aanmaar het huis is verder klein...verder moet ik gewoon werken dus overdag ben ik weg...en afhankelijk van of ze van plan zijn te gaan koken zal ik ze ontlopen...
Maar op 1 of andere manier kan ik niet om het idee heeft dat 'mamsie' mij 'nog wel wat te vertellen heeft' wetende dat zij zelf het lef niet heeft om iets tegen mij te zeggen (wat haar probleem is) en dit vervolgens wel allemaal gaat mededelen aan haar 3 vrienden en haar mamsiemaar we zullen het zien...
ik wacht wel af en ik ga mamsie dan ook wel eens even piekfijn duidelijk maken wat ik van haar dochter vind mocht dit gebeuren
En het is niet dat ik dat idee ergns van heb onttrokken of ergens heb gehoord..... maar mijn gevoel zegt dat nu eenmaal...... Op een of andere vage manier
quote:Op woensdag 10 december 2008 13:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat dacht ik al!
7!
[..]
Als ze vervelend worden gewoon de deur van de slaapkamer blokkeren!
Ik ben wel in een wraakzuchtige bui vandaag... en dan is het nog niet eens mijn wraak.
Ik las 'tetten'...quote:
quote:
bash?quote:
En daar slagroom van eten?quote:
quote:<NES> lol
<NES> I download something from Napster
<NES> And the same guy I downloaded it from starts downloading it from me when I'm done
<NES> I message him and say "What are you doing? I just got that from you"
<NES> "getting my song back fucker"
Je mag best bij mij komen schoonmaken terwijl ik zit te leren hoorquote:Op woensdag 10 december 2008 13:16 schreef Aarti het volgende:
halve dag voorbij, pffff wat haat ik thuiszitten!
strijkenquote:Op woensdag 10 december 2008 13:21 schreef JortK het volgende:
Ik ga zo ook nog maar even wat strijken
Luxepaardjequote:
quote:<Khassaki> HI EVERYBODY!!!!!!!!!!
<Judge-Mental> try pressing the the Caps Lock key
<Khassaki> O THANKS!!! ITS SO MUCH EASIER TO WRITE NOW!!!!!!!
<Judge-Mental> fuck me
Met room?quote:
ik doe er niet aanquote:
quote:
Zonder room , en de kruidenkaas was opquote:Op woensdag 10 december 2008 13:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met room?
Of toch liever kruidenkaas?
Jij houdt ook wel van tetten?quote:
Vandaar de goedkoopquote:Op woensdag 10 december 2008 13:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
is hier gelukkig goedkoop
[..]
Zonder room , en de kruidenkaas was op
jij hebt um doorquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op woensdag 10 december 2008 13:31 schreef Pheno het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* LL doet voorzichtig want wilt zich niet prikkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Geen ideequote:Op woensdag 10 december 2008 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Is Maarten z'n kontje wel okee dan?
Wil je een loodriem van me lenen?quote:Op woensdag 10 december 2008 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Terug van de zwemmelarij![]()
820 meter jaja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Gekkenhuisquote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ogen?
Nee ik val niet op tettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Het is extra training met gewichten.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gekkenhuishorizontaal bedoelde ik 820 meter
Ja, 't is wel goedquote:
Goed punt om eens te proberen, baantjes trekken met een loodriem om. Eens onthouden voor zondagquote:Op woensdag 10 december 2008 14:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is extra training met gewichten.
Huisvrouw van lik-me-kutjequote:Op woensdag 10 december 2008 14:14 schreef JortK het volgende:
En toen stond me strijkplank bijna in de hens.
Nep vrouwquote:Op woensdag 10 december 2008 14:14 schreef JortK het volgende:
En toen stond me strijkplank bijna in de hens.
denk toch dat hij eerst de strijkplank heeft geredquote:Op woensdag 10 december 2008 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Vraag ik me toch af of hij eerst die post gemaakt heeft of eerst de strijkplank gered. Wat denk jij LL?
Denk dat die strijkplank niet meer te redden isquote:Op woensdag 10 december 2008 14:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
denk toch dat hij eerst de strijkplank heeft gered
Das niet erg, JortK is ook niet meer te reddenquote:Op woensdag 10 december 2008 14:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk dat die strijkplank niet meer te redden is
Wat ben je aan het leren?quote:Op woensdag 10 december 2008 14:43 schreef Fha het volgende:
Arme strijkplank..
Pff ik heb geen zin meer in leren
Biological psychology. erg boeiend maar wel ontzettend vermoeiend.quote:
Bestaat dat nog dan? De laatste keer dat ik dat deed was in 1998 of zo.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:32 schreef JortK het volgende:
Lasergamen is wel cool, jammer dat je dat hier nergens in de buurt kan doen.
En wat is biological psychology?quote:Op woensdag 10 december 2008 14:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Biological psychology. erg boeiend maar wel ontzettend vermoeiend.
Dejavu!quote:Op woensdag 10 december 2008 14:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Bestaat dat nog dan? De laatste keer dat ik dat deed was in 1998 of zo.
Erg vermoeiendquote:Op woensdag 10 december 2008 14:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wat is biological psychology?
Klinkt inderdaad interessantquote:Op woensdag 10 december 2008 14:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Erg vermoeiend![]()
Nee uuhm veel over hersenen en hersenstructuren, neuronen, synapsen, andere interne regulatie systemen.. etcetc.
Hipquote:Op woensdag 10 december 2008 14:59 schreef Fha het volgende:
Nee uuhm veel over hersenen en hersenstructuren, neuronen, synapsen, andere interne regulatie systemen.. etcetc.
Jij weet ook alles naar dirty talk te vertalen hequote:Op woensdag 10 december 2008 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hip
Zal ik eens even lekker mijn synaps in jouw neuroon reguleren?
Zij begintquote:Op woensdag 10 december 2008 15:10 schreef Ladylike het volgende:
Jij weet ook alles naar dirty talk te vertalen he
ze kan toch ook niet weten dat jij een woorden-fetish hebtquote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hip
Zal ik eens even lekker mijn synaps in jouw neuroon reguleren?
Geen tetten?quote:Op woensdag 10 december 2008 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga over een uurtje maar eens richting kantoor![]()
Dan bier, lasergamen, bier, eten, bier, en ook wel bier..
Dat klinkt alsof het de bedoeling is dat het pijn doetquote:Op woensdag 10 december 2008 15:17 schreef Fha het volgende:
ik denk dat mijn vriend jouw frontale lobbel dan gaat bewerken.
Nee. Wel frontale lobbels, hoor ik net. Misschien telt dat ook welquote:
Het telt alleen als het bobbels zijnquote:Op woensdag 10 december 2008 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Wel frontale lobbels, hoor ik net. Misschien telt dat ook wel
Ohquote:Op woensdag 10 december 2008 15:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het telt alleen als het bobbels zijn
In zijn broekquote:Op woensdag 10 december 2008 15:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het telt alleen als het bobbels zijn
BobbelS?!?quote:
Denk dat dat wel zijn bedoeling dan is jaquote:Op woensdag 10 december 2008 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof het de bedoeling is dat het pijn doet
Doeeiquote:Op woensdag 10 december 2008 15:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
BobbelS?!?
DAT wil ik meemakennu naar huis
Arme flesquote:Op woensdag 10 december 2008 15:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Denk dat dat wel zijn bedoeling dan is ja
best wel jaquote:
Dat ik dan vanavond opnieuw weer mega honger heb.. Maar ach dat zie ik dan wel weer.quote:
Wie wat hoe waar?!quote:Op woensdag 10 december 2008 16:30 schreef OA het volgende:
Zo, kreeg ik toch even onverwachts bezoek...
Nu snap ik dat je het niet maken wil, boerenkoolquote:Op woensdag 10 december 2008 16:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat ik dan vanavond opnieuw weer mega honger heb.. Maar ach dat zie ik dan wel weer.
Boernkool!![]()
Jij bent gekquote:Op woensdag 10 december 2008 16:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu snap ik dat je het niet maken wil, boerenkool
De Baas?quote:Op woensdag 10 december 2008 16:30 schreef OA het volgende:
Zo, kreeg ik toch even onverwachts bezoek...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |