Dat vind ik dus ook, en lezers hebben recht op een eerlijke meningquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee zoiets had ik al verwacht hahaha![]()
![]()
maar het is wel het eerlijkst
Niet iedereen weet dat playstation portable en playstation 3 van sony is, maar ze weten wel dat het van playstation isquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:30 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Playstation is niet het merk. Dat is Sony.
Dus zou 't logischer zijn:Nintendo Sony Microsoft
ofWii Playstation Xbox
Maargoed, just my 2 cents
Sony staat wel degelijk op beide machinesquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nintendo is voor zowel de Nintendo DS als de Nintendo Wii neem ik aan. Zowel de Playstation 3 als Playstation portable hebben playstation in hun naam en niet "Sony"
iddquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:33 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Niet iedereen weet dat playstation portable en playstation 3 van sony is, maar ze weten wel dat het van playstation is
en ik zou mijn DS spellen niet zoeken onder 'Wii' maar wel onder 'Nintendo'
Het is ook Nintendo Wii, Nintendo DS
En zoals rossdale zegt: Playstation 2, playstation 3, playstation portable en niet sony playstation 3 etc
Het is maar net wat de consument begrijptquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:33 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Niet iedereen weet dat playstation portable en playstation 3 van sony is, maar ze weten wel dat het van playstation is
en ik zou mijn DS spellen niet zoeken onder 'Wii' maar wel onder 'Nintendo'
Het is ook Nintendo Wii, Nintendo DS
En zoals rossdale zegt: Playstation 2, playstation 3, playstation portable en niet sony playstation 3 etc
Klopt, maar PSP wordt nooit Sony Playstation Portable genoemdquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:34 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Sony staat wel degelijk op beide machines
Inderdaadquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het is maar net wat de consument begrijpt
Nee, helemaal nietsquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Klopt, maar PSP wordt nooit Sony Playstation Portable genoemd
Maargoed ze spreken ook niet over Microsoft Xbox 360... dus achja. Maakt het echt zoveel uit?
Persoonlijk vind ik dat wel een beetje afbreuk doen aan de presentatie. Maar misschien ben ik wat dat betreft wel een muggenzifterquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Klopt, maar PSP wordt nooit Sony Playstation Portable genoemd
Maargoed ze spreken ook niet over Microsoft Xbox 360... dus achja. Maakt het echt zoveel uit?
Mods worden vaak niet belicht, en dat is echt zondequote:Op dinsdag 9 december 2008 13:43 schreef WhiteLightning het volgende:
ik kan helaas niet op de site kijken.
maar heeft het een pc gedeelte, das hetgene wat mij interesseert.
veel sites lopen daar ver achter mee, als je kijkt hoe groot de community van sommige games is, en alle mods die ervoor uitkomen.
Dat vind ik dus idioot. Net zoals mensen die ervan overtuigd zijn dat "Allstars" het merk is van het "Allstars"quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:33 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik zou mn DS spellen gewoon onder DS zoekenquote:en ik zou mijn DS spellen niet zoeken onder 'Wii' maar wel onder 'Nintendo'
Het is ook een Sony Playstation 3 en een Sony Playstation Portablequote:Het is ook Nintendo Wii, Nintendo DS
Maar je zegt evenmin "Ik heb een Nintendo Wii" als dat je zou zeggen ik heb een "Sony Playstation 3"quote:En zoals rossdale zegt: Playstation 2, playstation 3, playstation portable en niet sony playstation 3 etc
Lees: Veel gezeik, iedereen doet het op zijn of haar eigen manierquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:46 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Dat vind ik dus idioot. Net zoals mensen die ervan overtuigd zijn dat "Allstars" het merk is van het "Allstars"
model van Converse.
[..]
Ik zou mn DS spellen gewoon onder DS zoeken
[..]
Het is ook een Sony Playstation 3 en een Sony Playstation Portable
[..]
Maar je zegt evenmin "Ik heb een Nintendo Wii" als dat je zou zeggen ik heb een "Sony Playstation 3"
Je zegt gewoon "Ik heb een Wii" of "Ik heb een Playstation/PS3"
Het gaat er om wat de meeste mensen begrijpen en niet om hoe het hoortquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:46 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Dat vind ik dus idioot. Net zoals mensen die ervan overtuigd zijn dat "Allstars" het merk is van het "Allstars"
model van Converse.
[..]
Ik zou mn DS spellen gewoon onder DS zoeken
[..]
Het is ook een Sony Playstation 3 en een Sony Playstation Portable
[..]
Maar je zegt evenmin "Ik heb een Nintendo Wii" als dat je zou zeggen ik heb een "Sony Playstation 3"
Je zegt gewoon "Ik heb een Wii" of "Ik heb een Playstation/PS3"
whehehehehe Sheeps On Strike!quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:47 schreef Moozzie het volgende:
Runx pas maar op, je schapen zijn aan het trainen om jou van het veld te slaan als je ze weer gaat 'stalken'
ja we(zij ik post geen nieuwsquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:43 schreef WhiteLightning het volgende:
ik kan helaas niet op de site kijken.
maar heeft het een pc gedeelte, das hetgene wat mij interesseert.
veel sites lopen daar ver achter mee, als je kijkt hoe groot de community van sommige games is, en alle mods die ervoor uitkomen.
ja idd. vanavond maar even high res texture mod voor fallout3 maar even proberenquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mods worden vaak niet belicht, en dat is echt zonde
quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja idd. vanavond maar even high res texture mod voor fallout3 maar even proberen
ik bedoelde deze, kan alleen niet kijken grrquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]![]()
http://fallout3.rpg-mods.com/downloadarea/Fallout-3-Mods/
Naaaisquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik bedoelde deze, kan alleen niet kijken grr
http://www.gamershell.com/news_65974.html
hooiquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hellooooooo
idd ik wil het spel altijd nog mooier maken.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:00 schreef Runx het volgende:
klopt ik ben het ook mee eens dat er weer aandacht aan pc gaming moet komen, ook voor coole mods want die zijn er genoeg, als ik een spel heb dan zoek ik er ook mods,etc altijd voor op
suc6quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:06 schreef debbie_19 het volgende:dudes...ik moet zo al naar de bekkentrekker
ja klopt,quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd ik wil het spel altijd nog mooier maken.![]()
voorbeeld oblivion. das echt niet normaal meer hoe dat eruit ziet, met iets van 50 mods ofzo
veel succes en sterktequote:Op dinsdag 9 december 2008 14:06 schreef debbie_19 het volgende:dudes...ik moet zo al naar de bekkentrekker
Succes dan maar alvastquote:
good luckquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:06 schreef debbie_19 het volgende:dudes...ik moet zo al naar de bekkentrekker
Thxquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:18 schreef -Madskillz28TH het volgende:
was ik weer, kut drukte
btw netjes Mooz
dat was idd vet. en die multitheft auto.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:13 schreef Runx het volgende:
[..]
ja niet altijd mooier maar leuker, bij gta bijvoorbeeldals mods goed zijn uitgewerkt zijn ze echt leuk
ik had bij gta vice city (die heb ik op pc gespeeld) een mod wat de hele stad veranderde, je zag allemaal echte winkels, echte auto's , echte merken van auto's etc , echt een te coole mod![]()
moozzie wat was er nou met schapenquote:
CS 1.5 was veul leukerderquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat was idd vet. en die multitheft auto.
en zonder mods hadden we nooit CSS gehad
CS1.6 met Warcraft modquote:
ja mta was ook zeer tof idd, en hele nieuwe toevoeging aan het spel, en gewoon vrijwilig gemaakt door mensen niet te gelovenquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat was idd vet. en die multitheft auto.
en zonder mods hadden we nooit CSS gehad
Die heb ik echt fucking vaak gespeeld ookquote:
Je scrolt maar naar bovenquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:25 schreef Runx het volgende:
[..]
moozzie wat was er nou met schapenik heb het niet meegkregen omdat me baas binnen liep
zou je zo lief zijn om het nog eens te posten
CSS is voor echte eindbazen!quote:
thats not the pointquote:
Geweldige mod jaquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die heb ik echt fucking vaak gespeeld ookAltijd lekker rushen met undead
quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:32 schreef -Madskillz28TH het volgende:
I'm dreaming of a white, christmas
quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:47 schreef Moozzie het volgende:
Runx pas maar op, je schapen zijn aan het trainen om jou van het veld te slaan als je ze weer gaat 'stalken'
hier draait de heul dag kerst muziekquote:
oja was het even vergeten dat je het op de zelfde pagina had gepost, fak dat is een teken dat ik te hard werkquote:
kan je mij helpen binnenkort om een kerstboom te halen ?quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hier draait de heul dag kerst muziek
kerstboompje staat er
Lampjes hangen er
ik moest lachenquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:39 schreef Runx het volgende:
[..]
oja was het even vergeten dat je het op de zelfde pagina had gepost, fak dat is een teken dat ik te hard werk
lach maar, ik heb me opdrachten wel afquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:40 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik moest lachen![]()
of, je bent niet zo slim
quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hier draait de heul dag kerst muziek
kerstboompje staat er
Lampjes hangen er
Hard door fappen jongequote:Op dinsdag 9 december 2008 14:32 schreef -Madskillz28TH het volgende:
I'm dreaming of a white, christmas
quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:38 schreef Runx het volgende:
[..]![]()
![]()
nee joh dat is gewoon harde voorspel wat wel altijd doen
Altijd lastig natuurlijkquote:
denk het laatste inderdaadquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:40 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik moest lachen![]()
of, je bent niet zo slim
hoi! en wat voor kleur heeft de vlek ?quote:
Rozequote:Op dinsdag 9 december 2008 14:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoi! en wat voor kleur heeft de vlek ?
Oh noes de vlektyfus inspectorquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoi! en wat voor kleur heeft de vlek ?
Weet niet of je daar nou zo blij mee moet zijnquote:
Zijn dag is toch al kut dus kunnen we nu wel helemaal verneukenquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Weet niet of je daar nou zo blij mee moet zijn
Mijn huidige daginvulling op mijn werk: "controleren of er niet teveel spaties in documenten zitten".quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Weet niet of je daar nou zo blij mee moet zijn
en en en en en gebruikte ik in mijn vorige bericht te veel onnodige spaties ?quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:52 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mijn huidige daginvulling op mijn werk: "controleren of er niet teveel spaties in documenten zitten".
Zoals ik zei: nu heb ik jullie.
Alsof jij naar zweden gaat voor het landquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:53 schreef Runx het volgende:
zijn er mensen hier wel eens naar Stockholm(Zweden) geweest ? en wat is hun mening, ervaring daar ? is het een beetje leuk ? uitgaan ? etc ?
Dudequote:Op dinsdag 9 december 2008 14:55 schreef Runx het volgende:
[..]
en en en en en gebruikte ik in mijn vorige bericht te veel onnodige spaties ?
lol, hoe moet ik dat ophalen dan ?quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:40 schreef Runx het volgende:
[..]
kan je mij helpen binnenkort om een kerstboom te halen ?lichtjes en kerstballen etc heb ik al
ik zeg toch ook uitgaanquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:55 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Alsof jij naar zweden gaat voor het land
Tip: gebruik er geen wietquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:53 schreef Runx het volgende:
zijn er mensen hier wel eens naar Stockholm(Zweden) geweest ? en wat is hun mening, ervaring daar ? is het een beetje leuk ? uitgaan ? etc ?
Hij wilt je autoquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
lol, hoe moet ik dat ophalen dan ?
Je vergeet het puntje na je smiliequote:Op dinsdag 9 december 2008 14:55 schreef Runx het volgende:
[..]
en en en en en gebruikte ik in mijn vorige bericht te veel onnodige spaties ?
"uitgaan" noemt ie datquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:55 schreef Runx het volgende:
[..]
ik zeg toch ook uitgaan, nee ik ga daar voor de schapen
ik deed dat altijd met de fiets, maar zal het niet een of ander manier in de auto passen ?quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
lol, hoe moet ik dat ophalen dan ?
ten eerste, dat past niet.quote:
nee das niet eerlijk je zou op de spaties lettenquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:57 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je vergeet het puntje na je smilie.
.
DUDE!!!.
escape while you can ..... run....run....runquote:
Klinkt heel romantischquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:57 schreef Runx het volgende:
[..]
ik deed dat altijd met de fiets, maar zal het niet een of ander manier in de auto passen ?
en bij de tpz daar achter verkopen ze ook kerst bomen, kunnen we x keer met de fiets gaan zetten we het achterop de fiets een houd vast andere steurt en lopen we naar huis ?
quote:
nee dat doe ik alleen in Nlquote:
Dat snap jij, dat snap ik, maar dat snapt die allochtoon nietquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:57 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ten eerste, dat past niet.
Ten tweede, alsof ik een kerstboom in me auto ga doen met al die kut naalden enzo
Rennen is voor homo'squote:Op dinsdag 9 december 2008 14:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
escape while you can ..... run....run....run
Hmm dat klinkt als ontzettend... uitdagend werkquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:52 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mijn huidige daginvulling op mijn werk: "controleren of er niet teveel spaties in documenten zitten".
Zoals ik zei: nu heb ik jullie.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:59 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat snap jij, dat snap ik, maar dat snapt die allochtoon niet
quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:57 schreef Moozzie het volgende:
[..]
"uitgaan" noemt ie dat
Schapen worden "uitgelaten" en dan gaat runx uit
Daarvoor ben ik nou naar de uni geweestquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm dat klinkt als ontzettend... uitdagend werk
dude waar bemoei je meequote:Op dinsdag 9 december 2008 14:59 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat snap jij, dat snap ik, maar dat snapt die allochtoon niet
vast ?? je wordt afgeslacht door de lokale bevolking. en nee dat is niet overdreven. ik heb vrienden in belfast nl.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:59 schreef Runx het volgende:
[..]
nee dat doe ik alleen in Nlstraks zit ik daar 5 jaar in de cel ofzo
quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm dat klinkt als ontzettend... uitdagend werk
Ik wil wel helpen, ligt eraan wanneerquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:01 schreef Runx het volgende:
[..]
dude waar bemoei je meedat snap ik heus wel
, als die wil helpen zegt die dat en zo niet, niet
LOL heb je een kutbui ofzo ?quote:
naja wordt ik in zweden tenminste afgeslacht door mooie blonde vrouwenquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vast ?? je wordt afgeslacht door de lokale bevolking. en nee dat is niet overdreven. ik heb vrienden in belfast nl.
Je vroeg je het wel afquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:01 schreef Runx het volgende:
[..]
dude waar bemoei je meedat snap ik heus wel
, als die wil helpen zegt die dat en zo niet, niet
Pure voldoening, wat ik je brom!quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:00 schreef Burdie het volgende:
[..]
Daarvoor ben ik nou naar de uni geweest.
... en op welke manier zei je dat belfast en zweden gerelateerd zijnquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vast ?? je wordt afgeslacht door de lokale bevolking. en nee dat is niet overdreven. ik heb vrienden in belfast nl.
hahahhaquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:02 schreef Runx het volgende:
[..]
naja wordt ik in zweden tenminste afgeslacht door mooie blonde vrouwen
dat is van arie en bastiaanquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
LOL heb je een kutbui ofzo ?
Hotel tip: Rica Talk Hotelquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:53 schreef Runx het volgende:
Dat is heul niet zo liefquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Als ik geen kerstpakket krijg, ga ik huilen, dan was dit écht voor nietsquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Pure voldoening, wat ik je brom!
ik kan meestal svaonds natuurlijk, maar hopelijk is het ook open savondsquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Ik wil wel helpen, ligt eraan wanneer
kwa tijd zit ik wel verlegen
quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
LOL heb je een kutbui ofzo ?
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
... en op welke manier zei je dat belfast en zweden gerelateerd zijn.
Hoop doet levenquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
Als ik geen kerstpakket krijg, ga ik huilen, dan was dit écht voor niets.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:05 schreef Runx het volgende:
[..]
ik kan meestal svaonds natuurlijk, maar hopelijk is het ook open savonds
deze week kan ik , behalve vrijdag dan zit ik in Beverwijk
Nouja, omgerekend verdien ik elke dag een paar nieuwe laarzenquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hoop doet leven
En heb je nu dan wel de illusie dat je het ergens voor deed?
aha naisquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:04 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Hotel tip: Rica Talk Hotel![]()
Fijne chix daaroZat er 3 dagen maar ben niet wezen stappen daaro.
Jij betaald?quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:08 schreef Runx het volgende:
[..]
aha nais
zal wel op internet kijken misschien ga ik iets plannen om met vrienden daar heen te gaan
Qua bedrag of qua voldoening?quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nouja, omgerekend verdien ik elke dag een paar nieuwe laarzen.
ik ken jou niet eensquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:10 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ken jou niet eensen nee ik betaal niet
nee je belt mij nooitquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:11 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Na alles wat ik voor je heb gedaan
Qua bedragquote:
Jawel maar jij bent altijd op de heidequote:
huhquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:12 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jawel maar jij bent altijd op de heide
En je weet dat ik daar allergisch voor ben... zelfs door de telefoon heen..
Waarom geef je dan mij de schuldquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:14 schreef Runx het volgende:
[..]
huhdat kan helemaal niet op de heide is er geen bereik
En wat kan je dan gaan doen voor een werkzaamheden?quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Qua bedrag.
Gelukkig heb ik bijna een serieuze baan, alleen nog even twee sollicitatierondes overleven.
ja maar jij doet er ook geen moeite voor als jij zo graag bevriend met mij wil zijn kon je allergie pillen nemenquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:15 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Waarom geef je dan mij de schuld
Het komt allemaal door die sletjes van je!!
Als jij de schapen nou gewoon met rust laat en wat vaker thuis komt (wtf) waren we beste vrienden geweest
Wbquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:13 schreef draculettetje het volgende:
ik was er ook weer
hoi!quote:
Ja grappig ha haquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:16 schreef Runx het volgende:
[..]
ja maar jij doet er ook geen moeite voor als jij zo graag bevriend met mij wil zijn kon je allergie pillen nemen
Kijk dat is altijd goed nieuwsquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoi!![]()
![]()
het water was weer lekker warm en de stroomdinges is nog niet gemaakt dus hoefde ik er ook niet tegen in te zwemmen!
wbquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:18 schreef MaleDuck het volgende:
ik ben er ook weer... na een veeeeeel te lange vergadering...
Was te verwachtenquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:18 schreef WhiteLightning het volgende:
Real Madrid ontslaat Schuster
LOL
Ben benieuwd hoe snel de NL-ers op de transferlijst staan...quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:18 schreef WhiteLightning het volgende:
Real Madrid ontslaat Schuster
LOL
ff wennen omdat ik 3x niet ben geweest door nijmegen en vakantiequote:Op dinsdag 9 december 2008 15:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kijk dat is altijd goed nieuwsEn hoe ging het verder?
tja soms doe ik ook dingen waar ik niet van hou , maar je moet wat over hebben voor je vriendenquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:17 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja grappig ha ha
Je weet dat ik niet van slikken hou
Thnxquote:
WBquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:18 schreef MaleDuck het volgende:
ook hoiquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:18 schreef MaleDuck het volgende:
Hmm even rustig aan doen dusquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ff wennen omdat ik 3x niet ben geweest door nijmegen en vakantie
maar was alleen in het bad dus zat ook niemand in de weg, kon goed op mn eigen tempo
staat nu wel allemaal in brand dus toch wat teveel gedaan
Jah dagquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:19 schreef Runx het volgende:
[..]
tja soms doe ik ook dingen waar ik niet van hou , maar je moet wat over hebben voor je vrienden
Hey draculettetje en runxquote:
ik mag hopen van niet, ik vindt het geweldige voetballers. (behalve drente danquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe snel de NL-ers op de transferlijst staan...
nee dan maar niet neppertquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:20 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jah dag
betaal nou maar gewoon de vakantie
zeker en dan donderdag ochtend weer en dan volgende week alweer naar nijmegen dus moet nog ff flink mn best doenquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm even rustig aan doen dusMaar wel fijn dat je tenminste alles op je eigen tempo kon doen
je hebt de verkeerde smile gebruikt nu moest je die gay smile gebruikenquote:
Ja dat is waar... maar zo ging het bij barcelona ook, daar zit nu toch ook geen NL-er meer?quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik mag hopen van niet, ik vindt het geweldige voetballers. (behalve drente dan)
Ow goed zo jaquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zeker en dan donderdag ochtend weer en dan volgende week alweer naar nijmegen dus moet nog ff flink mn best doen
heb nu dan ook pootje goed omhoog liggen
ja maar die willen resultaat zien dus dat ga ik ze geven ookquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ow goed zo jaEn volgende week niet te hard van stapel lopen he, je bezoek aan Nijmegen zal ook wel weer zwaar zijn
Ach er zijn zoveel mensen die iets willenquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja maar die willen resultaat zien dus dat ga ik ze geven ook
klopt en ook daar heb ik de neiging voor te hard willen lopenquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ach er zijn zoveel mensen die iets willen![]()
ja als het achteruit was gegaan, waren er mods aan het werk geweest denk ik...quote:
daar heb je gelijk in. ik ben een enorme sneider fan, ik hoop niet dat ie weg gaatquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja dat is waar... maar zo ging het bij barcelona ook, daar zit nu toch ook geen NL-er meer?
Ach soms is dat niet verkeerdquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
klopt en ook daar heb ik de neiging voor te hard willen lopen
Sneijder, ja zeker goede voetballer! Ben benieuwd hoeveel huntelaar aan spelen toe gaat komen...quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in. ik ben een enorme sneider fan, ik hoop niet dat ie weg gaat
tringgggquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:36 schreef Runx het volgende:
fak, al mijn collega's hebben vergadering, nu moet ik bij springen als het nodig is bij de telefoon
Haha preciesquote:
quote:
wie nietquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]![]()
draculettetje wil ook aandacht van je![]()
tuut tuut tuutquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:42 schreef Runx het volgende:
[..]
goedemiddag Tui servicedesk met ramtin![]()
zal ik mijn lijstje ook maar geven kan je dat meteen halenquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:45 schreef MaleDuck het volgende:
ik ben er ook vandoor... boodschappen doen
quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:45 schreef MaleDuck het volgende:
ik ben er ook vandoor... boodschappen doen
je bent de hele tijd er al, je wacht gewoon tot dat de topic bijna vol isquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:49 schreef Moozzie het volgende:
Jullie dachten waar is Moozzie nou?he
Maar maak jullie geen zorgen hoor lieve kindertjes ik ben hier
ok vergevenquote:
lekker hoarquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:53 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ik ga maar weer een uurtje eerder weg vandaag
zijn we weer aan het F5-en ?quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:51 schreef Runx het volgende:
[..]
je bent de hele tijd er al, je wacht gewoon tot dat de topic bijna vol is
nee nog 30 minutenquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:53 schreef Runx het volgende:
[..]
lekker hoar,
fijne avond WL(als je nu al weg gaat )
bedoel je nu?quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:53 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ik ga maar weer een uurtje eerder weg vandaag
naais i likequote:Op dinsdag 9 december 2008 15:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee nog 30 minutendus ik kan je nog even moreel ondersteunen
moozzie heeft zijn scriptje al aan gezet jaquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zijn we weer aan het F5-en ?
ik heb geen idee, ik denk dat ie geen zin meer heeft om hier te komen, hij gaf in het vorige topic al een opmerking van "ik vindt sommige mensen hier nog triester dan ik dacht".quote:
Zeg dan ook wie en waaromquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb geen idee, ik denk dat ie geen zin meer heeft om hier te komen, hij gaf in het vorige topic al een opmerking van "ik vindt sommige mensen hier nog triester dan ik dacht".
wel jammer vindt ik
Haha wtfquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Spiderman grapje wordt niet gewaardeerd.. WTF
mijn god!!!!!!! dat je dat op internet zet maakt het erg ongeloofwaardigquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
iddquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
joh
ik moest er wel hard om lachen
fak das wel echt zondequote:Op dinsdag 9 december 2008 16:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb geen idee, ik denk dat ie geen zin meer heeft om hier te komen, hij gaf in het vorige topic al een opmerking van "ik vindt sommige mensen hier nog triester dan ik dacht".
wel jammer vindt ik
hahahhahaha omgquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
quote:
hehehehehehe goedemiddag Renequote:Op dinsdag 9 december 2008 16:17 schreef renedis het volgende:
hallo menseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
neehquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:21 schreef Runx het volgende:
[..]
hehehehehehe goedemiddag Rene![]()
alles goed ?
wtf hoe is dat dan allemaal gekomen ?, ben je verder ok ?quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:26 schreef renedis het volgende:
[..]
neeh
1. mijn collega is ziek dus ik werk veel over-uren
2. mijn rx-7 is (bijna) total-los verklaart vanwege ene ongeluk dit weekend
3. door dat ongeluk heb ik pijn in mij scheenbeen
ik heb alleen last van me scheenbeen.. meer nietquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:27 schreef Runx het volgende:
[..]
wtf hoe is dat dan allemaal gekomen ?, ben je verder ok ?
wtf, ja das echt kut jongen, maar krijg je het terug van de verzekering ofzo iets ?quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:32 schreef renedis het volgende:
[..]
ik heb alleen last van me scheenbeen.. meer niet
ik was onderweg naar de mazda-dealer toen het gebeurdewas zelfs nog aan het warm rijden.
maargoed, ik ging de rotonde af en liet mijn koppeling omhoog komen, omdat hij zoveel PK's heeft en zo weinig weegt glijd je zo weg met dit weer. en dat gebeurde dus ook. tegen een paal en een ander auto aan
Laters Sgele en goeie reis alvastquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:37 schreef Sgele het volgende:
Zo...nog even wat dingen afmaken hier en dan richting huis
Morgen vroeg op (half 6 in de trein) en weer richting Boekarest
krijg niets terug vna de verzekering omdat ik WA verzekerd ben.. ik mag alles zelf dokken dusquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:34 schreef Runx het volgende:
[..]
wtf, ja das echt kut jongen, maar krijg je het terug van de verzekering ofzo iets ?
ging het zo hard dan ? dat die total los is ? das echt zonde man, maar gelukkig is alles met jou ok
Ouch, zwaar minder dusquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:41 schreef renedis het volgende:
[..]
krijg niets terug vna de verzekering omdat ik WA verzekerd ben.. ik mag alles zelf dokken dus
neeh het ging helemaal niet hard.. maar wel zo hard dat mijn rechter voorkant (van de paal + verhoogde middenberm) en linker achterkant (van de tegenligger) in elkaar zit.
auto rijdt nog wel en niets loop aan.
schade:
- rechter voorscherm
- voorbumper.
- rechter sideskirt
- linker achterlicht
- achterbumper
- linker achterscherm
onder de auto heb ik nog niet gekeken maar daar kan misschien ook nog wat kapot zijn aangezien ik een middenberm over ben gevlogen van 15/20 cm hoog.
zeker..quote:
Laterzquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:52 schreef renedis het volgende:
[..]
zeker..
geschatte schade: 5000 euro kweet het, rx-7's zijn duur
maar mensen, ik ga naar huis toe.
Cheers!
Thx p00p!quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:39 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Laters Sgele en goeie reis alvast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
that sucks ass matequote:Op dinsdag 9 december 2008 16:41 schreef renedis het volgende:
[..]
krijg niets terug vna de verzekering omdat ik WA verzekerd ben.. ik mag alles zelf dokken dus
neeh het ging helemaal niet hard.. maar wel zo hard dat mijn rechter voorkant (van de paal + verhoogde middenberm) en linker achterkant (van de tegenligger) in elkaar zit.
auto rijdt nog wel en niets loop aan.
schade:
- rechter voorscherm
- voorbumper.
- rechter sideskirt
- linker achterlicht
- achterbumper
- linker achterscherm
onder de auto heb ik nog niet gekeken maar daar kan misschien ook nog wat kapot zijn aangezien ik een middenberm over ben gevlogen van 15/20 cm hoog.
Jipquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:35 schreef MaleDuck het volgende:
hmmm balen renedis...
iedereen ook weer thuis?
quote:
eerste BSOD met vistaquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:48 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
*klimt naast logi**kijkt meej met spelletje*
wat doe ik eraan?quote:
wachten op een patch en in de tussentijd de PS3 versie spelenquote:
mogguhquote:Op woensdag 10 december 2008 02:59 schreef Sgele het volgende:
Zo, anders ben ik gewoon heul vroeg![]()
Goedemorgen allemaal
"werk" ze vandaag!
Goeiendag, jij bent ook al zo vroegquote:
Je bedoelt: Goeiedag, ben je nog steeds opquote:Op woensdag 10 december 2008 04:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
Goeiendag, jij bent ook al zo vroeg![]()
Dank je wel!![]()
Detailsquote:Op woensdag 10 december 2008 06:46 schreef Aho het volgende:
[..]
Je bedoelt: Goeiedag, ben je nog steeds op![]()
Mogguh voor alle mensen die niet of nauwlijks geslapen hebben
Ik heb heerlijk geslapen(lig altijd voor een paar uur in coma)quote:Op woensdag 10 december 2008 06:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Details
En die mensen die wel goed geslapen hebben?
Mogguh Aho
Voor werk naar het buitenland ja. Succes met de trein... Ik ben ook al een uur onderwegquote:Op woensdag 10 december 2008 06:55 schreef Aho het volgende:
[..]
Ik heb heerlijk geslapen(lig altijd voor een paar uur in coma)![]()
![]()
Btw je gaat vliegen?(te lui om terug te lezen)
goede morgen!quote:Op woensdag 10 december 2008 07:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Voor werk naar het buitenland ja. Succes met de trein... Ik ben ook al een uur onderweg![]()
Dank je wel draakje! En goedemorgenquote:Op woensdag 10 december 2008 07:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
goede morgen!
sgele goede reis!
pfff vanaf 0600 ben je al onderweg toch? hoe laat kom je als het goed is daar aan?quote:Op woensdag 10 december 2008 07:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dank je wel draakje! En goedemorgen![]()
Nu wachten in Leiden op de volgende trein
dan heb je er gewoon al weer een hele dag opzitten! tot wanneer blijf je deze keer?quote:Op woensdag 10 december 2008 07:24 schreef Sgele het volgende:
Ben rond 8 uur op Schiphol en om kwart voor 10 de lucht in.
Half 1 land ik in Boekarest.... Als het goed is
Gelukkig plannen ze op zon dag ook niks inquote:Op woensdag 10 december 2008 07:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan heb je er gewoon al weer een hele dag opzitten! tot wanneer blijf je deze keer?
da's idd dan wel lekker, heb je ook even tijd om bij te komen,quote:Op woensdag 10 december 2008 07:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gelukkig plannen ze op zon dag ook niks in
Volgende week woensdag vlieg ik weer terug.
Donderdag en vrijdag nog werken in Boxtel en dan een weekje vrij met kerstquote:Op woensdag 10 december 2008 07:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's idd dan wel lekker, heb je ook even tijd om bij te komen,
heb je dan bij terugkomst eindelijk je vakantie?
raar idee eigenlijk dat kerst alweer zo dichtbij is! maar lekker wel een weekje vrij dus dan!quote:Op woensdag 10 december 2008 07:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Donderdag en vrijdag nog werken in Boxtel en dan een weekje vrij met kerst
oke! in checkze enzoquote:Op woensdag 10 december 2008 07:39 schreef Sgele het volgende:
Tijd gaat echt hard ja!
Gelukkig wel ja. Ben er best aan toe eigenlijk
Ik ben op Schiphol. Ik meld me later weer even![]()
goede morgen beller! wat een gejompel weer!quote:Op woensdag 10 december 2008 08:00 schreef Bellerophon het volgende:
Goedemorgen deze morgen![]()
![]()
En vuige import/export Roemeen dat je er bent, doe voorzichtig daar he!!
Wat ben ik altijd vrolijk hequote:Op woensdag 10 december 2008 08:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
goede morgen beller! wat een gejompel weer!
![]()
vrolijk is goed!quote:Op woensdag 10 december 2008 08:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat ben ik altijd vrolijk he![]()
Dat bedoel ik maar evenquote:
klinkt goed, toch?quote:Op woensdag 10 december 2008 08:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar even
Zit er trouwens dik in dat ik binnenkort op een project geplaatst word
Ja zekerquote:
wanneer weet je meer?quote:Op woensdag 10 december 2008 08:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja zekerZou in ieder geval weer is wat anders zijn
Dat is dus even afwachtenquote:
Ok danquote:Op woensdag 10 december 2008 08:15 schreef draculettetje het volgende:
zo maar eens opstaan heb vandaag een afspraak op het werk
nee hoor als het goed is niet in ieder gevalquote:
Haha maakt niet uit hoorquote:Op woensdag 10 december 2008 08:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ook wel logisch ja, ik ben gewoon nog niet helemaal wakker
Ooow okquote:Op woensdag 10 december 2008 08:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee hoor als het goed is niet in ieder geval
meer iets waarvan mn collega het leuk vind mij te betrekken
jazeker, die collega is ook echt een goed zak!quote:Op woensdag 10 december 2008 08:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ooow okGelukkig maar, wel leuk dat je collega je bij zoiets wilt betrekken
mogguh WLquote:Op woensdag 10 december 2008 08:21 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal
zo nog even voor het werk prince of persia aanzetten, kan ik vanavond gelijk aan de slag!
totzo!
Dat is altijd fijnquote:Op woensdag 10 december 2008 08:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jazeker, die collega is ook echt een goed zak!
Wiehoehquote:Op woensdag 10 december 2008 08:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha dat vind ik nou een jompel waard
Mogguh WLquote:Op woensdag 10 december 2008 08:21 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal
zo nog even voor het werk prince of persia aanzetten, kan ik vanavond gelijk aan de slag!
totzo!
da's zeker waar, al is het werk niet leuk kunnen goede/leuke collega's een hoop goed makenquote:Op woensdag 10 december 2008 08:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is altijd fijnAls je het met collega's kan vinden
Nou hopen dat het dan succesvol uit zal pakkenquote:Op woensdag 10 december 2008 08:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's zeker waar, al is het werk niet leuk kunnen goede/leuke collega's een hoop goed maken
deze meneer belt ook altijd op als ik een week niet geweest ben, helaas deel ik met hem voor de rest alleen maar eigenlijk het kantoor, al proberen we meer dat ik het werk wat ik nu doe ook voor hem ga doen, kan ik ook lekker hier blijven en hoef ik niet meer naar ermelo
Morguh Draakquote:
pussyquote:Op woensdag 10 december 2008 08:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Hoe gaat ie met iedereen?
Gisteren met voetbal hamstring blessure opgelopen
ja, als ik eenmaal in beweging ben gaat het wel, maar als ik even stil heb gezeten/gestaan kan ik er bijna niet op staanquote:Op woensdag 10 december 2008 08:38 schreef Bellerophon het volgende:
Mogguh Mad, MD en Aho
Redelijk vervelend Mad, die blessure
Hmm minderquote:Op woensdag 10 december 2008 08:42 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, als ik eenmaal in beweging ben gaat het wel, maar als ik even stil heb gezeten/gestaan kan ik er bijna niet op staan
en ze zeggen altijd dat sport gezond isquote:
En daar gaat het om, dat het leuk isquote:Op woensdag 10 december 2008 08:44 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
en ze zeggen altijd dat sport gezond is
ik heb er vaker nadelen van dan voordelen
maar ja, is wel leuk
daaromquote:Op woensdag 10 december 2008 08:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En daar gaat het om, dat het leuk is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |