quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:32 schreef -Madskillz28TH het volgende:
I'm dreaming of a white, christmas
quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:47 schreef Moozzie het volgende:
Runx pas maar op, je schapen zijn aan het trainen om jou van het veld te slaan als je ze weer gaat 'stalken'
hier draait de heul dag kerst muziekquote:
oja was het even vergeten dat je het op de zelfde pagina had gepost, fak dat is een teken dat ik te hard werkquote:
kan je mij helpen binnenkort om een kerstboom te halen ?quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hier draait de heul dag kerst muziek
kerstboompje staat er
Lampjes hangen er
ik moest lachenquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:39 schreef Runx het volgende:
[..]
oja was het even vergeten dat je het op de zelfde pagina had gepost, fak dat is een teken dat ik te hard werk
lach maar, ik heb me opdrachten wel afquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:40 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik moest lachen![]()
of, je bent niet zo slim
quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hier draait de heul dag kerst muziek
kerstboompje staat er
Lampjes hangen er
Hard door fappen jongequote:Op dinsdag 9 december 2008 14:32 schreef -Madskillz28TH het volgende:
I'm dreaming of a white, christmas
quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:38 schreef Runx het volgende:
[..]![]()
![]()
nee joh dat is gewoon harde voorspel wat wel altijd doen
Altijd lastig natuurlijkquote:
denk het laatste inderdaadquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:40 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik moest lachen![]()
of, je bent niet zo slim
hoi! en wat voor kleur heeft de vlek ?quote:
Rozequote:Op dinsdag 9 december 2008 14:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoi! en wat voor kleur heeft de vlek ?
Oh noes de vlektyfus inspectorquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoi! en wat voor kleur heeft de vlek ?
Weet niet of je daar nou zo blij mee moet zijnquote:
Zijn dag is toch al kut dus kunnen we nu wel helemaal verneukenquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Weet niet of je daar nou zo blij mee moet zijn
Mijn huidige daginvulling op mijn werk: "controleren of er niet teveel spaties in documenten zitten".quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Weet niet of je daar nou zo blij mee moet zijn
en en en en en gebruikte ik in mijn vorige bericht te veel onnodige spaties ?quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:52 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mijn huidige daginvulling op mijn werk: "controleren of er niet teveel spaties in documenten zitten".
Zoals ik zei: nu heb ik jullie.
Alsof jij naar zweden gaat voor het landquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:53 schreef Runx het volgende:
zijn er mensen hier wel eens naar Stockholm(Zweden) geweest ? en wat is hun mening, ervaring daar ? is het een beetje leuk ? uitgaan ? etc ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |