quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:32 schreef -Madskillz28TH het volgende:
I'm dreaming of a white, christmas
quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:47 schreef Moozzie het volgende:
Runx pas maar op, je schapen zijn aan het trainen om jou van het veld te slaan als je ze weer gaat 'stalken'
hier draait de heul dag kerst muziekquote:
oja was het even vergeten dat je het op de zelfde pagina had gepost, fak dat is een teken dat ik te hard werkquote:
kan je mij helpen binnenkort om een kerstboom te halen ?quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hier draait de heul dag kerst muziek
kerstboompje staat er
Lampjes hangen er
ik moest lachenquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:39 schreef Runx het volgende:
[..]
oja was het even vergeten dat je het op de zelfde pagina had gepost, fak dat is een teken dat ik te hard werk
lach maar, ik heb me opdrachten wel afquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:40 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik moest lachen![]()
of, je bent niet zo slim
quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hier draait de heul dag kerst muziek
kerstboompje staat er
Lampjes hangen er
Hard door fappen jongequote:Op dinsdag 9 december 2008 14:32 schreef -Madskillz28TH het volgende:
I'm dreaming of a white, christmas
quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:38 schreef Runx het volgende:
[..]![]()
![]()
nee joh dat is gewoon harde voorspel wat wel altijd doen
Altijd lastig natuurlijkquote:
denk het laatste inderdaadquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:40 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik moest lachen![]()
of, je bent niet zo slim
hoi! en wat voor kleur heeft de vlek ?quote:
Rozequote:Op dinsdag 9 december 2008 14:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoi! en wat voor kleur heeft de vlek ?
Oh noes de vlektyfus inspectorquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoi! en wat voor kleur heeft de vlek ?
Weet niet of je daar nou zo blij mee moet zijnquote:
Zijn dag is toch al kut dus kunnen we nu wel helemaal verneukenquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Weet niet of je daar nou zo blij mee moet zijn
Mijn huidige daginvulling op mijn werk: "controleren of er niet teveel spaties in documenten zitten".quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Weet niet of je daar nou zo blij mee moet zijn
en en en en en gebruikte ik in mijn vorige bericht te veel onnodige spaties ?quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:52 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mijn huidige daginvulling op mijn werk: "controleren of er niet teveel spaties in documenten zitten".
Zoals ik zei: nu heb ik jullie.
Alsof jij naar zweden gaat voor het landquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:53 schreef Runx het volgende:
zijn er mensen hier wel eens naar Stockholm(Zweden) geweest ? en wat is hun mening, ervaring daar ? is het een beetje leuk ? uitgaan ? etc ?
Dudequote:Op dinsdag 9 december 2008 14:55 schreef Runx het volgende:
[..]
en en en en en gebruikte ik in mijn vorige bericht te veel onnodige spaties ?
lol, hoe moet ik dat ophalen dan ?quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:40 schreef Runx het volgende:
[..]
kan je mij helpen binnenkort om een kerstboom te halen ?lichtjes en kerstballen etc heb ik al
ik zeg toch ook uitgaanquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:55 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Alsof jij naar zweden gaat voor het land
Tip: gebruik er geen wietquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:53 schreef Runx het volgende:
zijn er mensen hier wel eens naar Stockholm(Zweden) geweest ? en wat is hun mening, ervaring daar ? is het een beetje leuk ? uitgaan ? etc ?
Hij wilt je autoquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
lol, hoe moet ik dat ophalen dan ?
Je vergeet het puntje na je smiliequote:Op dinsdag 9 december 2008 14:55 schreef Runx het volgende:
[..]
en en en en en gebruikte ik in mijn vorige bericht te veel onnodige spaties ?
"uitgaan" noemt ie datquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:55 schreef Runx het volgende:
[..]
ik zeg toch ook uitgaan, nee ik ga daar voor de schapen
ik deed dat altijd met de fiets, maar zal het niet een of ander manier in de auto passen ?quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
lol, hoe moet ik dat ophalen dan ?
ten eerste, dat past niet.quote:
nee das niet eerlijk je zou op de spaties lettenquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:57 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je vergeet het puntje na je smilie.
.
DUDE!!!.
escape while you can ..... run....run....runquote:
Klinkt heel romantischquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:57 schreef Runx het volgende:
[..]
ik deed dat altijd met de fiets, maar zal het niet een of ander manier in de auto passen ?
en bij de tpz daar achter verkopen ze ook kerst bomen, kunnen we x keer met de fiets gaan zetten we het achterop de fiets een houd vast andere steurt en lopen we naar huis ?
quote:
nee dat doe ik alleen in Nlquote:
Dat snap jij, dat snap ik, maar dat snapt die allochtoon nietquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:57 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ten eerste, dat past niet.
Ten tweede, alsof ik een kerstboom in me auto ga doen met al die kut naalden enzo
Rennen is voor homo'squote:Op dinsdag 9 december 2008 14:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
escape while you can ..... run....run....run
Hmm dat klinkt als ontzettend... uitdagend werkquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:52 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mijn huidige daginvulling op mijn werk: "controleren of er niet teveel spaties in documenten zitten".
Zoals ik zei: nu heb ik jullie.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:59 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat snap jij, dat snap ik, maar dat snapt die allochtoon niet
quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:57 schreef Moozzie het volgende:
[..]
"uitgaan" noemt ie dat
Schapen worden "uitgelaten" en dan gaat runx uit
Daarvoor ben ik nou naar de uni geweestquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm dat klinkt als ontzettend... uitdagend werk
dude waar bemoei je meequote:Op dinsdag 9 december 2008 14:59 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat snap jij, dat snap ik, maar dat snapt die allochtoon niet
vast ?? je wordt afgeslacht door de lokale bevolking. en nee dat is niet overdreven. ik heb vrienden in belfast nl.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:59 schreef Runx het volgende:
[..]
nee dat doe ik alleen in Nlstraks zit ik daar 5 jaar in de cel ofzo
quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm dat klinkt als ontzettend... uitdagend werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |