Jah dagquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:19 schreef Runx het volgende:
[..]
tja soms doe ik ook dingen waar ik niet van hou , maar je moet wat over hebben voor je vrienden
Hey draculettetje en runxquote:
ik mag hopen van niet, ik vindt het geweldige voetballers. (behalve drente danquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe snel de NL-ers op de transferlijst staan...
nee dan maar niet neppertquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:20 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jah dag
betaal nou maar gewoon de vakantie
zeker en dan donderdag ochtend weer en dan volgende week alweer naar nijmegen dus moet nog ff flink mn best doenquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm even rustig aan doen dusMaar wel fijn dat je tenminste alles op je eigen tempo kon doen
je hebt de verkeerde smile gebruikt nu moest je die gay smile gebruikenquote:
Ja dat is waar... maar zo ging het bij barcelona ook, daar zit nu toch ook geen NL-er meer?quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik mag hopen van niet, ik vindt het geweldige voetballers. (behalve drente dan)
Ow goed zo jaquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zeker en dan donderdag ochtend weer en dan volgende week alweer naar nijmegen dus moet nog ff flink mn best doen
heb nu dan ook pootje goed omhoog liggen
ja maar die willen resultaat zien dus dat ga ik ze geven ookquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ow goed zo jaEn volgende week niet te hard van stapel lopen he, je bezoek aan Nijmegen zal ook wel weer zwaar zijn
Ach er zijn zoveel mensen die iets willenquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja maar die willen resultaat zien dus dat ga ik ze geven ook
klopt en ook daar heb ik de neiging voor te hard willen lopenquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ach er zijn zoveel mensen die iets willen![]()
ja als het achteruit was gegaan, waren er mods aan het werk geweest denk ik...quote:
daar heb je gelijk in. ik ben een enorme sneider fan, ik hoop niet dat ie weg gaatquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja dat is waar... maar zo ging het bij barcelona ook, daar zit nu toch ook geen NL-er meer?
Ach soms is dat niet verkeerdquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
klopt en ook daar heb ik de neiging voor te hard willen lopen
Sneijder, ja zeker goede voetballer! Ben benieuwd hoeveel huntelaar aan spelen toe gaat komen...quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in. ik ben een enorme sneider fan, ik hoop niet dat ie weg gaat
tringgggquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:36 schreef Runx het volgende:
fak, al mijn collega's hebben vergadering, nu moet ik bij springen als het nodig is bij de telefoon
Haha preciesquote:
quote:
wie nietquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]![]()
draculettetje wil ook aandacht van je![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |