Qua bedragquote:
Jawel maar jij bent altijd op de heidequote:
huhquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:12 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jawel maar jij bent altijd op de heide
En je weet dat ik daar allergisch voor ben... zelfs door de telefoon heen..
Waarom geef je dan mij de schuldquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:14 schreef Runx het volgende:
[..]
huhdat kan helemaal niet op de heide is er geen bereik
En wat kan je dan gaan doen voor een werkzaamheden?quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Qua bedrag.
Gelukkig heb ik bijna een serieuze baan, alleen nog even twee sollicitatierondes overleven.
ja maar jij doet er ook geen moeite voor als jij zo graag bevriend met mij wil zijn kon je allergie pillen nemenquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:15 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Waarom geef je dan mij de schuld
Het komt allemaal door die sletjes van je!!
Als jij de schapen nou gewoon met rust laat en wat vaker thuis komt (wtf) waren we beste vrienden geweest
Wbquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:13 schreef draculettetje het volgende:
ik was er ook weer
hoi!quote:
Ja grappig ha haquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:16 schreef Runx het volgende:
[..]
ja maar jij doet er ook geen moeite voor als jij zo graag bevriend met mij wil zijn kon je allergie pillen nemen
Kijk dat is altijd goed nieuwsquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoi!![]()
![]()
het water was weer lekker warm en de stroomdinges is nog niet gemaakt dus hoefde ik er ook niet tegen in te zwemmen!
wbquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:18 schreef MaleDuck het volgende:
ik ben er ook weer... na een veeeeeel te lange vergadering...
Was te verwachtenquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:18 schreef WhiteLightning het volgende:
Real Madrid ontslaat Schuster
LOL
Ben benieuwd hoe snel de NL-ers op de transferlijst staan...quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:18 schreef WhiteLightning het volgende:
Real Madrid ontslaat Schuster
LOL
ff wennen omdat ik 3x niet ben geweest door nijmegen en vakantiequote:Op dinsdag 9 december 2008 15:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kijk dat is altijd goed nieuwsEn hoe ging het verder?
tja soms doe ik ook dingen waar ik niet van hou , maar je moet wat over hebben voor je vriendenquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:17 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja grappig ha ha
Je weet dat ik niet van slikken hou
Thnxquote:
WBquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:18 schreef MaleDuck het volgende:
ook hoiquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:18 schreef MaleDuck het volgende:
Hmm even rustig aan doen dusquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ff wennen omdat ik 3x niet ben geweest door nijmegen en vakantie
maar was alleen in het bad dus zat ook niemand in de weg, kon goed op mn eigen tempo
staat nu wel allemaal in brand dus toch wat teveel gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |