Ooow okquote:Op woensdag 10 december 2008 08:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee hoor als het goed is niet in ieder geval
meer iets waarvan mn collega het leuk vind mij te betrekken
jazeker, die collega is ook echt een goed zak!quote:Op woensdag 10 december 2008 08:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ooow okGelukkig maar, wel leuk dat je collega je bij zoiets wilt betrekken
mogguh WLquote:Op woensdag 10 december 2008 08:21 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal
zo nog even voor het werk prince of persia aanzetten, kan ik vanavond gelijk aan de slag!
totzo!
Dat is altijd fijnquote:Op woensdag 10 december 2008 08:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jazeker, die collega is ook echt een goed zak!
Wiehoehquote:Op woensdag 10 december 2008 08:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha dat vind ik nou een jompel waard
Mogguh WLquote:Op woensdag 10 december 2008 08:21 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal
zo nog even voor het werk prince of persia aanzetten, kan ik vanavond gelijk aan de slag!
totzo!
da's zeker waar, al is het werk niet leuk kunnen goede/leuke collega's een hoop goed makenquote:Op woensdag 10 december 2008 08:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is altijd fijnAls je het met collega's kan vinden
Nou hopen dat het dan succesvol uit zal pakkenquote:Op woensdag 10 december 2008 08:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's zeker waar, al is het werk niet leuk kunnen goede/leuke collega's een hoop goed maken
deze meneer belt ook altijd op als ik een week niet geweest ben, helaas deel ik met hem voor de rest alleen maar eigenlijk het kantoor, al proberen we meer dat ik het werk wat ik nu doe ook voor hem ga doen, kan ik ook lekker hier blijven en hoef ik niet meer naar ermelo
Morguh Draakquote:
pussyquote:Op woensdag 10 december 2008 08:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Hoe gaat ie met iedereen?
Gisteren met voetbal hamstring blessure opgelopen
ja, als ik eenmaal in beweging ben gaat het wel, maar als ik even stil heb gezeten/gestaan kan ik er bijna niet op staanquote:Op woensdag 10 december 2008 08:38 schreef Bellerophon het volgende:
Mogguh Mad, MD en Aho
Redelijk vervelend Mad, die blessure
Hmm minderquote:Op woensdag 10 december 2008 08:42 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, als ik eenmaal in beweging ben gaat het wel, maar als ik even stil heb gezeten/gestaan kan ik er bijna niet op staan
en ze zeggen altijd dat sport gezond isquote:
En daar gaat het om, dat het leuk isquote:Op woensdag 10 december 2008 08:44 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
en ze zeggen altijd dat sport gezond is
ik heb er vaker nadelen van dan voordelen
maar ja, is wel leuk
daaromquote:Op woensdag 10 december 2008 08:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En daar gaat het om, dat het leuk is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |