iddquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
joh
ik moest er wel hard om lachen
fak das wel echt zondequote:Op dinsdag 9 december 2008 16:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb geen idee, ik denk dat ie geen zin meer heeft om hier te komen, hij gaf in het vorige topic al een opmerking van "ik vindt sommige mensen hier nog triester dan ik dacht".
wel jammer vindt ik
hahahhahaha omgquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Spiderman grapje wordt niet gewaardeerd.. WTF
quote:
hehehehehehe goedemiddag Renequote:Op dinsdag 9 december 2008 16:17 schreef renedis het volgende:
hallo menseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
neehquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:21 schreef Runx het volgende:
[..]
hehehehehehe goedemiddag Rene![]()
alles goed ?
wtf hoe is dat dan allemaal gekomen ?, ben je verder ok ?quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:26 schreef renedis het volgende:
[..]
neeh
1. mijn collega is ziek dus ik werk veel over-uren
2. mijn rx-7 is (bijna) total-los verklaart vanwege ene ongeluk dit weekend
3. door dat ongeluk heb ik pijn in mij scheenbeen
ik heb alleen last van me scheenbeen.. meer nietquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:27 schreef Runx het volgende:
[..]
wtf hoe is dat dan allemaal gekomen ?, ben je verder ok ?
wtf, ja das echt kut jongen, maar krijg je het terug van de verzekering ofzo iets ?quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:32 schreef renedis het volgende:
[..]
ik heb alleen last van me scheenbeen.. meer niet
ik was onderweg naar de mazda-dealer toen het gebeurdewas zelfs nog aan het warm rijden.
maargoed, ik ging de rotonde af en liet mijn koppeling omhoog komen, omdat hij zoveel PK's heeft en zo weinig weegt glijd je zo weg met dit weer. en dat gebeurde dus ook. tegen een paal en een ander auto aan
Laters Sgele en goeie reis alvastquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:37 schreef Sgele het volgende:
Zo...nog even wat dingen afmaken hier en dan richting huis
Morgen vroeg op (half 6 in de trein) en weer richting Boekarest
krijg niets terug vna de verzekering omdat ik WA verzekerd ben.. ik mag alles zelf dokken dusquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:34 schreef Runx het volgende:
[..]
wtf, ja das echt kut jongen, maar krijg je het terug van de verzekering ofzo iets ?
ging het zo hard dan ? dat die total los is ? das echt zonde man, maar gelukkig is alles met jou ok
Ouch, zwaar minder dusquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:41 schreef renedis het volgende:
[..]
krijg niets terug vna de verzekering omdat ik WA verzekerd ben.. ik mag alles zelf dokken dus
neeh het ging helemaal niet hard.. maar wel zo hard dat mijn rechter voorkant (van de paal + verhoogde middenberm) en linker achterkant (van de tegenligger) in elkaar zit.
auto rijdt nog wel en niets loop aan.
schade:
- rechter voorscherm
- voorbumper.
- rechter sideskirt
- linker achterlicht
- achterbumper
- linker achterscherm
onder de auto heb ik nog niet gekeken maar daar kan misschien ook nog wat kapot zijn aangezien ik een middenberm over ben gevlogen van 15/20 cm hoog.
zeker..quote:
Laterzquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:52 schreef renedis het volgende:
[..]
zeker..
geschatte schade: 5000 euro kweet het, rx-7's zijn duur
maar mensen, ik ga naar huis toe.
Cheers!
Thx p00p!quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:39 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Laters Sgele en goeie reis alvast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
that sucks ass matequote:Op dinsdag 9 december 2008 16:41 schreef renedis het volgende:
[..]
krijg niets terug vna de verzekering omdat ik WA verzekerd ben.. ik mag alles zelf dokken dus
neeh het ging helemaal niet hard.. maar wel zo hard dat mijn rechter voorkant (van de paal + verhoogde middenberm) en linker achterkant (van de tegenligger) in elkaar zit.
auto rijdt nog wel en niets loop aan.
schade:
- rechter voorscherm
- voorbumper.
- rechter sideskirt
- linker achterlicht
- achterbumper
- linker achterscherm
onder de auto heb ik nog niet gekeken maar daar kan misschien ook nog wat kapot zijn aangezien ik een middenberm over ben gevlogen van 15/20 cm hoog.
Jipquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:35 schreef MaleDuck het volgende:
hmmm balen renedis...
iedereen ook weer thuis?
quote:
eerste BSOD met vistaquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:48 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
*klimt naast logi**kijkt meej met spelletje*
wat doe ik eraan?quote:
wachten op een patch en in de tussentijd de PS3 versie spelenquote:
mogguhquote:Op woensdag 10 december 2008 02:59 schreef Sgele het volgende:
Zo, anders ben ik gewoon heul vroeg![]()
Goedemorgen allemaal
"werk" ze vandaag!
Goeiendag, jij bent ook al zo vroegquote:
Je bedoelt: Goeiedag, ben je nog steeds opquote:Op woensdag 10 december 2008 04:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
Goeiendag, jij bent ook al zo vroeg![]()
Dank je wel!![]()
Detailsquote:Op woensdag 10 december 2008 06:46 schreef Aho het volgende:
[..]
Je bedoelt: Goeiedag, ben je nog steeds op![]()
Mogguh voor alle mensen die niet of nauwlijks geslapen hebben
Ik heb heerlijk geslapen(lig altijd voor een paar uur in coma)quote:Op woensdag 10 december 2008 06:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Details
En die mensen die wel goed geslapen hebben?
Mogguh Aho
Voor werk naar het buitenland ja. Succes met de trein... Ik ben ook al een uur onderwegquote:Op woensdag 10 december 2008 06:55 schreef Aho het volgende:
[..]
Ik heb heerlijk geslapen(lig altijd voor een paar uur in coma)![]()
![]()
Btw je gaat vliegen?(te lui om terug te lezen)
goede morgen!quote:Op woensdag 10 december 2008 07:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Voor werk naar het buitenland ja. Succes met de trein... Ik ben ook al een uur onderweg![]()
Dank je wel draakje! En goedemorgenquote:Op woensdag 10 december 2008 07:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
goede morgen!
sgele goede reis!
pfff vanaf 0600 ben je al onderweg toch? hoe laat kom je als het goed is daar aan?quote:Op woensdag 10 december 2008 07:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dank je wel draakje! En goedemorgen![]()
Nu wachten in Leiden op de volgende trein
dan heb je er gewoon al weer een hele dag opzitten! tot wanneer blijf je deze keer?quote:Op woensdag 10 december 2008 07:24 schreef Sgele het volgende:
Ben rond 8 uur op Schiphol en om kwart voor 10 de lucht in.
Half 1 land ik in Boekarest.... Als het goed is
Gelukkig plannen ze op zon dag ook niks inquote:Op woensdag 10 december 2008 07:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan heb je er gewoon al weer een hele dag opzitten! tot wanneer blijf je deze keer?
da's idd dan wel lekker, heb je ook even tijd om bij te komen,quote:Op woensdag 10 december 2008 07:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gelukkig plannen ze op zon dag ook niks in
Volgende week woensdag vlieg ik weer terug.
Donderdag en vrijdag nog werken in Boxtel en dan een weekje vrij met kerstquote:Op woensdag 10 december 2008 07:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's idd dan wel lekker, heb je ook even tijd om bij te komen,
heb je dan bij terugkomst eindelijk je vakantie?
raar idee eigenlijk dat kerst alweer zo dichtbij is! maar lekker wel een weekje vrij dus dan!quote:Op woensdag 10 december 2008 07:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Donderdag en vrijdag nog werken in Boxtel en dan een weekje vrij met kerst
oke! in checkze enzoquote:Op woensdag 10 december 2008 07:39 schreef Sgele het volgende:
Tijd gaat echt hard ja!
Gelukkig wel ja. Ben er best aan toe eigenlijk
Ik ben op Schiphol. Ik meld me later weer even![]()
goede morgen beller! wat een gejompel weer!quote:Op woensdag 10 december 2008 08:00 schreef Bellerophon het volgende:
Goedemorgen deze morgen![]()
![]()
En vuige import/export Roemeen dat je er bent, doe voorzichtig daar he!!
Wat ben ik altijd vrolijk hequote:Op woensdag 10 december 2008 08:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
goede morgen beller! wat een gejompel weer!
![]()
vrolijk is goed!quote:Op woensdag 10 december 2008 08:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat ben ik altijd vrolijk he![]()
Dat bedoel ik maar evenquote:
klinkt goed, toch?quote:Op woensdag 10 december 2008 08:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar even
Zit er trouwens dik in dat ik binnenkort op een project geplaatst word
Ja zekerquote:
wanneer weet je meer?quote:Op woensdag 10 december 2008 08:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja zekerZou in ieder geval weer is wat anders zijn
Dat is dus even afwachtenquote:
Ok danquote:Op woensdag 10 december 2008 08:15 schreef draculettetje het volgende:
zo maar eens opstaan heb vandaag een afspraak op het werk
nee hoor als het goed is niet in ieder gevalquote:
Haha maakt niet uit hoorquote:Op woensdag 10 december 2008 08:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ook wel logisch ja, ik ben gewoon nog niet helemaal wakker
Ooow okquote:Op woensdag 10 december 2008 08:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee hoor als het goed is niet in ieder geval
meer iets waarvan mn collega het leuk vind mij te betrekken
jazeker, die collega is ook echt een goed zak!quote:Op woensdag 10 december 2008 08:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ooow okGelukkig maar, wel leuk dat je collega je bij zoiets wilt betrekken
mogguh WLquote:Op woensdag 10 december 2008 08:21 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal
zo nog even voor het werk prince of persia aanzetten, kan ik vanavond gelijk aan de slag!
totzo!
Dat is altijd fijnquote:Op woensdag 10 december 2008 08:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jazeker, die collega is ook echt een goed zak!
Wiehoehquote:Op woensdag 10 december 2008 08:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha dat vind ik nou een jompel waard
Mogguh WLquote:Op woensdag 10 december 2008 08:21 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal
zo nog even voor het werk prince of persia aanzetten, kan ik vanavond gelijk aan de slag!
totzo!
da's zeker waar, al is het werk niet leuk kunnen goede/leuke collega's een hoop goed makenquote:Op woensdag 10 december 2008 08:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is altijd fijnAls je het met collega's kan vinden
Nou hopen dat het dan succesvol uit zal pakkenquote:Op woensdag 10 december 2008 08:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's zeker waar, al is het werk niet leuk kunnen goede/leuke collega's een hoop goed maken
deze meneer belt ook altijd op als ik een week niet geweest ben, helaas deel ik met hem voor de rest alleen maar eigenlijk het kantoor, al proberen we meer dat ik het werk wat ik nu doe ook voor hem ga doen, kan ik ook lekker hier blijven en hoef ik niet meer naar ermelo
Morguh Draakquote:
pussyquote:Op woensdag 10 december 2008 08:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Hoe gaat ie met iedereen?
Gisteren met voetbal hamstring blessure opgelopen
ja, als ik eenmaal in beweging ben gaat het wel, maar als ik even stil heb gezeten/gestaan kan ik er bijna niet op staanquote:Op woensdag 10 december 2008 08:38 schreef Bellerophon het volgende:
Mogguh Mad, MD en Aho
Redelijk vervelend Mad, die blessure
Hmm minderquote:Op woensdag 10 december 2008 08:42 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, als ik eenmaal in beweging ben gaat het wel, maar als ik even stil heb gezeten/gestaan kan ik er bijna niet op staan
en ze zeggen altijd dat sport gezond isquote:
En daar gaat het om, dat het leuk isquote:Op woensdag 10 december 2008 08:44 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
en ze zeggen altijd dat sport gezond is
ik heb er vaker nadelen van dan voordelen
maar ja, is wel leuk
daaromquote:Op woensdag 10 december 2008 08:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En daar gaat het om, dat het leuk is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |