quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:14 schreef LastRequest het volgende:
Morgen moet het niet sneeuwen hoor, moet om 6.25u van huis weg.. met dit weer is het dan veel te glad om te fietsen
Meid, open er een topic over.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat is dat nou!
Ik had de lapo
Maar mag zeker niet omdat ik uit Ehv kom
Ik voel me gediscrimidingesd
Kan toch zeker niet gaan lopen naar het stationquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:18 schreef Mikkie het volgende:
Dat wordt dan lopen morgen, LR. Ik hoop dat er vannacht een pak van 30 cm valt. Het gaat vast niet gebeuren, maar 't zou wel leuk zijn. Ik vind het grappig om te zien hoe de dagroutine van een land dan compleet op zijn gat kan gaan
.
Piet opent hier de nieuwe topics, tenzij ie echt niet aanwezig is.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat is dat nou!
Ik had de lapo
Maar mag zeker niet omdat ik uit Ehv kom
Ik voel me gediscrimidingesd
Was niet bot bedoeldquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Okee, dank voor de info, ik zal t niet meer doen
Nee, met megaveel spullen op de fiets, dat werktquote:LR schreef:
Kan toch zeker niet gaan lopen naar het station
Heb megaveel spullen mee voor dat kutkamp..
Weet ik.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:22 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Was niet bot bedoeldNu weet je het iig.
Ik ben op zoek naar een geschikt plaatje voor de fipo maar het wil niet echt.
Tuurlijk wel, daar ben ik inmiddels expert inquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee, met megaveel spullen op de fiets, dat werkt.
Ik ook, twee kinderen, vier boodschappentassen met 8 pakken drinken en eten voor een weekquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:26 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, daar ben ik inmiddels expert in
Mijn hond is coolquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:26 schreef Mikkie het volgende:
Een hondenfipo zou wel het dieptepunt van de reeks zijn.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:26 schreef Mikkie het volgende:
Das toch niet zo heel raar.. dan ben ik pas echt dement, gezien m'n portemonnee thuis, m'n fiets vergeten op het station, etcquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
het is echt ernstig gesteldik ben zo vergeetachtig, pluis men jas net na, zit daar nog een heul belangrijke brief in die ik nog op de bus moest doen... netjes kopie gemaakt bij AH, toen boodschap, maar vergeten op de bus te doen
Jezus wat een mormel.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen is ie nu wat groter.
Nee, het dieptepunt was jouw banplaatje.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:26 schreef Mikkie het volgende:
Oh noes, ik heb et Syndroom van LRquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:29 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Das toch niet zo heel raar.. dan ben ik pas echt dement, gezien m'n portemonnee thuis, m'n fiets vergeten op het station, etc
Kan maar zo hoor, ik vergeet superveel, maar das meer vanwege drukte en stress denk ik.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Oh noes, ik heb et Syndroom van LR
Bepaalde cadeautjes voor vriend en zusje die ik toevallig op die site tegenkwam, en ik heb qua levertijd enzo goede ervaringen met bol.. maar die 2e bestelling van gister heb ik nog niet gedaan, dus kan ik je code gebruiken thanksquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:46 schreef Mikkie het volgende:
Prutsers hier allemaal.
Wat bestellen jullie allemaal bij Bol dan? Over het algemeen zijn ze namelijk niet bijzonder goedkoop...
Ik zie het nog voor mequote:Op dinsdag 9 december 2008 12:32 schreef Mikkie het volgende:
Wat was er mis met mijn banplaatje?Dat was voor veel mensen gewoon een eye-opener
.
wel gemakkelijkquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:46 schreef Mikkie het volgende:
Prutsers hier allemaal.
Wat bestellen jullie allemaal bij Bol dan? Over het algemeen zijn ze namelijk niet bijzonder goedkoop...
Fail. Ik zie m iig niet.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:18 schreef Mikkie het volgende:
Toch even tieten plaatsen op de eerste pagina:
[ afbeelding ]
Ik wel, dus wie failt hier nou?quote:
Knap:quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik wel, dus wie failt hier nou?
Maar vooruit, ik host 'm wel even ergens anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:29 schreef Nielez het volgende:
[..]
Knap:Zal nog wel in m'n tempfolder staan ofzo, dat 'ie daar naar linktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Nou zeg, zo erg is ie toch nietquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:40 schreef Nielez het volgende:
Nm. Ik had m niet willen zien.
Dankjewel Mik
quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oftewel, je kan beter hier blijven hangen
Het ging toch om dat je niet mensen naar andere topics mocht sturen ofzoquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:03 schreef swarmahoer het volgende:
het gaat om uitgaan in nijmegen dit keer niet om de slowchat yas
Oh echt nasty ook als dat ding eruit isquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:55 schreef swarmahoer het volgende:
http://www.redtube.com/9065
klikken op eigen risico
Alleen al als ik redtube zie staan gaan alle alarmbellen rinkelenquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Toen ik de titel las heb i het maar weer snel weggeklikt
owjaquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Het ging toch om dat je niet mensen naar andere topics mocht sturen ofzo
Iets wat JIJ gedaan hebt
ik vraag me af hoe het erin gekomen isquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oh echt nasty ook als dat ding eruit is
Da's informatiekunde ipv -ca, vinden ze niet leuk..quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:03 schreef swarmahoer het volgende:
hier zitten ook n aantal informatica studentennielz slari moblo en ib
Haha nee hoorquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:12 schreef DaNoon het volgende:
Ik heb er helaas ook op geklikt...
Mocht ik een of andere regel hebben overtreden met mijn eerste post in dit topic: sorry yo, ik ben een fok-noob.
ze moeten niet zeiken, is hetzelfde ze leren alleen meer de architectuur kant ip van het programmeren.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:14 schreef Nielez het volgende:
[..]
Da's informatiekunde ipv -ca, vinden ze niet leuk..
Ofzo ..
no problemsquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:12 schreef DaNoon het volgende:
Ik heb er helaas ook op geklikt... [edit: ik zit op m'n werk namelijk, niet tof]
Mocht ik een of andere regel hebben overtreden met mijn eerste post in dit topic: sorry yo, ik ben een fok-noob.
+1quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ze moeten niet zeiken, is hetzelfde ze leren alleen meer de architectuur kant ip van het programmeren.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Haha nee hoorwe waren gewoon een beetje aant ouwehoeren
Aha..quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:16 schreef swarmahoer het volgende:
no problemsoud ''zeer'' hahaha alleen niet voor ons maar voor de mods
Oh, kijk uit met welke privégegevens je weggeeft hier, anders gaat swarma zich op jou projecteren ipv op Hosti.quote:
Je maakt me nieuwsgierig, vandaar een tvpquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zeg, weet 1 van jullie misschien waar mijn stalkobject is?
Dan kan ik hem op MSN laten schrikken met dingen die ik over hem weet en niet zou moeten weten
Of gewoon pikante details over zn leven, das ook goed.
Kleur bankstel doet ook al veel ws
Zeker, ik heb nu maar eens die link doorgestuurd naar mijn e-mail. Want ik moest nou elke keer gaan zoeken naar die link via fok in studieruimte (en dat is afleiding, en mijn concentratie is vrij beperkt). Zit je gelijk weer een half uur kansloze zooi op fok te lezen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jij hebt vrijdag toch ook tentamen of niet?
die rucollege.tk is echt handig..
Wat ben je aan t kijken?quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat is het toch met fucking series dat ze eerst een heel debat gaan houden voordat ze elkander gewoon fucking neerschieten
Whut?quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oh, kijk uit met welke privégegevens je weggeeft hier, anders gaat swarma zich op jou projecteren ipv op Hosti.
gelukkig maarquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nou er is wel een significant verschil hoor
Is toch ook maar een minor voor jou? Die die hards kunnen er nog wel eens over struikelenquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:10 schreef Slarioux het volgende:
Ik heb geen probleem met kunde vs. ca hoor
Het wordt mijn master maar ik vind het nogal kunstmatige vijandschap.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is toch ook maar een minor voor jou? Die die hards kunnen er nog wel eens over struikelen
tvp betekent terugvindpostquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:00 schreef DaNoon het volgende:
nou succes hè
edit: en waar staat tvp eigenlijk voor?
Inderdaadquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:19 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Het wordt mijn master maar ik vind het nogal kunstmatige vijandschap.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je wilde gewoon 2x zaad posten, sexist.
alles wat ik plaats is leukquote:
Jou pesten is ook geen ruk (quote:
Haha inderdaad..quote:
Ik hap nietquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jou pesten is ook geen ruk () aan he
.
Ik vermoed de typo!quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Haha inderdaad..
Hmmm ik vind iets heel raar, ik moet de nrs 588-705 lezen en vervolgens 611-640 en 666-667
Maar die vallen toch al onder dat voorgenoemde stuk(in dezelfde week is het de voorgeschreven stof)
Of zou het zijn om die andere nummers extra te benadrukken, of ist een typo en moet het 605 zijn..
Als thevotary hier nog rond hangt
nee alleen niels sla en ib en moblo volgends mijquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:08 schreef DaNoon het volgende:
is de helft hier klasgenoot of zo?
sorryquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik word gebeld door iemand die ik niet ken en daar houd ik helemaal niet van
slik je welquote:
Die lijst die je vanochtend ging maken?quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:15 schreef LastRequest het volgende:
Zo ik heb een mooie lijst naast me op de muur gehangen met wat ik moet doen.. dan kan ik afstrepen
Jazeker! Maar ik heb inmiddels al een hoop gedaan dus das fijn, want als ik nu de lijst pas ophang kan ik al meteen een paar dingen wegstrepenquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Die lijst die je vanochtend ging maken?
Omdat je gewoon een sloddervos bent?quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kan iemand me trouwens uitleggen waarom mijn kamer altijd veranderd in hiroshima als ik aant leren ben
Je bent je bewust van het feit dat concepten altijd op ±326 punten afgekeurd worden?quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Morgen bespreking van 't concept van de thesis die ik ingeleverd heb, hoop dat ie niet teveel te zeuren heeft.
Dat komt vast doordat jij er altijd zo'n rommeltje van maaktquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ze willen ons gewoon niet meer in UVT
Nee idd... dus daarom maar hier hè? heb je nog tips?quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ze willen ons gewoon niet meer in UVT
bestaat er nog meer op fok dan alleen het nijmegen topic danquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Je kan ook gewoon in Myactive topic kijken he of er weer opnieuw gepost is
Wat fijn dat je dat allemaal bijhoudt swarmi!quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:21 schreef swarmahoer het volgende:
het eerste topic duurde trouwens 5 maandenkan gebeuren natuurlijk
12 mei moeten we het 5 jarig bestaan vieren
Ik zou dan met die kleinere beginnen, lijkt het sneller alsof je al heel veel hebt gedaanquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:23 schreef LastRequest het volgende:
Verplicht creatief zijn is best moeilijk!
Maar goed al 2 grote dingen af, nu nog 24 kleinere
wat doet je denken dat ik daar benquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat fijn dat je dat allemaal bijhoudt swarmi!. Niks te doen op je stage of gewoon nutteloos tijdverdrijf?
Die krater op het eind ook, gadverdammequote:Op dinsdag 9 december 2008 13:55 schreef swarmahoer het volgende:
http://www.redtube.com/9065
klikken op eigen risico
Het filmpje uberhaubtquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:42 schreef swarmahoer het volgende:
is het trouwens banwaardig om daar screenshots van te plaatsen
Het feit dat je constant zit te fokken, misschien?quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat doet je denken dat ik daar ben
Nah, ik kreeg al een ban voor een vrouw met een bos haar, dus ik denk dat een opengesperde anus waar de darmen bijna uittiefen ook wel banwaardig kan zijn ja. Mits je daarna Misstique uitlacht en geen berouw toont, natuurlijkquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:42 schreef swarmahoer het volgende:
is het trouwens banwaardig om daar screenshots van te plaatsen
mwa ik vind het anders kansrijk hoorquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:56 schreef Mikkie het volgende:
Is dit trouwens een kansloze poging om aan meer notes te komen, swarmi?
Nog meer twitteraarsquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:16 schreef morgane het volgende:
Ik zit nu dat Twitter uit te proberen waar iedereen het tegenwoordig over heeft, best grappig. Ook handig met van die 3voor12 updates enzo.
Ik twitter ook!quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:18 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nog meer twitteraarsDupje voegde me laatst ookal toe
Gevonden volgens mijquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:25 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik twitter ook!
Kijk wel even bij Dupje
Dat filmpje, liet me echt hard lachenquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oh echt nasty ook als dat ding eruit is
En dat uitstekende loof zat ook nog ns op twee plekkenquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:29 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat filmpje, liet me echt hard lachen
Vooral dat begin, met alleen dat uitstekende loof!
Die jaquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:35 schreef IrishBastard het volgende:
Je bedoelt die gigantische bos vies japans schaamhaar?
Het ziet er altijd uit alsof die lui een stijltang gebruiken om dat haar recht te maken ofzoquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:37 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Die ja. Alles scheren, en dan die jungle op je buik laten staan
.
je moet ook niet fokken tijdens het etenquote:
t was iets met enquete volgends mijquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:26 schreef Slarioux het volgende:
Wat was die bol.com code ookalweer?
Ja ik dacht ga lekker met m'n bordje achter de laptop zitten, valt vies tegenquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:41 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je moet ook niet fokken tijdens het eten
't Zit niet lekker?quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:42 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja ik dacht ga lekker met m'n bordje achter de laptop zitten, valt vies tegen
Heb hem gevondenquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
t was iets met enquete volgends mij
Srslyquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:45 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ze heeft last van haar darmen denk ik.
Moet je vooral aan denken als je dat op gaat eten..quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:41 schreef IrishBastard het volgende:
Ik ook
Mijn pizza ziet er een beetje uit als die aars aan het eind
Doe je goedquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:55 schreef Dupje het volgende:
Avond
Stage tussen gesprek gehad, beoordeeld met een 7!
wat waren je verbeterpuntenquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:55 schreef Dupje het volgende:
Avond
Stage tussen gesprek gehad, beoordeeld met een 7!
alsof ik dat thuis niet doequote:Op dinsdag 9 december 2008 17:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het feit dat je constant zit te fokken, misschien?
Mooie "beschrijving" van een bepaald soort maatschappij. Het verhaal is verder maar slapjes maar daar draait 't boek dan ook niet omquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:00 schreef Mikkie het volgende:
Piet, jij had laatst '1984' besteld toch? Wat vond je ervan?
Dus dát doet Olympusquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:40 schreef IrishBastard het volgende:
Ik ga naar lustrum feessie van overkoepelende Bèta studieverenigingen-vereniging
quote:On their way to a justice of the peace to get married, a couple has a fatal car accident. The couple is sitting outside heaven's gate waiting for St. Peter to admit them. While waiting, they wonder if they could possibly get married in Heaven. St. Peter finally shows up and they ask him.
St. Peter says, "I don't know, this is the first time anyone has ever asked. Let me go find out," and he leaves.
The couple sits waiting for two months and begins to wonder if they really should get married in Heaven, what with the eternal aspect of it all. "What if it doesn't work out?" they wondered. "Are we stuck together forever?"
St. Peter finally returns after yet another month, looking somewhat bedraggled. "Yes," he informs the couple. "You can get married in Heaven."
"Great," says the couple. "But what if things don't work out? Could we also get a divorce in Heaven?"
St. Peter, red-faced, slams his clipboard onto the ground.
"What's wrong?" exclaims the frightened couple.
"Come on!" St. Peter exclaims. "It took me three months to find a priest up here! Do you have any idea how long it's going to take me to find a lawyer?"
Whaquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Daar wel ouwe!
Ik vind het zo'n mooie vrouw he
Check mijn avaquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:04 schreef Houniet het volgende:
Ik wil de andere kant zien, ze heeft wel mooi haar.
Wie is hetquote:
Oh hoiquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb ook kuiltjes als ik lach
Je hoeft alleen maar op haar naam te zoekenquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo "bloot" heb ik haar nog nooit gezien Hou. Ik heb namelijk wel es gekeken of ik een mooie fipo van dr kon maken
bedoel je een haltertop?quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:21 schreef Houniet het volgende:
Maar even serieus. Hoe heten die truitjes waarvan de rug open en bloot is? Die zijn zo sexy, weet alleen niet hoe ze die dingen noemen.
"openruggetjes"quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:21 schreef Houniet het volgende:
Maar even serieus. Hoe heten die truitjes waarvan de rug open en bloot is? Die zijn zo sexy, weet alleen niet hoe ze die dingen noemen.
Meer buik scorenquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Waarom hangt dat meisje dr rok zo laag?
+1 voor de pogingquote:
Dat is juist sexyquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Waarom hangt dat meisje dr rok zo laag?
Als ik haar schaamheuvel wil zien, moet ze zich maar uitkledenquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:29 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Het staat een beetje slonzig, dat wel.
Haltertopjes dusquote:
Ze doet het ook niet voor jouquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ik haar schaamheuvel wil zien, moet ze zich maar uitkleden
Niet perse de hele rug bloot idd, maar wel altijd de schouders en bovenrug blootquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:34 schreef LastRequest het volgende:
Hmm voor zover ik weet is haltertop een shirt dat om je nek heen gaat zeg maar, niet per se iets met de rug. Al zorgt dat idd wel vaak voor een blote rug natuurlijk..
Die foto's van Leighton die Houniet net postte zijn trouwens uit Entourage volgens mij, daar speelt ze een slutty jong popsterretje
zekerquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:42 schreef DaNoon het volgende:
Het mag hier ook overal over gaan heb ik ondertussen door
Entouragequote:Op dinsdag 9 december 2008 20:34 schreef LastRequest het volgende:
Hmm voor zover ik weet is haltertop een shirt dat om je nek heen gaat zeg maar, niet per se iets met de rug. Al zorgt dat idd wel vaak voor een blote rug natuurlijk..
Die foto's van Leighton die Houniet net postte zijn trouwens uit Entourage volgens mij, daar speelt ze een slutty jong popsterretje
Kijk mij niet aan, ik weet het nietquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:06 schreef swarmahoer het volgende:
en belangrijker, waarom wordt dat geld er neit aan besteed dan
dat vraag ik jouquote:
oost, jij?quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zekeren je moet vaak kijken anders mis je de rode draad
waar woon je eigelijk
Volgens mij aan mijn kant, net iets verder.. De AH op de Daalseweg werd laatst ook "in Oost" genoemd dus..quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:35 schreef swarmahoer het volgende:
welke wijk is oostik naast de matrix
oost is zeg maar naast het centrumquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:35 schreef swarmahoer het volgende:
welke wijk is oostik naast de matrix
quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:51 schreef Slarioux het volgende:
Da's waar. Maar via via. Bij al je posts wordt het IP opgeslagen, dus is het herleidbaar.
Gebeurt al sinds het begin idd. Heeft idd te maken met accountability.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
! Misschien voor strafrechtelijke dingen handig maar op zich is 't wel vrij nutteloos
. Het zal de trend wel zijn om alles maar zoveel mogelijk op te slaan
.
Die ging toch promoveren aan de uni, zal wel geen leven meer over hebben met al dat werkquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:24 schreef LastRequest het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat Doodkapje er nooit meer is.
Inderdaad, best zondequote:Op dinsdag 9 december 2008 22:24 schreef LastRequest het volgende:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:24 schreef LastRequest het volgende:
het was de moraalridder himselfquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Tering, wie heeft gespamtof kan je gedachtenlezen
Hahaha... begin maar met bieden... ik deel de winst wel met Cocktailquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Tering, wie heeft gespamtof kan je gedachtenlezen
Ik was het nietquote:
en over een uurtje denk je... hmmm nou vooruit nog ééntje danquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:29 schreef Nielez het volgende:
Aaaah moest nog ff n aflevering Heroes afkijken (5min).. maar nu wil ik er nog een zien..
Hey, das de Yashamethode!quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
en over een uurtje denk je... hmmm nou vooruit nog ééntje dan
Strong, the force is in this one Master Yodaquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb alles van ER seizoen 15 wat er tot nu toe is al wel op mn laptop staan maar nog niet gekeken.
Ik ben best trots op mezelf
Heb je BoB al gekekenquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb alles van ER seizoen 15 wat er tot nu toe is al wel op mn laptop staan maar nog niet gekeken.
Hmm, misschien moetk toch maar gaan slapen..quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
en over een uurtje denk je... hmmm nou vooruit nog ééntje dan
Toen ik net m'n hd had gekocht heb ik superveel films en series erop gezet.. maar nog niks ervan gekekenquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
binnen nu en 4 posts roept iemand Pinochioquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:36 schreef eNGine10 het volgende:
Ik neem aan dat hier de Nijmegen kenners te vinden zijn?
Zit er in het centrum van Nijmegen ergens een fatsoenlijk pizza restaurant?
Neuh, staat al klaarquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
Pietje, je vergeet iets belangrijks
Ehm ik ken alleen Donatello's en Pinoccio's.. allebei primaquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:36 schreef eNGine10 het volgende:
Ik neem aan dat hier de Nijmegen kenners te vinden zijn?
Zit er in het centrum van Nijmegen ergens een fatsoenlijk pizza restaurant?
Knap van jequote:Op dinsdag 9 december 2008 22:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
binnen nu en 4 posts roept iemand Pinochio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |