dat vraag ik jouquote:
oost, jij?quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zekeren je moet vaak kijken anders mis je de rode draad
waar woon je eigelijk
Volgens mij aan mijn kant, net iets verder.. De AH op de Daalseweg werd laatst ook "in Oost" genoemd dus..quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:35 schreef swarmahoer het volgende:
welke wijk is oostik naast de matrix
oost is zeg maar naast het centrumquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:35 schreef swarmahoer het volgende:
welke wijk is oostik naast de matrix
quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:51 schreef Slarioux het volgende:
Da's waar. Maar via via. Bij al je posts wordt het IP opgeslagen, dus is het herleidbaar.
Gebeurt al sinds het begin idd. Heeft idd te maken met accountability.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
! Misschien voor strafrechtelijke dingen handig maar op zich is 't wel vrij nutteloos
. Het zal de trend wel zijn om alles maar zoveel mogelijk op te slaan
.
Die ging toch promoveren aan de uni, zal wel geen leven meer over hebben met al dat werkquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:24 schreef LastRequest het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat Doodkapje er nooit meer is.
Inderdaad, best zondequote:Op dinsdag 9 december 2008 22:24 schreef LastRequest het volgende:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:24 schreef LastRequest het volgende:
het was de moraalridder himselfquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Tering, wie heeft gespamtof kan je gedachtenlezen
Hahaha... begin maar met bieden... ik deel de winst wel met Cocktailquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Tering, wie heeft gespamtof kan je gedachtenlezen
Ik was het nietquote:
en over een uurtje denk je... hmmm nou vooruit nog ééntje danquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:29 schreef Nielez het volgende:
Aaaah moest nog ff n aflevering Heroes afkijken (5min).. maar nu wil ik er nog een zien..
Hey, das de Yashamethode!quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
en over een uurtje denk je... hmmm nou vooruit nog ééntje dan
Strong, the force is in this one Master Yodaquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb alles van ER seizoen 15 wat er tot nu toe is al wel op mn laptop staan maar nog niet gekeken.
Ik ben best trots op mezelf
Heb je BoB al gekekenquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb alles van ER seizoen 15 wat er tot nu toe is al wel op mn laptop staan maar nog niet gekeken.
Hmm, misschien moetk toch maar gaan slapen..quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
en over een uurtje denk je... hmmm nou vooruit nog ééntje dan
Toen ik net m'n hd had gekocht heb ik superveel films en series erop gezet.. maar nog niks ervan gekekenquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
binnen nu en 4 posts roept iemand Pinochioquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:36 schreef eNGine10 het volgende:
Ik neem aan dat hier de Nijmegen kenners te vinden zijn?
Zit er in het centrum van Nijmegen ergens een fatsoenlijk pizza restaurant?
Neuh, staat al klaarquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
Pietje, je vergeet iets belangrijks
Ehm ik ken alleen Donatello's en Pinoccio's.. allebei primaquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:36 schreef eNGine10 het volgende:
Ik neem aan dat hier de Nijmegen kenners te vinden zijn?
Zit er in het centrum van Nijmegen ergens een fatsoenlijk pizza restaurant?
Knap van jequote:Op dinsdag 9 december 2008 22:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
binnen nu en 4 posts roept iemand Pinochio
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |