Je maakt me nieuwsgierig, vandaar een tvpquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zeg, weet 1 van jullie misschien waar mijn stalkobject is?
Dan kan ik hem op MSN laten schrikken met dingen die ik over hem weet en niet zou moeten weten
Of gewoon pikante details over zn leven, das ook goed.
Kleur bankstel doet ook al veel ws
Zeker, ik heb nu maar eens die link doorgestuurd naar mijn e-mail. Want ik moest nou elke keer gaan zoeken naar die link via fok in studieruimte (en dat is afleiding, en mijn concentratie is vrij beperkt). Zit je gelijk weer een half uur kansloze zooi op fok te lezen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jij hebt vrijdag toch ook tentamen of niet?
die rucollege.tk is echt handig..
Wat ben je aan t kijken?quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat is het toch met fucking series dat ze eerst een heel debat gaan houden voordat ze elkander gewoon fucking neerschieten
Whut?quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oh, kijk uit met welke privégegevens je weggeeft hier, anders gaat swarma zich op jou projecteren ipv op Hosti.
gelukkig maarquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nou er is wel een significant verschil hoor
Is toch ook maar een minor voor jou? Die die hards kunnen er nog wel eens over struikelenquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:10 schreef Slarioux het volgende:
Ik heb geen probleem met kunde vs. ca hoor
Het wordt mijn master maar ik vind het nogal kunstmatige vijandschap.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is toch ook maar een minor voor jou? Die die hards kunnen er nog wel eens over struikelen
tvp betekent terugvindpostquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:00 schreef DaNoon het volgende:
nou succes hè
edit: en waar staat tvp eigenlijk voor?
Inderdaadquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:19 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Het wordt mijn master maar ik vind het nogal kunstmatige vijandschap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |