Het feit dat je constant zit te fokken, misschien?quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat doet je denken dat ik daar ben
Nah, ik kreeg al een ban voor een vrouw met een bos haar, dus ik denk dat een opengesperde anus waar de darmen bijna uittiefen ook wel banwaardig kan zijn ja. Mits je daarna Misstique uitlacht en geen berouw toont, natuurlijkquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:42 schreef swarmahoer het volgende:
is het trouwens banwaardig om daar screenshots van te plaatsen
mwa ik vind het anders kansrijk hoorquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:56 schreef Mikkie het volgende:
Is dit trouwens een kansloze poging om aan meer notes te komen, swarmi?
Nog meer twitteraarsquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:16 schreef morgane het volgende:
Ik zit nu dat Twitter uit te proberen waar iedereen het tegenwoordig over heeft, best grappig. Ook handig met van die 3voor12 updates enzo.
Ik twitter ook!quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:18 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nog meer twitteraarsDupje voegde me laatst ookal toe
Gevonden volgens mijquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:25 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik twitter ook!
Kijk wel even bij Dupje
Dat filmpje, liet me echt hard lachenquote:Op dinsdag 9 december 2008 14:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oh echt nasty ook als dat ding eruit is
En dat uitstekende loof zat ook nog ns op twee plekkenquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:29 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat filmpje, liet me echt hard lachen
Vooral dat begin, met alleen dat uitstekende loof!
Die jaquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:35 schreef IrishBastard het volgende:
Je bedoelt die gigantische bos vies japans schaamhaar?
Het ziet er altijd uit alsof die lui een stijltang gebruiken om dat haar recht te maken ofzoquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:37 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Die ja. Alles scheren, en dan die jungle op je buik laten staan
.
je moet ook niet fokken tijdens het etenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |