150 euroquote:Op maandag 8 december 2008 16:20 schreef lennartb.nl het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)177fa81a80f5f96f841b
Dat is inspelen op marktplaats niveauquote:
Ik ben niet eens zo'n fan van t spel, maar ik vind t wel hele mooie schoenen. Het nerd gebeuren maakt me niet zoveel uit, als ze mijn maat waren had ik ze zelf gedragen.quote:Op maandag 8 december 2008 23:05 schreef Wouter2006 het volgende:
Hoe tof het spel ook is, ik zou dan echt nooit op zulke schoenen gaan lopen,
dat is meer voor nerds..
hou op hou op, heb me er 1 heel topic aan ge-ergerdquote:Op maandag 8 december 2008 23:13 schreef PP. het volgende:
tvp en zulks, zijn we eindelijk van die debiele sub-titel af.
Amenquote:Op maandag 8 december 2008 23:17 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
meningen horen niet thuis in een titel, maar in een post
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
hoe kan dat dan?quote:Op dinsdag 9 december 2008 07:44 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Onzin, ik ben er ook echt gewoon zwaar in teleurgesteld, ik speelde best wel fanatiek gears 1 maar gears 2 vind ik mp echt lame.
http://www.acmetrendz.com(...)7f37aab04e2084fdad13quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:58 schreef lennartb.nl het volgende:
Stonden ja, wie weet geeft iemand het ervoor, er zijn gekkere dingen gebeurd. Is niet mn min. Prijs ofzo. Kijk voor de grap eens in de honderden marktplaats topics hier op fok dan zie je dat niveau wel
Voor de helft mag iemand ze hebben naar als ik ze er voor 75 op zet gaan mensen beginnen met 10euro bieden, nu misschien met 20.
meer info is geen overbodige luxequote:Op woensdag 10 december 2008 10:54 schreef Dancin_Rhino het volgende:
jeej er komt een update
Ik was een fan.. Nu al bijna niet meer.quote:Op zondag 14 december 2008 01:03 schreef Catch_me het volgende:
Nou niet alleen de besturing is snel.
Heb dit spel gisteren gekocht en wat een grap zeg als je online wilt. Ik heb deze avond wel geteld 5 potjes kunnen spelen, waarvan 3 potjes met 2 seconde lag (andere 2 was ik de host). De matchmaking is ontiegelijk traag, en de random host selectie is helemaal om te janken
Cliffy B mag van mij aan een hoge boom worden opgeknoopt met z'n smoesjes zoals "30% minder lag dan in GoW1", ja we merken het
Waarschijnlijk komen de Epic fanboys me nu flamberen want die hebben nooit ergens last van, die verwijs ik graag door naar de geweldige epic forums die vol met klachten staat: http://forums.epicgames.com/forumdisplay.php?f=356
Ik heb precies het zelfde, het is gewoon een normaal spel geworden in plaats van top spel.quote:Op zondag 14 december 2008 01:28 schreef emokid het volgende:
Heb de game al drie weken niet opgepakt, iets houdt mij tegen. Heb ook niet na de update geprobeerd of het nog wat is geworden, ik ben na al die jaren een beetje Gears moe lijkt het wel..
Vallen ze groot of klein, heb zelf namelijk 42-43 maar ik vind ze wel erg dope, als ze nou wat kleiner vallen wil ik er wel ff over na denken.quote:Op maandag 8 december 2008 23:09 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik ben niet eens zo'n fan van t spel, maar ik vind t wel hele mooie schoenen. Het nerd gebeuren maakt me niet zoveel uit, als ze mijn maat waren had ik ze zelf gedragen.
Ze vallen volgens mij wel een beetje groot, zijn erg breed iig. Als je in de buurt van Groningen woont kan je ze altijd ff komen passen.quote:Op zondag 14 december 2008 11:59 schreef Markster het volgende:
[..]
Vallen ze groot of klein, heb zelf namelijk 42-43 maar ik vind ze wel erg dope, als ze nou wat kleiner vallen wil ik er wel ff over na denken.
Past mooi bij me Gears muts en Gears tshirt
hiermee moet je wel oppassen.quote:Op zondag 14 december 2008 20:13 schreef Catch_me het volgende:
Wat ik ook wel geestig vind is dat Epic de quit knop in de multiplayer heeft weggehaald
Als ik eindelijk in een potje zit, is het eerste wat ik doe 2 shotgun shells op een muur schieten. Bevalt de lag me niet ---> sign out --> sign in, en binnen 15 tellen zit je alweer in de matchmaking opzoek naar een hopelijk fatsoenlijke match, sukkels!
Dat is dus uren zoekenquote:Op zondag 14 december 2008 20:13 schreef Catch_me het volgende:
Wat ik ook wel geestig vind is dat Epic de quit knop in de multiplayer heeft weggehaald
Als ik eindelijk in een potje zit, is het eerste wat ik doe 2 shotgun shells op een muur schieten. Bevalt de lag me niet ---> sign out --> sign in, en binnen 15 tellen zit je alweer in de matchmaking opzoek naar een hopelijk fatsoenlijke match, sukkels!
Dat dacht ik ook, maar ik heb hem gespeeld. [s]Er zit toch echt verschillen[/s Ze lijken op de verste verte niet op elkaar. De layout van de map niet, het tankstation zelf niet. Het is een heavy weapon map (geen sniper te vinden) Ik snap best dat je zo denkt want op het filmpje lijkt het zo. Maar als je hem eenmaal speelt is het totaal iets anders.quote:Op maandag 15 december 2008 15:33 schreef magnifor het volgende:
En nog geld vragen voor een map die in deel 1 zit.
Ik heb de pc versie nooit gespeeld, dus dat weet ik nietquote:Op maandag 15 december 2008 16:23 schreef intraxz het volgende:
Er zit ook een map in van de pc versie van gears 1. Ze hadden ze gewoon klaarliggen.
Als jij een tank V-power (quote:Op zondag 14 december 2008 12:03 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ze vallen volgens mij wel een beetje groot, zijn erg breed iig. Als je in de buurt van Groningen woont kan je ze altijd ff komen passen.
Dan ben ik bang dat t m niet wordtquote:Op maandag 15 december 2008 18:42 schreef Markster het volgende:
[..]
Als jij een tank V-power () voor me tankt kom ik ze passen
oftewel, nee niet in de buurt(lelystad)
Hier hetzelfde, maar meer omdat mijn vrienden online geen gears 2 meer spelen, of anders alleen horde.quote:Op maandag 15 december 2008 20:56 schreef julian6 het volgende:
Gears of War 1 minstens anderhalf jaar intensief gespeeld online.
Gears of War 2 heb ik nu al 3 weken niet gespeeldTis gewoon onaantrekkelijk geworden
tja dat is toch de gok die je neemt, net als de gok om gebanned te worden. Een uit me kennissen kring is sinds de laatste banronde niet meer online geweest. Gebannedquote:Op maandag 15 december 2008 22:28 schreef julian6 het volgende:
Toch balen van die 80 euro die uitgegeven heb(gears2+xboxlive3mnd). Had 'm ook kunnen downloaden voor niks, maar ja ik dacht het zal zo'n goed spel zijn - die makers verdienen mijn geld wel. En dat valt vies tegen zeg
Ik heb 2 xboxen, 1tje om backups mee te spelen en 1 om online mee te spelen. Ik heb gow2 gewoon blind gekocht, ging er vanuit dat ik het over 3 jaar nog zou spelenquote:Op maandag 15 december 2008 22:33 schreef Rkatier het volgende:
[..]
tja dat is toch de gok die je neemt, net als de gok om gebanned te worden. Een uit me kennissen kring is sinds de laatste banronde niet meer online geweest. GebannedWat ik hier natuurlijk niet mee wil zeggen is dat het jouw ook gebeurd.
Dat zal hun echt pijn doen in hun portomeneequote:Op maandag 15 december 2008 12:29 schreef Catch_me het volgende:
Door mensen zoals jij blijven dit soort oplichterij praktijken in stand aangezien ze er keer op keer mee wegkomen.
Mij maakt het verder ook niet uit, van mij en mijn vriendengroep zien ze geen cent meer
Met z'n drietjes gewoon tot level 50 gekomen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:05 schreef existenz het volgende:
Horde slaat trouwens ook nergens op, met 3 man veels te moeilijk, maar met 5 ren je er door heen
Vet spel in single playerquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:49 schreef Wouter2006 het volgende:
volgens mij ben ik de enige die het spel wel goed vind en nog steeds speel.
Tuurlijk er zitten bugs in maar de gameplay vind ik echt goed.
Ik heb dan ook de maps gekocht. En Epic kan er volgens mij niks aan doen dat
die 800punten kost, dat heeft Microsoft gedaan denk ik
Er wordt wel veel gebanned daar jaquote:Op donderdag 18 december 2008 21:41 schreef Catch_me het volgende:
Ik ben zojuist voor de 3e keer gebanned op de Epic forums![]()
![]()
Stelletje nazi's daar
Voornamelijk trollen en zeggen dat cliffy b ontslagen moet worden. Eerlijk gezegd heb ik meer lol op die forums dan het spel zelfquote:Op vrijdag 19 december 2008 01:12 schreef intraxz het volgende:
[..]
Er wordt wel veel gebanned daar jaWat postte je?
request verzonden, ik moet zelf alleen wave 50 nogquote:Op vrijdag 19 december 2008 01:11 schreef LinQ het volgende:
Ik zoek nog mensen die horde willen uitspelen. Met public horde kom ik max. tot wave 29.
Gamertag: linQ NL
en dan vind je het gek dat je gebanned wordt?quote:Op maandag 22 december 2008 13:31 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Voornamelijk trollen en zeggen dat cliffy b ontslagen moet worden. Eerlijk gezegd heb ik meer lol op die forums dan het spel zelf_!
Dat werkt bij ons nietquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Met z'n drietjes gewoon tot level 50 gekomen.![]()
Veel praten en samenspelen en je komt er wel! Duurt wel even, en dat is juist het leuke!
dan pak ik Gears 2 weer onder een dikke laag stof vandaanquote:Op maandag 22 december 2008 22:11 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb geen probleem meer met online een match te vinden gaat nu wel lekker snel
Dat komt omdat niemand meer het spel speeltquote:Op maandag 22 december 2008 22:11 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb geen probleem meer met online een match te vinden gaat nu wel lekker snel
wtf jongenquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:52 schreef Catch_me het volgende:
Ik gebruik online nu alleen nog de chainsaw tenzij ik host ben
Ook maak ik er een sport van om in de start lobby al te quiten zodat m'n team in het nadeel is![]()
Of als ik door bullshit gedood word, dan quit ik ook meteen
Kan jij hier niet even preventief geband worden net als op de GoW2 forum ofzo.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:52 schreef Catch_me het volgende:
Ook maak ik er een sport van om in de start lobby al te quiten zodat m'n team in het nadeel is![]()
idiotquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:52 schreef Catch_me het volgende:
L2Pquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:52 schreef Catch_me het volgende:
- lief doen -quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:52 schreef Catch_me het volgende:
quote:Je bent geselecteerd voor deelname aan de Go Fast Gears of War 2 Final Battle !
Bereid je voor op een spannende dag vol adrenaline in de paintball area's van Gladiator Sports in Almere!
Na ontvangst krijg je een semi-automatisch paintball wapen met een voorraad paintballs, gezichtsbescherming en camouflagepak voor deze dag.
Het doel is natuurlijk om de andere deelnemers met een aantal battles uit te schakelen om uiteindelijk de hoofdprijs in ontvangst te kunnen nemen: de reis naar Amerika en de exclusieve GoW2 Xbox!
De exacte datum voor dit evenement wordt binnenkort bekend gemaakt. Hiervoor krijg je nog een persoonlijke uitnodiging.
Iedereen die deelneemt aan deze Final Battle zal ook nog eens een extra verrassingspakket krijgen met Xbox GoW2 en natuurlijk ook leuke Go Fast goodies.
Be prepared... !
.. en zorg voor lekker warme kleding en natuurlijk een goede conditie om in de verschillende area's actief de 49 laatste tegenstanders te verslaan... !
Tot dan.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:08 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ga zelf eens dood weg voor altijd.
quote:Op donderdag 25 december 2008 15:22 schreef Catch_me het volgende:
Leukste filmpje over dit wanproduct tot nu toe![]()
![]()
Je hebt echt geen idee waar je over praat.quote:Op donderdag 25 december 2008 15:22 schreef Catch_me het volgende:
Leukste filmpje over dit wanproduct tot nu toe![]()
![]()
En jij wel, blijkbaar? Verlicht ons met uw wijsheid.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:18 schreef BMH het volgende:
[..]
Je hebt echt geen idee waar je over praat.
Hij praat nergens over dat filmpje zijn de stomme feiten.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:18 schreef BMH het volgende:
[..]
Je hebt echt geen idee waar je over praat.
Wat slecht is ditquote:This video is no longer available due to a copyright claim by Epic Games, Inc..
it's about time.quote:* An issue with client-side hit detection of the Gnasher Shotgun. The fix makes the shotgun more reliable in high-latency situations.
Mwha, als jij vind dat die zaag nog te overpowerd is dan mag je wel wat gaan doen aan je skills. Ik vind dat je ze nu vrij eenvoudig kan 'splashen' met je shotgun.quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:28 schreef PP. het volgende:
Ow, de horde A.I is ook aangepast heb ik gemerkt, ze schoppen nu soms de schilden om ipv dat ze er als kanonnenvoer achter blijven staan.
Inderdaad jaquote:* An issue where bots were unable to kick over a shield that was planted backward.
Als je niet kan ranken, geen stats hebt waar doe je het dan nog voor? Ik denk dat je dan inderdaad de quitters kwijt bent maar ook een heel groot deel van de spelers... Je wilt toch op één of andere manier progressie in een game... Tenminste ik vind het bij COD4 ontzettend tof dat ik steeds hoger gerankt werd en daar ook weer leuke dingen voor terug kreegquote:Op zondag 8 februari 2009 21:25 schreef Wouter2006 het volgende:
ik vind het maar niks het rank systeem,
beste is gewoon het hele rank systeem verwijderen, heb je ook veel minder quitters.
Quiters zijn slechte verliezers, die hou je toch wel. Je raakt alleen mensen door kwijt die zich graag willen bewijzen.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:25 schreef Wouter2006 het volgende:
ik vind het maar niks het rank systeem,
beste is gewoon het hele rank systeem verwijderen, heb je ook veel minder quitters.
Neen. Toen ik dit nog speelde ging ik weg als de verbinding kut was, of als er iemand aan het glitchen was. Meestal al in de eerste ronde.quote:Op maandag 9 februari 2009 08:06 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Quiters zijn slechte verliezers, die hou je toch wel. Je raakt alleen mensen door kwijt die zich graag willen bewijzen.
deel 1 had ook geen rank systeem hoor, en die werd superveel gespeeld.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:48 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Als je niet kan ranken, geen stats hebt waar doe je het dan nog voor? Ik denk dat je dan inderdaad de quitters kwijt bent maar ook een heel groot deel van de spelers... Je wilt toch op één of andere manier progressie in een game... Tenminste ik vind het bij COD4 ontzettend tof dat ik steeds hoger gerankt werd en daar ook weer leuke dingen voor terug kreeg
quote:Op maandag 9 februari 2009 09:54 schreef intraxz het volgende:
Wordt superveel gespeeldWat is er nou leuk aan om een spel te doen alleen maar om ergens in een lijstje te staan? Of voor een plaatje naast je naam? Ik speel games alleen maar om games te spelen. Niet om te ranken ofzo.
wtf, why?quote:Op maandag 9 februari 2009 10:51 schreef AQuila360 het volgende:
Horde was echt vetEn co-op ook weer
![]()
Helaas gaat het spel vandaag op de bus!
Dat is precies hoe ik weer over achievements denkquote:Op maandag 9 februari 2009 09:54 schreef intraxz het volgende:
Wordt superveel gespeeldWat is er nou leuk aan om een spel te doen alleen maar om ergens in een lijstje te staan? Of voor een plaatje naast je naam? Ik speel games alleen maar om games te spelen. Niet om te ranken ofzo.
Omdat Aquila AQuila niet zou zijn als die de game NIET verkoopt. Hij houdt niet van online gaming (met uitzondering van Worms) en het rest van dit verhaal is ook zo vaak al verteld in zo'n beetje elke game topic waar hij komtquote:
Aquila mag van z'n moeder niet meer dan 2 spellen tegelijk hebben, dus als ie wat nieuws wil spelen, moet ie de ouwe eerst verkopen.quote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 12:48 schreef PP. het volgende:
[..]
Aquila mag van z'n moeder niet meer dan 2 spellen tegelijk hebben, dus als ie wat nieuws wil spelen, moet ie de ouwe eerst verkopen.
[..]
Aquila mag van z'n moeder niet meer dan 2 spellen tegelijk hebben, dus als ie wat nieuws wil spelen, moet ie de ouwe eerst verkopen.
geestelijk 11.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:36 schreef Wouter2006 het volgende:
hoe oud is tequila/akwibus eigenlijk?
[..]
24quote:Op maandag 9 februari 2009 15:36 schreef Wouter2006 het volgende:
hoe oud is tequila/akwibus eigenlijk?
Ach doe vooral geen moeite, helpt bij hem toch niet. Hij is stront eigenwijsquote:Op dinsdag 10 februari 2009 07:45 schreef Wouter2006 het volgende:
nieuwe SP DLC:
http://www.evilgamerz.com/index.php?action=fullnews&showcomments=1&id=18538
dus nog nie verkopen akwila.
Euh, dat is ook maar een gerucht... Hij zegt alleen maar op de vraag. Komt er nog een single player add-on en dan zegt hij alleen maar dat je niet teleurgesteld zou zijn... Misschien komt er dus wel heel iets anders waar we ook heel blij van wordenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 07:49 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ach doe vooral geen moeite, helpt bij hem toch niet. Hij is stront eigenwijs
Het zou wel helpen ware het niet dat die de deur al uit isquote:Op dinsdag 10 februari 2009 07:49 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ach doe vooral geen moeite, helpt bij hem toch niet. Hij is stront eigenwijs
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:47 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Meer info over Title update 3
Dit is nieuwe info sinds 3 maart waaronder b.v. dat een smoke grenate 2 seconde duurt om op te staan i.p.v. soms wel 10 seconde :S
ben benieuwd of jij na de update eindelijk een positief puntje kan geven over gears 2quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:21 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Klinkt goed als het er allemaal is ga ik het wel weer even uit checken, maar het spel had eigenlijk zo al moeten zijn voordat die werd uitgebracht.
Haha ik ook. We zien het wel, ik vond gears 1 de mp wat beter gebalnceerd.quote:Op zondag 15 maart 2009 10:31 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
ben benieuwd of jij na de update eindelijk een positief puntje kan geven over gears 2![]()
idd zeer goeie maps, maar Annex haal je niet het snelste de meeste punten mee hoor.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:20 schreef charmed_angel het volgende:
De nieuwe mappen zijn echt heerlijk! En het nieuwe rankingsysteem vind ik wel beter. Ook mooi dat er wordt bijgehouden hoeveel punten je nog moet halen.
Zo is Annex opeens een stuk leuker
haha hij blijft maar klagen he!quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:15 schreef Dancin_Rhino het volgende:
dat nieuwe ranking systeem werkt niet. Ik kreeg 3 keer achter me kaar minpunten voor het niet afmaken van de wedstrijd terwijl ik gewonnen had en de meeste kills ;')
sneu spelletje
Och ik heb een reden denk ik zo ?quote:
Dan moet je wachtenquote:Op zaterdag 4 april 2009 14:15 schreef Dancin_Rhino het volgende:
dat nieuwe ranking systeem werkt niet. Ik kreeg 3 keer achter me kaar minpunten voor het niet afmaken van de wedstrijd terwijl ik gewonnen had en de meeste kills ;')
sneu spelletje
Nee dat is het juist, ik heb elk potje afgespeeld van begin tot eind , maar toch kreeg ik minpunten voor leaven terwijl ik gewoon afgespeeld hebquote:Op zondag 5 april 2009 11:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan moet je wachten![]()
ik vind het beter zo, dan hebben we bij geen sukkels die zomaar stoppen
ik denk dat jij gewoon dit spel moet verkopen en met een ander spel moet bezig houdenquote:Op zondag 5 april 2009 11:32 schreef Dancin_Rhino het volgende:
[..]
Nee dat is het juist, ik heb elk potje afgespeeld van begin tot eind , maar toch kreeg ik minpunten voor leaven terwijl ik gewoon afgespeeld heb
Je moet wachten, tot die 10 seconden aan het einde van het spel voorbij zijnquote:Op zondag 5 april 2009 11:32 schreef Dancin_Rhino het volgende:
[..]
Nee dat is het juist, ik heb elk potje afgespeeld van begin tot eind , maar toch kreeg ik minpunten voor leaven terwijl ik gewoon afgespeeld heb
nou ik heb het nog nooit meegemaakt, en ik ben rank 31, dus zal je vast wel iets verkeerds hebben gedaan.quote:Op zondag 5 april 2009 12:45 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Dat heb ik ook gedaan, ik heb gewoon net zo lang gewacht tot ik weer in het menu was.
hehe idd, je hebt vanaf het begin af aan al niet kunnen aanpassen aan Gears2, dan zalquote:Op zondag 5 april 2009 13:03 schreef charmed_angel het volgende:
Dus ik denk dat je maar beter het spel kan verkopen. Gears 2 is niet voor jou gemaakt.
ik bied 20 inc voor je exemplaarquote:Op zondag 5 april 2009 14:03 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Nee ik ben ook niet meer van plan te spelen, ik ben er alleen erg telleurgesteld in want ik had me er wel op verheugd. Hier is trouwens die klacht die ik had.
http://forums.epicgames.com/showthread.php?p=26244815
nee.quote:
Yup, zelf ook nogal wat last van. Verschilt ook, de ene keer heeft teamgenoot geen lag en ik 2sec, volgende potje omgekeerd. En over het algemeen gewoon meer lag dan voor de update naar mijn gevoelquote:Op zondag 5 april 2009 18:43 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Hebben jullie veel last van lag de laatste tijd? Onze 'clan' hebben er allemaal last van terwijl we verschillende internet abbo's/providers hebben...
Dan gaat het potje erg lekker (waarschijnlijk doordat je voordeel lag hebt) vervolgens maak je verdomme geen enkele kill! Terwijl ik voor de update en redelijk in het begin van de update nergens last van en bijna altijd in de top 3 kwa punten stond van alle spelers in het potje...
Heb jij het dan ook zo erg dat je gewoon echt geen enkele kill kan maken? Ik wil niet zeggen dat ik erg goed ben... Maar heb toch wel een K/D van 1.32 en zo'n 7 volle dagen gespeeld...quote:Op maandag 6 april 2009 10:16 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Yup, zelf ook nogal wat last van. Verschilt ook, de ene keer heeft teamgenoot geen lag en ik 2sec, volgende potje omgekeerd. En over het algemeen gewoon meer lag dan voor de update naar mijn gevoel
Horde is super vet idd!quote:Op dinsdag 7 april 2009 02:28 schreef SpankmasterC het volgende:
Net weer even samen met een huisgenoot een paar levels Horde gedaan, wat is dat toch eigenlijk ook een briljante gamemode! Echt enorm tof
Kut ding iddquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:37 schreef Elegy het volgende:
Kutvis!
Ow als je in die bek zit, of anders even coop?quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:41 schreef Elegy het volgende:
Ik heb gisteren een uur lang geprobeerd, maar word elke keer door die tentakels in zijn bek tot moes geslagen, nauwelijks de tijd om goed te richten of te dodgen. En als de rest van de bek dan opengaat krijg ik er maar geen granaat in gegooid omdat ik dan nog steeds door tentakels word belaagd
Hardcore is soms wel frustrerend
Ja prima, alleen denk ik dat ik vanavond niet online ben (sporten enzo). Heb nog Silver trouwens, maar bij GoW2 zit wel een 48uur gold trial, kan ik die mooi gebruikenquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow als je in die bek zit, of anders even coop?
hoe weet je dat je de host ben dan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:42 schreef Wouter2006 het volgende:
Ben blij dat ze de ping voor de host verlaagd hebben naar 175 ipv 200,
ben nu gewoon 8 van de 10x host, en tja, dat maakt het allemaal even wat leuker
Yup wie je hebt gevonden hou je gewoon dus je hoeft alleen de gemiste in te halen en als je er 1 pakt kun je ook gewoon stoppen je hoeft niet perse de act o.i.d. af te maken!quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:45 schreef Elegy het volgende:
Oh en ik heb tot nu toe in elke act één collectible gemistAls ik later nog eens op easy erdoorheen race, dan wordt het er toch bij opgeteld en niet weer opnieuw begonnen toch? ontzettende n00bvraag
Ah thnx, gisteren even een nieuwe campaign gestart om de achtergebleven collectibles te pakken. Nu heb ik ze allemaal tot aan Brakish Waters. Want ik zit nog steeds vast bij die kutvisquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Yup wie je hebt gevonden hou je gewoon dus je hoeft alleen de gemiste in te halen en als je er 1 pakt kun je ook gewoon stoppen je hoeft niet perse de act o.i.d. af te maken!
dat is heel simpel, dat kan je op een paar manieren zien:quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoe weet je dat je de host ben dan?
Thx! Ik zal morgen eens opletten dan.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:12 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
dat is heel simpel, dat kan je op een paar manieren zien:
1. Als mensen een level moeten kiezen en je ziet de counter op 6 springen dan ben je host.
2. Als je je character moet kiezen en hij telt van 10 tot 0, als de 0 nog een keer extra knippert ben je host.
3. Als de ronde is afgelopen en je leeft nog, probeer maar te melee-en, dat gaat niet, dan ben je host.
Tot 10 uurquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:47 schreef Elegy het volgende:
10 uur uitslapen? Dan is mijn halve dag al zowat voorbij
Tot tien uur danquote:
quote:All Fronts Collection Unleashes New Campaign and Multiplayer
Published May 6, 2009
Gears of War® 2, the entertainment blockbuster of 2008, has surpassed five million copies sold worldwide and the overall Gears of War franchise sales have eclipsed the eleven million unit mark. The momentum doesn't stop there—to commemorate these milestones, Microsoft Game Studios and Epic Games will unleash the Gears of War 2: All Fronts Collection, a value-packed compilation that combines all previous Gears of War 2 game add-ons with brand new multiplayer and campaign content for $19.99. Available only at retail, the new collection invades store shelves worldwide on July 28 in LIVE-enabled regions.
A brand new campaign chapter is included.
A brand new campaign chapter is included.
Included in the Gears of War 2: All Fronts Collection is the Gears of War 2: Dark Corners game add-on, which features seven new multiplayer maps, plus a deleted campaign chapter called Road to Ruin. In this exclusive episode, Marcus and Dom return to Locust Hollow in a scene that can be played two ways, guns blazing or in all-new stealth mode.
Put the cool premium theme on your dashboard.
Put the cool premium theme on your dashboard.
Map Details
Seven brand-new multiplayer maps are included in the Dark Corners add-on.
* Allfathers Garden: Honor the sacred grounds of the Coalition founders in this explosive map, where powerful weapons catalyze fast and furious action at this COG landmark.
* Memorial: Set near the Eternal Flame, which pays tribute to the fallen soldiers on the battlefield, a hard-fought battle ensues at the Tomb of Unknowns. Put your flank formation and evasive skills to the test as you fight to control the Boomshot.
* Sanctuary: Once a peaceful ground for reflection and remembrance, all that remains of the Sanctuary is the chill of death. Feast your eyes on the arsenal of weapons available as you make your way through the tight paths and blind corners of the Locust-damaged temple corridors.
* War Machine: In the abandoned train station that once served as a hub for travel, you will need to master the Longshot, Mulcher, and Boomshot weapons to advance the fight while evading fire from the platforms above.
* Highway: Take the fight deep into Locust Hollow in the complex passages of this underground highway system brimming with enemy vermin. Stick together, separate the enemy and have an exit strategy ready or it'll be a one-way trip.
* Way Station: Sitting in limbo between death and "processing" are Locust way stations filled with fallen COG soldiers. Tread lightly and practice patience as it's better to sacrifice firepower for stealth while navigating this minefield of hidden grenades.
* Nowhere: Set in the middle of what was once a destination for weary desert travellers, the land is now barren and devoid of life. Pick off your enemies with the Longshot sniper rifle and make your way to the stairwell with a well-fortified team during this intense firefight.
As if that wasn't enough, the All Fronts Collection also contains every Gears of War 2 game add-on released to date on Marketplace, including the classic Flashback Map Pack, volatile Combustible Map Pack and the winter-themed Snowblind Map Pack.
Start blasting on the explosive new maps.
Start blasting on the explosive new maps.
Also included is an introduction to Road to Ruin from Epic Games design director Cliff Bleszinski, along with a custom Xbox LIVE® theme, collectible Gears of War 2 poster, plus a strategy guide. Containing over 3,600 Microsoft Points worth of great stuff, the Gears of War 2: All Fronts Collection is an incredible value at $19.99.
Are you already enjoying the previously released collection of map packs? Available simultaneously with launch of the All Fronts Collection, the Dark Corners game add-on will be available separately for 1,600 MS Points via download from Xbox LIVE Marketplace.
deze kost maar 20 eurotjes bij xboxhomequote:
Ja maar dan wel voor een goedkopere prijs... Anders STERF aan Epic!quote:Op maandag 11 mei 2009 14:28 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind het echt belachelijk inderdaad! Ik hoop dat we Dark Corners game add-on ook gewoon kunnen downloaden
mooi dan kan ik dit weekend is een keer Rank50 worden, ben nu bijna 47quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:01 schreef Voltreffer het volgende:
Dubbel XP dit weekendVoor een ieder die nog wat leveltjes er bij wil pakken
Vanaf hoe laat is dat vrijdag? Het hele weekend eens weer spelenquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:01 schreef Voltreffer het volgende:
Die vis is echt makkelijk te verslaan johquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:33 schreef Elegy het volgende:
Ik had nog een maand gold trial liggen bij Gears1 voor de pcWerkt!
GT=TroonStaal
En die vis, die heb ik inmiddels gevangen
Ik vond 'm moeilijkquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die vis is echt makkelijk te verslaan joh
THX! Dat wordt een heel weekend gamen! Dat waren we toch al van planquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:01 schreef Voltreffer het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]Jep, ik heb 'm na dagen proberen eindelijk omgekregen. Bloed zweet en tranen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
Huh... wat,wat,waar?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:22 schreef Wouter2006 het volgende:
Dit weekend een GOW1 weekend,
dus 4on4 en geen stun grenades!
Hoe vet.
Normaal krijg je geen extra XP voor een overwinningquote:
Gelukkig zijn die stun grenades zo gebleven. Dit is echt vele malen beter. Ik speel het spel nog bijna dagelijks! Beste spel in jaren vind ik. Die lag die je soms hebt kijk ik doorheen. Als je met z'n 5ven start ben je 9 van de 10 keer host, althans dat geld voor mij.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:22 schreef Wouter2006 het volgende:
Dit weekend een GOW1 weekend,
dus 4on4 en geen stun grenades!
Hoe vet.
Waarom post je dit in het GoW2 topic?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 05:02 schreef neggix het volgende:
Ik volg vrij weinig van Xbox maar is dit echt?
http://www.jaggle.nl/inde(...)_natal_for_xbox_360/
Ja als het goed is wel, het ziet er echt wel tof uitquote:Op zaterdag 13 juni 2009 05:02 schreef neggix het volgende:
Ik volg vrij weinig van Xbox maar is dit echt?
http://www.jaggle.nl/inde(...)_natal_for_xbox_360/
FOutje, dacht ff dat het Xbox wasquote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:22 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Waarom post je dit in het GoW2 topic?
Gewoon opnieuw opstarten! De campaign blijft dik, speel hem nu voor de 2,5e keer (de 1e keer was ik tijdens het einde in slaap gevallenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:35 schreef Santello het volgende:
Gekocht en 1x gespeel, waarom ga ik toch altijd met die hypes mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:49 schreef Sala-adin het volgende:
Tijdens een film in slaap vallen ok, maar tijdens het gamen?!
Hoor ik voor het eerst
Jij tijdens het gamen, ik bijna een keer irlquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]het was ook 5 uurf 's nachts en ik had whisky gedronken...
Maar ik heb het wel vaker hoor, ben ook al zo vaak in PGR tegen een muur aan gereden omdat ik aan het knikkebollen was!
haha ik was toen met Bigore wezen stappen (ook een fokker) en daarnaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:49 schreef Sala-adin het volgende:
Tijdens een film in slaap vallen ok, maar tijdens het gamen?!
Hoor ik voor het eerst
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:27 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Jij tijdens het gamen, ik bijna een keer irl
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]het was ook 5 uurf 's nachts en ik had whisky gedronken...
Maar ik heb het wel vaker hoor, ben ook al zo vaak in PGR tegen een muur aan gereden omdat ik aan het knikkebollen was!
Toch maar niet gegamed, veel te mooi weer, en om nou alles buiten te zettenquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:42 schreef charmed_angel het volgende:
Dat wordt gamen met dit warme weer...
Hmmzz..
Nou, 's nachts kon je anders prima gamen... Dan zit je toch niet meer buiten...quote:Op maandag 6 juli 2009 15:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Toch maar niet gegamed, veel te mooi weer, en om nou alles buiten te zetten
Vrijdagavond op tijd naar bed, de volgende dag om half 8 me bed uit.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:17 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Nou, 's nachts kon je anders prima gamen... Dan zit je toch niet meer buiten...
Ik speel bijna altijd Gaurdian en soms ook Execution, ligt er maar net aan wie er online zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:33 schreef Etimm het volgende:
Ben van 32 naar 35 gegaan! Zonde dat het nu alweer voorbij is![]()
Ik vind het wel jammer dat je relatief weinig punten voor een wave bij horde krijgt: 100 op normal. Horde in een private party werkt een stuk beter dan een public match tegen amerikanen met een slechte verbinding! Erg jammer dat ze dat nog niet hebben kunnen oplossen.
Wat doen jullie meestal? Mijn voorkeur gaat uit naar Annex
Annex krijg je echt weinig punten voor, een kwart van je matchscore.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:33 schreef Etimm het volgende:
Ben van 32 naar 35 gegaan! Zonde dat het nu alweer voorbij is![]()
Ik vind het wel jammer dat je relatief weinig punten voor een wave bij horde krijgt: 100 op normal. Horde in een private party werkt een stuk beter dan een public match tegen amerikanen met een slechte verbinding! Erg jammer dat ze dat nog niet hebben kunnen oplossen.
Wat doen jullie meestal? Mijn voorkeur gaat uit naar Annex
Ten eerste duurt een potje daar gemiddeld 40/50 seconde... Dus wachten tja... Niet zo vaak dood gaan héquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:36 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Annex krijg je echt weinig punten voor, een kwart van je matchscore.
Voor mij is zeker weten het snelste Guardian,
Warzone en Execution speel ik nooit, want dan moet je wachten als je dood bent,
en daar heb ik een hekel aan, wil gewoon knallen
klopt helemaal, maar ik ben een achievement hoer, zegt genoeg hequote:Op woensdag 8 juli 2009 13:12 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Ten eerste duurt een potje daar gemiddeld 40/50 seconde... Dus wachten tja... Niet zo vaak dood gaan hé![]()
Ik speel altijd Execution... Veel spannender omdat je niet constant kan respawnen![]()
En die Exp... boeiend, dat zegt toch niks over je skills
Hoeveel punten gaat die kosten?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:42 schreef Stephan1237 het volgende:
dat pakket van all die content + nieuwe DLC met de poster en dat soort dingen komt niet meer in de winkel
Alleen DLC
Ik ook hoor.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:53 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
klopt helemaal, maar ik ben een achievement hoer, zegt genoeg he
Wat bedoel je? Hoe kom ik daar? Want hij pakt hem niet hoor Dark Corners... of als ik dinsdag mijn dvd-tje in mijn xbox stop dan pakt hij hem wel?quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:23 schreef Catch_me het volgende:
Dat mensen deze onzin nog steeds kopen van EpicWakker worden mensen, deze content staat gewoon al op je dvd'tje die je een jaar geleden gekocht hebt
All Fonts is dat inclusief Dark Corners ?quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:04 schreef Scarface2004 het volgende:
Volgens mij is All Fronts ook downloadbaar, maar ik koop hem in de winkel
maar hoe ga je hem unlocken dan? Zonder iets te kopen nu?quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:27 schreef Catch_me het volgende:
Ik bedoel dat de content die je nu zogenaamd nieuw koopt gewoon al op je originele GoW2 dvd staat, maar dat epic beweerd dat ze deze maps speciaal voor de trouwe spelers compleet nieuw hebben gemaakt.
Welkom bij DLC, het enige wat je download is een code die de content unlocked waar je al voor betaald heb
nee dat is van de baan, alleen marketplace nu.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:04 schreef Scarface2004 het volgende:
Volgens mij is All Fronts ook downloadbaar, maar ik koop hem in de winkel
Bron?quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:27 schreef Catch_me het volgende:
Ik bedoel dat de content die je nu zogenaamd nieuw koopt gewoon al op je originele GoW2 dvd staat, maar dat epic beweerd dat ze deze maps speciaal voor de trouwe spelers compleet nieuw hebben gemaakt.
Welkom bij DLC, het enige wat je download is een code die de content unlocked waar je al voor betaald heb
rofl, gelukkig heb ik gewacht.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:53 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
nee dat is van de baan, alleen marketplace nu.
All Fronts:
Dark Corners Map Pack, Combustible Map Pack, Snowblind Map Pack, Flashback Map Pack
en de SP Road to Ruin Chapter voor 1600 Points.
Dark Corners:
Is de Dark Corners Map Pack, met 7 maps en de SP Road to Ruin Chapter voor 1200 Points.
Dus degene die de Combustible en Snowblind al hadden gekocht zijn gewoon genaaid.
Hier is alles te vinden over dit onderwerp:
http://gearsforums.epicgames.com/showthread.php?t=678519
Hoezo, je weet toch dat dingen later goedkoper gaan worden? net als GoW 1, die mappacks werden na een half jaar ook gratis op live gezet. Of de fallout DLC, nu 800 punten per stuk, straks zitten ze gratis bij de GOTY versie.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:53 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Dus degene die de Combustible en Snowblind al hadden gekocht zijn gewoon genaaid.
ja weet ik ook wel, mij maakt het ook nie zoveel uit, maar denk wel dat vele mensen zich genaaid voelenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:53 schreef PP. het volgende:
[..]
Hoezo, je weet toch dat dingen later goedkoper gaan worden? net als GoW 1, die mappacks werden na een half jaar ook gratis op live gezet. Of de fallout DLC, nu 800 punten per stuk, straks zitten ze gratis bij de GOTY versie.
Precies en ik heb me er nu al aardig vermaakt met die mapsquote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:53 schreef PP. het volgende:
[..]
Hoezo, je weet toch dat dingen later goedkoper gaan worden? net als GoW 1, die mappacks werden na een half jaar ook gratis op live gezet. Of de fallout DLC, nu 800 punten per stuk, straks zitten ze gratis bij de GOTY versie.
Nou kan nog niks downloadenquote:Op maandag 27 juli 2009 18:11 schreef Wouter2006 het volgende:
woei, morgen Dark Corners en een double EXP WEEK
DLC komt vaak pas rond 11 uur online, dus nog 1 uur geduldquote:
Uit frustratie of als creatief statement?quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:29 schreef Catch_me het volgende:
Niet omdat ik 2 weken na de release van GoW2 me disc doormidden heb geknipt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |