quote:Op maandag 9 februari 2009 12:48 schreef PP. het volgende:
[..]
Aquila mag van z'n moeder niet meer dan 2 spellen tegelijk hebben, dus als ie wat nieuws wil spelen, moet ie de ouwe eerst verkopen.
geestelijk 11.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:36 schreef Wouter2006 het volgende:
hoe oud is tequila/akwibus eigenlijk?
quote:Op maandag 9 februari 2009 12:48 schreef PP. het volgende:
[..]
Aquila mag van z'n moeder niet meer dan 2 spellen tegelijk hebben, dus als ie wat nieuws wil spelen, moet ie de ouwe eerst verkopen.
24quote:Op maandag 9 februari 2009 15:36 schreef Wouter2006 het volgende:
hoe oud is tequila/akwibus eigenlijk?
Ach doe vooral geen moeite, helpt bij hem toch niet. Hij is stront eigenwijsquote:Op dinsdag 10 februari 2009 07:45 schreef Wouter2006 het volgende:
nieuwe SP DLC:
http://www.evilgamerz.com/index.php?action=fullnews&showcomments=1&id=18538
dus nog nie verkopen akwila.
Euh, dat is ook maar een gerucht... Hij zegt alleen maar op de vraag. Komt er nog een single player add-on en dan zegt hij alleen maar dat je niet teleurgesteld zou zijn... Misschien komt er dus wel heel iets anders waar we ook heel blij van wordenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 07:49 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ach doe vooral geen moeite, helpt bij hem toch niet. Hij is stront eigenwijs
Het zou wel helpen ware het niet dat die de deur al uit isquote:Op dinsdag 10 februari 2009 07:49 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ach doe vooral geen moeite, helpt bij hem toch niet. Hij is stront eigenwijs
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:47 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Meer info over Title update 3
Dit is nieuwe info sinds 3 maart waaronder b.v. dat een smoke grenate 2 seconde duurt om op te staan i.p.v. soms wel 10 seconde :S
ben benieuwd of jij na de update eindelijk een positief puntje kan geven over gears 2quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:21 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Klinkt goed als het er allemaal is ga ik het wel weer even uit checken, maar het spel had eigenlijk zo al moeten zijn voordat die werd uitgebracht.
Haha ik ook. We zien het wel, ik vond gears 1 de mp wat beter gebalnceerd.quote:Op zondag 15 maart 2009 10:31 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
ben benieuwd of jij na de update eindelijk een positief puntje kan geven over gears 2![]()
idd zeer goeie maps, maar Annex haal je niet het snelste de meeste punten mee hoor.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:20 schreef charmed_angel het volgende:
De nieuwe mappen zijn echt heerlijk! En het nieuwe rankingsysteem vind ik wel beter. Ook mooi dat er wordt bijgehouden hoeveel punten je nog moet halen.
Zo is Annex opeens een stuk leuker
haha hij blijft maar klagen he!quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:15 schreef Dancin_Rhino het volgende:
dat nieuwe ranking systeem werkt niet. Ik kreeg 3 keer achter me kaar minpunten voor het niet afmaken van de wedstrijd terwijl ik gewonnen had en de meeste kills ;')
sneu spelletje
Och ik heb een reden denk ik zo ?quote:
Dan moet je wachtenquote:Op zaterdag 4 april 2009 14:15 schreef Dancin_Rhino het volgende:
dat nieuwe ranking systeem werkt niet. Ik kreeg 3 keer achter me kaar minpunten voor het niet afmaken van de wedstrijd terwijl ik gewonnen had en de meeste kills ;')
sneu spelletje
Nee dat is het juist, ik heb elk potje afgespeeld van begin tot eind , maar toch kreeg ik minpunten voor leaven terwijl ik gewoon afgespeeld hebquote:Op zondag 5 april 2009 11:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan moet je wachten![]()
ik vind het beter zo, dan hebben we bij geen sukkels die zomaar stoppen
ik denk dat jij gewoon dit spel moet verkopen en met een ander spel moet bezig houdenquote:Op zondag 5 april 2009 11:32 schreef Dancin_Rhino het volgende:
[..]
Nee dat is het juist, ik heb elk potje afgespeeld van begin tot eind , maar toch kreeg ik minpunten voor leaven terwijl ik gewoon afgespeeld heb
Je moet wachten, tot die 10 seconden aan het einde van het spel voorbij zijnquote:Op zondag 5 april 2009 11:32 schreef Dancin_Rhino het volgende:
[..]
Nee dat is het juist, ik heb elk potje afgespeeld van begin tot eind , maar toch kreeg ik minpunten voor leaven terwijl ik gewoon afgespeeld heb
nou ik heb het nog nooit meegemaakt, en ik ben rank 31, dus zal je vast wel iets verkeerds hebben gedaan.quote:Op zondag 5 april 2009 12:45 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Dat heb ik ook gedaan, ik heb gewoon net zo lang gewacht tot ik weer in het menu was.
hehe idd, je hebt vanaf het begin af aan al niet kunnen aanpassen aan Gears2, dan zalquote:Op zondag 5 april 2009 13:03 schreef charmed_angel het volgende:
Dus ik denk dat je maar beter het spel kan verkopen. Gears 2 is niet voor jou gemaakt.
ik bied 20 inc voor je exemplaarquote:Op zondag 5 april 2009 14:03 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Nee ik ben ook niet meer van plan te spelen, ik ben er alleen erg telleurgesteld in want ik had me er wel op verheugd. Hier is trouwens die klacht die ik had.
http://forums.epicgames.com/showthread.php?p=26244815
nee.quote:
Yup, zelf ook nogal wat last van. Verschilt ook, de ene keer heeft teamgenoot geen lag en ik 2sec, volgende potje omgekeerd. En over het algemeen gewoon meer lag dan voor de update naar mijn gevoelquote:Op zondag 5 april 2009 18:43 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Hebben jullie veel last van lag de laatste tijd? Onze 'clan' hebben er allemaal last van terwijl we verschillende internet abbo's/providers hebben...
Dan gaat het potje erg lekker (waarschijnlijk doordat je voordeel lag hebt) vervolgens maak je verdomme geen enkele kill! Terwijl ik voor de update en redelijk in het begin van de update nergens last van en bijna altijd in de top 3 kwa punten stond van alle spelers in het potje...
Heb jij het dan ook zo erg dat je gewoon echt geen enkele kill kan maken? Ik wil niet zeggen dat ik erg goed ben... Maar heb toch wel een K/D van 1.32 en zo'n 7 volle dagen gespeeld...quote:Op maandag 6 april 2009 10:16 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Yup, zelf ook nogal wat last van. Verschilt ook, de ene keer heeft teamgenoot geen lag en ik 2sec, volgende potje omgekeerd. En over het algemeen gewoon meer lag dan voor de update naar mijn gevoel
Horde is super vet idd!quote:Op dinsdag 7 april 2009 02:28 schreef SpankmasterC het volgende:
Net weer even samen met een huisgenoot een paar levels Horde gedaan, wat is dat toch eigenlijk ook een briljante gamemode! Echt enorm tof
Kut ding iddquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:37 schreef Elegy het volgende:
Kutvis!
Ow als je in die bek zit, of anders even coop?quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:41 schreef Elegy het volgende:
Ik heb gisteren een uur lang geprobeerd, maar word elke keer door die tentakels in zijn bek tot moes geslagen, nauwelijks de tijd om goed te richten of te dodgen. En als de rest van de bek dan opengaat krijg ik er maar geen granaat in gegooid omdat ik dan nog steeds door tentakels word belaagd
Hardcore is soms wel frustrerend
Ja prima, alleen denk ik dat ik vanavond niet online ben (sporten enzo). Heb nog Silver trouwens, maar bij GoW2 zit wel een 48uur gold trial, kan ik die mooi gebruikenquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow als je in die bek zit, of anders even coop?
hoe weet je dat je de host ben dan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:42 schreef Wouter2006 het volgende:
Ben blij dat ze de ping voor de host verlaagd hebben naar 175 ipv 200,
ben nu gewoon 8 van de 10x host, en tja, dat maakt het allemaal even wat leuker
Yup wie je hebt gevonden hou je gewoon dus je hoeft alleen de gemiste in te halen en als je er 1 pakt kun je ook gewoon stoppen je hoeft niet perse de act o.i.d. af te maken!quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:45 schreef Elegy het volgende:
Oh en ik heb tot nu toe in elke act één collectible gemistAls ik later nog eens op easy erdoorheen race, dan wordt het er toch bij opgeteld en niet weer opnieuw begonnen toch? ontzettende n00bvraag
Ah thnx, gisteren even een nieuwe campaign gestart om de achtergebleven collectibles te pakken. Nu heb ik ze allemaal tot aan Brakish Waters. Want ik zit nog steeds vast bij die kutvisquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Yup wie je hebt gevonden hou je gewoon dus je hoeft alleen de gemiste in te halen en als je er 1 pakt kun je ook gewoon stoppen je hoeft niet perse de act o.i.d. af te maken!
dat is heel simpel, dat kan je op een paar manieren zien:quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoe weet je dat je de host ben dan?
Thx! Ik zal morgen eens opletten dan.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:12 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
dat is heel simpel, dat kan je op een paar manieren zien:
1. Als mensen een level moeten kiezen en je ziet de counter op 6 springen dan ben je host.
2. Als je je character moet kiezen en hij telt van 10 tot 0, als de 0 nog een keer extra knippert ben je host.
3. Als de ronde is afgelopen en je leeft nog, probeer maar te melee-en, dat gaat niet, dan ben je host.
Tot 10 uurquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:47 schreef Elegy het volgende:
10 uur uitslapen? Dan is mijn halve dag al zowat voorbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |