Wat bedoel je? Hoe kom ik daar? Want hij pakt hem niet hoor Dark Corners... of als ik dinsdag mijn dvd-tje in mijn xbox stop dan pakt hij hem wel?quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:23 schreef Catch_me het volgende:
Dat mensen deze onzin nog steeds kopen van EpicWakker worden mensen, deze content staat gewoon al op je dvd'tje die je een jaar geleden gekocht hebt
All Fonts is dat inclusief Dark Corners ?quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:04 schreef Scarface2004 het volgende:
Volgens mij is All Fronts ook downloadbaar, maar ik koop hem in de winkel
maar hoe ga je hem unlocken dan? Zonder iets te kopen nu?quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:27 schreef Catch_me het volgende:
Ik bedoel dat de content die je nu zogenaamd nieuw koopt gewoon al op je originele GoW2 dvd staat, maar dat epic beweerd dat ze deze maps speciaal voor de trouwe spelers compleet nieuw hebben gemaakt.
Welkom bij DLC, het enige wat je download is een code die de content unlocked waar je al voor betaald heb
nee dat is van de baan, alleen marketplace nu.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:04 schreef Scarface2004 het volgende:
Volgens mij is All Fronts ook downloadbaar, maar ik koop hem in de winkel
Bron?quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:27 schreef Catch_me het volgende:
Ik bedoel dat de content die je nu zogenaamd nieuw koopt gewoon al op je originele GoW2 dvd staat, maar dat epic beweerd dat ze deze maps speciaal voor de trouwe spelers compleet nieuw hebben gemaakt.
Welkom bij DLC, het enige wat je download is een code die de content unlocked waar je al voor betaald heb
rofl, gelukkig heb ik gewacht.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:53 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
nee dat is van de baan, alleen marketplace nu.
All Fronts:
Dark Corners Map Pack, Combustible Map Pack, Snowblind Map Pack, Flashback Map Pack
en de SP Road to Ruin Chapter voor 1600 Points.
Dark Corners:
Is de Dark Corners Map Pack, met 7 maps en de SP Road to Ruin Chapter voor 1200 Points.
Dus degene die de Combustible en Snowblind al hadden gekocht zijn gewoon genaaid.
Hier is alles te vinden over dit onderwerp:
http://gearsforums.epicgames.com/showthread.php?t=678519
Hoezo, je weet toch dat dingen later goedkoper gaan worden? net als GoW 1, die mappacks werden na een half jaar ook gratis op live gezet. Of de fallout DLC, nu 800 punten per stuk, straks zitten ze gratis bij de GOTY versie.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:53 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Dus degene die de Combustible en Snowblind al hadden gekocht zijn gewoon genaaid.
ja weet ik ook wel, mij maakt het ook nie zoveel uit, maar denk wel dat vele mensen zich genaaid voelenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:53 schreef PP. het volgende:
[..]
Hoezo, je weet toch dat dingen later goedkoper gaan worden? net als GoW 1, die mappacks werden na een half jaar ook gratis op live gezet. Of de fallout DLC, nu 800 punten per stuk, straks zitten ze gratis bij de GOTY versie.
Precies en ik heb me er nu al aardig vermaakt met die mapsquote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:53 schreef PP. het volgende:
[..]
Hoezo, je weet toch dat dingen later goedkoper gaan worden? net als GoW 1, die mappacks werden na een half jaar ook gratis op live gezet. Of de fallout DLC, nu 800 punten per stuk, straks zitten ze gratis bij de GOTY versie.
Nou kan nog niks downloadenquote:Op maandag 27 juli 2009 18:11 schreef Wouter2006 het volgende:
woei, morgen Dark Corners en een double EXP WEEK
DLC komt vaak pas rond 11 uur online, dus nog 1 uur geduldquote:
Uit frustratie of als creatief statement?quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:29 schreef Catch_me het volgende:
Niet omdat ik 2 weken na de release van GoW2 me disc doormidden heb geknipt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |