Als je niet kan ranken, geen stats hebt waar doe je het dan nog voor? Ik denk dat je dan inderdaad de quitters kwijt bent maar ook een heel groot deel van de spelers... Je wilt toch op één of andere manier progressie in een game... Tenminste ik vind het bij COD4 ontzettend tof dat ik steeds hoger gerankt werd en daar ook weer leuke dingen voor terug kreegquote:Op zondag 8 februari 2009 21:25 schreef Wouter2006 het volgende:
ik vind het maar niks het rank systeem,
beste is gewoon het hele rank systeem verwijderen, heb je ook veel minder quitters.
Quiters zijn slechte verliezers, die hou je toch wel. Je raakt alleen mensen door kwijt die zich graag willen bewijzen.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:25 schreef Wouter2006 het volgende:
ik vind het maar niks het rank systeem,
beste is gewoon het hele rank systeem verwijderen, heb je ook veel minder quitters.
Neen. Toen ik dit nog speelde ging ik weg als de verbinding kut was, of als er iemand aan het glitchen was. Meestal al in de eerste ronde.quote:Op maandag 9 februari 2009 08:06 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Quiters zijn slechte verliezers, die hou je toch wel. Je raakt alleen mensen door kwijt die zich graag willen bewijzen.
deel 1 had ook geen rank systeem hoor, en die werd superveel gespeeld.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:48 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Als je niet kan ranken, geen stats hebt waar doe je het dan nog voor? Ik denk dat je dan inderdaad de quitters kwijt bent maar ook een heel groot deel van de spelers... Je wilt toch op één of andere manier progressie in een game... Tenminste ik vind het bij COD4 ontzettend tof dat ik steeds hoger gerankt werd en daar ook weer leuke dingen voor terug kreeg
quote:Op maandag 9 februari 2009 09:54 schreef intraxz het volgende:
Wordt superveel gespeeldWat is er nou leuk aan om een spel te doen alleen maar om ergens in een lijstje te staan? Of voor een plaatje naast je naam? Ik speel games alleen maar om games te spelen. Niet om te ranken ofzo.
wtf, why?quote:Op maandag 9 februari 2009 10:51 schreef AQuila360 het volgende:
Horde was echt vetEn co-op ook weer
![]()
Helaas gaat het spel vandaag op de bus!
Dat is precies hoe ik weer over achievements denkquote:Op maandag 9 februari 2009 09:54 schreef intraxz het volgende:
Wordt superveel gespeeldWat is er nou leuk aan om een spel te doen alleen maar om ergens in een lijstje te staan? Of voor een plaatje naast je naam? Ik speel games alleen maar om games te spelen. Niet om te ranken ofzo.
Omdat Aquila AQuila niet zou zijn als die de game NIET verkoopt. Hij houdt niet van online gaming (met uitzondering van Worms) en het rest van dit verhaal is ook zo vaak al verteld in zo'n beetje elke game topic waar hij komtquote:
Aquila mag van z'n moeder niet meer dan 2 spellen tegelijk hebben, dus als ie wat nieuws wil spelen, moet ie de ouwe eerst verkopen.quote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 12:48 schreef PP. het volgende:
[..]
Aquila mag van z'n moeder niet meer dan 2 spellen tegelijk hebben, dus als ie wat nieuws wil spelen, moet ie de ouwe eerst verkopen.
[..]
Aquila mag van z'n moeder niet meer dan 2 spellen tegelijk hebben, dus als ie wat nieuws wil spelen, moet ie de ouwe eerst verkopen.
geestelijk 11.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:36 schreef Wouter2006 het volgende:
hoe oud is tequila/akwibus eigenlijk?
[..]
24quote:Op maandag 9 februari 2009 15:36 schreef Wouter2006 het volgende:
hoe oud is tequila/akwibus eigenlijk?
Ach doe vooral geen moeite, helpt bij hem toch niet. Hij is stront eigenwijsquote:Op dinsdag 10 februari 2009 07:45 schreef Wouter2006 het volgende:
nieuwe SP DLC:
http://www.evilgamerz.com/index.php?action=fullnews&showcomments=1&id=18538
dus nog nie verkopen akwila.
Euh, dat is ook maar een gerucht... Hij zegt alleen maar op de vraag. Komt er nog een single player add-on en dan zegt hij alleen maar dat je niet teleurgesteld zou zijn... Misschien komt er dus wel heel iets anders waar we ook heel blij van wordenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 07:49 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ach doe vooral geen moeite, helpt bij hem toch niet. Hij is stront eigenwijs
Het zou wel helpen ware het niet dat die de deur al uit isquote:Op dinsdag 10 februari 2009 07:49 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ach doe vooral geen moeite, helpt bij hem toch niet. Hij is stront eigenwijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |