Cheer up boy!quote:Op maandag 8 december 2008 15:40 schreef Dandelion het volgende:
[..]
en dan ook nog de Food Fighters, krijg er verdorie honger van!
Tijdens serious request iedere dag hakkuh dagquote:
't Ging over dat gedrocht van Mrazquote:Op maandag 8 december 2008 15:52 schreef RuiDaSilva het volgende:
[..]
Tijdens serious request iedere dag hakkuh dag
Hier lopen inderdaad nu ook een paar studenten enorm te stressen. Iets met een gamebesturing die nog op tijd af moetquote:Op maandag 8 december 2008 15:45 schreef MichielV het volgende:
Mooie OP! Het komt wel HEEL dichtbij nu he!
quote:Op maandag 8 december 2008 17:13 schreef DaMook het volgende:
Ik wilde vragen wie als 3e het huis in ging, maar ik zie het al meteen in de TT staan en ook meteen zeggen coen en sander het.
Goedemiddag.
quote:Op maandag 8 december 2008 17:13 schreef DaMook het volgende:
Ik wilde vragen wie als 3e het huis in ging, maar ik zie het al meteen in de TT staan en ook meteen zeggen coen en sander het.
Goedemiddag.
Gaaf he?! echt lachen inderdaad.quote:Op maandag 8 december 2008 17:24 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die Marvin
![]()
* muisje-eliza heeft eindelijk tijd gehad om het te zien
Jammer dat die andere gast afhaakte.. Moet zeggen dat die ene beller die de hele tijd zo zat te zeiken ook wel erg triest was.quote:Op maandag 8 december 2008 17:29 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
* muisje-eliza veegt tranen weg
ongelovelijk
Moiquote:Op maandag 8 december 2008 18:22 schreef Noortje. het volgende:
Hayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!
Gelukkig heb je mijquote:
Wow ! Nou, wat wil een mens dan nog meer?! Ik zou het niet weten.quote:Op maandag 8 december 2008 18:28 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Gelukkig heb je mijIk maak dat je de hele wereld aankan, zélfs als FOK! traag is.
Gefeliciteerd! en zelfs als je niet goed hebt gekeken (lees: cijfers omgedraaid) heb je nog voldoende!quote:Ennn ik heb waarschijnlijk een 7.5 voor Grieks maar ik weet niet zeker of ik goed heb gekeken of niet.
Google Docs gebruiken.quote:Op maandag 8 december 2008 18:59 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
![]()
hoi M&M![]()
Ik heb een inschrijfformulier van 3FM gehad voor mn aktie maar kan m niet openen omdat ik alleen maar kladblok hebtis een .doc bestand, wie kan me helpen? kan je dat gewoon omzetten in een ander soort bestand zodat ik het wel kan lezen?
Edit: Piles is the hero of the day![]()
Oh, dat was ook een optie jaquote:Op maandag 8 december 2008 19:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Google Docs gebruiken.
http://docs.google.com
quote:Op maandag 8 december 2008 19:08 schreef morpheus_at_work het volgende:hoi allemaal, wederom wederopstanding uit de lappenmand
nee daar word je gelukkig vanquote:Op maandag 8 december 2008 19:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, dat was ook een optie ja![]()
Ze is nu bezig met OpenOffice
Google Docs is zoooo handigquote:Op maandag 8 december 2008 19:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, dat was ook een optie ja![]()
Ze is nu bezig met OpenOffice
het alleen jammer dat je er geen pdfjes kan opslaan.quote:Op maandag 8 december 2008 19:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Google Docs is zoooo handig. Niks installeren, gewoon openen en klaar
.
Jawel hoorquote:Op maandag 8 december 2008 19:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het alleen jammer dat je er geen pdfjes kan opslaan.
programma mp3tagquote:Op maandag 8 december 2008 19:18 schreef Mark336 het volgende:
Heeft iemand een goed programma om de metatags van een heule hoop muziek handmatig te bewerken? En dan bedoel ik niet explorer.exe
http://www.mp3tag.de/en/download.htmlquote:Op maandag 8 december 2008 19:18 schreef Mark336 het volgende:
Heeft iemand een goed programma om de metatags van een heule hoop muziek handmatig te bewerken? En dan bedoel ik niet explorer.exe
Als je bestandsnaam een beetje handig is, kun je converteren van bestandsnaam naar tag, en andersom. Scheelt mss heel wat werkquote:Op maandag 8 december 2008 19:24 schreef Mark336 het volgende:
Ah, dan ga ik die maar eens downloaden
Ben toch maar op het idiote idee gekomen om mijn 95 dagen aan muziek te gaan taggen
Thnx voor de tip!quote:Op maandag 8 december 2008 19:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je bestandsnaam een beetje handig is, kun je converteren van bestandsnaam naar tag, en andersom. Scheelt mss heel wat werk
Je haalt me de woorden uit de mond! En ook een goede: PicardTagger van Musicbrainz.org.quote:
Ze maken gebruik van 'n Comrex Acessquote:Op maandag 8 december 2008 19:27 schreef Sirolf het volgende:
Die telefoonverbinding met Paul begint steeds dramatischer te klinken...
Er vallen steeds delen van woorden/zinnen weg.
die laatste is proberen om te kijken, welke de beste features heeft voor het taggen van onbekende tracks en het opzoeken ervanquote:Op maandag 8 december 2008 19:32 schreef MichielV het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond! En ook een goede: PicardTagger van Musicbrainz.org.
Cool! hoe weet je dat? Betreft UMTS klopt het wel.. Op het werk heb ik vrij regelmatig te maken met UMTS icm laptop gebruik en de dekking is niet overal even tof. Verder een mooie techniek hoor.quote:Op maandag 8 december 2008 19:32 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Ze maken gebruik van 'n Comrex Acess [ afbeelding ]
Een soort ISDN-lijn via UMTS-masten.. alleen UMTS is niet overal in Nederland helemaal goed beschikbaar
Heel vaak de filmpjes op 101TV stopgezet, er stond echt 1 sec in beeld "Comrex" ik helemaal googelen en toen vond ik 'tquote:Op maandag 8 december 2008 19:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Cool! hoe weet je dat? Betreft UMTS klopt het wel.. Op het werk heb ik vrij regelmatig te maken met UMTS icm laptop gebruik en de dekking is niet overal even tof. Verder een mooie techniek hoor.
Haha, okay!quote:Op maandag 8 december 2008 19:35 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Heel vaak de filmpjes op 101TV stopgezet, er stond echt 1 sec in beeld "Comrex" ik helemaal googelen en toen vond ik 't
quote:Op maandag 8 december 2008 19:37 schreef Mark336 het volgende:
Altijd goed, maar gaan (of hebben) de Killers al een kerstplaat uitgebracht?
Heb het ook wel eens aan Klaas van Kruistum gevraagd, die gaf me het zelfde antwoord ;-).quote:Op maandag 8 december 2008 19:35 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Heel vaak de filmpjes op 101TV stopgezet, er stond echt 1 sec in beeld "Comrex" ik helemaal googelen en toen vond ik 't
EIN DEUTSCHE MP3TAG EDITOR!!quote:Op maandag 8 december 2008 19:20 schreef Piles het volgende:
[..]
http://www.mp3tag.de/en/download.html
Wij betalen per persoon 50 cent aan Feijenoordquote:Op maandag 8 december 2008 19:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Moet er niet 'Ministerie van Financiën' op die shirts staan?
quote:Op maandag 8 december 2008 19:56 schreef DiedjeeJ het volgende:
Goedenavond!!![]()
[..]
EIN DEUTSCHE MP3TAG EDITOR!!
Ik ben er net weer 's mee bezig, dus zo maar ff uitproberen.
wat vragen ze dan allemaal ?quote:Op maandag 8 december 2008 19:54 schreef muisje-eliza het volgende:
OMG wat een kut inschrijfformulier zeg....daar ben ik echt weer een halve avond mee zoet![]()
Inderdaadquote:Op maandag 8 december 2008 20:01 schreef Feivel1 het volgende:
We vielen na een poosje midden in het nieuws.
foto's enzovoortquote:Op maandag 8 december 2008 20:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat vragen ze dan allemaal ?
Niet dat, maar ik heb nog wel 'n ander verzoekje.quote:Op maandag 8 december 2008 19:38 schreef Piles het volgende:
Zijn er hier trouwens nog mensen die de webcambeelden van SR2007 willen hebben? Deze week ga ik iig voor 1 iemand alles op DVD zetten, dus als ik toch bezig ben
Het jammere is wel dat niet echt meer te achterhalen wat wanneer is opgenomen, en het is niet de complete actie (geen idee eigenlijk hoelang). In totaal 19.2GB aan bestanden
Doe maar pm-en of mailen als er interesse is (hopelijk niet teveel)
Webcambeelden heb ik daar niet van, maar is alleen audio ook goed? Zo ja: ik zal kijken wat ik voor je kan doenquote:Op maandag 8 december 2008 20:06 schreef DiedjeeJ het volgende:
Niet dat, maar ik heb nog wel 'n ander verzoekje.![]()
Kun je Paper Planes van 26-11, iets na half 11 's ochtends, op YouTube knallen? De Ekdom Edit.
De Bosbankquote:Op maandag 8 december 2008 19:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Moet er niet 'Ministerie van Financiën' op die shirts staan?
quote:
Ja. Wel goed kijken dus.quote:maar is alleen audio ook goed? Zo ja: ik zal kijken wat ik voor je kan doen
Bert was echt top geweest in het huisquote:Op maandag 8 december 2008 20:14 schreef paultjuhhh het volgende:
En zijn jullie blij met dit trio in het glazen huis?
Ik vind het wel ok, zou ook niet anders weten wie er in had gemoeten
Had het liefst Bert van Lent gehad maarjaDat gaat natuurlijk nooit gebeuren
Wie weet dat hij ook ooit doorbreekt
Ik weet niet hoe het uitpakt. Maar ik denk niet dat ze Gerard, Michiel en Rob kunnen overtreffen, omdat die gewoon ongeveer dezelfde humor delen.quote:Op maandag 8 december 2008 20:14 schreef paultjuhhh het volgende:
En zijn jullie blij met dit trio in het glazen huis?
Ik vind het wel ok, zou ook niet anders weten wie er in had gemoeten
Had het liefst Bert van Lent gehad maarjaDat gaat natuurlijk nooit gebeuren
Wie weet dat hij ook ooit doorbreekt
je jummy zegels heb je morgenquote:Op maandag 8 december 2008 20:15 schreef Glacier het volgende:
Paul was te verwachten .. ben benieuwd hoe ze het gaan doen!
* Glacier gaat zeker luisteren
Ik hoef mijn mening niet meer te gevenquote:Op maandag 8 december 2008 20:17 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het uitpakt. Maar ik denk niet dat ze Gerard, Michiel en Rob kunnen overtreffen, omdat die gewoon ongeveer dezelfde humor delen.
Bij Coen, Paul en Giel vraag ik me dat af. Coen is denk ik leuker zonder Sander, dus daar maak ik me niet zoveel zorgen over.
Ik weet niet of Giel tussen zijn eigen talks voldoende platen kan rammen. Bij Paul vrees ik voor heel veel Hakkuh! () muziek, en veel te veel weetjes.
Precies.quote:Op maandag 8 december 2008 20:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
eigenlijk is het een non discussie, luisteren doen we toch wel
Ik hoop dat Giel weer ouderwetse goede radio kan maken zonder dat de autopiloot aan gaat.quote:Op maandag 8 december 2008 20:17 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het uitpakt. Maar ik denk niet dat ze Gerard, Michiel en Rob kunnen overtreffen, omdat die gewoon ongeveer dezelfde humor delen.
Bij Coen, Paul en Giel vraag ik me dat af. Coen is denk ik leuker zonder Sander, dus daar maak ik me niet zoveel zorgen over.
Ik weet niet of Giel tussen zijn eigen talks voldoende platen kan rammen. Bij Paul vrees ik voor heel veel Hakkuh! () muziek, en veel te veel weetjes.
Paul Rabbering is een prima dj die veel feitjes weetquote:Op maandag 8 december 2008 20:17 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Handelen met voorkennisquote:Op maandag 8 december 2008 20:27 schreef Maricha het volgende:
Leuk kerstliedje in aantocht! (Vind ik dan)
Je bril laten poetsen door Sanderquote:Op maandag 8 december 2008 20:25 schreef muisje-eliza het volgende:
oh dr zijn nu wat meer mensen Wie wil me helpen.
Mijn bedrijf wil Sander Lantinga *kopen* voor 1 dag. Ik werk *natuurlijk* in een brillenzaak in een drukke winkelstraat in Utrecht. Wie heeft er ludieke ideetjes??
En wat is daar mis mee?quote:
wil je nog klanten overhouden dan ?quote:Op maandag 8 december 2008 20:25 schreef muisje-eliza het volgende:
Mijn bedrijf wil Sander Lantinga *kopen* voor 1 dag. Ik werk *natuurlijk* in een brillenzaak in een drukke winkelstraat in Utrecht. Wie heeft er ludieke ideetjes??
Ik heb net werkelijk waar een paar minuten lang met een versufde blik voor me uit zitten staren maar ik kom op geen leuk idee.quote:Op maandag 8 december 2008 20:25 schreef muisje-eliza het volgende:
quote:Op maandag 8 december 2008 20:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wil je nog klanten overhouden dan ?
quote:Op maandag 8 december 2008 20:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb net werkelijk waar een paar minuten lang met een versufde blik voor me uit zitten staren maar ik kom op geen leuk idee.
Wel meer dan 1quote:
Ik kan alleen maar dingen met wc-brillen bedenken.quote:Op maandag 8 december 2008 20:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Nou als je nog iets te binnen schiet...pleurt maar hier neer
quote:Op maandag 8 december 2008 20:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
eerder zou jamai een goed uithangbord zijn voor brillen winkel dan iemand die niets met brillen heeft
* muisje-eliza schrijft opquote:Op maandag 8 december 2008 20:42 schreef Cee het volgende:
Haha, dat met dat steenkolen-engelse Elke Hol van Miss Montreal heb ik ook steeds! Irritant stukje.
[..]
Ik kan alleen maar dingen met wc-brillen bedenken.
Ehmmmm ehhmm....denk denk denk....
*blanco*
Noteer ook:quote:Op maandag 8 december 2008 20:43 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
* muisje-eliza schrijft op
Iets met WC-brillen
quote:Op maandag 8 december 2008 20:50 schreef paultjuhhh het volgende:
Toch leuk dat ik met mijn held Giel het huis inga
quote:Op maandag 8 december 2008 20:53 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik had gewoon een vooruitziende blik het hele jaar
[ afbeelding ]
Leuk nummer!quote:Op maandag 8 december 2008 20:57 schreef Mark336 het volgende:
Zeu Request verzonden.. Scouting For Girls - Elvis Ain't Dead
toffe plaatquote:Op maandag 8 december 2008 20:57 schreef Mark336 het volgende:
Ah jij was het! Daarom herkende ik je niet, zonder nummerherkenningquote:Op maandag 8 december 2008 20:57 schreef Mark336 het volgende:
deze Mark is nieuw en met een K, die andere met een Cquote:Op maandag 8 december 2008 21:01 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ah jij was het! Daarom herkende ik je niet, zonder nummerherkenning
Timoquote:Op maandag 8 december 2008 21:01 schreef Timo20 het volgende:
Hans & Deej![]()
[..]
toffe plaat![]()
Geen Annemieke in het glazen huis![]()
Je request zometeen op de radio. WOW !!!!quote:Op maandag 8 december 2008 20:57 schreef Mark336 het volgende:
Haha! Ja ik dacht al, huh wat vaagquote:Op maandag 8 december 2008 21:01 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ah jij was het! Daarom herkende ik je niet, zonder nummerherkenning
Nondeju wat leuk!quote:Op maandag 8 december 2008 21:00 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Zou echt meer gedraaid moeten worden.. hun nieuwe is ook leuk:
Heb ook geen probleem met Rabbering hoorquote:Op maandag 8 december 2008 21:04 schreef Timo20 het volgende:
Mark![]()
![]()
Stenders is ook ok, maar vind `t wel tof dat Paul erin komt![]()
Hoop dat we dan een pallet happy hardcore krijgen
Wij hadden hem om 19.15 uur aan de telefoon en toen was hij ergens op een dijk bij Culemborgquote:Op maandag 8 december 2008 21:04 schreef Impry het volgende:
Ik ben wat aan het rommelen in een audiolijn van een video, dus heb al hele tijd m'n radio niet meer aan staan. Maar is er bekend waar Paul Rabbering ongeveer loopt nu? Of waar is er voor het laatst contact met hem opgenomen?
Goed ideequote:Op maandag 8 december 2008 21:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Nondeju wat leuk!
* Cee gaat wat meer liedjes opspeuren van deze fijne jongens
Als hij naar Zeist gaat ga ik naar hem toequote:Op maandag 8 december 2008 21:09 schreef Maricha het volgende:
[..]
Wij hadden hem om 19.15 uur aan de telefoon en toen was hij ergens op een dijk bij Culemborg
Wat is iedereens WPvhJ? Ik moet er even over denken maar heb al een paar genomineerden.quote:Op maandag 8 december 2008 21:09 schreef Timo20 het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE KEANE![]()
![]()
die nieuwe is wel ok maar dit is toch echt de meest waardeloze plaat van het jaar![]()
![]()
die van Keane dus absoluut. En verder? kan er zo snel geen stuk of 3 bedenken... wat zijn die van jou dan?quote:Op maandag 8 december 2008 21:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat is iedereens WPvhJ? Ik moet er even over denken maar heb al een paar genomineerden.
Oke, thanks!quote:Op maandag 8 december 2008 21:09 schreef Maricha het volgende:
[..]
Wij hadden hem om 19.15 uur aan de telefoon en toen was hij ergens op een dijk bij Culemborg
misschien kunnen ze in dit topic even langs komenquote:Op maandag 8 december 2008 21:14 schreef Mark336 het volgende:
Buren belde net.. ik maar eens niet opgenomen..
Volgens mij denken ze echt elke keer "Zucht.. wil hij weer zijn muziek hard zetten, Fons ga eens bellen!"
Wat een strontvervelende buren heb je dan als ze bij elke geluidsoverlast direct aan de telefoon hangen...quote:Op maandag 8 december 2008 21:14 schreef Mark336 het volgende:
Buren belde net.. ik maar eens niet opgenomen..
Volgens mij denken ze echt elke keer "Zucht.. wil hij weer zijn muziek hard zetten, Fons ga eens bellen!"
Die is trouwens wel bijzonder mooi.quote:
Tot morgen !quote:
De vloer trilt altijd omdat ik een of andere zieke subwoofer hebquote:Op maandag 8 december 2008 21:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat een strontvervelende buren heb je dan als ze bij elke geluidsoverlast direct aan de telefoon hangen...
quote:Op maandag 8 december 2008 21:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die is trouwens wel bijzonder mooi.![]()
keertje rubbermatje er onderleggenquote:Op maandag 8 december 2008 21:19 schreef Mark336 het volgende:
[..]
De vloer trilt altijd omdat ik een of andere zieke subwoofer heb![]()
Maar ach, buren zijn best aardig alleen als ze nou eens niet altijd zouden klagen zou het fijner zijn
tis een broek waar geen riem om past (geen lusjes)....quote:Op maandag 8 december 2008 21:16 schreef Mark336 het volgende:
Nieuwe soap: Maricha en de broek![]()
Een tip, een riem
meer taartjes etenquote:Op maandag 8 december 2008 21:21 schreef Maricha het volgende:
[..]
tis een broek waar geen riem om past (geen lusjes)....
dan toch maar na de kerst aantrekkenquote:Op maandag 8 december 2008 21:21 schreef Maricha het volgende:
[..]
tis een broek waar geen riem om past (geen lusjes)....
Buiten de standaard Fransje Bauer en Gerard Joling bagger en zo, mijn nominaties in de categorie "dit wordt door veel mensen wel mooi geworden en ik zou het mooi moeten vinden maar ik krijg er uitslag van"quote:Op maandag 8 december 2008 21:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
die van Keane dus absoluut. En verder? kan er zo snel geen stuk of 3 bedenken... wat zijn die van jou dan?
Trouwens, wat ook leuk is om muziek te "beleven".. schaf een AmBX systeem aan.. dan krijg je als er heel veel bass is wind in je gezicht (ventilatoren).. licht dat meegaat met de muziek (dus qua beats etc.) en een trilmat die gaat trillen bij veel bassquote:Op maandag 8 december 2008 21:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
keertje rubbermatje er onderleggen
zeker niet! Maar hij is gewoon echt kapot gegaan, er zit een heel ingenieus ingebouwde riem in (broek van de Gap) en die is kapot gegaan waardoor hij aan een kant open hangt.....zolang ik blijf zitten is er niets aan de handquote:
Ik hou altijd te veel rekening met de buren.quote:Op maandag 8 december 2008 21:19 schreef Mark336 het volgende:
[..]
De vloer trilt altijd omdat ik een of andere zieke subwoofer heb![]()
Maar ach, buren zijn best aardig alleen als ze nou eens niet altijd zouden klagen zou het fijner zijn
Dat wordt nog een lang avondjequote:Op maandag 8 december 2008 21:23 schreef Maricha het volgende:
.zolang ik blijf zitten is er niets aan de hand
Flesje water, gsm, portemonnee allemaal niet in je tas of je broekzakken stoppen maar gewoon half in je broek steken, zo kan je er makkelijk bij, heb je alles zo bij de hand en zakt je broek niet meer af!quote:Op maandag 8 december 2008 21:23 schreef Maricha het volgende:
[..]
zeker niet! Maar hij is gewoon echt kapot gegaan, er zit een heel ingenieus ingebouwde riem in (broek van de Gap) en die is kapot gegaan waardoor hij aan een kant open hangt.....zolang ik blijf zitten is er niets aan de hand
Gewoon doenquote:Op maandag 8 december 2008 21:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hou altijd te veel rekening met de buren.Zou 'm zo graag een keer knalhard zetten, de muziek, en dan keihard meezingen.
Zijn die buren van je nooit afwezig / op vakantie dan?quote:Op maandag 8 december 2008 21:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hou altijd te veel rekening met de buren.Zou 'm zo graag een keer knalhard zetten, de muziek, en dan keihard meezingen.
Jawel, maar dan zet ik een koptelefoon opquote:Op maandag 8 december 2008 21:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zijn die buren van je nooit afwezig / op vakantie dan?
quote:Op maandag 8 december 2008 21:27 schreef muisje-eliza het volgende:
mn man zit me als een geslagen megool te bekijken terwijl ik mee zit te deinen en te klappen en te pomtiepommen hier![]()
![]()
quote:Op maandag 8 december 2008 21:27 schreef muisje-eliza het volgende:
mn man zit me als een geslagen megool te bekijken terwijl ik mee zit te deinen en te klappen en te pomtiepommen hier![]()
![]()
Ze zijn er niet heel vaak, verder wel toffe mensen voor zover ik ze ken.quote:Op maandag 8 december 2008 21:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zijn die buren van je nooit afwezig / op vakantie dan?
Daag Geslagen mongoolquote:Op maandag 8 december 2008 21:27 schreef muisje-eliza het volgende:
![]()
Nee, die lees ik bijna nooit meerquote:Op maandag 8 december 2008 21:31 schreef muisje-eliza het volgende:
Maricha ... Gooi en Eemlander van zaterdag nog gelese
http://www.gooieneemlande(...)_voor_vluchtelingen_quote:Op maandag 8 december 2008 21:33 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee, die lees ik bijna nooit meer
Want?
Goed bezig Eliza!quote:Op maandag 8 december 2008 21:35 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
http://www.gooieneemlande(...)_voor_vluchtelingen_
Hij`s fijnquote:
Wauw! Gaaf johquote:Op maandag 8 december 2008 21:35 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Ga ik even over nadenkenquote:Op maandag 8 december 2008 21:20 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
voor veel geld vraag ik m voor je aan tijdens Serious Request
Wat leuk Eliza.quote:Op maandag 8 december 2008 21:35 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 8 december 2008 21:45 schreef Cee het volgende:
Zouden we #1000 trouwens tijdens SR halen?
hard doorpostenquote:Op maandag 8 december 2008 21:45 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat die kans heel klein is.quote:Op maandag 8 december 2008 21:45 schreef Cee het volgende:
Bij dezen dan.quote:
Met een beetje creatief zoeken (website WHOIS) is dat nummer wel te achterhalen hoor. Ik stuur je even een PM.quote:Op maandag 8 december 2008 21:42 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza brengt bericht van Janne die staat te rillen op een heeeeel koud station
LL of je haar wil bellen/smssen, ze is je nummer kwijt
Onderschat de kracht van de topics hier tijdens de decembermaand niet! Gaat echt met de snelheid van het licht soms.quote:Op maandag 8 december 2008 21:47 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik denk dat die kans heel klein is.
dank je welquote:Op maandag 8 december 2008 21:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Met een beetje creatief zoeken (website WHOIS) is dat nummer wel te achterhalen hoor. Ik stuur je even een PM.
Denk juist dat die kans heel groot is!quote:Op maandag 8 december 2008 21:47 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik denk dat die kans heel klein is.
Het gaat er om spannen denk ikquote:Op maandag 8 december 2008 21:52 schreef Maricha het volgende:
[..]
Denk juist dat die kans heel groot is!
Ik vond het vorig jaar zo jammer dat ik echt geen tijd had om hier mee te doen, en ben bang dat ik dit jaar helemaal geen tijd heb tijdens mijn diensten (regiequote:Op maandag 8 december 2008 21:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Onderschat de kracht van de topics hier tijdens de decembermaand niet! Gaat echt met de snelheid van het licht soms.
Alhoewel het vorig jaar met Ekstra Request toch wel een grote dolle boel was waarbij je maar beter niet kon gaan slapen.
quote:You may say that I'm a dreamer
But I'm not the only one
I hope someday you'll join us
And the world will live as one
Denk en het welquote:Op maandag 8 december 2008 21:45 schreef Cee het volgende:
Oh-my-god. Gruwelijk aantalquote:Op maandag 8 december 2008 21:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk en het wel
gemiddeld gaan er met sr 10+ topics per dag doorheen
ben paar dagen weinig gaan posten door griep, but i'm backquote:Op maandag 8 december 2008 21:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Het gaat er om spannen denk ik
Vorig jaar december ongeveer 26000 post in totaal, en we zitten deze maand al op 6000. Dus we moeten nog aardig wat posten
[ link | afbeelding ]
Ik moet de 22e, 23e en 24e werken en steeds als er weer een afspraak wordt ingepland op een van die dagen denk ik "Shit, mis ik weer een deel". Echt verslavend die week SR.quote:Op maandag 8 december 2008 21:59 schreef Impry het volgende:
Ja, dat gaat echt nergens over tijdens SRNu alweer zin in.
weet niet of je niet mag fokken tijdens het bellen, zal vast wel internet zijnquote:Op maandag 8 december 2008 22:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moet de 22e, 23e en 24e werken en steeds als er weer een afspraak wordt ingepland op een van die dagen denk ik "Shit, mis ik weer een deel". Echt verslavend die week SR.
De ergste was een topic dat binnen 10 minuten van opening tot sluiting ging. Ongeveer 300 posts in 10 minuten dus!quote:
Bellen? Het gaat om de afspraak die ik die dag dan heb he.quote:Op maandag 8 december 2008 22:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
weet niet of je niet mag fokken tijdens het bellen, zal vast wel internet zijn
Die lopen nog steeds hoorquote:Op maandag 8 december 2008 22:08 schreef Sirolf het volgende:
Piles had er toendertijd stats voor gemaakt.
quote:[Serious Request @ 3FM #409] De grote finale!
Eerste post op: 24-12-2007 19:19
Laatste post op: 24-12-2007 19:43
Post-snelheid: 12.54 post per minuut
Neeh in 10 minuten? Mijn hemel zeg dat is wel echt bizar. Was dat niet het topic toen de uitslag bekend werd gemaakt? Ben benieuwd of het dit jaar ook heel hard zal gaan. Denk het wel, maar niet zo hard als vorig jaar.quote:Op maandag 8 december 2008 22:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De ergste was een topic dat binnen 10 minuten van opening tot sluiting ging. Ongeveer 300 posts in 10 minuten dus!
Piles had er toendertijd stats voor gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |