Ik vond het vorig jaar zo jammer dat ik echt geen tijd had om hier mee te doen, en ben bang dat ik dit jaar helemaal geen tijd heb tijdens mijn diensten (regiequote:Op maandag 8 december 2008 21:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Onderschat de kracht van de topics hier tijdens de decembermaand niet! Gaat echt met de snelheid van het licht soms.
Alhoewel het vorig jaar met Ekstra Request toch wel een grote dolle boel was waarbij je maar beter niet kon gaan slapen.
quote:You may say that I'm a dreamer
But I'm not the only one
I hope someday you'll join us
And the world will live as one
Denk en het welquote:Op maandag 8 december 2008 21:45 schreef Cee het volgende:
Zouden we #1000 trouwens tijdens SR halen?
Oh-my-god. Gruwelijk aantalquote:Op maandag 8 december 2008 21:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk en het wel
gemiddeld gaan er met sr 10+ topics per dag doorheen
ben paar dagen weinig gaan posten door griep, but i'm backquote:Op maandag 8 december 2008 21:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Het gaat er om spannen denk ik
Vorig jaar december ongeveer 26000 post in totaal, en we zitten deze maand al op 6000. Dus we moeten nog aardig wat posten
[ link | afbeelding ]
Ik moet de 22e, 23e en 24e werken en steeds als er weer een afspraak wordt ingepland op een van die dagen denk ik "Shit, mis ik weer een deel". Echt verslavend die week SR.quote:Op maandag 8 december 2008 21:59 schreef Impry het volgende:
Ja, dat gaat echt nergens over tijdens SRNu alweer zin in.
weet niet of je niet mag fokken tijdens het bellen, zal vast wel internet zijnquote:Op maandag 8 december 2008 22:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moet de 22e, 23e en 24e werken en steeds als er weer een afspraak wordt ingepland op een van die dagen denk ik "Shit, mis ik weer een deel". Echt verslavend die week SR.
De ergste was een topic dat binnen 10 minuten van opening tot sluiting ging. Ongeveer 300 posts in 10 minuten dus!quote:
Bellen? Het gaat om de afspraak die ik die dag dan heb he.quote:Op maandag 8 december 2008 22:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
weet niet of je niet mag fokken tijdens het bellen, zal vast wel internet zijn
Die lopen nog steeds hoorquote:Op maandag 8 december 2008 22:08 schreef Sirolf het volgende:
Piles had er toendertijd stats voor gemaakt.
quote:[Serious Request @ 3FM #409] De grote finale!
Eerste post op: 24-12-2007 19:19
Laatste post op: 24-12-2007 19:43
Post-snelheid: 12.54 post per minuut
Neeh in 10 minuten? Mijn hemel zeg dat is wel echt bizar. Was dat niet het topic toen de uitslag bekend werd gemaakt? Ben benieuwd of het dit jaar ook heel hard zal gaan. Denk het wel, maar niet zo hard als vorig jaar.quote:Op maandag 8 december 2008 22:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De ergste was een topic dat binnen 10 minuten van opening tot sluiting ging. Ongeveer 300 posts in 10 minuten dus!
Piles had er toendertijd stats voor gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |