Cheer up boy!quote:Op maandag 8 december 2008 15:40 schreef Dandelion het volgende:
[..]
en dan ook nog de Food Fighters, krijg er verdorie honger van!
Tijdens serious request iedere dag hakkuh dagquote:
't Ging over dat gedrocht van Mrazquote:Op maandag 8 december 2008 15:52 schreef RuiDaSilva het volgende:
[..]
Tijdens serious request iedere dag hakkuh dag
Hier lopen inderdaad nu ook een paar studenten enorm te stressen. Iets met een gamebesturing die nog op tijd af moetquote:Op maandag 8 december 2008 15:45 schreef MichielV het volgende:
Mooie OP! Het komt wel HEEL dichtbij nu he!
quote:Op maandag 8 december 2008 17:13 schreef DaMook het volgende:
Ik wilde vragen wie als 3e het huis in ging, maar ik zie het al meteen in de TT staan en ook meteen zeggen coen en sander het.
Goedemiddag.
quote:Op maandag 8 december 2008 17:13 schreef DaMook het volgende:
Ik wilde vragen wie als 3e het huis in ging, maar ik zie het al meteen in de TT staan en ook meteen zeggen coen en sander het.
Goedemiddag.
Gaaf he?! echt lachen inderdaad.quote:Op maandag 8 december 2008 17:24 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die Marvin
![]()
* muisje-eliza heeft eindelijk tijd gehad om het te zien
Jammer dat die andere gast afhaakte.. Moet zeggen dat die ene beller die de hele tijd zo zat te zeiken ook wel erg triest was.quote:Op maandag 8 december 2008 17:29 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
* muisje-eliza veegt tranen weg
ongelovelijk
Moiquote:Op maandag 8 december 2008 18:22 schreef Noortje. het volgende:
Hayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!
Gelukkig heb je mijquote:
Wow ! Nou, wat wil een mens dan nog meer?! Ik zou het niet weten.quote:Op maandag 8 december 2008 18:28 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Gelukkig heb je mijIk maak dat je de hele wereld aankan, zélfs als FOK! traag is.
Gefeliciteerd! en zelfs als je niet goed hebt gekeken (lees: cijfers omgedraaid) heb je nog voldoende!quote:Ennn ik heb waarschijnlijk een 7.5 voor Grieks maar ik weet niet zeker of ik goed heb gekeken of niet.
Google Docs gebruiken.quote:Op maandag 8 december 2008 18:59 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
![]()
hoi M&M![]()
Ik heb een inschrijfformulier van 3FM gehad voor mn aktie maar kan m niet openen omdat ik alleen maar kladblok hebtis een .doc bestand, wie kan me helpen? kan je dat gewoon omzetten in een ander soort bestand zodat ik het wel kan lezen?
Edit: Piles is the hero of the day![]()
Oh, dat was ook een optie jaquote:Op maandag 8 december 2008 19:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Google Docs gebruiken.
http://docs.google.com
quote:Op maandag 8 december 2008 19:08 schreef morpheus_at_work het volgende:hoi allemaal, wederom wederopstanding uit de lappenmand
nee daar word je gelukkig vanquote:Op maandag 8 december 2008 19:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, dat was ook een optie ja![]()
Ze is nu bezig met OpenOffice
Google Docs is zoooo handigquote:Op maandag 8 december 2008 19:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, dat was ook een optie ja![]()
Ze is nu bezig met OpenOffice
het alleen jammer dat je er geen pdfjes kan opslaan.quote:Op maandag 8 december 2008 19:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Google Docs is zoooo handig. Niks installeren, gewoon openen en klaar
.
Jawel hoorquote:Op maandag 8 december 2008 19:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het alleen jammer dat je er geen pdfjes kan opslaan.
programma mp3tagquote:Op maandag 8 december 2008 19:18 schreef Mark336 het volgende:
Heeft iemand een goed programma om de metatags van een heule hoop muziek handmatig te bewerken? En dan bedoel ik niet explorer.exe
http://www.mp3tag.de/en/download.htmlquote:Op maandag 8 december 2008 19:18 schreef Mark336 het volgende:
Heeft iemand een goed programma om de metatags van een heule hoop muziek handmatig te bewerken? En dan bedoel ik niet explorer.exe
Als je bestandsnaam een beetje handig is, kun je converteren van bestandsnaam naar tag, en andersom. Scheelt mss heel wat werkquote:Op maandag 8 december 2008 19:24 schreef Mark336 het volgende:
Ah, dan ga ik die maar eens downloaden
Ben toch maar op het idiote idee gekomen om mijn 95 dagen aan muziek te gaan taggen
Thnx voor de tip!quote:Op maandag 8 december 2008 19:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je bestandsnaam een beetje handig is, kun je converteren van bestandsnaam naar tag, en andersom. Scheelt mss heel wat werk
Je haalt me de woorden uit de mond! En ook een goede: PicardTagger van Musicbrainz.org.quote:
Ze maken gebruik van 'n Comrex Acessquote:Op maandag 8 december 2008 19:27 schreef Sirolf het volgende:
Die telefoonverbinding met Paul begint steeds dramatischer te klinken...
Er vallen steeds delen van woorden/zinnen weg.
die laatste is proberen om te kijken, welke de beste features heeft voor het taggen van onbekende tracks en het opzoeken ervanquote:Op maandag 8 december 2008 19:32 schreef MichielV het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond! En ook een goede: PicardTagger van Musicbrainz.org.
Cool! hoe weet je dat? Betreft UMTS klopt het wel.. Op het werk heb ik vrij regelmatig te maken met UMTS icm laptop gebruik en de dekking is niet overal even tof. Verder een mooie techniek hoor.quote:Op maandag 8 december 2008 19:32 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Ze maken gebruik van 'n Comrex Acess [ afbeelding ]
Een soort ISDN-lijn via UMTS-masten.. alleen UMTS is niet overal in Nederland helemaal goed beschikbaar
Heel vaak de filmpjes op 101TV stopgezet, er stond echt 1 sec in beeld "Comrex" ik helemaal googelen en toen vond ik 'tquote:Op maandag 8 december 2008 19:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Cool! hoe weet je dat? Betreft UMTS klopt het wel.. Op het werk heb ik vrij regelmatig te maken met UMTS icm laptop gebruik en de dekking is niet overal even tof. Verder een mooie techniek hoor.
Haha, okay!quote:Op maandag 8 december 2008 19:35 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Heel vaak de filmpjes op 101TV stopgezet, er stond echt 1 sec in beeld "Comrex" ik helemaal googelen en toen vond ik 't
quote:Op maandag 8 december 2008 19:37 schreef Mark336 het volgende:
Altijd goed, maar gaan (of hebben) de Killers al een kerstplaat uitgebracht?
Heb het ook wel eens aan Klaas van Kruistum gevraagd, die gaf me het zelfde antwoord ;-).quote:Op maandag 8 december 2008 19:35 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Heel vaak de filmpjes op 101TV stopgezet, er stond echt 1 sec in beeld "Comrex" ik helemaal googelen en toen vond ik 't
EIN DEUTSCHE MP3TAG EDITOR!!quote:Op maandag 8 december 2008 19:20 schreef Piles het volgende:
[..]
http://www.mp3tag.de/en/download.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |