Wow ! Nou, wat wil een mens dan nog meer?! Ik zou het niet weten.quote:Op maandag 8 december 2008 18:28 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Gelukkig heb je mijIk maak dat je de hele wereld aankan, zélfs als FOK! traag is.
Gefeliciteerd! en zelfs als je niet goed hebt gekeken (lees: cijfers omgedraaid) heb je nog voldoende!quote:Ennn ik heb waarschijnlijk een 7.5 voor Grieks maar ik weet niet zeker of ik goed heb gekeken of niet.
Google Docs gebruiken.quote:Op maandag 8 december 2008 18:59 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
![]()
hoi M&M![]()
Ik heb een inschrijfformulier van 3FM gehad voor mn aktie maar kan m niet openen omdat ik alleen maar kladblok hebtis een .doc bestand, wie kan me helpen? kan je dat gewoon omzetten in een ander soort bestand zodat ik het wel kan lezen?
Edit: Piles is the hero of the day![]()
Oh, dat was ook een optie jaquote:Op maandag 8 december 2008 19:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Google Docs gebruiken.
http://docs.google.com
quote:Op maandag 8 december 2008 19:08 schreef morpheus_at_work het volgende:hoi allemaal, wederom wederopstanding uit de lappenmand
nee daar word je gelukkig vanquote:Op maandag 8 december 2008 19:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, dat was ook een optie ja![]()
Ze is nu bezig met OpenOffice
Google Docs is zoooo handigquote:Op maandag 8 december 2008 19:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, dat was ook een optie ja![]()
Ze is nu bezig met OpenOffice
het alleen jammer dat je er geen pdfjes kan opslaan.quote:Op maandag 8 december 2008 19:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Google Docs is zoooo handig. Niks installeren, gewoon openen en klaar
.
Jawel hoorquote:Op maandag 8 december 2008 19:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het alleen jammer dat je er geen pdfjes kan opslaan.
programma mp3tagquote:Op maandag 8 december 2008 19:18 schreef Mark336 het volgende:
Heeft iemand een goed programma om de metatags van een heule hoop muziek handmatig te bewerken? En dan bedoel ik niet explorer.exe
http://www.mp3tag.de/en/download.htmlquote:Op maandag 8 december 2008 19:18 schreef Mark336 het volgende:
Heeft iemand een goed programma om de metatags van een heule hoop muziek handmatig te bewerken? En dan bedoel ik niet explorer.exe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |