Wij betalen per persoon 50 cent aan Feijenoordquote:Op maandag 8 december 2008 19:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Moet er niet 'Ministerie van Financiën' op die shirts staan?
quote:Op maandag 8 december 2008 19:56 schreef DiedjeeJ het volgende:
Goedenavond!!![]()
[..]
EIN DEUTSCHE MP3TAG EDITOR!!
Ik ben er net weer 's mee bezig, dus zo maar ff uitproberen.
wat vragen ze dan allemaal ?quote:Op maandag 8 december 2008 19:54 schreef muisje-eliza het volgende:
OMG wat een kut inschrijfformulier zeg....daar ben ik echt weer een halve avond mee zoet![]()
Inderdaadquote:Op maandag 8 december 2008 20:01 schreef Feivel1 het volgende:
We vielen na een poosje midden in het nieuws.
foto's enzovoortquote:Op maandag 8 december 2008 20:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat vragen ze dan allemaal ?
Niet dat, maar ik heb nog wel 'n ander verzoekje.quote:Op maandag 8 december 2008 19:38 schreef Piles het volgende:
Zijn er hier trouwens nog mensen die de webcambeelden van SR2007 willen hebben? Deze week ga ik iig voor 1 iemand alles op DVD zetten, dus als ik toch bezig ben
Het jammere is wel dat niet echt meer te achterhalen wat wanneer is opgenomen, en het is niet de complete actie (geen idee eigenlijk hoelang). In totaal 19.2GB aan bestanden
Doe maar pm-en of mailen als er interesse is (hopelijk niet teveel)
Webcambeelden heb ik daar niet van, maar is alleen audio ook goed? Zo ja: ik zal kijken wat ik voor je kan doenquote:Op maandag 8 december 2008 20:06 schreef DiedjeeJ het volgende:
Niet dat, maar ik heb nog wel 'n ander verzoekje.![]()
Kun je Paper Planes van 26-11, iets na half 11 's ochtends, op YouTube knallen? De Ekdom Edit.
De Bosbankquote:Op maandag 8 december 2008 19:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Moet er niet 'Ministerie van Financiën' op die shirts staan?
quote:
Ja. Wel goed kijken dus.quote:maar is alleen audio ook goed? Zo ja: ik zal kijken wat ik voor je kan doen
Bert was echt top geweest in het huisquote:Op maandag 8 december 2008 20:14 schreef paultjuhhh het volgende:
En zijn jullie blij met dit trio in het glazen huis?
Ik vind het wel ok, zou ook niet anders weten wie er in had gemoeten
Had het liefst Bert van Lent gehad maarjaDat gaat natuurlijk nooit gebeuren
Wie weet dat hij ook ooit doorbreekt
Ik weet niet hoe het uitpakt. Maar ik denk niet dat ze Gerard, Michiel en Rob kunnen overtreffen, omdat die gewoon ongeveer dezelfde humor delen.quote:Op maandag 8 december 2008 20:14 schreef paultjuhhh het volgende:
En zijn jullie blij met dit trio in het glazen huis?
Ik vind het wel ok, zou ook niet anders weten wie er in had gemoeten
Had het liefst Bert van Lent gehad maarjaDat gaat natuurlijk nooit gebeuren
Wie weet dat hij ook ooit doorbreekt
je jummy zegels heb je morgenquote:Op maandag 8 december 2008 20:15 schreef Glacier het volgende:
Paul was te verwachten .. ben benieuwd hoe ze het gaan doen!
* Glacier gaat zeker luisteren
Ik hoef mijn mening niet meer te gevenquote:Op maandag 8 december 2008 20:17 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het uitpakt. Maar ik denk niet dat ze Gerard, Michiel en Rob kunnen overtreffen, omdat die gewoon ongeveer dezelfde humor delen.
Bij Coen, Paul en Giel vraag ik me dat af. Coen is denk ik leuker zonder Sander, dus daar maak ik me niet zoveel zorgen over.
Ik weet niet of Giel tussen zijn eigen talks voldoende platen kan rammen. Bij Paul vrees ik voor heel veel Hakkuh! () muziek, en veel te veel weetjes.
Precies.quote:Op maandag 8 december 2008 20:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
eigenlijk is het een non discussie, luisteren doen we toch wel
Ik hoop dat Giel weer ouderwetse goede radio kan maken zonder dat de autopiloot aan gaat.quote:Op maandag 8 december 2008 20:17 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het uitpakt. Maar ik denk niet dat ze Gerard, Michiel en Rob kunnen overtreffen, omdat die gewoon ongeveer dezelfde humor delen.
Bij Coen, Paul en Giel vraag ik me dat af. Coen is denk ik leuker zonder Sander, dus daar maak ik me niet zoveel zorgen over.
Ik weet niet of Giel tussen zijn eigen talks voldoende platen kan rammen. Bij Paul vrees ik voor heel veel Hakkuh! () muziek, en veel te veel weetjes.
Paul Rabbering is een prima dj die veel feitjes weetquote:Op maandag 8 december 2008 20:17 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Handelen met voorkennisquote:Op maandag 8 december 2008 20:27 schreef Maricha het volgende:
Leuk kerstliedje in aantocht! (Vind ik dan)
Je bril laten poetsen door Sanderquote:Op maandag 8 december 2008 20:25 schreef muisje-eliza het volgende:
oh dr zijn nu wat meer mensen Wie wil me helpen.
Mijn bedrijf wil Sander Lantinga *kopen* voor 1 dag. Ik werk *natuurlijk* in een brillenzaak in een drukke winkelstraat in Utrecht. Wie heeft er ludieke ideetjes??
En wat is daar mis mee?quote:
wil je nog klanten overhouden dan ?quote:Op maandag 8 december 2008 20:25 schreef muisje-eliza het volgende:
Mijn bedrijf wil Sander Lantinga *kopen* voor 1 dag. Ik werk *natuurlijk* in een brillenzaak in een drukke winkelstraat in Utrecht. Wie heeft er ludieke ideetjes??
Ik heb net werkelijk waar een paar minuten lang met een versufde blik voor me uit zitten staren maar ik kom op geen leuk idee.quote:Op maandag 8 december 2008 20:25 schreef muisje-eliza het volgende:
quote:Op maandag 8 december 2008 20:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wil je nog klanten overhouden dan ?
quote:Op maandag 8 december 2008 20:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb net werkelijk waar een paar minuten lang met een versufde blik voor me uit zitten staren maar ik kom op geen leuk idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |