Ga ik even over nadenkenquote:Op maandag 8 december 2008 21:20 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
voor veel geld vraag ik m voor je aan tijdens Serious Request
Wat leuk Eliza.quote:Op maandag 8 december 2008 21:35 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
http://www.gooieneemlande(...)_voor_vluchtelingen_
Jaquote:Op maandag 8 december 2008 21:45 schreef Cee het volgende:
Zouden we #1000 trouwens tijdens SR halen?
hard doorpostenquote:Op maandag 8 december 2008 21:45 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat die kans heel klein is.quote:Op maandag 8 december 2008 21:45 schreef Cee het volgende:
Bij dezen dan.quote:
Met een beetje creatief zoeken (website WHOIS) is dat nummer wel te achterhalen hoor. Ik stuur je even een PM.quote:Op maandag 8 december 2008 21:42 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza brengt bericht van Janne die staat te rillen op een heeeeel koud station
LL of je haar wil bellen/smssen, ze is je nummer kwijt
Onderschat de kracht van de topics hier tijdens de decembermaand niet! Gaat echt met de snelheid van het licht soms.quote:Op maandag 8 december 2008 21:47 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik denk dat die kans heel klein is.
dank je welquote:Op maandag 8 december 2008 21:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Met een beetje creatief zoeken (website WHOIS) is dat nummer wel te achterhalen hoor. Ik stuur je even een PM.
Denk juist dat die kans heel groot is!quote:Op maandag 8 december 2008 21:47 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik denk dat die kans heel klein is.
Het gaat er om spannen denk ikquote:Op maandag 8 december 2008 21:52 schreef Maricha het volgende:
[..]
Denk juist dat die kans heel groot is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |