Precies.quote:Op maandag 8 december 2008 20:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
eigenlijk is het een non discussie, luisteren doen we toch wel
Ik hoop dat Giel weer ouderwetse goede radio kan maken zonder dat de autopiloot aan gaat.quote:Op maandag 8 december 2008 20:17 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het uitpakt. Maar ik denk niet dat ze Gerard, Michiel en Rob kunnen overtreffen, omdat die gewoon ongeveer dezelfde humor delen.
Bij Coen, Paul en Giel vraag ik me dat af. Coen is denk ik leuker zonder Sander, dus daar maak ik me niet zoveel zorgen over.
Ik weet niet of Giel tussen zijn eigen talks voldoende platen kan rammen. Bij Paul vrees ik voor heel veel Hakkuh! () muziek, en veel te veel weetjes.
Paul Rabbering is een prima dj die veel feitjes weetquote:Op maandag 8 december 2008 20:17 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het uitpakt. Maar ik denk niet dat ze Gerard, Michiel en Rob kunnen overtreffen, omdat die gewoon ongeveer dezelfde humor delen.
Bij Coen, Paul en Giel vraag ik me dat af. Coen is denk ik leuker zonder Sander, dus daar maak ik me niet zoveel zorgen over.
Ik weet niet of Giel tussen zijn eigen talks voldoende platen kan rammen. Bij Paul vrees ik voor heel veel Hakkuh! () muziek, en veel te veel weetjes.
Handelen met voorkennisquote:Op maandag 8 december 2008 20:27 schreef Maricha het volgende:
Leuk kerstliedje in aantocht! (Vind ik dan)
Je bril laten poetsen door Sanderquote:Op maandag 8 december 2008 20:25 schreef muisje-eliza het volgende:
oh dr zijn nu wat meer mensen Wie wil me helpen.
Mijn bedrijf wil Sander Lantinga *kopen* voor 1 dag. Ik werk *natuurlijk* in een brillenzaak in een drukke winkelstraat in Utrecht. Wie heeft er ludieke ideetjes??
En wat is daar mis mee?quote:
wil je nog klanten overhouden dan ?quote:Op maandag 8 december 2008 20:25 schreef muisje-eliza het volgende:
Mijn bedrijf wil Sander Lantinga *kopen* voor 1 dag. Ik werk *natuurlijk* in een brillenzaak in een drukke winkelstraat in Utrecht. Wie heeft er ludieke ideetjes??
Ik heb net werkelijk waar een paar minuten lang met een versufde blik voor me uit zitten staren maar ik kom op geen leuk idee.quote:Op maandag 8 december 2008 20:25 schreef muisje-eliza het volgende:
quote:Op maandag 8 december 2008 20:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wil je nog klanten overhouden dan ?
quote:Op maandag 8 december 2008 20:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb net werkelijk waar een paar minuten lang met een versufde blik voor me uit zitten staren maar ik kom op geen leuk idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |