Wat een strontvervelende buren heb je dan als ze bij elke geluidsoverlast direct aan de telefoon hangen...quote:Op maandag 8 december 2008 21:14 schreef Mark336 het volgende:
Buren belde net.. ik maar eens niet opgenomen..
Volgens mij denken ze echt elke keer "Zucht.. wil hij weer zijn muziek hard zetten, Fons ga eens bellen!"
Die is trouwens wel bijzonder mooi.quote:
Tot morgen !quote:
De vloer trilt altijd omdat ik een of andere zieke subwoofer hebquote:Op maandag 8 december 2008 21:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat een strontvervelende buren heb je dan als ze bij elke geluidsoverlast direct aan de telefoon hangen...
quote:Op maandag 8 december 2008 21:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die is trouwens wel bijzonder mooi.![]()
keertje rubbermatje er onderleggenquote:Op maandag 8 december 2008 21:19 schreef Mark336 het volgende:
[..]
De vloer trilt altijd omdat ik een of andere zieke subwoofer heb![]()
Maar ach, buren zijn best aardig alleen als ze nou eens niet altijd zouden klagen zou het fijner zijn
tis een broek waar geen riem om past (geen lusjes)....quote:Op maandag 8 december 2008 21:16 schreef Mark336 het volgende:
Nieuwe soap: Maricha en de broek![]()
Een tip, een riem
meer taartjes etenquote:Op maandag 8 december 2008 21:21 schreef Maricha het volgende:
[..]
tis een broek waar geen riem om past (geen lusjes)....
dan toch maar na de kerst aantrekkenquote:Op maandag 8 december 2008 21:21 schreef Maricha het volgende:
[..]
tis een broek waar geen riem om past (geen lusjes)....
Buiten de standaard Fransje Bauer en Gerard Joling bagger en zo, mijn nominaties in de categorie "dit wordt door veel mensen wel mooi geworden en ik zou het mooi moeten vinden maar ik krijg er uitslag van"quote:Op maandag 8 december 2008 21:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
die van Keane dus absoluut. En verder? kan er zo snel geen stuk of 3 bedenken... wat zijn die van jou dan?
Trouwens, wat ook leuk is om muziek te "beleven".. schaf een AmBX systeem aan.. dan krijg je als er heel veel bass is wind in je gezicht (ventilatoren).. licht dat meegaat met de muziek (dus qua beats etc.) en een trilmat die gaat trillen bij veel bassquote:Op maandag 8 december 2008 21:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
keertje rubbermatje er onderleggen
zeker niet! Maar hij is gewoon echt kapot gegaan, er zit een heel ingenieus ingebouwde riem in (broek van de Gap) en die is kapot gegaan waardoor hij aan een kant open hangt.....zolang ik blijf zitten is er niets aan de handquote:
Ik hou altijd te veel rekening met de buren.quote:Op maandag 8 december 2008 21:19 schreef Mark336 het volgende:
[..]
De vloer trilt altijd omdat ik een of andere zieke subwoofer heb![]()
Maar ach, buren zijn best aardig alleen als ze nou eens niet altijd zouden klagen zou het fijner zijn
Dat wordt nog een lang avondjequote:Op maandag 8 december 2008 21:23 schreef Maricha het volgende:
.zolang ik blijf zitten is er niets aan de hand
Flesje water, gsm, portemonnee allemaal niet in je tas of je broekzakken stoppen maar gewoon half in je broek steken, zo kan je er makkelijk bij, heb je alles zo bij de hand en zakt je broek niet meer af!quote:Op maandag 8 december 2008 21:23 schreef Maricha het volgende:
[..]
zeker niet! Maar hij is gewoon echt kapot gegaan, er zit een heel ingenieus ingebouwde riem in (broek van de Gap) en die is kapot gegaan waardoor hij aan een kant open hangt.....zolang ik blijf zitten is er niets aan de hand
Gewoon doenquote:Op maandag 8 december 2008 21:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hou altijd te veel rekening met de buren.Zou 'm zo graag een keer knalhard zetten, de muziek, en dan keihard meezingen.
Zijn die buren van je nooit afwezig / op vakantie dan?quote:Op maandag 8 december 2008 21:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hou altijd te veel rekening met de buren.Zou 'm zo graag een keer knalhard zetten, de muziek, en dan keihard meezingen.
Jawel, maar dan zet ik een koptelefoon opquote:Op maandag 8 december 2008 21:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zijn die buren van je nooit afwezig / op vakantie dan?
quote:Op maandag 8 december 2008 21:27 schreef muisje-eliza het volgende:
mn man zit me als een geslagen megool te bekijken terwijl ik mee zit te deinen en te klappen en te pomtiepommen hier![]()
![]()
quote:Op maandag 8 december 2008 21:27 schreef muisje-eliza het volgende:
mn man zit me als een geslagen megool te bekijken terwijl ik mee zit te deinen en te klappen en te pomtiepommen hier![]()
![]()
Ze zijn er niet heel vaak, verder wel toffe mensen voor zover ik ze ken.quote:Op maandag 8 december 2008 21:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zijn die buren van je nooit afwezig / op vakantie dan?
Daag Geslagen mongoolquote:Op maandag 8 december 2008 21:27 schreef muisje-eliza het volgende:
![]()
Nee, die lees ik bijna nooit meerquote:Op maandag 8 december 2008 21:31 schreef muisje-eliza het volgende:
Maricha ... Gooi en Eemlander van zaterdag nog gelese
http://www.gooieneemlande(...)_voor_vluchtelingen_quote:Op maandag 8 december 2008 21:33 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee, die lees ik bijna nooit meer
Want?
Goed bezig Eliza!quote:Op maandag 8 december 2008 21:35 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
http://www.gooieneemlande(...)_voor_vluchtelingen_
Hij`s fijnquote:
Wauw! Gaaf johquote:Op maandag 8 december 2008 21:35 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
http://www.gooieneemlande(...)_voor_vluchtelingen_
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |