quote:
Prostituee aanklagenquote:
Inclusief overtocht in zwembroek?quote:
weet ik ook niet, hoopte dat jullie het zouden wetenquote:
slaap zequote:Op maandag 8 december 2008 14:51 schreef indahnesia.com het volgende:
owh, bijna slapen dan.. even nog wat email doen
Dan moet je bellenquote:Op maandag 8 december 2008 14:59 schreef Frutsel het volgende:
volgens mij weet ik wat het geluid is van Q
smsénquote:
quote:Op maandag 8 december 2008 15:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
smsén![]()
al gedaan, hopelijk heb ik net zoveel geluk nu als op 3fm toen ik die dvd's won van House
Al kan je voor die 55.000 euro teug heeul veeeul meeur dvd's koopn
Dat denken ze allemaalquote:Op maandag 8 december 2008 14:59 schreef Frutsel het volgende:
volgens mij weet ik wat het geluid is van Q
Dat zeg je ook alleen maar omdat JIJ het niet weetquote:
Okay dat is ook een vorm van redeneren ..quote:Op maandag 8 december 2008 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga vanavond eten en bier drinken bij een vriend van me die nooit op fok komt![]()
Maar omdat ik er ben is het toch een soort halve mini-meetEcht wel
En, zijn je collegae de kerstmuziekquote:Op maandag 8 december 2008 15:32 schreef DaMart het volgende:
Even een snelle hallo tussen werkwerkwerk door.
Het lekkere wiefke is Fha natuurlijkquote:
Dat dusquote:
All I want is beterquote:
Je onderbroek zit wat strak geloof ikquote:
Het was niet Frederikquote:Op maandag 8 december 2008 15:51 schreef Frutsel het volgende:
als jij zegt :"Ik ken die gozer goed" , dan weet ik genoeg
Helemaal in combinatie met het onder de boom gaan liggenquote:Op maandag 8 december 2008 15:51 schreef Frutsel het volgende:
als jij zegt :"Ik ken die gozer goed" , dan weet ik genoeg
Nee, maar ze hebben het kantoor onder mijn toeziend oog wel mooi versierdquote:Op maandag 8 december 2008 15:34 schreef MPG het volgende:
[..]
En, zijn je collegae de kerstmuziekal beu?
Dat doet hier de facillitaire dienst.quote:Op maandag 8 december 2008 15:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar ze hebben het kantoor onder mijn toeziend oog wel mooi versierd.
Tis uit met zn vriendin (die heette dus echt Inge, ik maak geen grapje) dus ik ben weer de klos op vrijdagquote:
Godver..quote:Op maandag 8 december 2008 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
wat mij betreft hoeft er niemand onder een boom te gaan liggen
Al weet ik wel een collega om uit te pakken
Geen problemen deze keerquote:
Ghehe.quote:Op maandag 8 december 2008 15:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar ze hebben het kantoor onder mijn toeziend oog wel mooi versierd.
Eenschquote:
quote:
Blufquote:Op maandag 8 december 2008 16:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Godver..
* LL Haalt naalden uit haar reet en gaat onder die boom uit
![]()
Ik zal je nog eens verrassen![]()
ik weet dat ze inge heette, had je wel es verteldquote:Op maandag 8 december 2008 16:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tis uit met zn vriendin (die heette dus echt Inge, ik maak geen grapje) dus ik ben weer de klos op vrijdag
Eenschquote:
quote:
Eensgezinden!quote:
Heb je adres nietquote:
Marc -> http://www.telegraaf.nl/t(...)_Reker_zorgen__.htmlquote:
Het is in elk geval niet ergens waar een boom staatquote:
Uiteraard. Al heb ik wel gezorgd dat ze stopcontacten hadden voor de lampjes! En ik heb thee met kerststol geregeldquote:Op maandag 8 december 2008 16:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Ghehe.
Je hebt de taak "kantoor versieren" gedelegeerd aan al je collegae?
quote:Op maandag 8 december 2008 16:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik weet dat ze inge heette, had je wel es verteld![]()
Aha, vrijdags Fr-dag
Oh dan regel ik het verder wel via jouquote:Op maandag 8 december 2008 16:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat heb ik nog wel ergens voor je
wel hangen, niets kopen?quote:Op maandag 8 december 2008 16:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]![]()
Van mn bazin mag ie niet meer bij mij aan de bar blijven hangen
ik las : Kerstsnolquote:Op maandag 8 december 2008 16:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uiteraard. Al heb ik wel gezorgd dat ze stopcontacten hadden voor de lampjes! En ik heb thee met kerststol geregeld.
Doetie toch?quote:Op maandag 8 december 2008 16:09 schreef Frutsel het volgende:
Marc -> http://www.telegraaf.nl/t(...)_Reker_zorgen__.html
Whehe Reker kan beter naar zichzelf wijzen
quote:"Hier staat er nu veel druk op”, vervolgde Reker. "In deze situatie moeten we eerst met de beschuldigende vinger naar onszelf wijzen. Niet naar anderen. Dat doen we ook. "
Ja, ok, de Muckboom, Maar die is aangepast aan het Muckhuisje, daar kan ik nog wel mee levenquote:Op maandag 8 december 2008 16:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Eensch
Als Muck een boom wil, dan krijg jij echt wel een boom hoor
Ja dat bedoel ik... Reker kan optieven als PSV een baggerseizoen draait... al zoveel ophef over geweest... en dat ligt vast niet (alleen) aan Stevens of de spelertjesquote:
Waar het hart van vol isquote:
Nja ik ben nieteens te huur voor hemquote:
Maar als Muck bij jou een boom wil zetten dan?quote:Op maandag 8 december 2008 16:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ok, de Muckboom, Maar die is aangepast aan het Muckhuisje, daar kan ik nog wel mee leven.
Ook al zouden jullie samenwonen....quote:Op maandag 8 december 2008 16:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ok, de Muckboom, Maar die is aangepast aan het Muckhuisje, daar kan ik nog wel mee leven.
De dieseltoeslag maakt alles duurquote:Op maandag 8 december 2008 16:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja ik ben nieteens te huur voor hem
quote:Op maandag 8 december 2008 16:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Maar als Muck bij jou een boom wil zetten dan?
PS: Ik voor zie een TT voor 1.152 met Kerst erin
Enne, als het aan mij ligt komen er GEEN kerst TTs in heel deze reeksquote:
Mijn kerstoutfit is echtquote:Op maandag 8 december 2008 16:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mwoah... een leuke kerstoutfit is best
* Frutsel flashbacks heeft
quote:Op maandag 8 december 2008 16:14 schreef OA het volgende:
[..]
Ook al zouden jullie samenwonen....
Ik hoef ook geen boom, maar mijn vriendin wel. Ik zeg nee, zij zegt niets en de volgende dag staat er ineens een boom als ik thuiskom...
die bedoelde ik ookquote:Op maandag 8 december 2008 16:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mijn kerstoutfit is echt![]()
Mja dan heb ik het dus niet over de outfit die ik naar mn vader aandoe
MPG zegt waar het hart vol van is... Frutsel heeft vervolgens flashbacks... en dat alles n.a.v. een reactie van DaMart...quote:Op maandag 8 december 2008 16:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mwoah... een leuke kerstoutfit is best
* Frutsel flashbacks heeft
Dat gezanik toen met Gomes was ook geen vakwerk neequote:Op maandag 8 december 2008 16:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik... Reker kan optieven als PSV een baggerseizoen draait... al zoveel ophef over geweest... en dat ligt vast niet (alleen) aan Stevens of de spelertjes
quote:
Waarna OA de verkeerde conclusies trektquote:Op maandag 8 december 2008 16:16 schreef OA het volgende:
[..]
MPG zegt waar het hart vol van is... Frutsel heeft vervolgens flashbacks... en dat alles n.a.v. een reactie van DaMart...
Naalden in je reet ja?quote:Op maandag 8 december 2008 16:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mijn kerstoutfit is echt![]()
Mja dan heb ik het dus niet over de outfit die ik naar mn vader aandoe
vrouwenquote:Op maandag 8 december 2008 16:14 schreef OA het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen boom, maar mijn vriendin wel. Ik zeg nee, zij zegt niets en de volgende dag staat er ineens een boom als ik thuiskom...
Bij mij is het de snack-taxquote:
en de Visser, Valckx etcquote:Op maandag 8 december 2008 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat gezanik toen met Gomes was ook geen vakwerk nee
Details...quote:Op maandag 8 december 2008 16:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarna OA de verkeerde conclusies trekt.
Met een strikjequote:
die een dag later omgehakt bij de kliko ligt?quote:Op maandag 8 december 2008 16:14 schreef OA het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk...quote:
Nee, het is meestal een kleintje die niet in de weg staat en ik kijk er toch niet naar om...quote:Op maandag 8 december 2008 16:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
die een dag later omgehakt bij de kliko ligt?
stiekum wil je wel een boomquote:Op maandag 8 december 2008 16:21 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, het is meestal een kleintje die niet in de weg staat en ik kijk er toch niet naar om...
quote:Op maandag 8 december 2008 16:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
die een dag later omgehakt bij de kliko ligt?
Zul je zien dat ze dit jaar een zilverspar van 2 meter 20 in huis heeft gehaaldquote:Op maandag 8 december 2008 16:21 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, het is meestal een kleintje die niet in de weg staat en ik kijk er toch niet naar om...
Met de piek helemaal platgevouwen tegen het plafondquote:Op maandag 8 december 2008 16:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Zul je zien dat ze dit jaar een zilverspar van 2 meter 20 in huis heeft gehaald.
quote:Op maandag 8 december 2008 16:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Zul je zien dat ze dit jaar een zilverspar van 2 meter 20 in huis heeft gehaald.
Arme vent van jequote:Op maandag 8 december 2008 16:30 schreef Ladylike het volgende:
Welke kleur ballen zouden we dit jaar eens doen?
-blauw
Gelukkig zijn het niet ZIJN ballenquote:
Wat jij niet allemaal speciaal voor mij doet zeg..quote:
Blauwe ballenquote:Op maandag 8 december 2008 16:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gelukkig zijn het niet ZIJN ballen
Blauw is mn lievelingskleur
Inderdaadquote:Op maandag 8 december 2008 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Blauwe ballen![]()
Gewoon doen joh, kan jou t bommen
weer die bomenquote:Op maandag 8 december 2008 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Blauwe ballen![]()
Gewoon doen joh, kan jou t bomen
Houd dat in?quote:Op maandag 8 december 2008 16:43 schreef marcb1974 het volgende:
Ah, wij gaan weer milieubewust bezig zijn
Ja, nu is het balletje weer rondquote:
Ech nie!quote:
Whehe, ik woon in een oud huis, waar wel een boom van 3 meter rechtop inpast...quote:Op maandag 8 december 2008 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met de piek helemaal platgevouwen tegen het plafonden dan: "Hoezo, past niet?
"
Dat heeft mijn mama ookquote:Op maandag 8 december 2008 16:47 schreef OA het volgende:
Whehe, ik woon in een oud huis, waar wel een boom van 3 meter rechtop inpast...
Gourmettenquote:
quote:Op maandag 8 december 2008 16:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Gourmetten.
En dan een glas whisky na.
Verder: EENSCH.
Iers vlees is extra goedkoop binnenkortquote:Op maandag 8 december 2008 16:53 schreef Fha het volgende:
[..]Gourmetten
![]()
Daar heb ik zin in!!! Vleesch
En met extra vitamientjesquote:Op maandag 8 december 2008 16:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Iers vlees is extra goedkoop binnenkort
mja dat dacht ik alquote:
Maar je hebt eerder meegemaakt dat er ineens een boom verscheen in je woonkamer?quote:Op maandag 8 december 2008 17:10 schreef Aarti het volgende:
ik hoop mijn huis boomvrij te houden dit jaar
JA!quote:Op maandag 8 december 2008 17:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar je hebt eerder meegemaakt dat er ineens een boom verscheen in je woonkamer?
Vet eng!quote:
Oeh jumquote:Op maandag 8 december 2008 17:54 schreef Ladylike het volgende:
Mn schoonbroer kookt (is ook op bezoek bij zn ma) en hij is kok dus dat gaat lekker worden
Mwa... pannenkoek met kaas vind ik dan nog het lekkerst maar ik zal niet voorstellen om het te eten nee.quote:
Van macaroniquote:Op maandag 8 december 2008 18:18 schreef Ladylike het volgende:
oh dan is het logisch
gewoon je smaak niet
Macaroni is echt lekker!!
En nu weet ik hoe mn schoonbroer hem maakt
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Jij bent slimquote:Op maandag 8 december 2008 18:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van macaroni
Maar doe eens vertellen
Dat blijft een familliegeheimquote:Op maandag 8 december 2008 18:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van macaroni
Maar doe eens vertellen
Dan mag je het best vertellen hoorquote:Op maandag 8 december 2008 18:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat blijft een familliegeheim
Maar hij doet er iig al meer groenten in als ik doe
Mn vent ziet nou hoe goed de kleine het eet dus ga ik het voortaan ook zo maken
Hij vist de grote stukken groente die hij niet lust er maar lekker uit
Dingen die hij anders doet zijnquote:Op maandag 8 december 2008 18:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan mag je het best vertellen hoor
Als het nou staatsgeheim was
Nee, spaghetti.quote:Op maandag 8 december 2008 18:57 schreef Ladylike het volgende:
Is iedereen ineens macaroni aant maken ofzo?
Nee, spaghetti.quote:Op maandag 8 december 2008 18:57 schreef Ladylike het volgende:
Is iedereen ineens macaroni aant maken ofzo?
arme jijquote:Op maandag 8 december 2008 19:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, nu moest ik twee keer antwoorden.
Sorriequote:Op maandag 8 december 2008 19:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, nu moest ik twee keer antwoorden.
GMTAquote:
Daar ga ik van kokhalzenquote:
Te laatquote:Op maandag 8 december 2008 19:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
je had wel mee kunnen eten, er was genoeg!
Volgende keer beter. Nu even afwassen.quote:Op maandag 8 december 2008 19:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Te laat![]()
smakelijk!
En koffie natuurlijk
Oh dat is ook al zo lekkerquote:
Kinkyquote:Op maandag 8 december 2008 19:50 schreef Fha het volgende:
Ik ga een schommel in mijn woonkamer krijgen![]()
quote:Op maandag 8 december 2008 19:50 schreef Fha het volgende:
Ik ga een schommel in mijn woonkamer krijgen![]()
Nee gewoon omdat dat vet leuk isquote:
Neequote:
quote:
Neuk zequote:Op maandag 8 december 2008 20:39 schreef Fha het volgende:
[..]
NeeSoms gaat het water ineens vet snel op
Nu even leuk doen met vriendfijne avond nog!
![]()
Ah, vandaar die schommelquote:Op maandag 8 december 2008 20:39 schreef Fha het volgende:
[..]
NeeSoms gaat het water ineens vet snel op
Nu even leuk doen met vriendfijne avond nog!
![]()
Is niet erg hoor, maakt geen vlekkenquote:
Ach, het is maar lak hequote:Op maandag 8 december 2008 21:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Is niet erg hoor, maakt geen vlekken
Alleen kan ik nou krassen in mn lak krijgen omdat ie nog niet uitgehard is
Vandaar dat ik toch typquote:
OlAquote:
quote:
Savondsquote:Op maandag 8 december 2008 22:07 schreef indahnesia.com het volgende:
Goedemorgen
Zodadelijk maar eens richting vliegveld gaan
Naar het vliegtuig. LE-ZEN :8quote:
quote:Op maandag 8 december 2008 22:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Naar het vliegtuig. LE-ZEN :8
Heeft iedereen koffie?![]()
![]()
Oh, das voor jou een klein stukje maarquote:
jah, volgens mij toch zeker 10 minuten op de standaard vlieghoogte voordat we weer gaan landenquote:Op maandag 8 december 2008 22:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, das voor jou een klein stukje maar
Alleen 100 keer zo snel als met de bus of treinquote:Op maandag 8 december 2008 22:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, volgens mij toch zeker 10 minuten op de standaard vlieghoogte voordat we weer gaan landen
Moah, met het boarden en gedoe er omheen is het in ieder geval een heel stuk sneller... en daar wil ik best 20 euro voor betalen (ex luchthavenbelasting van 1.75 en een hapje en drankje zodadelijk.)quote:Op maandag 8 december 2008 22:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen 100 keer zo snel als met de bus of trein
Luchthavenbelasting van 1.75quote:Op maandag 8 december 2008 22:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Moah, met het boarden en gedoe er omheen is het in ieder geval een heel stuk sneller... en daar wil ik best 20 euro voor betalen (ex luchthavenbelasting van 1.75 en een hapje en drankje zodadelijk.)
Hier zijn de wc's op de vliegvelden tegenwoordig redelijk onderhouden, dus kun je hier zelfs naar de wc van dat geldquote:Op maandag 8 december 2008 22:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Luchthavenbelasting van 1.75
Daarvoor kan je hier nog niet eens naar de wc
Nou, heerlijkquote:Op maandag 8 december 2008 23:16 schreef marcb1974 het volgende:
Oeh, die foto's en het filmpje erbij is wel lekker dan
Jummie.quote:Op maandag 8 december 2008 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh geweldig, "nog even mn mail checken" vlak voor t slapen gaan.
Oh, collega. Motor. Ongeluk. Ambulance. Serious bleeding. Wat zegt u?
Juist: foto's, en een filmpje van het hechten.
Kids, don't try this at home
Hounietquote:
Lekker toch, zo voor het slapen gaanquote:
Goeie spamquote:Op maandag 8 december 2008 23:24 schreef Houniet het volgende:
En spam.
Housefeest: SoundGarden, Klokgebouw Eindhoven
Doe je snelquote:Op dinsdag 9 december 2008 01:13 schreef indahnesia.com het volgende:
groetjes vanuit de bus vanaf het vliegveld van Surabaya naar de busterminal
Leuk, dat HSPDA-internet
Dat is het dan ook niet, heb je helemaal gelijk inquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is het dan ook niet, heb je helemaal gelijk in
jeps... en inmiddels in de volgende bus op weg naar mijn eindbestemming Malang, maar dat is ong. 2 uur... dus lekker tukkie doen!quote:
Ik las rukken. Oh wacht, dat stond er ook.quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:57 schreef indahnesia.com het volgende:
en de tolweg op... echt rukken dus !
Black Hole Sun, won't you come....quote:Op maandag 8 december 2008 23:24 schreef Houniet het volgende:
En spam.
Housefeest: SoundGarden, Klokgebouw Eindhoven
wcs op schiphol zijn gratisquote:Op maandag 8 december 2008 22:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Luchthavenbelasting van 1.75
Daarvoor kan je hier nog niet eens naar de wc
Dat moet ik dus ook weer..quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Moet zo te zien ff mijn ava veranderen
Graagquote:
Nee, wij zijn tofferquote:
Ik vind wel dat Danny dat icoontje door een ledlamp moet vervangen danquote:Op dinsdag 9 december 2008 06:58 schreef OA het volgende:
Geniet nog maar van dat licht... want: 'Gloeilamp vanaf 2012 verboden'
Altijd blijven hopen, Ph.quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:07 schreef Pheno het volgende:
Er zal altijd iemand zijn zonder kleur of tagje.
quote:
En verder wat zij zeggenquote:
Ja of een spaarlamp of een TLbuisje of zoquote:Op dinsdag 9 december 2008 08:16 schreef DaMart het volgende:
Ik vind wel dat Danny dat icoontje door een ledlamp moet vervangen dan.
Haai skatjuhquote:
Dan graagquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:22 schreef Ladylike het volgende:
Oh oooh.. daar komt de post
werk
Oeh er werkt een nieuwe jongen op de postkamer
Caliwannabequote:Op dinsdag 9 december 2008 08:22 schreef Ladylike het volgende:
Oeh er werkt een nieuwe jongen op de postkamer
Spaarlampen mogen straks ook niet meer... moet hij weer vervangen worden, dus dan meteen maar aan de LED'squote:Op dinsdag 9 december 2008 08:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja of een spaarlamp of een TLbuisje of zo
Echt nietquote:
misschien werkt het forum dan sneller, die LED's gebruiken immers minder stroomquote:Op dinsdag 9 december 2008 08:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Spaarlampen mogen straks ook niet meer... moet hij weer vervangen worden, dus dan meteen maar aan de LED's.
Ja maar dan wordt het gewoon zo'n nietszeggend wit rondjequote:Op dinsdag 9 december 2008 08:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Spaarlampen mogen straks ook niet meer... moet hij weer vervangen worden, dus dan meteen maar aan de LED's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:38 schreef Frutsel het volgende:
goedemorgen *hoest* allemaal *hoest* , gvd kut *hoest* hoest*hoest*
Ah, zo te horen gaat het al stukken beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Het wat?quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:47 schreef Pheno het volgende:
Oh, meteen een afmelding voor het kerstverhaal.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:38 schreef Frutsel het volgende:
goedemorgen *hoest* allemaal *hoest* , gvd kut *hoest* hoest*hoest*
Steek er nog eentje op andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ah, zo te horen gaat het al stukken beter![]()
![]()
gefeliciteerd en succesquote:
het wat?quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:47 schreef Pheno het volgende:
Oh, meteen een afmelding voor het kerstverhaal.
Nou, kom maar even bij ome Fles op schoot zitten dan, slijmerd. EN nu braaf zijn en kappen met janken.quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:10 schreef JortK het volgende:
nogmaals ik zit niet zover bij je vandaan
Zie je mij janken?quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, kom maar even bij ome Fles op schoot zitten dan, slijmerd. EN nu braaf zijn en kappen met janken.
Hey! zoek je eigen boytoyquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, kom maar even bij ome Fles op schoot zitten dan, slijmerd. EN nu braaf zijn en kappen met janken.
quote:Op maandag 8 december 2008 10:24 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van zondag 7 december 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
30. 084 marcb1974
50. 070 Houniet
quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:31 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van maandag 8 december 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
38. 081 Frutsel
42. 078 marcb1974
46. 074 Houniet
49. 070 Ladylike
71. 059 Papierversnipperaar
94. 050 MPG
Lekkerquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash Jort weer bovenop LL gooit
quote:
Weekenden zijn niet om te fokken.quote:
Weekend was om pepernoten te vretenquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
[..]
Weekenden zijn niet om te fokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |