quote:Op maandag 8 december 2008 22:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Naar het vliegtuig. LE-ZEN :8
Heeft iedereen koffie?![]()
![]()
Oh, das voor jou een klein stukje maarquote:
jah, volgens mij toch zeker 10 minuten op de standaard vlieghoogte voordat we weer gaan landenquote:Op maandag 8 december 2008 22:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, das voor jou een klein stukje maar
Alleen 100 keer zo snel als met de bus of treinquote:Op maandag 8 december 2008 22:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, volgens mij toch zeker 10 minuten op de standaard vlieghoogte voordat we weer gaan landen
Moah, met het boarden en gedoe er omheen is het in ieder geval een heel stuk sneller... en daar wil ik best 20 euro voor betalen (ex luchthavenbelasting van 1.75 en een hapje en drankje zodadelijk.)quote:Op maandag 8 december 2008 22:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen 100 keer zo snel als met de bus of trein
Luchthavenbelasting van 1.75quote:Op maandag 8 december 2008 22:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Moah, met het boarden en gedoe er omheen is het in ieder geval een heel stuk sneller... en daar wil ik best 20 euro voor betalen (ex luchthavenbelasting van 1.75 en een hapje en drankje zodadelijk.)
Hier zijn de wc's op de vliegvelden tegenwoordig redelijk onderhouden, dus kun je hier zelfs naar de wc van dat geldquote:Op maandag 8 december 2008 22:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Luchthavenbelasting van 1.75
Daarvoor kan je hier nog niet eens naar de wc
Nou, heerlijkquote:Op maandag 8 december 2008 23:16 schreef marcb1974 het volgende:
Oeh, die foto's en het filmpje erbij is wel lekker dan
Jummie.quote:Op maandag 8 december 2008 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh geweldig, "nog even mn mail checken" vlak voor t slapen gaan.
Oh, collega. Motor. Ongeluk. Ambulance. Serious bleeding. Wat zegt u?
Juist: foto's, en een filmpje van het hechten.
Kids, don't try this at home
Hounietquote:
Lekker toch, zo voor het slapen gaanquote:
Goeie spamquote:Op maandag 8 december 2008 23:24 schreef Houniet het volgende:
En spam.
Housefeest: SoundGarden, Klokgebouw Eindhoven
Doe je snelquote:Op dinsdag 9 december 2008 01:13 schreef indahnesia.com het volgende:
groetjes vanuit de bus vanaf het vliegveld van Surabaya naar de busterminal
Leuk, dat HSPDA-internet
Dat is het dan ook niet, heb je helemaal gelijk inquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is het dan ook niet, heb je helemaal gelijk in
jeps... en inmiddels in de volgende bus op weg naar mijn eindbestemming Malang, maar dat is ong. 2 uur... dus lekker tukkie doen!quote:
Ik las rukken. Oh wacht, dat stond er ook.quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:57 schreef indahnesia.com het volgende:
en de tolweg op... echt rukken dus !
Black Hole Sun, won't you come....quote:Op maandag 8 december 2008 23:24 schreef Houniet het volgende:
En spam.
Housefeest: SoundGarden, Klokgebouw Eindhoven
wcs op schiphol zijn gratisquote:Op maandag 8 december 2008 22:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Luchthavenbelasting van 1.75
Daarvoor kan je hier nog niet eens naar de wc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |