Dat moet ik dus ook weer..quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Moet zo te zien ff mijn ava veranderen
Graagquote:
Nee, wij zijn tofferquote:
Ik vind wel dat Danny dat icoontje door een ledlamp moet vervangen danquote:Op dinsdag 9 december 2008 06:58 schreef OA het volgende:
Geniet nog maar van dat licht... want: 'Gloeilamp vanaf 2012 verboden'
Altijd blijven hopen, Ph.quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:07 schreef Pheno het volgende:
Er zal altijd iemand zijn zonder kleur of tagje.
quote:
En verder wat zij zeggenquote:
Ja of een spaarlamp of een TLbuisje of zoquote:Op dinsdag 9 december 2008 08:16 schreef DaMart het volgende:
Ik vind wel dat Danny dat icoontje door een ledlamp moet vervangen dan.
Haai skatjuhquote:
Dan graagquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:22 schreef Ladylike het volgende:
Oh oooh.. daar komt de post
werk
Oeh er werkt een nieuwe jongen op de postkamer
Caliwannabequote:Op dinsdag 9 december 2008 08:22 schreef Ladylike het volgende:
Oeh er werkt een nieuwe jongen op de postkamer
Spaarlampen mogen straks ook niet meer... moet hij weer vervangen worden, dus dan meteen maar aan de LED'squote:Op dinsdag 9 december 2008 08:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja of een spaarlamp of een TLbuisje of zo
Echt nietquote:
misschien werkt het forum dan sneller, die LED's gebruiken immers minder stroomquote:Op dinsdag 9 december 2008 08:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Spaarlampen mogen straks ook niet meer... moet hij weer vervangen worden, dus dan meteen maar aan de LED's.
Ja maar dan wordt het gewoon zo'n nietszeggend wit rondjequote:Op dinsdag 9 december 2008 08:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Spaarlampen mogen straks ook niet meer... moet hij weer vervangen worden, dus dan meteen maar aan de LED's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:38 schreef Frutsel het volgende:
goedemorgen *hoest* allemaal *hoest* , gvd kut *hoest* hoest*hoest*
Ah, zo te horen gaat het al stukken beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Het wat?quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:47 schreef Pheno het volgende:
Oh, meteen een afmelding voor het kerstverhaal.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:38 schreef Frutsel het volgende:
goedemorgen *hoest* allemaal *hoest* , gvd kut *hoest* hoest*hoest*
Steek er nog eentje op andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ah, zo te horen gaat het al stukken beter![]()
![]()
gefeliciteerd en succesquote:
het wat?quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:47 schreef Pheno het volgende:
Oh, meteen een afmelding voor het kerstverhaal.
Nou, kom maar even bij ome Fles op schoot zitten dan, slijmerd. EN nu braaf zijn en kappen met janken.quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:10 schreef JortK het volgende:
nogmaals ik zit niet zover bij je vandaan
Zie je mij janken?quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, kom maar even bij ome Fles op schoot zitten dan, slijmerd. EN nu braaf zijn en kappen met janken.
Hey! zoek je eigen boytoyquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, kom maar even bij ome Fles op schoot zitten dan, slijmerd. EN nu braaf zijn en kappen met janken.
quote:Op maandag 8 december 2008 10:24 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van zondag 7 december 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
30. 084 marcb1974
50. 070 Houniet
quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:31 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van maandag 8 december 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
38. 081 Frutsel
42. 078 marcb1974
46. 074 Houniet
49. 070 Ladylike
71. 059 Papierversnipperaar
94. 050 MPG
Lekkerquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash Jort weer bovenop LL gooit
quote:
Weekenden zijn niet om te fokken.quote:
Weekend was om pepernoten te vretenquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
[..]
Weekenden zijn niet om te fokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |