En dat zou gisteren zogenaamd leren.quote:Op maandag 8 december 2008 10:24 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van zondag 7 december 2008
02. 211 Breathtaking
Oh.. in dat geval ben ik ook weer student.quote:Op maandag 8 december 2008 10:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
FOK! is zeer educatief hoor, vooral de KLB SC
Hé, niets tegen mijn AKQ-collega!quote:Op maandag 8 december 2008 15:16 schreef Breathtaking het volgende:
02. 211 Breathtaking
Hihidood aan nummer één though.
Bofkont!quote:
Schijn bedriegt.quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:16 schreef Ladylike het volgende:
49ste?
jezus, en ik heb nog wel een leven dacht ik
quote:
Voor het eerst sinds tijden weer.quote:vrijdag
42. 084 DevilsWhore
Als je daarbij optelt dat ik periodes van maanden niet gepost hebt..quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:21 schreef timmmmm het volgende:
Gemiddeld 7 per dag valt toch wel mee? Ik heb even veel posts als jij, maar jij bent anderhalf jaar eerder geregistreerd![]()
moest jij niet leren, bitch?quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:21 schreef timmmmm het volgende:
Gemiddeld 7 per dag valt toch wel mee? Ik heb even veel posts als jij, maar jij bent anderhalf jaar eerder geregistreerd![]()
Precies. Stelletje losers.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:09 schreef Moozzie het volgende:
Dat is toch van de zotte he deze scores
quote:Op woensdag 10 december 2008 13:19 schreef timmmmm het volgende:
Noh, 200, dat valt me nog mee
Was net iets teveel online gisteren
Vandaag heb ik al de hele ochtend geen internet gehad (Ziggo) Het zal dus wel meevallen vandaag
ik ben er eigenlijk ook niet echt geweest!quote:Op woensdag 10 december 2008 13:42 schreef timmmmm het volgende:
Hoi dracu![]()
Ik heb vanochtend vooral het goeiemorgen topic met jou gemist hoor![]()
Ja hè. Dat kwam omdat ik mijn server-computer weer had aangesloten.quote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 09:16 schreef timmmmm het volgende:
Zijn we er klaar vor dan? Ik moet me nog even mentaal voorbereiden op het feit dat ik lager sta dan vorige keer![]()
ik zal als nog voor je duimen hoor timquote:Op donderdag 11 december 2008 10:11 schreef timmmmm het volgende:
Nou vooruit dan! Nu voel ik me gesterkt door dracu's aanwezigheid, laat ze maar komen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op donderdag 11 december 2008 10:17 schreef timmmmmehhhh!!!! het volgende:
Samen staan we in ieder geval op 1RomantischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu willen ze niet meerquote:Op donderdag 11 december 2008 10:11 schreef timmmmm het volgende:
Nou vooruit dan! Nu voel ik me gesterkt door dracu's aanwezigheid, laat ze maar komen!
Waar zit je daaaaatT$T!!@$!@!???????quote:
Hoezo?quote:
zestienquote:Op donderdag 11 december 2008 12:46 schreef sezten het volgende:
[..]
Hoezo?Ik had er wel 10 lager gewilt
zo stil ik was gister had ik dat ook wel verwacht
Oh jij snapt hem ook daadwerkelijkquote:
Wat heb ik nu gewonnen?quote:Op donderdag 11 december 2008 12:50 schreef sezten het volgende:
[..]
Oh jij snapt hem ook daadwerkelijk
Mwah, laten we het maar op 4 extra posts houden die je al geincasseerd hebtquote:
Beetje een tegenvallerquote:Op donderdag 11 december 2008 12:57 schreef sezten het volgende:
[..]
Mwah, laten we het maar op 4 extra posts houden die je al geincasseerd hebt![]()
quote:Op donderdag 11 december 2008 12:58 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Beetje een tegenvaller
Ik scoor er nog even eentje bij
Nog even wachtenquote:
Opteltopic - 1 t/m 255quote:Op donderdag 11 december 2008 12:38 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van woensdag 10 december 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 245 RacerDKB
Zeker maanden geduurd om dat te kunnenquote:
Vies linkje enzoquote:Op donderdag 11 december 2008 16:59 schreef Silentalarm het volgende:
WTF. Ik heb zojuist een trauma opgelopen.
http://img216.imageshack.us/img216/2081/7xs0.jpg
Ik had hem niet geopend.quote:Op donderdag 11 december 2008 16:54 schreef Silentalarm het volgende:
Sommige mensen die een opteltopic openen hebben echt een probleem met zichzelf. Enzo.
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 11 december 2008 16:31 schreef sezten het volgende:
[..]
Zeker maanden geduurd om dat te kunnen
quote:
quote:
quote:
whehequote:
Ik vind het grappig.quote:
wacht maar tot morgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |