Je moest nog inkomen, daar komt het vast wel door, vandaag kan je er weer tegenaanquote:
vandaag gaat het alweer te hard!quote:Op maandag 8 december 2008 10:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je moest nog inkomen, daar komt het vast wel door, vandaag kan je er weer tegenaan
En dat zou gisteren zogenaamd leren.quote:Op maandag 8 december 2008 10:24 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van zondag 7 december 2008
02. 211 Breathtaking
Oh.. in dat geval ben ik ook weer student.quote:Op maandag 8 december 2008 10:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
FOK! is zeer educatief hoor, vooral de KLB SC
Hé, niets tegen mijn AKQ-collega!quote:Op maandag 8 december 2008 15:16 schreef Breathtaking het volgende:
02. 211 Breathtaking
Hihidood aan nummer één though.
Bofkont!quote:
Schijn bedriegt.quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:16 schreef Ladylike het volgende:
49ste?
jezus, en ik heb nog wel een leven dacht ik
quote:
Voor het eerst sinds tijden weer.quote:vrijdag
42. 084 DevilsWhore
Als je daarbij optelt dat ik periodes van maanden niet gepost hebt..quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:21 schreef timmmmm het volgende:
Gemiddeld 7 per dag valt toch wel mee? Ik heb even veel posts als jij, maar jij bent anderhalf jaar eerder geregistreerd![]()
moest jij niet leren, bitch?quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:21 schreef timmmmm het volgende:
Gemiddeld 7 per dag valt toch wel mee? Ik heb even veel posts als jij, maar jij bent anderhalf jaar eerder geregistreerd![]()
Precies. Stelletje losers.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:09 schreef Moozzie het volgende:
Dat is toch van de zotte he deze scores
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |