quote:Op woensdag 10 december 2008 13:19 schreef timmmmm het volgende:
Noh, 200, dat valt me nog mee
Was net iets teveel online gisteren
Vandaag heb ik al de hele ochtend geen internet gehad (Ziggo) Het zal dus wel meevallen vandaag
ik ben er eigenlijk ook niet echt geweest!quote:Op woensdag 10 december 2008 13:42 schreef timmmmm het volgende:
Hoi dracu![]()
Ik heb vanochtend vooral het goeiemorgen topic met jou gemist hoor![]()
Ja hè. Dat kwam omdat ik mijn server-computer weer had aangesloten.quote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 09:16 schreef timmmmm het volgende:
Zijn we er klaar vor dan? Ik moet me nog even mentaal voorbereiden op het feit dat ik lager sta dan vorige keer![]()
ik zal als nog voor je duimen hoor timquote:Op donderdag 11 december 2008 10:11 schreef timmmmm het volgende:
Nou vooruit dan! Nu voel ik me gesterkt door dracu's aanwezigheid, laat ze maar komen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op donderdag 11 december 2008 10:17 schreef timmmmmehhhh!!!! het volgende:
Samen staan we in ieder geval op 1RomantischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu willen ze niet meerquote:Op donderdag 11 december 2008 10:11 schreef timmmmm het volgende:
Nou vooruit dan! Nu voel ik me gesterkt door dracu's aanwezigheid, laat ze maar komen!
Waar zit je daaaaatT$T!!@$!@!???????quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |