quote:Op maandag 8 december 2008 12:23 schreef Silver_Shark het volgende:
Wist je dat deze reeks meer dan 3 jaar bestaat
Oeh, dat gaan we eens even lezen... Kijken hoe deze teringbende is begonnenquote:Op maandag 8 december 2008 13:18 schreef ursel het volgende:
Het Grote Band of Fok!kers BF2 topic [Deel] 1
6 november 2005 begon de ellende dus..
quote:Op zondag 6 november 2005 18:49 schreef diamondvoodoo het volgende:
Dit word dus HET topic denk ik....
quote:Op zondag 6 november 2005 19:42 schreef Incolumis het volgende:
zo 27-11-2005 14:30 Feyenoord - Heracles Almelo
weer puntverlies voor Feyenooit
Je vergeet mij gewoon..quote:Op maandag 8 december 2008 14:26 schreef jpjedi het volgende:
Juli 2005 mijn eerste post in deel 10.![]()
Moet nog denken aan de eerste keer op de TS server.Ik hoorde dat babystemmetje van Fox toen hij nog geen baard in de keel had en Suikermais met zijn twents accent.
![]()
Wat een tijden waren dat..
NLboy, Unleashmitch, fox, suikermais, Domo, Kievit, Dries, Jafar, Raffie, Kevin, droopie, En weet ik nog wie meer van het eerste uur.![]()
BMH![]()
Kan niet vinden wanneer Frankie en Jorrit erbij kwamen maar dat moet ook rond die tijd zijn geweest.
Inderdaad..quote:Op maandag 8 december 2008 14:29 schreef Keltie het volgende:
Zo keek ik afentoe raar tijdens FIFA... Kakelbende, waren afentoe net wijven
Sjeemz, hoe kan ik het beste paard van stal nou vergeten.quote:Op maandag 8 december 2008 14:35 schreef ursel het volgende:
[..]
Je vergeet mij gewoon..![]()
Ik was er al vanaf het 3e BF2 topic bij..
Alleen in de begin periode van BoF zelf ff wat minder online kunnen zijn..
Hij kwam in die tijd wel op Drome inderdaad maar zijn BF2 nick was Di3ki3.quote:Op maandag 8 december 2008 14:39 schreef Mrakz0r het volgende:
Een BF2 nick "Suikermais" komt me zooo bekend voor. Volgens mij had ik zo iemand in mijn vrienden groep in die tijd. Die ging ook mee naar Drome 2005/06 ofzo.
Idd..quote:Op maandag 8 december 2008 14:38 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Sjeemz, hoe kan ik het beste paard van stal nou vergeten.
Mijn PC was crap in 2005 dus ik speelde geen BF2 maar de rest zat in een clan Massive Rampage. Die Suikermais was een collega van een aantal van die clanmembers maar zat niet in die clan. Hij is wel met ons meegeweest naar Drome (groepje van 30 man) en 't kan zijn dat hij daar wel onder Massive Rampage speelde.quote:Op maandag 8 december 2008 14:43 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Hij kwam in die tijd wel op Drome inderdaad maar zijn BF2 nick was Di3ki3.
Jij bent vast jaloers dat unleashmitch eerder was.quote:
Was zelfs jouw TS server toch?quote:Op maandag 8 december 2008 14:35 schreef ursel het volgende:
[..]
Je vergeet mij gewoon..![]()
Ik was er al vanaf het 3e BF2 topic bij..
Alleen in de begin periode van BoF zelf ff wat minder online kunnen zijn..
Oe.. heb ooit nog eens een hele hoge highscore gezet met Snake..quote:Op maandag 8 december 2008 16:30 schreef Mrakz0r het volgende:
t/m Normal vind ik 'm ook redelijk makkelijk. Daarboven wordt ie al behoorlijk pittig en wordt de game ook gelijk een stuk interessanter.
MGS5 zou eigenlijk niet komen maar dat geloof ik niet. Ik weet alleen niet of het weer met snake zal zijn.
Was het een goede film?quote:Op maandag 8 december 2008 16:23 schreef jpjedi het volgende:
Joepie! MGS4 uitgespeeld. Machtig mooi maar wel iets te simpel. Dat ik het kan uitspelen zegt al genoeg.![]()
quote:Op maandag 8 december 2008 16:30 schreef Mrakz0r het volgende:
t/m Normal vind ik 'm ook redelijk makkelijk. Daarboven wordt ie al behoorlijk pittig en wordt de game ook gelijk een stuk interessanter.
MGS5 zou eigenlijk niet komen maar dat geloof ik niet. Ik weet alleen niet of het weer met snake zal zijn.
Je kan het eigenlijk wel een film noemen inderdaad. Het is meer kijken dan spelen.quote:Op maandag 8 december 2008 16:46 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Was het een goede film?
[..]
[ afbeelding ]
hoe is die ouwe suikermiet?quote:Op maandag 8 december 2008 11:34 schreef RudyCarell het volgende:
Groeten van Suikermais via FTD
domo toursquote:Op maandag 8 december 2008 17:46 schreef Mr_Baus het volgende:
3 jaar!!!! Woohoo!!! Ik lurkte vanaf december mee ofzo, februari 2006 begon ik met posten geloof ik..
Weet nog goed.. maat en ik hadden net allebei BF2 en toen zo ergens in Januari begonnen we regelmatig op de BoF! servert te spelen.. Omdat dat best leuk was en omdat je het kon relateren met het topic, was grappig.. zo als onbekende mee te lezen en zo af en toe dat slappe gelul waar gemaakt zien worden on the field.En omdat je heel lame steeds "HEE NIET FOK!KEN kon spammen als je weer eens afschoten was
En dan op Skype helemaal dubbelliggen met me maat
![]()
Mooie tijden, behalve op Mashtuur.. fucking Domo tours![]()
Nou, ik vond er geen reet aanquote:
M.a.w. wil iemand dat even voor mij opzoeken want ik ben er zelf te lui voor, ben een ambtenaar weetjuhquote:Op maandag 8 december 2008 18:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
3 jaar alweer! Geweldig!
Ben benieuwd wanneer mijn 1ste post was...
quote:Op maandag 8 december 2008 19:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
M'n eerste post in het BF2 topic was hier [PC] Battlefield 2 -deel3- Toen liep ik al te zeiken!3,5 jaar geleden!
dat zijn nou kwaliteit topicsquote:Op maandag 8 december 2008 20:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Foxie solliciteert naar een ban![]()
hoi
kloon
paul is homo
Kots in je tuin
Kots in de tuin
kots in de tuin topics
mods die
Triggershot
Hij staat er nog niet tussen..quote:Op maandag 8 december 2008 20:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Foxie solliciteert naar een ban![]()
hoi
kloon
paul is homo
Kots in je tuin
Kots in de tuin
kots in de tuin topics
mods die
Triggershot
anders zou ik nu ook niet kunnen postenquote:Op maandag 8 december 2008 21:24 schreef ursel het volgende:
[..]
Hij staat er nog niet tussen..
[Forum] Banmeldtopic. Check hier of u nog postrechten hebt.
Ik ben er vandaag vanaf, ongeveer 19.30 tot zo'n 21.00 ... niet overdreven lang dus, maargoed.. Moet het meissie een beetje tevreden houden eyquote:Op maandag 8 december 2008 22:22 schreef FJD het volgende:
Morgen weer een rondje Fifa?
Donderdagmorgen naar de sportarts voor doorverwijzing naar de chirurg
Dat sowiesoquote:
Kunnen we vanavond iemand pwnen met FIFA? Gezien m'n opgegeven tijden?quote:
Saampjes met hooliquote:Op dinsdag 9 december 2008 08:40 schreef Keltie het volgende:
Kunnen we vanavond iemand pwnen met FIFA? Gezien m'n opgegeven tijden?
Inderdaad, saampjes, aangezien wij saampjes in een elftal wel lekker speelden dacht ik![]()
(Of Feijenoord - De Graafschap op Legendary)
quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:53 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Precies.. en dus niet:
[ afbeelding ](Mrakz0r is uber paint-master op 't werk)
quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:19 schreef Keltie het volgende:
Zo, net eens m'n eerste paypal aankoop gedaan.
Wel handig dat PP gewoon vanaf je rekening kan afschrijven zodat je die extra tussenstap niet hoeft te maken
Een Mario Hoodie:
[ afbeelding ]
En in de plaats van Yoshi zeker met een ME-bussie gaan rijden?quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:27 schreef ursel het volgende:
[..]
Vergeet je onderweg niet mensjes te beroven voor de muntjes..
Wel cool dat je duim uit het uiteinde van je mouw kan steken!quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:19 schreef Keltie het volgende:
Wel handig dat PP gewoon vanaf je rekening kan afschrijven zodat je die extra tussenstap niet hoeft te maken
Een Mario Hoodie:
[ afbeelding ]
Ik zal je ff helpen door een bron te plaatsen..quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:41 schreef jpjedi het volgende:
Gaat lekker daar in Rotterdam ..Eerst Feyenoord naar degradatieniveau en dan ook nog het stadion dat in dreigt te storten.
Kijk uhm eens stoer wezen..quote:Een TNO-deskundige zegt ook: "Later lees je soms in recensies dat er 'problemen met het geluid' waren. Maar dat waren wij dan."
Huh?quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:41 schreef jpjedi het volgende:
Gaat lekker daar in Rotterdam ..Eerst Feyenoord naar degradatieniveau en dan ook nog het stadion dat in dreigt te storten.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:50 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ursel corrigeerde me al.. Wij vullen elkaar zo perfect aan.
quote:
Dan neem je een openbaar toilet.. George Michael actie, George Michael stylequote:Op dinsdag 9 december 2008 10:18 schreef ursel het volgende:
[..]Je hebt zeker niet gezien wat de kredietcrisis met mijn geld gedaan heeft.
Ben blij dat FOK! daarom juist een gratis alternatief aanbiedt..![]()
quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:22 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dan neem je een openbaar toilet.. George Michael actie, George Michael style
Hoe kan dit nou man.. dacht dat ik laatste was.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:24 schreef ursel het volgende:
[..]
@Frankie, je hebt nog 2 dagen om je boot een zetje te geven
22136 Soepsloep 0 0 15119 0 0 0 0 0 0 0 15119
30031 BoF FJD 0 0 21851 0 0 0 0 0 0 0 21851
40233 Ursel 0 0 30029 0 0 0 0 0 0 0 30029
42546 Foxies 0 0 31825 0 0 0 0 0 0 0 31825
51244 Danoontje powerrrr 0 0 38668 0 0 0 0 0 0 0 38668
51723 De Bierboot 69 0 0 39307 0 0 0 0 0 0 0 39307
52950 BugWorks 0 0 41304 0 0 0 0 0 0 0 41304
54003 MLPValley 0 0 42986 0 0 0 0 0 0 0 42986
55285 Raffie 0 0 44862 0 0 0 0 0 0 0 44862
56921 HuubHangopGezelschap 67 0 47312 0 0 0 0 0 0 0 47312
57196 Cardinal 289 47686 53419 0 0 0 0 0 0 0 47686
91069 Dikkeboot 6718 0 90690 0 0 0 0 0 0 0 90690
Was kut-wind rond de finish en was dus gemakkelijk posities pakken.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:38 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Hoe kan dit nou man.. dacht dat ik laatste was.Ik ben halverwege de etappe begonnen.
Waar was het eigenlijk begonnen, kaapstad ofzo? Ik begon ergens rond Madagaskar.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:44 schreef ursel het volgende:
[..]
Was kut-wind rond de finish en was dus gemakkelijk posities pakken.
Daarnaast startte je bij de laatste 20% wat zo'n beetje iedereen wel gedaan heeft. Iedereen is halverwege de leg ingestapt..
Hey Frank, ga dat ff lekker zelf opzoeken op de VORG website..quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:51 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Waar was het eigenlijk begonnen, kaapstad ofzo? Ik begon ergens rond Madagaskar.
Die wind was drama rond de finish zeg... gewoon een dag stil gelegen.![]()
Wanneer gaan we weer van start en wat is de volgende stop?
quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:11 schreef dutch_cyclist het volgende:
net de Garmin 705 bundel binnen gekregen![]()
Vorige week al de fiets besteld en die wordt jan 2009 geleverd
Goed bezigquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:11 schreef dutch_cyclist het volgende:
net de Garmin 705 bundel binnen gekregen![]()
Vorige week al de fiets besteld en die wordt jan 2009 geleverd
Oe.. dan kan je de iron man run doen..quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Ik wacht even m'n hardloopcarriere af. Als dat van de grond komt dan koop ik een Forerunner en dan vanavond volgend jaar fietsen en hardlopen opbouwen zodat ik daarna door kan voor de triatlon
Dat doel vind ik nog wel iets te verquote:
Da's een duathlon..quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat doel vind ik nog wel iets te verHet gaat mij dan om de Olympische triatlon, 10km lopen en 60 fietsen oid.. Dat is wel te doen dan
Niet als ik ondertussen nog de plomp in fiets!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
waar heb je die gehaaltquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:19 schreef Keltie het volgende:
Een Mario Hoodie:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 december 2008 22:22 schreef FJD het volgende:
Morgen weer een rondje Fifa?
Donderdagmorgen naar de sportarts voor doorverwijzing naar de chirurg
Gitaarspel is super in die clip iddquote:Op maandag 8 december 2008 22:35 schreef Sickert het volgende:
Ben er morgen pas rond 22:00 maar een rondje fifa moet lukken
Enniewees
Gister naar Alterbridge geweest
wat een fucking goed concert zeg
een van de werelds beste gitaristen van heel dichtbij gezien! Mark Tremonti
wat een band
Dit nummer speelde ze gister ook en was echt voor mij een hoogtepuntvooral het einde
(en dat is niet omdat ie dan eindelijk is afgelopen homo's
)
Plus dat er DVD opnames warenen ik er zeker met mn harses opsta
kopen kopen kopen!
Dan is het waterfietsen En fietsen blijft fietsen..quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Niet als ik ondertussen nog de plomp in fiets!
Gewoon een switch is genoeg.. Die router strooit wel Ip`tjes. Echter je gaat wel een aansluiting weer opsplitsen dus 2 computers in de computerkamer moeten dezelfde breedte delen als ieder pc in de woonkamer voor zich heeft.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:40 schreef ursel het volgende:
Trouwens een vraagje voor de XBOX aansluiting:
Ik heb in de woonkamer de modem staan. Vanaf daar gaat er een internet kabel door de gang naar de computer kamer, alweer ik een router heb staan.
Ik wil in de gang enkel deze ene kabel laten lopen, dus niet nog een kabel aan gaan leggen tussen deze 2 kamers.
Wat kan ik nu waar het beste plaatsen? In beide kamers wil ik namelijk 2 internet aansluitingen hebben.
Is een switch in de computer kabel voldoende of moet ik toch voor nog een router gaan?
quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:44 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Gewoon een switch is genoeg.. Die router strooit wel Ip`tjes. Echter je gaat wel een aansluiting weer opsplitsen dus 2 computers in de computerkamer moeten dezelfde breedte delen als ieder pc in de woonkamer voor zich heeft.
De vraag is hoe laatquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:07 schreef ursel het volgende:
[..]
Hey Frank, ga dat ff lekker zelf opzoeken op de VORG website..
We gaan in ieder geval de 13e weer van start.
Metallicaquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gitaarspel is super in die clip iddGoede gitarist! Alleen ik vind de zang toch net wat teveel emo klinken
Net zoals Creed.... die gitarist kan beter in een wat hardere band spelen zoals Metallica vind ik
quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:28 schreef Sickert het volgende:
[..]
Metallica
die gasten teren op jaren oude gitaarrifjes
ben blij als die er mee stoppen
nieuwe werk lijkt zo erg op het oude
De modem heeft maar een uitgang.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Switch is voldoende. Je wilt neem ik aan alleen het internet signaal splitsen? Je modem dient al als Router.
ja een zak aardappels zou het evengoed doen op het podiumquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]![]()
Ja en Kirk Hammett is een slechte gitarist
Wehequote:
Toet Toet Boing Boing, Henkie en Theo, Theo en Henkie foutje bedankt! Allebei klagen, Henkie een blunder, Theo een fout! Toet Toet Boing Boing, Henkie en Theo, Theo en Henkie beide weer zat! Theo een Visser, dan weer een Dealer, Henkie een clown!
Toet Toet Boing Boing, Henkie en Theo, Theo en Henkie altijd gezeik! Theo een tikkie, Henkie een paasie, toch weer 0-1, over en uit!
Toet Toet Boing Boing, Henkie en Theo, Theo en Henkie werken weer niet. Theo die weigert, Henkie die weigert, werken ja ja ja, beiden dus niet! Toet Toet Boing Boiing, Henkie en Theo, Centjes verdienen, snel weer naar huis.
Theo een Audi, Henkie een Volvo, instappen ja, en snel weer naar huis.
Toet Toet Boing Boing, Theo z’n strijkers, Henkie z’n Bier, kijk ze eens lachen, ondanks die ranglijst… toch een plezier!!!! Toet Toet Boing Boing, Theo een villa, Henkie een penthouse, beide hun centjes dankzij Bosz z’n beleid!!!
Bron: http://feyenoord.netwerk.(...)2762-5.php#post84560
quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:24 schreef Sickert het volgende:
[..]
ja een zak aardappels zou het evengoed doen op het podium
*haalt de strijkplank*quote:Op woensdag 10 december 2008 06:49 schreef Keltie het volgende:
En volwassen mannen van 40+ met "110% anti 020" truien
Ja want op woensdag verdwijnen spontaan alle filesquote:Op woensdag 10 december 2008 07:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
En nu op naar cursusdag 3 van de 5Hopelijk bereik ik Gouda nu eens zonder files
Frank is straks official Citrix fanboy dus misschien kan hij je helpenquote:Op woensdag 10 december 2008 08:47 schreef staticdata het volgende:
[..]
nou, vandaag hier 30 minuten moeten wachten tot ik was ingelogd in citrix......
moet ie hier komen werkenquote:Op woensdag 10 december 2008 08:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Frank is straks official Citrix fanboy dus misschien kan hij je helpen
quote:Op woensdag 10 december 2008 07:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]alweer een achterstand opgelopen in Zeeland
Nu we het er toch over hebben, die Jimmy Page he, wat een waardeloze gitarist is dat!Daar moet jij het wel mee eens zijn toch?
En nu op naar cursusdag 3 van de 5Hopelijk bereik ik Gouda nu eens zonder files
Dan moet ie zeker 8 uur lang hard werken en soms overwerken?quote:
je bedoeld een baan waar je iets moet doen?quote:
Oeh.. Die heb ik ook nog in de kast liggen (X360)quote:Op woensdag 10 december 2008 10:10 schreef FJD het volgende:
LBP
R6 LV2
Puni
LiverpoolDamn wat waren dat schitterende doelpunten zeg. Toch wel een wereld van verschil die "Engelse" competitie
Echt een sterk spel, serieusquote:Op woensdag 10 december 2008 10:14 schreef Keltie het volgende:
Oeh.. Die heb ik ook nog in de kast liggen (X360)
Naja officieel is het natuurlijk gewoon de Engelse competitie en er staat nergens dat die gespeeld moet worden met alleen maar Engelse voetballers maar goed t blijft wel een beetje vreemdquote:"Engelse" competitie, heb ik gisteren een puntje gemaakt?
Weet ik, heb hem ook nog wel regelmatig gespeeldquote:Op woensdag 10 december 2008 10:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Echt een sterk spel, serieusDekkingssysteem is veel beter dan bij GoW
Klopt, maar dit vind ik schrijnende cijfers:quote:[..]
Naja officieel is het natuurlijk gewoon de Engelse competitie en er staat nergens dat die gespeeld moet worden met alleen maar Engelse voetballers maar goed t blijft wel een beetje vreemd
En het is een logische verklaring voor de kut-resultaten van The Three Lions.quote:Premier League: 66 procent buitenlanders
De Engelse omroep BBC pakt met onthutsende cijfers uit: slechts 34,1 procent van de spelers die in het seizoen 2007/2008 aan de aftrap verschenen in de Premier League hadden de Engelse nationaliteit. Arsenal deed het minst beroep op Engelse spelers. Per wedstrijd ging het slechts om een gemiddelde van 0,34 spelers.
In 2006/2007 was 38 procent van de basisspelers van Engelse bodem. De dalende lijn zet zich verder. Het voorbije seizoen ging het nog maar om 34,1 procent.
Arsenal deed amper beroep op Engelse spelers, West Ham United (6,61 Engelsen aan de aftrap) en Aston Villa (6,42) kleurden wel nationaal.
De BBC schotelde de cijfers voor aan bondscoach Fabio Capello. "Hoe meer Engelse spelers, hoe meer keuzemogelijkheden", luidde de analyse van de Italiaanse trainer. "Niet de kwantiteit telt, wel de kwaliteit. Die 34,1 procent is klein, maar het gaat allemaal om spelers van een hoog niveau."
Engelse spelers aan de aftrap:
* 2000/2001 –> 207
* 2001/2002 –> 199
* 2002/2003 –> 179
* 2003/2004 –> 182
* 2004/2005 –> 184
* 2005/2006 –> 186
* 2006/2007 –> 191
* 2007/2008 –> 170
Dat zijn hier de enige momenten dat ik mijn manager kan misbruiken om koffie voor me te halen..quote:Op woensdag 10 december 2008 10:29 schreef Mrakz0r het volgende:
Vanmorgen lag bij ons het hele systeem plat.
Gevolg: veel koffie en je collega's eens eindelijk iets beter leren kennen
Over een paar dagen weten we ut..quote:Op woensdag 10 december 2008 11:09 schreef Mrakz0r het volgende:
LOL! Ik vraag me toch af... 13 December begint de volgende ronde toch? Houdt deze koers dan automatisch op en begin ik in India? Kon dit niet echt vinden op die site.
Handig he!quote:Op woensdag 10 december 2008 13:14 schreef ursel het volgende:
Blijft toch wel een mooie SC dit..
Je kan gewoon een meeting hebben, ff lekker lunchen, zonder ook maar iets te hoeven missen..
Mja, heb nu alleen nog maar werk liggen, dus er kan weer gespammed worden..quote:Op woensdag 10 december 2008 13:19 schreef FJD het volgende:
[..]
Handig he!
Ik had het ook ja, hielp ook wel dat 2/3e van m'n meetings uitvielen.
Ik heb het ook weer rustigquote:Op woensdag 10 december 2008 13:32 schreef ursel het volgende:
Mja, heb nu alleen nog maar werk liggen, dus er kan weer gespammed worden..
Eeuuh.. zaagmans is pas net geweest hoor.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:36 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb het ook weer rustigKleine dingetjes in de Kerstprognose wijzigen en dan volgende week eer met iets nieuws beginnen
Nog precies 1 hele dag werken en dan ist weekend
Morgen halve dag werken ivm sportarts, vrijdag lekker vrij om t overwerk te compenserenquote:Op woensdag 10 december 2008 13:50 schreef ursel het volgende:
Eeuuh.. zaagmans is pas net geweest hoor.![]()
Ambtenaarquote:Op woensdag 10 december 2008 14:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Morgen halve dag werken ivm sportarts, vrijdag lekker vrij om t overwerk te compenseren
Maar daar wordt je dan ook schoftig naar betaald..quote:Op woensdag 10 december 2008 14:56 schreef jpjedi het volgende:
Man ik kan me de tijd niet meer herinneren dat vrij ook echt vrij was.![]()
Zelfs mijn eerste kerstdag is nu niet heilig omdat in India de zaken gewoon doorgaan.
Hoewel je voor zo'n 600 euro minder de Samsung LE-40A656 hebt. Wat betreft specs zijn ze ongeveer gelijk.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:26 schreef Mrakz0r het volgende:
Ik ben misschien verliefd geworden op de Sony Bravia KDL-40X4500. Op dit moment heb ik alleen ervaring met verschillende Samsung tv's en een mediondie me ouders hebben. Ik vraag me af wat voor HDTV's julie thuis hebben staan en hoe ze bevallen. De Sony Bravia KDL-40X4500 lijkt me toch een aardig schermpje qua kwaliteit-prijsverhouding (hoewel het nog steeds prijzig is). Of zit ik er nu heel ver naast.
Dude, je stelt een vraag en geeft al zelf het antwoordquote:Op woensdag 10 december 2008 16:43 schreef Viro het volgende:
Oke wie van jullie heeft bunny uitgelegd hoe ze msn wachtwoorden kan achterhalen?
Nu zit ze constant op mijn msn te klooien![]()
Had vanochtend opeens een andere nickname, ipv viro stond er nu viro je wachtwoord is makkelijk te raden, neem een moeilijker wachtwoord.
Ik heb al zon jaar of 1,5 een Samsung LE40N87 102 cm FullHD. En ben er erg tevreden mee, vooral de Game-modus is lekker... Heb hem toen voor 1100 ofzo...quote:Op woensdag 10 december 2008 15:26 schreef Mrakz0r het volgende:
Ik ben misschien verliefd geworden op de Sony Bravia KDL-40X4500. Op dit moment heb ik alleen ervaring met verschillende Samsung tv's en een mediondie me ouders hebben. Ik vraag me af wat voor HDTV's julie thuis hebben staan en hoe ze bevallen. De Sony Bravia KDL-40X4500 lijkt me toch een aardig schermpje qua kwaliteit-prijsverhouding (hoewel het nog steeds prijzig is). Of zit ik er nu heel ver naast.
Omg hoe wist je hetquote:
Oh shit dat is waar ookquote:Op woensdag 10 december 2008 16:48 schreef staticdata het volgende:
[..]
Dude, je stelt een vraag en geeft al zelf het antwoord
"Kijk mij mijn msn login delen met mijn mokkel"quote:Op woensdag 10 december 2008 16:43 schreef Viro het volgende:
Oke wie van jullie heeft bunny uitgelegd hoe ze msn wachtwoorden kan achterhalen?
Nu zit ze constant op mijn msn te klooien![]()
Had vanochtend opeens een andere nickname, ipv viro stond er nu viro je wachtwoord is makkelijk te raden, neem een moeilijker wachtwoord.
Diamond loopt niet hand in hand..quote:Op woensdag 10 december 2008 16:53 schreef jpjedi het volgende:
[..]
"Kijk mij mijn msn login delen met mijn mokkel"![]()
Kan je Diamond een handje geven.
quote:Op woensdag 10 december 2008 16:53 schreef jpjedi het volgende:
[..]
"Kijk mij mijn msn login delen met mijn mokkel"![]()
Kan je Diamond een handje geven.
quote:
Sprintersquote:Op woensdag 10 december 2008 17:05 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Even los van m'n aandelen die bij JP uitstaan (ING en Fugro, auw auw) sta ik nu op ruim 44% winst![]()
Ik blijf nog even zitten maar t zal niet lang meer duren voor ik ook gedag zeg.quote:Op woensdag 10 december 2008 18:06 schreef jpjedi het volgende:
Drama,.. ik heb geen longs... maar ga wel shorts inslaan denk ik.
Citrix XenApp 5.0: Administration (Windows Server 2003)quote:Op woensdag 10 december 2008 08:15 schreef staticdata het volgende:
wat voor cursus doe je uberhaupt?
Neenee, ik ben Microsoft fanboy!quote:Op woensdag 10 december 2008 08:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Frank is straks official Citrix fanboy dus misschien kan hij je helpen
Niks mis met Metallica. Al viel het laatste album wat tegen op het geniale "All Nightmare Long" na. Daarom luister ik ook veel naar Master of Puppets, Black Album & And Justice For All, geweldige platenquote:Op woensdag 10 december 2008 08:51 schreef Sickert het volgende:
[..]
maar ff serieus Frank Metallica kan echt niet meer hoor!
Volgens mij sta je nog steeds op -32% hoor..quote:Op woensdag 10 december 2008 17:05 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Even los van m'n aandelen die bij JP uitstaan (ING en Fugro, auw auw) sta ik nu op ruim 44% winst![]()
quote:1. JMPOSTMAN 90554.72 -9,45 %
2. URSEL 88640.10 -11,36 %
3. CARDINALAGAIN 77768.87 -22,23 %
4. JPJEDI 71797.45 -28,20 %
5. FJDORR 68076.39 -31,92 %
quote:Op woensdag 10 december 2008 18:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Niks mis met Metallica. Al viel het laatste album wat tegen op het geniale "All Nightmare Long" na. Daarom luister ik ook veel naar Master of Puppets, Black Album & And Justice For All, geweldige platenZou jij ook eens moeten doen i.p.v. naar die (semi) emo puberrock van je
quote:Op woensdag 10 december 2008 19:00 schreef ursel het volgende:
Volgens mij sta je nog steeds op -32% hoor..
Fer lachtte mij ook al uit toen ik graag de cd van Rowwen Heze mee wilde hebben..quote:Op woensdag 10 december 2008 19:10 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Wij moeten echt een keer neucken hoor!
Maar vind je "the Judas kiss" niet goed dan? of Unforgiven III?
Ik hou van heel veel soorten muziek en ook van veel soorten hardrock, ben ook bv ook zwaar Slipknot fan en zelfs Deicide kan mij soms wel eens bekoren, maar Metallica is echt wel terug en dat is echt niet verkeerd..
Die oldskool rifjes zijn namelijk gewoon zwaar hardcoreNostalgie ofzo, gewoon héérlijk en ik ben dan ook erg tevree met het nieuwe Metallica album..
Stelletje muziek barbaren!
Het feit dat jij Alterbridge Emo noemt zegt mij al genoeg om jou niet meer serieus te nemen wat muziek betreft.quote:Op woensdag 10 december 2008 18:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Citrix XenApp 5.0: Administration (Windows Server 2003)
[..]
Neenee, ik ben Microsoft fanboy!![]()
[..]
Niks mis met Metallica. Al viel het laatste album wat tegen op het geniale "All Nightmare Long" na. Daarom luister ik ook veel naar Master of Puppets, Black Album & And Justice For All, geweldige platenZou jij ook eens moeten doen i.p.v. naar die (semi) emo puberrock van je
Het publiek mag dan wel 25 zijn volgens jou, het klinkt nog steeds als puberrockquote:Op woensdag 10 december 2008 19:51 schreef Sickert het volgende:
[..]
Het feit dat jij Alterbridge Emo noemt zegt mij al genoeg om jou niet meer serieus te nemen wat muziek betreft.
Alterbridge Emo
Puber rockgemiddelde leeftijd bij AB was 25
![]()
Puber
119 negers en 4 blanken, daar zijn we samen fan vanquote:Op woensdag 10 december 2008 20:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het publiek mag dan wel 25 zijn volgens jou, het klinkt nog steeds als puberrockNoem nog eens wat van je favo bandjes dan?
jouw mening lamlul even als dat jij metallica geweldig vindquote:Op woensdag 10 december 2008 20:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het publiek mag dan wel 25 zijn volgens jou, het klinkt nog steeds als puberrockNoem nog eens wat van je favo bandjes dan?
dudequote:Op woensdag 10 december 2008 20:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Oeh je hebt weer goedgemaakt, je luistert Rage Against The Machine![]()
Rise Against & Endeverafter is dan wel een beetje jammerOh en McFly is gewoon te erg
Ik ga binnenkort ook eens een profiel daar aanmaken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Sickert op 11-12-2008 07:55:49 ]Narf!
Jij jah: "Ow kut.. Tjah, ik wilde wachten met schieten zodat het doelpunt mooier was"... Nadat je huizenhoog overschootquote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 15:26 schreef Mrakz0r het volgende:
Nee ik schoot direct omdat dan het doelpunt mooier was geweest dan met een dribbelquote:Op donderdag 11 december 2008 06:39 schreef Keltie het volgende:
Jij jah: "Ow kut.. Tjah, ik wilde wachten met schieten zodat het doelpunt mooier was"... Nadat je huizenhoog overschoot
quote:Goedemorgen trouwens
Dacht al dat je boos was dat t zo lang duurdequote:(PS. Fer, moest gisteren weg omdat er bezoek op de stoep stond)
Ah, nou.. Dat is praktisch hetzelfde als wat ik zij.. Alleen dan totaal anders.quote:Op donderdag 11 december 2008 08:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Nee ik schoot direct omdat dan het doelpunt mooier was geweest dan met een dribbelMaar goed, de bal ging idd huizenhoog over
Neuh, was lekker in de Arena op vrije trapjes aan het oefenen.... Gaat de deurbelquote:Real Madrid heeft trouwens twee keer op z'n Franks gescoord gisteren!
[..]
[..]
Dacht al dat je boos was dat t zo lang duurde
Was het wel een lekker wijf?quote:
Nee, m'n vriendin.. euh.. Dies wel heel fout.. M'n beste maat en een ander gastje van de voetbal stonden voor de deur.quote:
Gekkenhuisquote:Op donderdag 11 december 2008 08:55 schreef FJD het volgende:
Je hebt gewoon vrienden buiten internet![]()
Doe 'em de groeten!quote:Goed, ik ga weer naar de sportarts
Unforgiven III.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:10 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Wij moeten echt een keer neucken hoor!
Maar vind je "the Judas kiss" niet goed dan? of Unforgiven III?
Ik hou van heel veel soorten muziek en ook van veel soorten hardrock, ben ook bv ook zwaar Slipknot fan en zelfs Deicide kan mij soms wel eens bekoren, maar Metallica is echt wel terug en dat is echt niet verkeerd..
Die oldskool rifjes zijn namelijk gewoon zwaar hardcoreNostalgie ofzo, gewoon héérlijk en ik ben dan ook erg tevree met het nieuwe Metallica album..
Stelletje muziek barbaren!
Pas op! IRL vrienden zijn vaak niet te vertrouwen! (en zooooo 20e eeuw als je 't mij vraagt).quote:Op donderdag 11 december 2008 08:55 schreef FJD het volgende:
Je hebt gewoon vrienden buiten internet![]()
Best welquote:
Hij kende jequote:Doe 'em de groeten!
Nee, dan heeft'ie een ander voor zichquote:Op donderdag 11 december 2008 10:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Best wel
[..]
Hij kende je"Ow ja das die jongen waarbij ik die gummiknuppel uit de oogkas moest halen na Feyenoord-Ajax"
jullie erop laten tekenen of de makelaar?quote:Op donderdag 11 december 2008 10:44 schreef Keltie het volgende:
Tekening van het, vorige maand, bekeken huisje binnen.. Dakterras van 5x7 met een daktuin (?) erop laten tekenen
Er staat toch wel een perenboom toch??quote:Op donderdag 11 december 2008 10:44 schreef Keltie het volgende:
Tekening van het, vorige maand, bekeken huisje binnen.. Dakterras van 5x7 met een daktuin (?) erop laten tekenen
De verkopende partij/ makelaar liet bij de bezichtiging vallen dat de buurman (het is een vreemd pand zegmaar) het liet doen (die heeft al toezegging van de gemeente om het zo te mogen doen). Dus wij wilden weten hoe dat eruit komt te zien en is eigenlijk wel vrij belangrijk dat het erop komt. Er zit geen tuin bij, hoeft van mij ook niet, maar dan is zo'n dakterras wel heerlijk (ook ivm de hond).quote:Op donderdag 11 december 2008 11:01 schreef jpjedi het volgende:
[..]
jullie erop laten tekenen of de makelaar?
Wij hebben een daktuin (penthouse appartement) en dat is werkelijk heerlijk. Oase van rust in je tuintje zo hoog boven de druktes van de stad.
Een perenboom? Wat moet ik daar nou weer mee?quote:Op donderdag 11 december 2008 11:03 schreef ursel het volgende:
[..]
Er staat toch wel een perenboom toch??
En hebbie wel eige geld..
Je bent dus duidelijk niet bekend met Harry Jekkers..quote:Op donderdag 11 december 2008 11:11 schreef Keltie het volgende:
Een perenboom? Wat moet ik daar nou weer mee?
Nee, wel en hypotheek
Zal zo eens zien of ik die tekening hier ken plaatsen.. Ts een PDF dus moet even wat kunst en vliegwerk doen
quote:Op donderdag 11 december 2008 11:30 schreef FJD het volgende:
De longs zijn de deur uit en TomTom klapt nog even door45% in precies 10 uur beurshandel
+17% met een turbo zit je dan al snel op +50% oid. Tis wel lekker dat de sprinters nu geen transactiekosten hebbben. Blijft toch een beetje gokken dus je wilt er niet teveel geld in steken. Ondertussen wel van een 25,- nu bijna 50,- gemaaktquote:Op donderdag 11 december 2008 11:33 schreef ursel het volgende:![]()
Fortis heeft ook ff lekker gestaan..
Mwah.. Het staat te koop voor ¤400.000 maar als'ie het kwijt wil gaat er wel wat van die prijs afquote:Op donderdag 11 december 2008 ??:?? schreef staticdata het volgende:
en wat mag dat allemaal wel niet kostenflinke wat als ik het zo zie
Nou, verheug je daar nog niet opquote:Op donderdag 11 december 2008 12:31 schreef FJD het volgende:
Klinkt wel erg gaaf KeltieWanneer is de housewarming?
Net Belgie dus.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:59 schreef FJD het volgende:
Volgende week al consult voor de operatieHeerlijk zo'n privekliniek. Opgerot met je ambtenarenmentaliteit van "heeft u een gaatje op 4 maart 2009?" bellen, afspraak en het mes erin
Nadeeltje is dan wel dat we eerst 2 huizen moeten verkopenquote:Op donderdag 11 december 2008 13:01 schreef jpjedi het volgende:
Dat is een top huis man.Eigenlijk gewoon een spreekwoordelijke "kast van een huis"!
En het is kopers tijd nu dus ik zou zeggen doe een goede deal daar!![]()
Wij hebben flink wat afgedongen en ik kreeg gisteren het taxatierapport binnen. De executiewaarde is ongeveer de transactiewaarde.
Als je maar op de 20e erbij bent.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:10 schreef FJD het volgende:
Ik moet de operatie nog even timen. Weet niet wat verstandig is. Ik denk nu aan begin januari maar het zou net zo goed december kunnen worden.
*tijdelijke bestanden gewist*quote:Op donderdag 11 december 2008 11:15 schreef ursel het volgende:
Iemand deze trouwens al gezien??
NSFW!!! Ik en mijn potje...
Ik zou mn operatie er voor afzeggen, dat weet jequote:
Man en dat bloeden achteraf.. gedverdemme waarom kijk ik dit uberhaupt zeg.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:17 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
*tijdelijke bestanden gewist*
*geschiedenis gewist*
huh?? Welk filmpje?
(nu nog een manier hoe ik dit mentaal kan wissen)
quote:Op donderdag 11 december 2008 13:27 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Man en dat bloeden achteraf.. gedverdemme waarom kijk ik dit uberhaupt zeg.![]()
Wat een gekreukelde zieltjes lopen er op deze aardbol toch rond.. De een blaast zich op voor 72 maagden en de ander stopt jampotjes in zijn reet.
Toen het brak en begon te bloeden heb ik hem uitgezet. 2girls1cup kan ik echt niet afkijken.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:31 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik had al zo'n vermoeden bij het lezen van de titel "1 guy 1 cup" dat ik gewoon niet moest kijken. Nieuwsgierigheid overwint wederom weer (en godverdomme nog afkijken ook he).
Irritant he, die nieuwsgierigheid..quote:Op donderdag 11 december 2008 13:31 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik had al zo'n vermoeden bij het lezen van de titel "1 guy 1 cup" dat ik gewoon niet moest kijken. Nieuwsgierigheid overwint wederom weer (en godverdomme nog afkijken ook he).
Ach zolang je nog goed kan rondkomen en niet alles moet laten om een dergelijk huis te kunnen betalen is het primaquote:Op donderdag 11 december 2008 12:35 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mwah.. Het staat te koop voor ¤400.000 maar als'ie het kwijt wil gaat er wel wat van die prijs af
Anders gaat'ie het niet aan ons kwijtraken.
Ik vind het geweldig, m'n vriendin ook maar die zit nog even met de labrador.. Of dat praktisch is of niet..
[..]
Nou, verheug je daar nog niet op
Moeten sowieso eerst nog even mijn appartement opleuken met wat plinten, dan taxeren en dan kwijt zien te raken maar als het aan mij ligt ergens rond maand 3/4 van 2009
Die was ook erg goor hoor, bah bahquote:Op donderdag 11 december 2008 13:34 schreef jpjedi het volgende:
Geef mij maar een stront vretende non. He Fankie?
of naar Emo luisteren!quote:Op donderdag 11 december 2008 17:37 schreef Mr_Baus het volgende:
Moet je eens 2 jaar lang sites als ogrish en rotten in je ochtenritueel opnemen.. Dan raak je zo gruwelijk afgestompt dat je overal naar kan kijken
quote:Op donderdag 11 december 2008 18:11 schreef Sickert het volgende:
[..]
of naar Emo luisteren!
kom maar op met je kots/stront/eters en anusvullers
Ga je nou al aan de studie net als de rest van Nederland kleine rebel van me?quote:Op donderdag 11 december 2008 18:19 schreef Mr_Baus het volgende:
Fuck de conformisten! Eat shit and die!![]()
quote:Op donderdag 11 december 2008 13:34 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Toen het brak en begon te bloeden heb ik hem uitgezet. 2girls1cup kan ik echt niet afkijken.
Geef mij maar een stront vretende non. He Fankie?
Dat is echt ziekquote:Op donderdag 11 december 2008 11:15 schreef ursel het volgende:
Iemand deze trouwens al gezien??
NSFW!!! Ik en mijn potje...
Nope, kan het me nog goed herinneren.quote:Op donderdag 11 december 2008 19:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Die kwam toch bij Niels vandaan? Ik was meer van de spaghetti
Nou Jorrit, ik zou maar alvast beginnen met je balkon aan te vegen..quote:Op donderdag 11 december 2008 22:33 schreef FJD het volgende:
Koninginnedag 2009 in Apeldoorn
Duidelijk
quote:Op vrijdag 12 december 2008 07:02 schreef jpjedi het volgende:
tering. Bailout for the big 3 rejected. GM stopt productie wereldwijd.
Ze zullen nu wel in de aanbieding gaan..quote:Op vrijdag 12 december 2008 07:32 schreef staticdata het volgende:
[..]
en dan zie je op Fok nog een advertentie van de captive
zou mooi zijnquote:Op vrijdag 12 december 2008 08:55 schreef ursel het volgende:
[..]
Ze zullen nu wel in de aanbieding gaan..![]()
Was te voorspellenquote:Op vrijdag 12 december 2008 07:02 schreef jpjedi het volgende:
tering. Bailout for the big 3 rejected. GM stopt productie wereldwijd.
Bijna 6% lager geopend hequote:Op vrijdag 12 december 2008 09:11 schreef staticdata het volgende:
de beurs reageert positief op de afwijzing![]()
openingsindicator van de dow staat nu op -3,4% valt nog mee...quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Bijna 6% lager geopend hePlus dat het bericht over GM pas naar buiten kwam na het sluiten van de DJ dus die klap moet nog komen.
Het wordt steeds gezelliger in Rotterdam..quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:42 schreef FJD het volgende:
http://www.fcupdate.nl/ni(...)egen-verbeek_109722/
WTFKan ik ook short op Verbeek gaan
Gisteren natuurlijk ook al 2% gehadquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:47 schreef staticdata het volgende:
openingsindicator van de dow staat nu op -3,4% valt nog mee...
Veel is al ingeprijst natuurlijk maar negatief is een ding wat zeker is. Ik heb vorige week nog 8% netto op Ford gehaald. Ik had best wel wat bruto winst maar de kosten voor handelen op de DJ zijn zo fokking hoog.quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Gisteren natuurlijk ook al 2% gehadAch ja we zullen zien. Turbo's zijn toch om een beetje feeling met de markt te krijgen en is wat dat betreft leergeld voor mij. Aandelen doe ik wel om over een paar jaar meer te hebben.
Feeling met de markt kan je in de periode niet echt krijgen. Er wordt 1 scheet gelaten en de beurs springt 6% omhoog. Gaat er iemand nekkenquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Gisteren natuurlijk ook al 2% gehadAch ja we zullen zien. Turbo's zijn toch om een beetje feeling met de markt te krijgen en is wat dat betreft leergeld voor mij. Aandelen doe ik wel om over een paar jaar meer te hebben.
Dat is ook feelingquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:58 schreef staticdata het volgende:
Feeling met de markt kan je in de periode niet echt krijgen. Er wordt 1 scheet gelaten en de beurs springt 6% omhoog. Gaat er iemand nekkendan zakt het weer in elkaar als een tiet.
Als ut iets structureels zou zijn, zou toch iedereen het doen en er geld aan verdienen..quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat is ook feelingIk begin er pas net mee dus ben gewoon wat aan t rondkijken, vind het allemaal wel erg geinig maar een structureel proces is t nog niet
40% in twee dagen is niets structureels. Gisteren/Vandaag ben ik daar al weer 20% van kwijt geraakt, zowel op TomTom (wat echt puur gokken is) als op Aegon (structureel, aandelen). M'n TL had ik gelukkig gisterenmorgen al verkocht dus die 40% heb ik wel verdiend.quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:12 schreef ursel het volgende:
Als ut iets structureels zou zijn, zou toch iedereen het doen en er geld aan verdienen..
Mwah. weinig boeiends aan de hand.. Vandaag berichtje op pagina 14 dat er drie Amerikaanse autofabriekjes over de kop gaan.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:45 schreef RudyCarell het volgende:
A, het is weer beursgeneuzel...
dat is toch ook totaal niet boeiend Jpquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:50 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Mwah. weinig boeiends aan de hand.. Vandaag berichtje op pagina 14 dat er drie Amerikaanse autofabriekjes over de kop gaan.![]()
Dan schijn ik weer een geweldig gezellige verjaardag te hebben. Pff.. Vrijgezel zijn is af en toe toch wel zo verschrikkelijk lekker.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:25 schreef Sickert het volgende:
na 22:00 wil ik wel een potje meeballen ja
@ Jp wel tof trouwens om te zien dat al die bedrijven in goude tijden alles hebben binnengehaald en nu niets meer overhebben, mischien dat ze er wat van leren
LOLquote:Lerares bestraft leerling na uitdelen van 'illegale' Linux-distro
Door Dimitri Reijerman, vrijdag 12 december 2008 11:25
Submitter: Neglacio, views: 9.836
Een Amerikaanse lerares zou een leerling hebben laten nablijven omdat hij cd'tjes met de Linux-distributie Helios aan klasgenoten uitdeelde. Volgens de docente was de software illegaal.
TuxDe niet nader genoemde leerling op een Amerikaanse middelbare school gaf medeleerlingen ook demonstraties van Helios op zijn laptop, toen de lerares de schijfjes in beslag nam. Voor de docente was de zaak daar echter nog niet mee afgedaan. Ze schreef een e-mail naar Ken Starks, projectleider van Helios. In de mail schrijft de docente: "Ik weet niet zeker of wat u doet legaal is. Software is nooit gratis en het verspreiden van dat idee is schadelijk. Kinderen hebben aansturing en discipline van volwassenen nodig. Als ik tijd heb ga ik dit uitzoeken. Als blijkt dat u iets illegaals doet, dan zal ik u, voor zover de wet dat toelaat, aanklagen."
De docente, van wie alleen haar voornaam Karen openbaar is gemaakt, laat verder weten dat ze Linux heeft uitgeprobeerd en dat de 'claims' vanuit de Linux-gemeenschap overdreven en leugenachtig zouden zijn. Ze spreekt haar waardering ervoor uit dat Helios probeert pc's toegankelijk voor gehandicapten te maken, maar het installeren van Linux op schoolcomputers zou de ontwikkeling van haar leerlingen schaden: "We leven in een wereld waar Windows op vrijwel elke computer draait en met het opvoeren van een circus voor een OS helpt u de kinderen niet. Ik weet zeker dat wanneer u contact opneemt met Microsoft, zij meer dan bereid zullen zijn om u te voorzien van oude Windows-versies. Daarmee zouden de pc's die u levert daadwerkelijk van pas komen voor de eindgebruikers."
Ken Starks geeft een scherp antwoord op de beweringen van de docente op zijn weblog. Om te beginnen stelt hij dat het schrijven van de docente aantoont dat de Linux-gemeenschap nog lang strijd tegen vastgeroeste vooroordelen zal moeten voeren. Hij geeft Karen het advies om eens goed in het onderwerp te duiken, om zo te ontdekken dat Linux-besturingssystemen, en Helios als een afgeleide, geheel legaal zijn. Dat de docente stelt dat Microsoft de enige oplossing zou zijn, noemt Starks 'grappig, maar triest tegelijk'. Karen zou Microsoft-producten mede aanraden omdat haar vakbond grote sommen geld van het in Redmond gevestigde bedrijf zou ontvangen. Volgens Starks zou het geld dat scholen aan licenties voor software van Microsoft uitgeven, beter aan nuttiger zaken kunnen worden besteed. Ten slotte roept Starks de lerares op om de cd'tjes met Helios aan de leerling terug te geven, en nodigt hij haar uit voor een nader gesprek.
Haha beter! Geen verjaardag, ik mag "kijken" wat ik doequote:Op vrijdag 12 december 2008 12:30 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dan schijn ik weer een geweldig gezellige verjaardag te hebben. Pff.. Vrijgezel zijn is af en toe toch wel zo verschrikkelijk lekker.
Verjaardagen van oma/ opa/ moeder/ vader okey, maar bij ooms en tantes houd het bij mij toch aardig op....
Ik zou GoW2 gaan spelen met Frankie maar als er meer zijn dan speel ik liever Fifaquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:52 schreef Keltie het volgende:
[..]
Haha beter! Geen verjaardag, ik mag "kijken" wat ik doe
Ik heb geen GoW2 .... Dus SMSjes naar mij of ik GoW2 kom doen hebben niet echt nutquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik zou GoW2 gaan spelen met Frankie maar als er meer zijn dan speel ik liever FifaHorde was wel geweldig gisteren zeg
O, ik heb geen rijbewijs, dus dat boeit niet... Voor de rest wat Sickert zegt...quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:50 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Mwah. weinig boeiends aan de hand.. Vandaag berichtje op pagina 14 dat er drie Amerikaanse autofabriekjes over de kop gaan.![]()
Maar goed..nu wat boeiends.. nog geneukt Rudy?
Lekker hey, als ze tegenspartelen?quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:01 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
O, ik heb geen rijbewijs, dus dat boeit niet... Voor de rest wat Sickert zegt...
Over het neucken... Daar mag ik van mijn advocaten niets over zeggen!
quote:
Oeh als jullie GoW2 gaan doen, count me in. Moet nog een paar kills hebben voor 20kquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik zou GoW2 gaan spelen met Frankie maar als er meer zijn dan speel ik liever FifaHorde was wel geweldig gisteren zeg
quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:06 schreef Keltie het volgende:
[..]
Lekker hey, als ze tegenspartelen?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:06 schreef Keltie het volgende:
[..]
Lekker hey, als ze tegenspartelen?
Once again...quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:43 schreef FJD het volgende:
Net op de radio;
-Zeg wat doe je voor de kost?
Nou ja voor de kost, m'n man werkt voor de kost![]()
I want half!!!!!quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:01 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Once again...
[ afbeelding ]
They say, "What you do?"
You say, "I fuck my husband."
Doe je mee vanavond?quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:12 schreef Umm-Qasr het volgende:
I want half!!!!!
quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:15 schreef Sickert het volgende:
dat is toch ook totaal niet boeiend Jp![]()
kom op zeg! als je er totaal niet mee bezig bent heb je niets aan die informatie
overigens hebben die bedrijven dat aan zichzelf te danken
jaren hebben ze geld met bakken naar binnen gehaald en nu is het na 1 krediet crisis van een jaar ineens op en dan bij de overheid gaan vragen om geld
idd. de miljonairs van nederland kan de staatschuld van heel afrika aflossen maar dat doen ze niet om dat ze liever kaviaar met champagne nemenquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:24 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Heerlijk helder Heineken
![]()
Hele crisis is slap gelul, ga je nu op je bek.. dan heb je het fout gedaan.. niet goed is opnieuw.
Ja, ik ben een schralie.. maar heb dus ook totaal nergens last vansterker nog, ik zeg gewoon mijn baan op, neem 1 of 2 maanden sabitical en ga er desnoods persoonlijk wel even voor zorgen dat we aan die voorspelde 3% stijging qua kerstinkopen komen
Want geld moet rollen
En geld binnehalen is ook no problem.. kwestie van willen..
Ja, het komt niet met tonnen per maand binnen, dat is heel wat anders... Dan moet je over ruggen, en dan krijg je ook nog eens een gefrustreerde Jan Petert op je dak.. want die ziet nu ook in dat zelfs hij de verkeerde baan heeft.. want oh wee als je meer verdient dan de Minister President, ze hadden er van de week gvd zelfs een woord voor.... kan er ff niet opkomen, balkenendenorm ofzo.. Want het is toch absurt als iemand meer verdient dan de minister president....
Dat vaatdoekje zit gvd zelf al op meer dan een ton per jaar... WTF moet je met dat geld als je ook al een huis/auto etc van de "zaak" hebt en fokking dik kan declareren.. Zou je zelf niet eens wat gaan inleveren ofzo? "we moeten wat doen"![]()
De mensen die nu op hun bek gaan dankzij de "crisis" dat zijn de rijke moneyhunters.. de crisis zit namelijk in virtueel geld. Helaas weten ze dat dan vast wel weer te compenseren door te gaan plukken van de middenstanders maar vooral door te gaan korten op de minima's.. Want daar heb je toch niks aan, die paupers.. Ze zouden gvd eens 1 week lang in heel nederland eens geen vuilnis op gaan halen en alle distributiecentra's dicht moeten houden.. ... ... ...
Tot zover even mijn kerstgedachtesEn ja, ik heb recht van spreken want ook ik werk 60 uur per week of meer... < -- alleen dan niet op mijn reet "insert Rambo smiley"
Ga toch een gedegen opleiding volgen in plaats van dit soort achterlijke teksten te posten op internet.quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:50 schreef Silver_Shark het volgende:
idd. de miljonairs van nederland kan de staatschuld van heel afrika aflossen maar dat doen ze niet om dat ze liever kaviaar met champagne nemen
wat kan ik er aan doen dat ik MBO doe en jullie HBO doenquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Ga toch een gedegen opleiding volgen in plaats van dit soort achterlijke teksten te posten op internet.
De belangrijkste reden dat Afrika niet uit de shit komt is omdat ze er zelf zo'n teringbende van maken. Kijk bv. alleen al naar Mugabe. Het is niet voor niets dat Afrika ondanks jaren van ontwikkelingshulp nog steeds een teringbende is terwijl Azie zonder hulp van dergelijke omvang al bijna een economische wereldmacht is waar armoede jaar op jaar sterk wordt terug gedrongen.
Maar goed, ik begrijp dat oneliners makkelijker te begrijpen zijn. Gewoon SP stemmen straks hoor
Ik had het kunnen weten. Stom van me om serieus op Foxie in te gaanquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:04 schreef Silver_Shark het volgende:
wat kan ik er aan doen dat ik MBO doe en jullie HBO doenWat is nederland zonder MBOérs wie de gene die op dinsdagochtend jou vuilnis op haalt wie is er elke keer bezig om jullie stad schoon te houden.. Ja dat zijn Mbo'ers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |