quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:44 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Gewoon een switch is genoeg.. Die router strooit wel Ip`tjes. Echter je gaat wel een aansluiting weer opsplitsen dus 2 computers in de computerkamer moeten dezelfde breedte delen als ieder pc in de woonkamer voor zich heeft.
De vraag is hoe laatquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:07 schreef ursel het volgende:
[..]
Hey Frank, ga dat ff lekker zelf opzoeken op de VORG website..
We gaan in ieder geval de 13e weer van start.
Metallicaquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gitaarspel is super in die clip iddGoede gitarist! Alleen ik vind de zang toch net wat teveel emo klinken
Net zoals Creed.... die gitarist kan beter in een wat hardere band spelen zoals Metallica vind ik
quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:28 schreef Sickert het volgende:
[..]
Metallica
die gasten teren op jaren oude gitaarrifjes
ben blij als die er mee stoppen
nieuwe werk lijkt zo erg op het oude
De modem heeft maar een uitgang.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Switch is voldoende. Je wilt neem ik aan alleen het internet signaal splitsen? Je modem dient al als Router.
ja een zak aardappels zou het evengoed doen op het podiumquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]![]()
Ja en Kirk Hammett is een slechte gitarist
Wehequote:
Toet Toet Boing Boing, Henkie en Theo, Theo en Henkie foutje bedankt! Allebei klagen, Henkie een blunder, Theo een fout! Toet Toet Boing Boing, Henkie en Theo, Theo en Henkie beide weer zat! Theo een Visser, dan weer een Dealer, Henkie een clown!
Toet Toet Boing Boing, Henkie en Theo, Theo en Henkie altijd gezeik! Theo een tikkie, Henkie een paasie, toch weer 0-1, over en uit!
Toet Toet Boing Boing, Henkie en Theo, Theo en Henkie werken weer niet. Theo die weigert, Henkie die weigert, werken ja ja ja, beiden dus niet! Toet Toet Boing Boiing, Henkie en Theo, Centjes verdienen, snel weer naar huis.
Theo een Audi, Henkie een Volvo, instappen ja, en snel weer naar huis.
Toet Toet Boing Boing, Theo z’n strijkers, Henkie z’n Bier, kijk ze eens lachen, ondanks die ranglijst… toch een plezier!!!! Toet Toet Boing Boing, Theo een villa, Henkie een penthouse, beide hun centjes dankzij Bosz z’n beleid!!!
Bron: http://feyenoord.netwerk.(...)2762-5.php#post84560
quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:24 schreef Sickert het volgende:
[..]
ja een zak aardappels zou het evengoed doen op het podium
*haalt de strijkplank*quote:Op woensdag 10 december 2008 06:49 schreef Keltie het volgende:
En volwassen mannen van 40+ met "110% anti 020" truien
Ja want op woensdag verdwijnen spontaan alle filesquote:Op woensdag 10 december 2008 07:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
En nu op naar cursusdag 3 van de 5Hopelijk bereik ik Gouda nu eens zonder files
Frank is straks official Citrix fanboy dus misschien kan hij je helpenquote:Op woensdag 10 december 2008 08:47 schreef staticdata het volgende:
[..]
nou, vandaag hier 30 minuten moeten wachten tot ik was ingelogd in citrix......
moet ie hier komen werkenquote:Op woensdag 10 december 2008 08:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Frank is straks official Citrix fanboy dus misschien kan hij je helpen
quote:Op woensdag 10 december 2008 07:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]alweer een achterstand opgelopen in Zeeland
Nu we het er toch over hebben, die Jimmy Page he, wat een waardeloze gitarist is dat!Daar moet jij het wel mee eens zijn toch?
En nu op naar cursusdag 3 van de 5Hopelijk bereik ik Gouda nu eens zonder files
Dan moet ie zeker 8 uur lang hard werken en soms overwerken?quote:
je bedoeld een baan waar je iets moet doen?quote:
Oeh.. Die heb ik ook nog in de kast liggen (X360)quote:Op woensdag 10 december 2008 10:10 schreef FJD het volgende:
LBP
R6 LV2
Puni
LiverpoolDamn wat waren dat schitterende doelpunten zeg. Toch wel een wereld van verschil die "Engelse" competitie
Echt een sterk spel, serieusquote:Op woensdag 10 december 2008 10:14 schreef Keltie het volgende:
Oeh.. Die heb ik ook nog in de kast liggen (X360)
Naja officieel is het natuurlijk gewoon de Engelse competitie en er staat nergens dat die gespeeld moet worden met alleen maar Engelse voetballers maar goed t blijft wel een beetje vreemdquote:"Engelse" competitie, heb ik gisteren een puntje gemaakt?
Weet ik, heb hem ook nog wel regelmatig gespeeldquote:Op woensdag 10 december 2008 10:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Echt een sterk spel, serieusDekkingssysteem is veel beter dan bij GoW
Klopt, maar dit vind ik schrijnende cijfers:quote:[..]
Naja officieel is het natuurlijk gewoon de Engelse competitie en er staat nergens dat die gespeeld moet worden met alleen maar Engelse voetballers maar goed t blijft wel een beetje vreemd
En het is een logische verklaring voor de kut-resultaten van The Three Lions.quote:Premier League: 66 procent buitenlanders
De Engelse omroep BBC pakt met onthutsende cijfers uit: slechts 34,1 procent van de spelers die in het seizoen 2007/2008 aan de aftrap verschenen in de Premier League hadden de Engelse nationaliteit. Arsenal deed het minst beroep op Engelse spelers. Per wedstrijd ging het slechts om een gemiddelde van 0,34 spelers.
In 2006/2007 was 38 procent van de basisspelers van Engelse bodem. De dalende lijn zet zich verder. Het voorbije seizoen ging het nog maar om 34,1 procent.
Arsenal deed amper beroep op Engelse spelers, West Ham United (6,61 Engelsen aan de aftrap) en Aston Villa (6,42) kleurden wel nationaal.
De BBC schotelde de cijfers voor aan bondscoach Fabio Capello. "Hoe meer Engelse spelers, hoe meer keuzemogelijkheden", luidde de analyse van de Italiaanse trainer. "Niet de kwantiteit telt, wel de kwaliteit. Die 34,1 procent is klein, maar het gaat allemaal om spelers van een hoog niveau."
Engelse spelers aan de aftrap:
* 2000/2001 –> 207
* 2001/2002 –> 199
* 2002/2003 –> 179
* 2003/2004 –> 182
* 2004/2005 –> 184
* 2005/2006 –> 186
* 2006/2007 –> 191
* 2007/2008 –> 170
Dat zijn hier de enige momenten dat ik mijn manager kan misbruiken om koffie voor me te halen..quote:Op woensdag 10 december 2008 10:29 schreef Mrakz0r het volgende:
Vanmorgen lag bij ons het hele systeem plat.
Gevolg: veel koffie en je collega's eens eindelijk iets beter leren kennen
Over een paar dagen weten we ut..quote:Op woensdag 10 december 2008 11:09 schreef Mrakz0r het volgende:
LOL! Ik vraag me toch af... 13 December begint de volgende ronde toch? Houdt deze koers dan automatisch op en begin ik in India? Kon dit niet echt vinden op die site.
Handig he!quote:Op woensdag 10 december 2008 13:14 schreef ursel het volgende:
Blijft toch wel een mooie SC dit..
Je kan gewoon een meeting hebben, ff lekker lunchen, zonder ook maar iets te hoeven missen..
Mja, heb nu alleen nog maar werk liggen, dus er kan weer gespammed worden..quote:Op woensdag 10 december 2008 13:19 schreef FJD het volgende:
[..]
Handig he!
Ik had het ook ja, hielp ook wel dat 2/3e van m'n meetings uitvielen.
Ik heb het ook weer rustigquote:Op woensdag 10 december 2008 13:32 schreef ursel het volgende:
Mja, heb nu alleen nog maar werk liggen, dus er kan weer gespammed worden..
Eeuuh.. zaagmans is pas net geweest hoor.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:36 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb het ook weer rustigKleine dingetjes in de Kerstprognose wijzigen en dan volgende week eer met iets nieuws beginnen
Nog precies 1 hele dag werken en dan ist weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |