Morgen halve dag werken ivm sportarts, vrijdag lekker vrij om t overwerk te compenserenquote:Op woensdag 10 december 2008 13:50 schreef ursel het volgende:
Eeuuh.. zaagmans is pas net geweest hoor.![]()
Ambtenaarquote:Op woensdag 10 december 2008 14:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Morgen halve dag werken ivm sportarts, vrijdag lekker vrij om t overwerk te compenseren
Maar daar wordt je dan ook schoftig naar betaald..quote:Op woensdag 10 december 2008 14:56 schreef jpjedi het volgende:
Man ik kan me de tijd niet meer herinneren dat vrij ook echt vrij was.![]()
Zelfs mijn eerste kerstdag is nu niet heilig omdat in India de zaken gewoon doorgaan.
Hoewel je voor zo'n 600 euro minder de Samsung LE-40A656 hebt. Wat betreft specs zijn ze ongeveer gelijk.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:26 schreef Mrakz0r het volgende:
Ik ben misschien verliefd geworden op de Sony Bravia KDL-40X4500. Op dit moment heb ik alleen ervaring met verschillende Samsung tv's en een mediondie me ouders hebben. Ik vraag me af wat voor HDTV's julie thuis hebben staan en hoe ze bevallen. De Sony Bravia KDL-40X4500 lijkt me toch een aardig schermpje qua kwaliteit-prijsverhouding (hoewel het nog steeds prijzig is). Of zit ik er nu heel ver naast.
Dude, je stelt een vraag en geeft al zelf het antwoordquote:Op woensdag 10 december 2008 16:43 schreef Viro het volgende:
Oke wie van jullie heeft bunny uitgelegd hoe ze msn wachtwoorden kan achterhalen?
Nu zit ze constant op mijn msn te klooien![]()
Had vanochtend opeens een andere nickname, ipv viro stond er nu viro je wachtwoord is makkelijk te raden, neem een moeilijker wachtwoord.
Ik heb al zon jaar of 1,5 een Samsung LE40N87 102 cm FullHD. En ben er erg tevreden mee, vooral de Game-modus is lekker... Heb hem toen voor 1100 ofzo...quote:Op woensdag 10 december 2008 15:26 schreef Mrakz0r het volgende:
Ik ben misschien verliefd geworden op de Sony Bravia KDL-40X4500. Op dit moment heb ik alleen ervaring met verschillende Samsung tv's en een mediondie me ouders hebben. Ik vraag me af wat voor HDTV's julie thuis hebben staan en hoe ze bevallen. De Sony Bravia KDL-40X4500 lijkt me toch een aardig schermpje qua kwaliteit-prijsverhouding (hoewel het nog steeds prijzig is). Of zit ik er nu heel ver naast.
Omg hoe wist je hetquote:
Oh shit dat is waar ookquote:Op woensdag 10 december 2008 16:48 schreef staticdata het volgende:
[..]
Dude, je stelt een vraag en geeft al zelf het antwoord
"Kijk mij mijn msn login delen met mijn mokkel"quote:Op woensdag 10 december 2008 16:43 schreef Viro het volgende:
Oke wie van jullie heeft bunny uitgelegd hoe ze msn wachtwoorden kan achterhalen?
Nu zit ze constant op mijn msn te klooien![]()
Had vanochtend opeens een andere nickname, ipv viro stond er nu viro je wachtwoord is makkelijk te raden, neem een moeilijker wachtwoord.
Diamond loopt niet hand in hand..quote:Op woensdag 10 december 2008 16:53 schreef jpjedi het volgende:
[..]
"Kijk mij mijn msn login delen met mijn mokkel"![]()
Kan je Diamond een handje geven.
quote:Op woensdag 10 december 2008 16:53 schreef jpjedi het volgende:
[..]
"Kijk mij mijn msn login delen met mijn mokkel"![]()
Kan je Diamond een handje geven.
quote:
Sprintersquote:Op woensdag 10 december 2008 17:05 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Even los van m'n aandelen die bij JP uitstaan (ING en Fugro, auw auw) sta ik nu op ruim 44% winst![]()
Ik blijf nog even zitten maar t zal niet lang meer duren voor ik ook gedag zeg.quote:Op woensdag 10 december 2008 18:06 schreef jpjedi het volgende:
Drama,.. ik heb geen longs... maar ga wel shorts inslaan denk ik.
Citrix XenApp 5.0: Administration (Windows Server 2003)quote:Op woensdag 10 december 2008 08:15 schreef staticdata het volgende:
wat voor cursus doe je uberhaupt?
Neenee, ik ben Microsoft fanboy!quote:Op woensdag 10 december 2008 08:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Frank is straks official Citrix fanboy dus misschien kan hij je helpen
Niks mis met Metallica. Al viel het laatste album wat tegen op het geniale "All Nightmare Long" na. Daarom luister ik ook veel naar Master of Puppets, Black Album & And Justice For All, geweldige platenquote:Op woensdag 10 december 2008 08:51 schreef Sickert het volgende:
[..]
maar ff serieus Frank Metallica kan echt niet meer hoor!
Volgens mij sta je nog steeds op -32% hoor..quote:Op woensdag 10 december 2008 17:05 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Even los van m'n aandelen die bij JP uitstaan (ING en Fugro, auw auw) sta ik nu op ruim 44% winst![]()
quote:1. JMPOSTMAN 90554.72 -9,45 %
2. URSEL 88640.10 -11,36 %
3. CARDINALAGAIN 77768.87 -22,23 %
4. JPJEDI 71797.45 -28,20 %
5. FJDORR 68076.39 -31,92 %
quote:Op woensdag 10 december 2008 18:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Niks mis met Metallica. Al viel het laatste album wat tegen op het geniale "All Nightmare Long" na. Daarom luister ik ook veel naar Master of Puppets, Black Album & And Justice For All, geweldige platenZou jij ook eens moeten doen i.p.v. naar die (semi) emo puberrock van je
quote:Op woensdag 10 december 2008 19:00 schreef ursel het volgende:
Volgens mij sta je nog steeds op -32% hoor..
Fer lachtte mij ook al uit toen ik graag de cd van Rowwen Heze mee wilde hebben..quote:Op woensdag 10 december 2008 19:10 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Wij moeten echt een keer neucken hoor!
Maar vind je "the Judas kiss" niet goed dan? of Unforgiven III?
Ik hou van heel veel soorten muziek en ook van veel soorten hardrock, ben ook bv ook zwaar Slipknot fan en zelfs Deicide kan mij soms wel eens bekoren, maar Metallica is echt wel terug en dat is echt niet verkeerd..
Die oldskool rifjes zijn namelijk gewoon zwaar hardcoreNostalgie ofzo, gewoon héérlijk en ik ben dan ook erg tevree met het nieuwe Metallica album..
Stelletje muziek barbaren!
Het feit dat jij Alterbridge Emo noemt zegt mij al genoeg om jou niet meer serieus te nemen wat muziek betreft.quote:Op woensdag 10 december 2008 18:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Citrix XenApp 5.0: Administration (Windows Server 2003)
[..]
Neenee, ik ben Microsoft fanboy!![]()
[..]
Niks mis met Metallica. Al viel het laatste album wat tegen op het geniale "All Nightmare Long" na. Daarom luister ik ook veel naar Master of Puppets, Black Album & And Justice For All, geweldige platenZou jij ook eens moeten doen i.p.v. naar die (semi) emo puberrock van je
Het publiek mag dan wel 25 zijn volgens jou, het klinkt nog steeds als puberrockquote:Op woensdag 10 december 2008 19:51 schreef Sickert het volgende:
[..]
Het feit dat jij Alterbridge Emo noemt zegt mij al genoeg om jou niet meer serieus te nemen wat muziek betreft.
Alterbridge Emo
Puber rockgemiddelde leeftijd bij AB was 25
![]()
Puber
119 negers en 4 blanken, daar zijn we samen fan vanquote:Op woensdag 10 december 2008 20:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het publiek mag dan wel 25 zijn volgens jou, het klinkt nog steeds als puberrockNoem nog eens wat van je favo bandjes dan?
jouw mening lamlul even als dat jij metallica geweldig vindquote:Op woensdag 10 december 2008 20:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het publiek mag dan wel 25 zijn volgens jou, het klinkt nog steeds als puberrockNoem nog eens wat van je favo bandjes dan?
dudequote:Op woensdag 10 december 2008 20:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Oeh je hebt weer goedgemaakt, je luistert Rage Against The Machine![]()
Rise Against & Endeverafter is dan wel een beetje jammerOh en McFly is gewoon te erg
Ik ga binnenkort ook eens een profiel daar aanmaken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Sickert op 11-12-2008 07:55:49 ]Narf!
Jij jah: "Ow kut.. Tjah, ik wilde wachten met schieten zodat het doelpunt mooier was"... Nadat je huizenhoog overschootquote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 15:26 schreef Mrakz0r het volgende:
Nee ik schoot direct omdat dan het doelpunt mooier was geweest dan met een dribbelquote:Op donderdag 11 december 2008 06:39 schreef Keltie het volgende:
Jij jah: "Ow kut.. Tjah, ik wilde wachten met schieten zodat het doelpunt mooier was"... Nadat je huizenhoog overschoot
quote:Goedemorgen trouwens
Dacht al dat je boos was dat t zo lang duurdequote:(PS. Fer, moest gisteren weg omdat er bezoek op de stoep stond)
Ah, nou.. Dat is praktisch hetzelfde als wat ik zij.. Alleen dan totaal anders.quote:Op donderdag 11 december 2008 08:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Nee ik schoot direct omdat dan het doelpunt mooier was geweest dan met een dribbelMaar goed, de bal ging idd huizenhoog over
Neuh, was lekker in de Arena op vrije trapjes aan het oefenen.... Gaat de deurbelquote:Real Madrid heeft trouwens twee keer op z'n Franks gescoord gisteren!
[..]
[..]
Dacht al dat je boos was dat t zo lang duurde
Was het wel een lekker wijf?quote:
Nee, m'n vriendin.. euh.. Dies wel heel fout.. M'n beste maat en een ander gastje van de voetbal stonden voor de deur.quote:
Gekkenhuisquote:Op donderdag 11 december 2008 08:55 schreef FJD het volgende:
Je hebt gewoon vrienden buiten internet![]()
Doe 'em de groeten!quote:Goed, ik ga weer naar de sportarts
Unforgiven III.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:10 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Wij moeten echt een keer neucken hoor!
Maar vind je "the Judas kiss" niet goed dan? of Unforgiven III?
Ik hou van heel veel soorten muziek en ook van veel soorten hardrock, ben ook bv ook zwaar Slipknot fan en zelfs Deicide kan mij soms wel eens bekoren, maar Metallica is echt wel terug en dat is echt niet verkeerd..
Die oldskool rifjes zijn namelijk gewoon zwaar hardcoreNostalgie ofzo, gewoon héérlijk en ik ben dan ook erg tevree met het nieuwe Metallica album..
Stelletje muziek barbaren!
Pas op! IRL vrienden zijn vaak niet te vertrouwen! (en zooooo 20e eeuw als je 't mij vraagt).quote:Op donderdag 11 december 2008 08:55 schreef FJD het volgende:
Je hebt gewoon vrienden buiten internet![]()
Best welquote:
Hij kende jequote:Doe 'em de groeten!
Nee, dan heeft'ie een ander voor zichquote:Op donderdag 11 december 2008 10:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Best wel
[..]
Hij kende je"Ow ja das die jongen waarbij ik die gummiknuppel uit de oogkas moest halen na Feyenoord-Ajax"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |