quote:Op maandag 8 december 2008 12:23 schreef Silver_Shark het volgende:
Wist je dat deze reeks meer dan 3 jaar bestaat
Oeh, dat gaan we eens even lezen... Kijken hoe deze teringbende is begonnenquote:Op maandag 8 december 2008 13:18 schreef ursel het volgende:
Het Grote Band of Fok!kers BF2 topic [Deel] 1
6 november 2005 begon de ellende dus..
quote:Op zondag 6 november 2005 18:49 schreef diamondvoodoo het volgende:
Dit word dus HET topic denk ik....
quote:Op zondag 6 november 2005 19:42 schreef Incolumis het volgende:
zo 27-11-2005 14:30 Feyenoord - Heracles Almelo
weer puntverlies voor Feyenooit
Je vergeet mij gewoon..quote:Op maandag 8 december 2008 14:26 schreef jpjedi het volgende:
Juli 2005 mijn eerste post in deel 10.![]()
Moet nog denken aan de eerste keer op de TS server.Ik hoorde dat babystemmetje van Fox toen hij nog geen baard in de keel had en Suikermais met zijn twents accent.
![]()
Wat een tijden waren dat..
NLboy, Unleashmitch, fox, suikermais, Domo, Kievit, Dries, Jafar, Raffie, Kevin, droopie, En weet ik nog wie meer van het eerste uur.![]()
BMH![]()
Kan niet vinden wanneer Frankie en Jorrit erbij kwamen maar dat moet ook rond die tijd zijn geweest.
Inderdaad..quote:Op maandag 8 december 2008 14:29 schreef Keltie het volgende:
Zo keek ik afentoe raar tijdens FIFA... Kakelbende, waren afentoe net wijven
Sjeemz, hoe kan ik het beste paard van stal nou vergeten.quote:Op maandag 8 december 2008 14:35 schreef ursel het volgende:
[..]
Je vergeet mij gewoon..![]()
Ik was er al vanaf het 3e BF2 topic bij..
Alleen in de begin periode van BoF zelf ff wat minder online kunnen zijn..
Hij kwam in die tijd wel op Drome inderdaad maar zijn BF2 nick was Di3ki3.quote:Op maandag 8 december 2008 14:39 schreef Mrakz0r het volgende:
Een BF2 nick "Suikermais" komt me zooo bekend voor. Volgens mij had ik zo iemand in mijn vrienden groep in die tijd. Die ging ook mee naar Drome 2005/06 ofzo.
Idd..quote:Op maandag 8 december 2008 14:38 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Sjeemz, hoe kan ik het beste paard van stal nou vergeten.
Mijn PC was crap in 2005 dus ik speelde geen BF2 maar de rest zat in een clan Massive Rampage. Die Suikermais was een collega van een aantal van die clanmembers maar zat niet in die clan. Hij is wel met ons meegeweest naar Drome (groepje van 30 man) en 't kan zijn dat hij daar wel onder Massive Rampage speelde.quote:Op maandag 8 december 2008 14:43 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Hij kwam in die tijd wel op Drome inderdaad maar zijn BF2 nick was Di3ki3.
Jij bent vast jaloers dat unleashmitch eerder was.quote:
Was zelfs jouw TS server toch?quote:Op maandag 8 december 2008 14:35 schreef ursel het volgende:
[..]
Je vergeet mij gewoon..![]()
Ik was er al vanaf het 3e BF2 topic bij..
Alleen in de begin periode van BoF zelf ff wat minder online kunnen zijn..
Oe.. heb ooit nog eens een hele hoge highscore gezet met Snake..quote:Op maandag 8 december 2008 16:30 schreef Mrakz0r het volgende:
t/m Normal vind ik 'm ook redelijk makkelijk. Daarboven wordt ie al behoorlijk pittig en wordt de game ook gelijk een stuk interessanter.
MGS5 zou eigenlijk niet komen maar dat geloof ik niet. Ik weet alleen niet of het weer met snake zal zijn.
Was het een goede film?quote:Op maandag 8 december 2008 16:23 schreef jpjedi het volgende:
Joepie! MGS4 uitgespeeld. Machtig mooi maar wel iets te simpel. Dat ik het kan uitspelen zegt al genoeg.![]()
quote:Op maandag 8 december 2008 16:30 schreef Mrakz0r het volgende:
t/m Normal vind ik 'm ook redelijk makkelijk. Daarboven wordt ie al behoorlijk pittig en wordt de game ook gelijk een stuk interessanter.
MGS5 zou eigenlijk niet komen maar dat geloof ik niet. Ik weet alleen niet of het weer met snake zal zijn.
Je kan het eigenlijk wel een film noemen inderdaad. Het is meer kijken dan spelen.quote:Op maandag 8 december 2008 16:46 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Was het een goede film?
[..]
[ afbeelding ]
hoe is die ouwe suikermiet?quote:Op maandag 8 december 2008 11:34 schreef RudyCarell het volgende:
Groeten van Suikermais via FTD
domo toursquote:Op maandag 8 december 2008 17:46 schreef Mr_Baus het volgende:
3 jaar!!!! Woohoo!!! Ik lurkte vanaf december mee ofzo, februari 2006 begon ik met posten geloof ik..
Weet nog goed.. maat en ik hadden net allebei BF2 en toen zo ergens in Januari begonnen we regelmatig op de BoF! servert te spelen.. Omdat dat best leuk was en omdat je het kon relateren met het topic, was grappig.. zo als onbekende mee te lezen en zo af en toe dat slappe gelul waar gemaakt zien worden on the field.En omdat je heel lame steeds "HEE NIET FOK!KEN kon spammen als je weer eens afschoten was
En dan op Skype helemaal dubbelliggen met me maat
![]()
Mooie tijden, behalve op Mashtuur.. fucking Domo tours![]()
Nou, ik vond er geen reet aanquote:
M.a.w. wil iemand dat even voor mij opzoeken want ik ben er zelf te lui voor, ben een ambtenaar weetjuhquote:Op maandag 8 december 2008 18:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
3 jaar alweer! Geweldig!
Ben benieuwd wanneer mijn 1ste post was...
quote:Op maandag 8 december 2008 19:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
M'n eerste post in het BF2 topic was hier [PC] Battlefield 2 -deel3- Toen liep ik al te zeiken!3,5 jaar geleden!
dat zijn nou kwaliteit topicsquote:Op maandag 8 december 2008 20:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Foxie solliciteert naar een ban![]()
hoi
kloon
paul is homo
Kots in je tuin
Kots in de tuin
kots in de tuin topics
mods die
Triggershot
Hij staat er nog niet tussen..quote:Op maandag 8 december 2008 20:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Foxie solliciteert naar een ban![]()
hoi
kloon
paul is homo
Kots in je tuin
Kots in de tuin
kots in de tuin topics
mods die
Triggershot
anders zou ik nu ook niet kunnen postenquote:Op maandag 8 december 2008 21:24 schreef ursel het volgende:
[..]
Hij staat er nog niet tussen..
[Forum] Banmeldtopic. Check hier of u nog postrechten hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |