Ik had laatst die demo bij de E-plaza gehaald en tis zeker wel vet. Denk wel dat ie in me collectie komtquote:Op maandag 20 februari 2006 15:15 schreef jpjedi het volgende:
http://www.xboxworld.nl/article/620/
Concurrent van bf2?![]()
"probeer versie loopt nu binnen via proximus.![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 13:36 schreef BattleLies het volgende:
[..]
He bah! Dat is vet balen voor degene die hier de dupe van zijn!![]()
Waar is dat nou goed voor? Je voldoet toch gewoon aan alle eisen?! BASTA!![]()
heb het gekocht, met de hele halflife triology, maar bij cs moest je eerst in die soort ondergrondse tram zitten en na 20 minuten heb ik boos die schijf eruitgehaald en heb ik het doosje nooit meer opengedaanquote:
tis toch de l96a1?!? en ik heb die gekozen, best wel precies...quote:Op maandag 20 februari 2006 10:14 schreef RudyCarell het volgende:
Ja hoor ze staan bij mijn statistieken, basic knife, basic pistol en nog een ribbon Distinguished Service en Veteran Command. Dus nog 3500 punten en dan gelijk 2 ranks erbij, jammer genoeg maar 1 unlock. Welke is aan te raden? Ik kan kiezen uit: P90, MP7, Scar-L en de L96A2... Ik zit te denken aan de MP7...
ik zal zeggen, wees blij dat je master sergeant bent geworden, en allebei de unlocks mocht kiezen... als dat niet zo was, dan was je pas echt genaaid...quote:Op maandag 20 februari 2006 11:35 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ben je dan niet genaaid:
[..]
KUT EA,
Ik ga net als Foxie staken..![]()
Aan mij het verzoek 2 klanten mee te nemen...quote:Wed 17/5 is the Champions League Final in Paris. I have booked the maximum of 30 places to watch the match + hospitality (dinner & drinks). The intent is to organise a customer day in Colombes on the day of the 17/5, to make it easier to enable customers to justify their visit. Programmme will include the official opening of the new high speed production line, plus technical subjects
Waar kan ik klant wordenquote:Op maandag 20 februari 2006 16:27 schreef jpjedi het volgende:
Net een leuk mailtje van de chef in Engeland:
[..]
Aan mij het verzoek 2 klanten mee te nemen...![]()
Welkom bij het stelletje ongeregeldquote:Op maandag 20 februari 2006 18:25 schreef Mr_Baus het volgende:
eerste bericht van Baus
Je kan er wel Battlefield op draaien maar nou niet om te zeggen dat je alles op high kan zetten en dat het supersnel zal gaan wat betreft het laden. Daarvoor kon je beter 2 gig ram geheugen nemen en een betere videokaart. En persoonlijk zou ik (als je een die-hard gamer bent) voor AMD gaan ipv Pentium.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:31 schreef DonSauza het volgende:
De computer die ik binnen enkele dagen ga krijgen ziet er zo uit:
Moederbord: Giga-Byte GA-8I915PLG / s775 / ATX / FB800 / SATA100 / PCI-E x16
Processor: Intel Pentium 4 3.2 GHz / s775 / FSB800 / 2 MB Cache
Geheugen: Kingston 2x 512MB/ 400MHZ / DDR
Harde Schijf: Maxtor DiamondMax-10 80GB / SATA150 / 7200rpm / 8MB
Videokaart: XFX GeForce 6500 256MB / PCI-E/ DVI / TVO
Geluidskaart: OnBoard / Realtek ALC850 CODEC
Behuizing: AOpen Miditower ATX QF50A
Netwerkkaart: Onboard NIC 10/100/1000 Mbit
Diskettestation: Samsung FDD 1.44 MB
Kan ik hier wat leuk BF2 mee spelen?
wordt in natura betalen ook gezien als klantenbinding?quote:Op maandag 20 februari 2006 16:27 schreef jpjedi het volgende:
Net een leuk mailtje van de chef in Engeland:
[..]
Aan mij het verzoek 2 klanten mee te nemen...![]()
Bedankt voor de tips.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:44 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Je kan er wel Battlefield op draaien maar nou niet om te zeggen dat je alles op high kan zetten en dat het supersnel zal gaan wat betreft het laden. Daarvoor kon je beter 2 gig ram geheugen nemen en een betere videokaart. En persoonlijk zou ik (als je een die-hard gamer bent) voor AMD gaan ipv Pentium.
Maargoed, al met al is het een leuk systeempje en kan je BF2 vlekkeloos draaien.
Ik zou die videokaart vervangen voor een 6600GT, echt! dat is namelijk wel het minste wat je op dit moment kan kopen wil je fatsoenlijk kunnen gamen. En een Asus moederbord. Verder ziet alles er netjes uit, maar dan weet ik niet wat de latency van het geheugen is. Ik heb zelf betere ervaringen met GeiL (quote:Op maandag 20 februari 2006 18:31 schreef DonSauza het volgende:
lol, speel nog steeds op mediumquote:Op maandag 20 februari 2006 18:51 schreef DonSauza het volgende:
[..]
Bedankt voor de tips.
Op het hoogste spelen is natuurlijk wel het mooiste maar niet de 1e eis.
Het belangrijkste vind ik dat het mooi soepel loopt...
video bewerking met 70 gig in raid 0?...quote:Op maandag 20 februari 2006 19:02 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik zou die videokaart vervangen voor een 6600GT, echt! dat is namelijk wel het minste wat je op dit moment kan kopen wil je fatsoenlijk kunnen gamen. Verder ziet alles er netjes uit, maar dan weet ik niet wat de latency van het geheugen is. Ik heb zelf betere ervaringen met GeiL () dan met Kingston.. Ik gok 9 op 10 dat je voor een value ram setje heb gekozen? Dan weet ik ook bijna zeker dat die op CAS 3.0 draaien.. Beter betaal je een heel klein beetje meer en koop je een 2 x 512mb dual channel kit van GeiL op CAS 2.5 (90 euro volgens mij)
Volgende hoofdstuk
AMD vs Pentium ;
Doe je meer dan gamen alleen? Als je alleen gamed dan moet je gewoon voor AMD gaan. Doe je ook veel videobewerking e.d. dan is een Pentium waarschijnlijk een betere optie.
Ik ga deze week ook aan de slag met mijn computer en ik heb er superveel zin in!
Zoals het er nu voor staat wordt er morgen of overmorgen het volgende besteld;
LianLi PC71 + windowkit
2 x 512mb GeiL DDR pc4400
XFX 7800GS
X-fi extreme music soundblaster
OCZ Modstream 520 watt
2 x Raptor 36,7GB voor een Raid0 setup
Logitech G15 keyboard
En dat komt dan op mijn watergekoelde P4 3Ghz @ 4041Mhz, die vervolgens nog een stapje hoger wordt geclocked![]()
niet mogelijk of je moet je resolutie omlaag brengen en je AA uitzetten.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:14 schreef DonSauza het volgende:
Ik kan in de toekomst nog altijd een andere videokaart kopen en ik heb bewust voor Pentium gekozen aangezien ik in de toekomst idd video bewerking ga doen..
AMD is daar te instabiel voor.
Iemand die ik goed ken en zelf ook met ongeveer dit systeem speelt geeft aan dat hij BF2 wel op de hoogste resolutie kan spelen...
Ik hoor dus verschillende meningen.
heb op mijn sys nog geen enkele bench gerund...quote:Op maandag 20 februari 2006 19:23 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik doe zelf niet extreem veel aan videobewerking en daar is de Raid0 setup ook niet voor bedoeld. Op dit moment ben ik trouwens al zwaar tevreden over de performance op videobewerking gebied, wat sneller kan is alleen maar mooi meegenomen.
Ik kon kiezen, 1 raptor 74gb voor de OS, benchmarks en Games of iets meer betalen voor 2 x 36,7gb in Raid0, wat toch iets sneller is. Vandaar die keuze.
Op dit moment heb ik ook 2gb geheugen, echter vreselijk traag niet overklokbare troep. Ik ben namelijk zo'n overclock en tweak mafketeltje, weliswaar beginner.. maar ik doe het niet slecht.
Mijn OC draait dus ook niet 1:1 op dit moment (3:2), voor de insiders. Daarom ook ander geheugen, wat zo vreselijk duur is dat ik nu even niet voor 2gb kan gaan.. Maar dat wordt het uiteindelijk wel, ik ga er nu met die 1gb maar wel een 1:1 systeem toch wel op vooruit.
Ik heb getwijfeld om een AMD PCI-e systeem te gaan bouwen.. maar dan blijf ik met een perfect moederbord zitten en een extreem goed presterende cpu.. Ik heb besloten om dit ding helemaal uit te bouwen, dan kan ik voorlopig nog prima meedraaien. Eind dit jaar, begin volgend jaar, zijn we alweer een héél eind verder met de technieken, dan kijk ik wel weer ff verder.
Om een voorbeeld te noemen, een X2 3800+ krijgt op dit moment klop van mij in PcMark04..
Zodra ik alles inelkaar heb gefixxed en "afgesteld" ga ik natuurlijk ook weer benchen als een mallootDan zou ik het graag willen opnemen tegen de [BoF] X2 boyz
Je hebt trouwens een niet onaardig setup hoor! Ik had al hier en daar gelezen dat je een aardig ding had, maar wist nog niet precies wat. Netjes!
Pentium 4...doe het niet!quote:Op maandag 20 februari 2006 18:31 schreef DonSauza het volgende:
en hoe wil jij dat gaan doen met een voeding die daar niet geschikt voor is ?quote:Op maandag 20 februari 2006 19:29 schreef Sickert het volgende:
[..]
en als er 2 vid kaartjes inzitten own ik je zowieso![]()
en waarom dan niet ?quote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 19:29 schreef Sickert het volgende:
[..]
heb op mijn sys nog geen enkele bench gerund...
denk niet dat je het wint als je sysje klaar is...
maar goed its on zodra je gaat benchen draai ik er ook wel 1
en als er 2 vid kaartjes inzitten own ik je zowieso![]()
Nero DriveSpeedquote:Op maandag 20 februari 2006 19:44 schreef DonSauza het volgende:
hoe kan ik zien hoeveel x mijn cdrom speler is? (8x is minimum geloof ik)
Omdat AMD op dit moment beter is dan Intel, zeker voor gamers.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:32 schreef Suikermais het volgende:
[..]
en hoe wil jij dat gaan doen met een voeding die daar niet geschikt voor is ?![]()
trouwens..tis gewoon Kingston wat je er in hebt zitten
[..]
en waarom dan niet ?
Ergens bij je Nero snelkoppeling.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:48 schreef DonSauza het volgende:
en waar vind ik dat?
Ja het wil ook nog wel eens op je CD / DVD brander zelf staan. Anders in de handleiding van het apparaat...quote:Op maandag 20 februari 2006 19:53 schreef DonSauza het volgende:
ik heb geen nero, is er geen makkelijkere manier om dit uit te vinden?
Ik wou dat net posten!! Wat een nerdietaal hier zeg.. Me ex heeft gelijk!quote:Op maandag 20 februari 2006 19:48 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Het lijkt hier wel GoT..wat een tweakerspraat allemaal![]()
Door deze nieuwe ontwikkeling is ook European Forces uitgesteld tot na de release van de v1.21 patch.quote:While patch 1.2 included several fixes that we know were eagerly awaited, it unfortunately introduced some new issues. These issues are being addressed immediately and we are working around the clock on Patch 1.21. It will be tested in a limited beta with some of the Battlefield Community Clans starting at the end of the week to ensure that the ensuing public release is totally clean.
In addition, we have decided to postpone the Euro Force Booster Pack until after the release of patch 1.21, since we want to make sure that your experience playing Battlefield 2 is the best possible before releasing the Booster Pack. We will update you as soon as we have more information to share.
On a more pleasant note, Battlefield hit somewhat of a milestone last night with over 52,000 players playing online at one time. This is the highest number of players ever in Battlefield 2 at one time and almost 4 times more than the peak number of players in Battlefield 1942.
Thanks in advance for your patience.
The team at DICE and EA
djeez. had me best wel verheugd op EF. dat betekent dan ook dat Armoured Fury ook uitgesteld zal worden...quote:Op maandag 20 februari 2006 19:57 schreef RudyCarell het volgende:
EA heeft op het forum van EA laten weten dat binnen afzienbare tijd v1.21 van BF2 gereleased wordt.
Na aanvolging van de bugs die EA met de 1.2 patch introduceerde zal EA trachten deze op te lossen met de nieuwe 1.21 patch.
[..]
Door deze nieuwe ontwikkeling is ook European Forces uitgesteld tot na de release van de v1.21 patch.
http://forum.i3d.nl/showthread.php?t=6763
quote:Op maandag 20 februari 2006 19:48 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Het lijkt hier wel GoT..wat een tweakerspraat allemaal![]()
Ik dacht ook al hetzelfde!quote:Op maandag 20 februari 2006 19:54 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik wou dat net posten!! Wat een nerdietaal hier zeg.. Me ex heeft gelijk!![]()
Nergens last van draai bf2 gewoon op 2 cores...quote:Op maandag 20 februari 2006 19:42 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Geweldig! maar euh.. een SLI setup heb je alleen wat aan in 3dmark benches heh..
Een goeie AMD64 (FX of 4000+) is in games echt veel sneller dan de mijne, hoe het precies met een x2 zit weet ik niet.. Wat ik wel weet is dat je met een x2 al allemaal aanpassingen moet doen om bf2 te kunnen spelen.. Daarom wacht ik bijvoorbeeld al even, dual core is cool, maar ik durf het nog even niet aan, zeker niet qua games. Dan qua algemeen pc gebruik.. het echte multithreaden e.d dus een PcMark04 of 05 bench; Ik stond er zelf ook van te kijken, maar een x2 3800+ werd verslonden door mijn huidige systeem (3:2)![]()
Een Pentium is gewoonweg de meester in multitasking. Ik neem de uitdaging aanVind ik echt leuk om te doen.. Maar ik kan de uitslag al voorspellen; Jij bent sneller in 3dmark, ik ben sneller in Pcmark. En het zal niet extreem veel schelen.
quote:Op maandag 20 februari 2006 22:40 schreef DonSauza het volgende:
wat zijn 2 cores?
Wat hebben jullie nu weer gedaanquote:Op maandag 20 februari 2006 23:01 schreef diamondvoodoo het volgende:
Escape krijg morgen misschien een zware dag als ze de screen gaan mailen naar EA.En de rest van de BoF'ers misschien ook.
dat heeft meer te maken met dat je niet te lang moet wachten met installeren en opstarten van het spel. btw waarom vraag je of 12x voldoende is terwijl je zo op de hoes kan zien wat je nodig hebt?quote:Op maandag 20 februari 2006 23:13 schreef DonSauza het volgende:
op de cd staat: DVD speler minimaal 8x
Dus die heeft er wel degelijk mee te maken...
Of zit ik nu fout?
Das prive!! Nee eigenlijk niks hoor, alleen even 5 minuutjes geholpenquote:Op maandag 20 februari 2006 23:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Wat hebben jullie nu weer gedaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |