Wat ben je zat dan??quote:Op maandag 20 februari 2006 08:41 schreef kievit19 het volgende:
godverdomme, volgens mij ben ik nog net zo zat als vannacht toen ik ging pitten :S
en ik moet dalijk nog naar het ziekenhuis, kutzooi , ik wil slapen gvd
Hij is het bier van gisteravond zat.quote:
Scar-L is een hele goede, de rest wat minder, mijn meningquote:Op maandag 20 februari 2006 10:14 schreef RudyCarell het volgende:
Ja hoor ze staan bij mijn statistieken, basic knife, basic pistol en nog een ribbon Distinguished Service en Veteran Command. Dus nog 3500 punten en dan gelijk 2 ranks erbij, jammer genoeg maar 1 unlock. Welke is aan te raden? Ik kan kiezen uit: P90, MP7, Scar-L en de L96A2... Ik zit te denken aan de MP7...
Mja heb niet echt een voorkeur, hangt er een beetje af met welke kit je het meest speelt.. maarre jij was toch die jedi steeds voor zn klote schoot met die sniper op Mashtuur... dat is dus de L96A2..quote:Op maandag 20 februari 2006 10:14 schreef RudyCarell het volgende:
Ja hoor ze staan bij mijn statistieken, basic knife, basic pistol en nog een ribbon Distinguished Service en Veteran Command. Dus nog 3500 punten en dan gelijk 2 ranks erbij, jammer genoeg maar 1 unlock. Welke is aan te raden? Ik kan kiezen uit: P90, MP7, Scar-L en de L96A2... Ik zit te denken aan de MP7...
ben je dan niet genaaid:quote:Op maandag 20 februari 2006 11:15 schreef escape_nl het volgende:
Waarom Jedi niet een rank hoger gaat
http://bf2tracker.com/thread.php?threadid=9399&hilight=sergeant&hilightuser=0
KUT EA,quote:you'll just have to stick it out till 50,000 pts
ja maar dat was voordat de game begon... ingame ben ik bijna nooit sniper... ik denk dat het toch de scar wordt... maar goed is maar even die 3500 punten nog halen...quote:Op maandag 20 februari 2006 11:31 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Mja heb niet echt een voorkeur, hangt er een beetje af met welke kit je het meest speelt.. maarre jij was toch die jedi steeds voor zn klote schoot met die sniper op Mashtuur... dat is dus de L96A2..
Ik heb hetzelfde, nou dan maar geen first sergeant. Nu hoef ik ook niet meer moeilijk te gaan doen met me mes, nu kan ik me weer concentreren op het goed spelen, want dat ging gisteren helemaal niet, voor het eerst sinds tijden weer een vette negatieve K/D-ratio. Ik speel gewoon te weinigquote:Op maandag 20 februari 2006 11:35 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ben je dan niet genaaid:
[..]
KUT EA,
Ik ga net als Foxie staken..![]()
Is dat nieuw?quote:Op maandag 20 februari 2006 11:15 schreef escape_nl het volgende:
?quote:Yes, if you recieve your vet and basic pistol/knife badge at the same time you will NOT recieve first sergeant.
quote:altijd welkom, maar we gaan niet speciaal kicken als de server vol zit met gotters, de rest mag wel tijdelijk verhuisd worden maar dit moet niet ten koste gaan van de game
en zoals je zelf al zegt, je hebt last van lag maar wilt wel bij deze i3d server komen spelen???
naja de war server kan ik nog altijd boeken, dus als je die nog es nodig hebt moet je het maar zeggen
nog altijd niet gebooked
Of ze voor een groter ploegje boffers ruimte kunnen maken indien nodig zodat we dan met zijn allen kunnen overstappen.quote:
He bah! Dat is vet balen voor degene die hier de dupe van zijn!quote:Op maandag 20 februari 2006 11:15 schreef escape_nl het volgende:
wacht wel op de nieuwe serverquote:Op maandag 20 februari 2006 13:31 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Of ze voor een groter ploegje boffers ruimte kunnen maken indien nodig zodat we dan met zijn allen kunnen overstappen.
Ik ook, ondertussen ff Worms 4 proberen, gister ff gedaan. Had het behalve op me phone nog nooit gedaan...quote:Op maandag 20 februari 2006 13:41 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
wacht wel op de nieuwe server
Ik had laatst die demo bij de E-plaza gehaald en tis zeker wel vet. Denk wel dat ie in me collectie komtquote:Op maandag 20 februari 2006 15:15 schreef jpjedi het volgende:
http://www.xboxworld.nl/article/620/
Concurrent van bf2?![]()
"probeer versie loopt nu binnen via proximus.![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 13:36 schreef BattleLies het volgende:
[..]
He bah! Dat is vet balen voor degene die hier de dupe van zijn!![]()
Waar is dat nou goed voor? Je voldoet toch gewoon aan alle eisen?! BASTA!![]()
heb het gekocht, met de hele halflife triology, maar bij cs moest je eerst in die soort ondergrondse tram zitten en na 20 minuten heb ik boos die schijf eruitgehaald en heb ik het doosje nooit meer opengedaanquote:
tis toch de l96a1?!? en ik heb die gekozen, best wel precies...quote:Op maandag 20 februari 2006 10:14 schreef RudyCarell het volgende:
ik zal zeggen, wees blij dat je master sergeant bent geworden, en allebei de unlocks mocht kiezen... als dat niet zo was, dan was je pas echt genaaid...quote:Op maandag 20 februari 2006 11:35 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ben je dan niet genaaid:
[..]
KUT EA,
Ik ga net als Foxie staken..![]()
Aan mij het verzoek 2 klanten mee te nemen...quote:Wed 17/5 is the Champions League Final in Paris. I have booked the maximum of 30 places to watch the match + hospitality (dinner & drinks). The intent is to organise a customer day in Colombes on the day of the 17/5, to make it easier to enable customers to justify their visit. Programmme will include the official opening of the new high speed production line, plus technical subjects
Waar kan ik klant wordenquote:Op maandag 20 februari 2006 16:27 schreef jpjedi het volgende:
Net een leuk mailtje van de chef in Engeland:
[..]
Aan mij het verzoek 2 klanten mee te nemen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |