quote:Op maandag 20 februari 2006 22:40 schreef DonSauza het volgende:
wat zijn 2 cores?
Wat hebben jullie nu weer gedaanquote:Op maandag 20 februari 2006 23:01 schreef diamondvoodoo het volgende:
Escape krijg morgen misschien een zware dag als ze de screen gaan mailen naar EA.En de rest van de BoF'ers misschien ook.
dat heeft meer te maken met dat je niet te lang moet wachten met installeren en opstarten van het spel. btw waarom vraag je of 12x voldoende is terwijl je zo op de hoes kan zien wat je nodig hebt?quote:Op maandag 20 februari 2006 23:13 schreef DonSauza het volgende:
op de cd staat: DVD speler minimaal 8x
Dus die heeft er wel degelijk mee te maken...
Of zit ik nu fout?
Das prive!! Nee eigenlijk niks hoor, alleen even 5 minuutjes geholpenquote:Op maandag 20 februari 2006 23:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Wat hebben jullie nu weer gedaan![]()
ga dan een goed systeem halen....quote:Op maandag 20 februari 2006 23:20 schreef DonSauza het volgende:
oke, dankje
Omdat op de hoes het minimum vereiste staat terwijl ik graag wil dat het soepel loopt
Vandaar mijn vraag...
Of zeg in een computerwinkel dat je een systeem wilt voor videobewerking in de toekomst en waar battlefield 2 soepel op draait voor een x bedrag. Dan stellen zij er wel een samen.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:27 schreef Sickert het volgende:
[..]
ga dan een goed systeem halen....
en stel geen noobish vragen (sorry voor mn tweaker gedrag) maar je hebt er nu wel erg veel gesteld
lees ff stukje terug als je wilt weten wat een goed systeem is
als je aan de tijd voldaan hebt, moet je nogmaals 40 kills IAR makenquote:Op maandag 20 februari 2006 23:44 schreef JK het volgende:
Was vanavond weer gezellig op die multiplay.co.uk server.
BoF stond mooi bovenaan bij de Amerikanen![]()
Toch raar dat ik m'n expert medic nog niet heb... ik hoefde dus nog maar 5 minuten te spelen maar na 10 minuten nog niets.. ach alles moet ook worden doorgegeven aan de EA statsserver he... op naar die 1.21, want red/blue bug bestaat nog steeds... en nog veel meer.. zoals er ineens uitgegooid worden, terug naar Windows
Dat bedacht ik me inderdaad net ja, en jij zegt het nu ookquote:Op maandag 20 februari 2006 23:47 schreef JumperJack het volgende:
[..]
als je aan de tijd voldaan hebt, moet je nogmaals 40 kills IAR maken![]()
Ja idd, eerst moet je het aantal uur behalen en DAARNA de IAR scores. In jouw geval 40 kills in a roundquote:Op maandag 20 februari 2006 23:47 schreef JumperJack het volgende:
[..]
als je aan de tijd voldaan hebt, moet je nogmaals 40 kills IAR maken![]()
Sorry hoor meneer, dat ik u ten last ben!quote:Op maandag 20 februari 2006 23:27 schreef Sickert het volgende:
[..]
en stel geen noobish vragen (sorry voor mn tweaker gedrag) maar je hebt er nu wel erg veel gesteld
lees ff stukje terug als je wilt weten wat een goed systeem is
Dit is fok, dus fuck een eind op met je Tweakers-spirit...quote:Op maandag 20 februari 2006 23:27 schreef Sickert het volgende:
[..]
Och jee heb je hem ook weer...moet jij niet wat vragen beantwoorden in het BF2 topic.. staan er een paar al wat weken open.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 07:35 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dit is fok, dus fuck een eind op met je Tweakers-spirit...
Gewoon antwoord geven.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:52 schreef DonSauza het volgende:
[..]
Sorry hoor meneer, dat ik u ten last ben!
Zal geen vragen meer stellen...![]()
als je alle badges hebt... first sergeant dusquote:Op maandag 20 februari 2006 23:49 schreef Sickert het volgende:
eindelijk mn basic badges binnen
nu nog 5000 punten en dan mn nieuw rang
Vrijdag vrijoh yeah! en morgen avond en de andere avondjes spelen
Zaterdag Master sergeant
je had een paar posts hierboven expert medic geschrevenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:00 schreef JK het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me inderdaad net ja, en jij zegt het nu ook
Het zijn er overigens 20.... voor Expert zal het wel 40 zijn, maar ik moet nog de Veteran halen.
Wel geinig dat er op de multiplay servers vaak nog beginners rondlopen.. first privates enz.
Lekker makkelijkVooral met die PKM is het blazen en af en toe de simpele pistol erbij als je moet herladen en het niet snel genoeg gaat.
Nu dus even 20 kills maken als medic... dat moet geen probleem zijn.
Meteen even wat sniperkills maken, want ook daarvan bijna veteran.
En de basic engineer moet ik nog halen5 repairpoints.. in principe niet zo heel veel werk lijkt me.
![]()
Ja idd welke map bijvoorbeeld, hoorde dat je als US op Oman gewoon de smalle doorgang van de MEC moet c4'en... maar dit is best lastig... Iemand een betere tip? Dan heb ik ook iig alles op Basic en een paar Veteran...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:34 schreef JumperJack het volgende:
[..]
echt k*t. die basic explosives ordinance lukt me echt voor geen meter... iemand tips?!?![]()
Daar heb ik zo'n hekel aan. Vooral als overal friendly claymores liggen. Ik kan geen steegje meer door, zonder doodshoofd en dan moet je weer ergens anders langsquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:04 schreef jpjedi het volgende:
explosives badge was echt niet moeilijk
neem een supply mee en zet compleet Karkand vol met claymores.... elk hoekje en gangetje.
Op een gegeven moment begint de teller te lopen en ben je er voor je het weet.![]()
Die dingen gaan volgens mij sinds de patch niet meer af bij teammates, datzelfde geld voor AT mijnenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Daar heb ik zo'n hekel aan. Vooral als overal friendly claymores liggen. Ik kan geen steegje meer door, zonder doodshoofd en dan moet je weer ergens anders langs![]()
Ik neem aan dat je behalve kills ook veel TKs kreeg of viel dat nog mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |