ik ga kapotquote:Op maandag 8 december 2008 04:31 schreef jpjedi het volgende:
Morguh!
![]()
Iemand interesse? kunnen we samen bestellen.
Wat nog schokkender was is dat jij de kans had om Timmer uit te schakelen met je mobiele telefoon maar dat nalaatquote:Op maandag 8 december 2008 09:41 schreef FJD het volgende:
Bruins liep echt te lapzwansen zeg. Elke bal die hij kreeg nam hij weer mee terug, vanaf mijn kant kon je zien dat er een continue gat lag tussen de centrale en vleugelverdediger maar nooit dook hij daarin. Het blijft natuurlijk wel schokkend als de enige kerel met genoeg zelfvertrouwen voor een individuele actie pas 18 jaar is
quote:"Mijn lichaam zegt me dat de winterstop maar snel moet komen. Iedereen zit stuk", zegt hij in BN/ De Stem. Van der Leegte zegt 'zeer vermoeid' te zijn, iets wat ook teamgenoot Anthony Lurling voelt. Hij stelt in dezelfde krant dat hij zich 'vorig seizoen veel fitter voelde dan nu'. "Dat gevoel had ik ook al toen we, tot twee weken terug, veel wonnen", stelt de aanvaller, die direct de zware trainingen van coach Maaskant aan de kaak stelt. "Soms heb ik wel eens het gevoel: nu mag het even wat minder."
Fer die zijn iPhone opofferd..quote:Op maandag 8 december 2008 09:57 schreef Keltie het volgende:
[..]
Wat nog schokkender was is dat jij de kans had om Timmer uit te schakelen met je mobiele telefoon maar dat nalaat![]()
Dan zou Timmer eerst een *auw* gevoel hebben en als'ie het projectiel zag een *wow* gevoel..quote:Op maandag 8 december 2008 10:02 schreef ursel het volgende:
[..]
Fer die zijn iPhone opofferd..
Denk dat die nog liever verdrinkt dan dat zijn iPhone nat mag worden..
Sorryquote:Op maandag 8 december 2008 09:57 schreef Keltie het volgende:
Wat nog schokkender was is dat jij de kans had om Timmer uit te schakelen met je mobiele telefoon maar dat nalaat![]()
quote:Op maandag 8 december 2008 10:02 schreef ursel het volgende:
Fer die zijn iPhone opofferd..
Denk dat die nog liever verdrinkt dan dat zijn iPhone nat mag worden..
Onlineof in DH?quote:Op maandag 8 december 2008 10:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Wanneer kun je een avondje Fifa spelen?
Leeft die nog steeds joh??quote:Op maandag 8 december 2008 11:34 schreef RudyCarell het volgende:
Groeten van Suikermais via FTD
Onlinequote:Op maandag 8 december 2008 10:40 schreef ursel het volgende:
Onlineof in DH?
Ga van de week nog ff een switchie halen, dan kan ik hem zo aansluiten denk ik..
quote:Op maandag 8 december 2008 11:34 schreef RudyCarell het volgende:
Groeten van Suikermais via FTD
quote:Op maandag 8 december 2008 12:23 schreef Silver_Shark het volgende:
Wist je dat deze reeks meer dan 3 jaar bestaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |