LBP kan ook gewoon een keer een uurtje ofzo online hequote:Op zondag 7 december 2008 20:11 schreef staticdata het volgende:
poeh ff kieken hoor, eerste komende tijd aardig vol. Wellicht zelfs pas in het nieuwe jaar
Maar het is een goed plan
Ach ja, was ook wel enorm tragisch verdedigd. Natuurlijk staat Timmer er niet heel goed op maar de manier waarop de Graafschap door de verdediging heen wist te komen mag natuurlijk nooit gebeurenquote:Op zondag 7 december 2008 20:19 schreef Keltie het volgende:
Agh, had kan ze geen ongelijk geven. Het merendeel van die gasten laat je keer op keer in de kou staan.
Pfff.. Henk Timmer, kan iemand eens een goede daad doen en Henk Timmer afschieten. Teringkneus.
Feit.quote:Op zondag 7 december 2008 20:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Ach ja, was ook wel enorm tragisch verdedigd. Natuurlijk staat Timmer er niet heel goed op maar de manier waarop de Graafschap door de verdediging heen wist te komen mag natuurlijk nooit gebeuren
quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:36 schreef Sickert het volgende:
Graf heracles! eerst Huntelaar rood aansmeren
en dan verdomme met 10 man verdedigen
fifa
daarna mij 2 x op de lat laten schieten en in de 89 minuut de 1-0 maken
haal eens een keertje een kaart voor mij manquote:Op zondag 7 december 2008 12:57 schreef FJD het volgende:
[..]
Kom je ook? We hebben gisteren nog kaarten gekocht dus je moet makkelijk bij ons int vak kunnen
Net alsof jij twee uur van tevoren nog naar Rotterdam komtquote:Op zondag 7 december 2008 22:55 schreef Incolumis het volgende:
haal eens een keertje een kaart voor mij man(vooral Feyenoord - Heracles)
ow als ik op tijd een berichtje krijg (lees: 1 week) dan ben ik best bereid om langs te komenquote:Op zondag 7 december 2008 22:56 schreef FJD het volgende:
[..]
Net alsof jij twee uur van tevoren nog naar Rotterdam komt
kunnen we proberen, maar heb zelf last van veel lag, maar misschien met iemand uit NL dat het meevalt.quote:Op zondag 7 december 2008 20:23 schreef FJD het volgende:
[..]
LBP kan ook gewoon een keer een uurtje ofzo online he
Of ik je ass nou smack en plein public of online dat maakt geen reet uit
Kijk dan eens welke poorten je open moet gooien in je routerquote:Op maandag 8 december 2008 07:30 schreef staticdata het volgende:
kunnen we proberen, maar heb zelf last van veel lag, maar misschien met iemand uit NL dat het meevalt.
Lekker boeiend of Hofland het er wel of niet eens is met Verbeek. Totaal ook niet interessant of hij dat wel of niet zegt op TV. Trainer is het probleem niet, die zoutzakken die zich voetbalspelers noemen zijn het probleem.quote:Op maandag 8 december 2008 08:15 schreef FJD het volgende:
[..]
Kijk dan eens welke poorten je open moet gooien in je router
Goedemorgen
Hofland gisterenHij deed heel hard z'n best om netjes te blijven maar je hoort gewoon dat hij het niet eens is met Verbeek. Van Basten brandde z'n team trouwens echt tot de grond toe af
Bestaat er niet zoiets.. maar dan met 1 gat? En iets groter?quote:Op maandag 8 december 2008 04:31 schreef jpjedi het volgende:
Morguh!
![]()
Iemand interesse? kunnen we samen bestellen.
quote:Op zondag 7 december 2008 20:08 schreef jpjedi het volgende:
Ik was al naar het doosje gelopen zelfs.![]()
T gaat mij erom dat Hofland of z'n muil moet houden of uit moet halen om de boel op scherp te zetten. Dit laffe gedoe is te genant voor woorden.quote:Op maandag 8 december 2008 08:31 schreef Keltie het volgende:
Lekker boeiend of Hofland het er wel of niet eens is met Verbeek. Totaal ook niet interessant of hij dat wel of niet zegt op TV. Trainer is het probleem niet, die zoutzakken die zich voetbalspelers noemen zijn het probleem.
Bosz is het probleem. Bestuurders zijn het probleem.
Mjah, de woorden passen in dit geval wel bij de dadenquote:Op maandag 8 december 2008 09:20 schreef FJD het volgende:
[..]
T gaat mij erom dat Hofland of z'n muil moet houden of uit moet halen om de boel op scherp te zetten. Dit laffe gedoe is te genant voor woorden.
Verbeek
ik ga kapotquote:Op maandag 8 december 2008 04:31 schreef jpjedi het volgende:
Morguh!
![]()
Iemand interesse? kunnen we samen bestellen.
Wat nog schokkender was is dat jij de kans had om Timmer uit te schakelen met je mobiele telefoon maar dat nalaatquote:Op maandag 8 december 2008 09:41 schreef FJD het volgende:
Bruins liep echt te lapzwansen zeg. Elke bal die hij kreeg nam hij weer mee terug, vanaf mijn kant kon je zien dat er een continue gat lag tussen de centrale en vleugelverdediger maar nooit dook hij daarin. Het blijft natuurlijk wel schokkend als de enige kerel met genoeg zelfvertrouwen voor een individuele actie pas 18 jaar is
quote:"Mijn lichaam zegt me dat de winterstop maar snel moet komen. Iedereen zit stuk", zegt hij in BN/ De Stem. Van der Leegte zegt 'zeer vermoeid' te zijn, iets wat ook teamgenoot Anthony Lurling voelt. Hij stelt in dezelfde krant dat hij zich 'vorig seizoen veel fitter voelde dan nu'. "Dat gevoel had ik ook al toen we, tot twee weken terug, veel wonnen", stelt de aanvaller, die direct de zware trainingen van coach Maaskant aan de kaak stelt. "Soms heb ik wel eens het gevoel: nu mag het even wat minder."
Fer die zijn iPhone opofferd..quote:Op maandag 8 december 2008 09:57 schreef Keltie het volgende:
[..]
Wat nog schokkender was is dat jij de kans had om Timmer uit te schakelen met je mobiele telefoon maar dat nalaat![]()
Dan zou Timmer eerst een *auw* gevoel hebben en als'ie het projectiel zag een *wow* gevoel..quote:Op maandag 8 december 2008 10:02 schreef ursel het volgende:
[..]
Fer die zijn iPhone opofferd..
Denk dat die nog liever verdrinkt dan dat zijn iPhone nat mag worden..
Sorryquote:Op maandag 8 december 2008 09:57 schreef Keltie het volgende:
Wat nog schokkender was is dat jij de kans had om Timmer uit te schakelen met je mobiele telefoon maar dat nalaat![]()
quote:Op maandag 8 december 2008 10:02 schreef ursel het volgende:
Fer die zijn iPhone opofferd..
Denk dat die nog liever verdrinkt dan dat zijn iPhone nat mag worden..
Onlineof in DH?quote:Op maandag 8 december 2008 10:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Wanneer kun je een avondje Fifa spelen?
Leeft die nog steeds joh??quote:Op maandag 8 december 2008 11:34 schreef RudyCarell het volgende:
Groeten van Suikermais via FTD
Onlinequote:Op maandag 8 december 2008 10:40 schreef ursel het volgende:
Onlineof in DH?
Ga van de week nog ff een switchie halen, dan kan ik hem zo aansluiten denk ik..
quote:Op maandag 8 december 2008 11:34 schreef RudyCarell het volgende:
Groeten van Suikermais via FTD
quote:Op maandag 8 december 2008 12:23 schreef Silver_Shark het volgende:
Wist je dat deze reeks meer dan 3 jaar bestaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |