jullie erop laten tekenen of de makelaar?quote:Op donderdag 11 december 2008 10:44 schreef Keltie het volgende:
Tekening van het, vorige maand, bekeken huisje binnen.. Dakterras van 5x7 met een daktuin (?) erop laten tekenen
Er staat toch wel een perenboom toch??quote:Op donderdag 11 december 2008 10:44 schreef Keltie het volgende:
Tekening van het, vorige maand, bekeken huisje binnen.. Dakterras van 5x7 met een daktuin (?) erop laten tekenen
De verkopende partij/ makelaar liet bij de bezichtiging vallen dat de buurman (het is een vreemd pand zegmaar) het liet doen (die heeft al toezegging van de gemeente om het zo te mogen doen). Dus wij wilden weten hoe dat eruit komt te zien en is eigenlijk wel vrij belangrijk dat het erop komt. Er zit geen tuin bij, hoeft van mij ook niet, maar dan is zo'n dakterras wel heerlijk (ook ivm de hond).quote:Op donderdag 11 december 2008 11:01 schreef jpjedi het volgende:
[..]
jullie erop laten tekenen of de makelaar?
Wij hebben een daktuin (penthouse appartement) en dat is werkelijk heerlijk. Oase van rust in je tuintje zo hoog boven de druktes van de stad.
Een perenboom? Wat moet ik daar nou weer mee?quote:Op donderdag 11 december 2008 11:03 schreef ursel het volgende:
[..]
Er staat toch wel een perenboom toch??
En hebbie wel eige geld..
Je bent dus duidelijk niet bekend met Harry Jekkers..quote:Op donderdag 11 december 2008 11:11 schreef Keltie het volgende:
Een perenboom? Wat moet ik daar nou weer mee?
Nee, wel en hypotheek
Zal zo eens zien of ik die tekening hier ken plaatsen.. Ts een PDF dus moet even wat kunst en vliegwerk doen
quote:Op donderdag 11 december 2008 11:30 schreef FJD het volgende:
De longs zijn de deur uit en TomTom klapt nog even door45% in precies 10 uur beurshandel
+17% met een turbo zit je dan al snel op +50% oid. Tis wel lekker dat de sprinters nu geen transactiekosten hebbben. Blijft toch een beetje gokken dus je wilt er niet teveel geld in steken. Ondertussen wel van een 25,- nu bijna 50,- gemaaktquote:Op donderdag 11 december 2008 11:33 schreef ursel het volgende:![]()
Fortis heeft ook ff lekker gestaan..
Mwah.. Het staat te koop voor ¤400.000 maar als'ie het kwijt wil gaat er wel wat van die prijs afquote:Op donderdag 11 december 2008 ??:?? schreef staticdata het volgende:
en wat mag dat allemaal wel niet kostenflinke wat als ik het zo zie
Nou, verheug je daar nog niet opquote:Op donderdag 11 december 2008 12:31 schreef FJD het volgende:
Klinkt wel erg gaaf KeltieWanneer is de housewarming?
Net Belgie dus.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:59 schreef FJD het volgende:
Volgende week al consult voor de operatieHeerlijk zo'n privekliniek. Opgerot met je ambtenarenmentaliteit van "heeft u een gaatje op 4 maart 2009?" bellen, afspraak en het mes erin
Nadeeltje is dan wel dat we eerst 2 huizen moeten verkopenquote:Op donderdag 11 december 2008 13:01 schreef jpjedi het volgende:
Dat is een top huis man.Eigenlijk gewoon een spreekwoordelijke "kast van een huis"!
En het is kopers tijd nu dus ik zou zeggen doe een goede deal daar!![]()
Wij hebben flink wat afgedongen en ik kreeg gisteren het taxatierapport binnen. De executiewaarde is ongeveer de transactiewaarde.
Als je maar op de 20e erbij bent.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:10 schreef FJD het volgende:
Ik moet de operatie nog even timen. Weet niet wat verstandig is. Ik denk nu aan begin januari maar het zou net zo goed december kunnen worden.
*tijdelijke bestanden gewist*quote:Op donderdag 11 december 2008 11:15 schreef ursel het volgende:
Iemand deze trouwens al gezien??
NSFW!!! Ik en mijn potje...
Ik zou mn operatie er voor afzeggen, dat weet jequote:
Man en dat bloeden achteraf.. gedverdemme waarom kijk ik dit uberhaupt zeg.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:17 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
*tijdelijke bestanden gewist*
*geschiedenis gewist*
huh?? Welk filmpje?
(nu nog een manier hoe ik dit mentaal kan wissen)
quote:Op donderdag 11 december 2008 13:27 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Man en dat bloeden achteraf.. gedverdemme waarom kijk ik dit uberhaupt zeg.![]()
Wat een gekreukelde zieltjes lopen er op deze aardbol toch rond.. De een blaast zich op voor 72 maagden en de ander stopt jampotjes in zijn reet.
Toen het brak en begon te bloeden heb ik hem uitgezet. 2girls1cup kan ik echt niet afkijken.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:31 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik had al zo'n vermoeden bij het lezen van de titel "1 guy 1 cup" dat ik gewoon niet moest kijken. Nieuwsgierigheid overwint wederom weer (en godverdomme nog afkijken ook he).
Irritant he, die nieuwsgierigheid..quote:Op donderdag 11 december 2008 13:31 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik had al zo'n vermoeden bij het lezen van de titel "1 guy 1 cup" dat ik gewoon niet moest kijken. Nieuwsgierigheid overwint wederom weer (en godverdomme nog afkijken ook he).
Ach zolang je nog goed kan rondkomen en niet alles moet laten om een dergelijk huis te kunnen betalen is het primaquote:Op donderdag 11 december 2008 12:35 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mwah.. Het staat te koop voor ¤400.000 maar als'ie het kwijt wil gaat er wel wat van die prijs af
Anders gaat'ie het niet aan ons kwijtraken.
Ik vind het geweldig, m'n vriendin ook maar die zit nog even met de labrador.. Of dat praktisch is of niet..
[..]
Nou, verheug je daar nog niet op
Moeten sowieso eerst nog even mijn appartement opleuken met wat plinten, dan taxeren en dan kwijt zien te raken maar als het aan mij ligt ergens rond maand 3/4 van 2009
Die was ook erg goor hoor, bah bahquote:Op donderdag 11 december 2008 13:34 schreef jpjedi het volgende:
Geef mij maar een stront vretende non. He Fankie?
of naar Emo luisteren!quote:Op donderdag 11 december 2008 17:37 schreef Mr_Baus het volgende:
Moet je eens 2 jaar lang sites als ogrish en rotten in je ochtenritueel opnemen.. Dan raak je zo gruwelijk afgestompt dat je overal naar kan kijken
quote:Op donderdag 11 december 2008 18:11 schreef Sickert het volgende:
[..]
of naar Emo luisteren!
kom maar op met je kots/stront/eters en anusvullers
Ga je nou al aan de studie net als de rest van Nederland kleine rebel van me?quote:Op donderdag 11 december 2008 18:19 schreef Mr_Baus het volgende:
Fuck de conformisten! Eat shit and die!![]()
quote:Op donderdag 11 december 2008 13:34 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Toen het brak en begon te bloeden heb ik hem uitgezet. 2girls1cup kan ik echt niet afkijken.
Geef mij maar een stront vretende non. He Fankie?
Dat is echt ziekquote:Op donderdag 11 december 2008 11:15 schreef ursel het volgende:
Iemand deze trouwens al gezien??
NSFW!!! Ik en mijn potje...
Nope, kan het me nog goed herinneren.quote:Op donderdag 11 december 2008 19:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Die kwam toch bij Niels vandaan? Ik was meer van de spaghetti
Nou Jorrit, ik zou maar alvast beginnen met je balkon aan te vegen..quote:Op donderdag 11 december 2008 22:33 schreef FJD het volgende:
Koninginnedag 2009 in Apeldoorn
Duidelijk
quote:Op vrijdag 12 december 2008 07:02 schreef jpjedi het volgende:
tering. Bailout for the big 3 rejected. GM stopt productie wereldwijd.
Ze zullen nu wel in de aanbieding gaan..quote:Op vrijdag 12 december 2008 07:32 schreef staticdata het volgende:
[..]
en dan zie je op Fok nog een advertentie van de captive
zou mooi zijnquote:Op vrijdag 12 december 2008 08:55 schreef ursel het volgende:
[..]
Ze zullen nu wel in de aanbieding gaan..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |