TS zit niet op zn werk maar zal wel degelijk hier goede dingen gaan posten.. gimme a dayquote:
neuh heul niet!quote:Op maandag 8 december 2008 10:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ben je nu al uitgekeken op SHE?
Omdat ze daar staan en enigzins uit de kleren gaan zijn ze meteen lekkerste?quote:Op maandag 8 december 2008 10:05 schreef Netsplitter het volgende:
[V S&G] FOK!sters Sexy en Gewaagd #36
Klaar
iddquote:Op maandag 8 december 2008 10:30 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Omdat ze daar staan en enigzins uit de kleren gaan zijn ze meteen lekkerste?
quote:Op maandag 8 december 2008 10:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd
verder verwacht ik in dit topic bazen als c0nd0r ()
afca "de josselaar" jos
Chriz "de meester" 2k
Maikuuul
Jajong
Gila M
enz. enz
Erm, zijn dat niet gewoon foto's van die miep uit die clips van Basshunter?quote:
quote:Op maandag 8 december 2008 11:52 schreef THE_CORE het volgende:
Iets voor jou barra?![]()
http://fotoboek.fok.nl/Eksole
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 december 2008 14:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Staat je gezicht ook op die foto dan?!
quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:56 schreef DevilsWhore het volgende:
Het is dat het vrouwelijk moet zijn..
Er zijn niet zoveel hete Fokkers.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je kan je eigen topic openen
maar bedankt voor het kickje
Je riep me?quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:10 schreef TryX het volgende:
Echte bazen die chicks via FOK!/internet regelen
Hete fokkers zijn puisterige nerds met foto's van internet geplukt. Hete Foksters zijn puisterige nerds met foto's van vrouwen van internet geplukt. Hete foksters zonder foto's waar een gezicht op staat, zijn plorks.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er zijn niet zoveel hete Fokkers.
dus jij zegt dat je een puisterige nerd bent?quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hete fokkers zijn puisterige nerds met foto's van internet geplukt. Hete Foksters zijn puisterige nerds met foto's van vrouwen van internet geplukt. Hete foksters zonder foto's waar een gezicht op staat, zijn plorks.
Tadaaa, slotje
Uiteraard, ik ben gamescrew. Wat zou ik anders kunnen zijn?quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dus jij zegt dat je een puisterige nerd bent?
hoaxquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
http://lucienne6.hyves.nl/?ref=sr
Volgens mij is ze een jong Fok!sletje.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:32 schreef Het_hupt het volgende:
als't om mooie Fok!sters gaat, is dit wel de topper: http://fotoboek.fok.nl/liiszle
quote:
dat dusquote:Het is de bedoeling om in dit topic fotos te posten van:
1) (en dit is de makkelijkste) lekkere foksters!
Gaarne weinig slowchat hierover en let ook een beetje op dat je geen dubbele fotos gaat posten.
wanneer deze fotos niet in het fobo/hyves/whatever staan maar die je via pm of msn geregeld hebt zorg dan ook ff dat je toestemming hebt om de fotos te posten
Ja, maar geen tetten.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:30 schreef lauwert het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/toetsel
Toetsel vind ik een mooi meisje. (Ja, dat kan je als meisje ook zeggen)
Dan verzin je die er toch zelf bij faalhaas.quote:
Zo ik heb de lijst even aangevuld. Die andere kan ik even niet op komen.quote:Op woensdag 10 december 2008 09:36 schreef DSS24 het volgende:
[ afbeelding ]
A
1:fraubitch? (. )
2:vintrax
3:Sophie24
4:SHE
5:
B
1:Ladidididididi.
2:ChipsZak.
3:TheDenialTwist
4:
5:Snopprinses
C
1:Toetsel
2:Scandalous toch?
3:Toeps
4:MLI
5:Allure_
D
1:MUUS
2:liiszle
3:
4:Inso
5:
E
1:BreathtakingBloodyLotte
2:Breathtaking
3:pussydeluxe
4:MissBliss
5:Pluisignijntje
F
1:
2:Mirage
3:Chanty
4:Harajuku
5:ijsmeis
De rest weet ik niet.
Donequote:Op woensdag 10 december 2008 09:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die andere kan ik even niet op komen.
Maar aanvullen, eh!
Dudequote:Op woensdag 10 december 2008 09:36 schreef DSS24 het volgende:
[ afbeelding ]
A
1:fraubitch
5:
B
4:
C
D
3:
5:
E
1:BloodyLotte
F
1:
De rest weet ik niet.
Met aanvullen bedoelde ik dat je nieuwe namen moet aandragen, niet updaten van de namen van het plaatje dat uit een oude topic komt.quote:
Jij bent ook een mooi meisje.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:30 schreef lauwert het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/toetsel
Toetsel vind ik een mooi meisje. (Ja, dat kan je als meisje ook zeggen)
Maar er zitten geen tetten in! Dus ook niets te verzinnen, faalhaas 2.quote:Op woensdag 10 december 2008 08:59 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Dan verzin je die er toch zelf bij faalhaas.
quote:Op donderdag 11 december 2008 09:34 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
Ellatjuh
Link ?quote:Op donderdag 11 december 2008 10:23 schreef MLI het volgende:
zG! Er zijn mooiere foto's van mij hoor
.
Jaoh, ik knows. Foto's waar de ramen eens nodig gelapt moesten worden. Maar hey, daar houd jij geen plaatje met de letters 'zG' voor je nakende lichaam.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:23 schreef MLI het volgende:zG! Er zijn mooiere foto's van mij hoor
.
Bekende foto's. Veel te gekleed.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:32 schreef MLI het volgende:
Ga maar fappen op mijn fobo. Daar sta ik veel aangenamer op.
Oh mijn fucking Godquote:Op woensdag 10 december 2008 09:36 schreef DSS24 het volgende:
[ afbeelding ]
A
5:
B
4:
C
D
3:
5:
E
F
1:
De rest weet ik niet.
OK, OK. Dus ik ben erbij gebaat een nieuwe voor je te maken?quote:Op donderdag 11 december 2008 10:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jaoh, ik knows. Foto's waar de ramen eens nodig gelapt moesten worden. Maar hey, daar houd jij geen plaatje met de letters 'zG' voor je nakende lichaam.
Zolang je tieten er maar opstaan.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:46 schreef MLI het volgende:
[..]
OK, OK. Dus ik ben erbij gebaat een nieuwe voor je te maken?
Dudequote:Op donderdag 11 december 2008 10:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]! En ze is nog bi ook! Daar kan je eens een partij geile triotjes mee hebben!
Je zult jezelf er heel wat beter door voelen.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:46 schreef MLI het volgende:
[..]
OK, OK. Dus ik ben erbij gebaat een nieuwe voor je te maken?
1995 belde ze willen hun grap terugquote:Op donderdag 11 december 2008 11:19 schreef fathank het volgende:
verkapt-"Help mee potentieeltjes voor de ontmaagding van Barra te vinden"-topic.
*steekt hand op* Ik bevestig bij deze dat ik C2 benquote:Op donderdag 11 december 2008 11:24 schreef DSS24 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kan je even bevestigen dat je C2 bent?
quote:Op donderdag 11 december 2008 11:28 schreef Scandalous het volgende:
[..]
*steekt hand op* Ik bevestig bij deze dat ik C2 ben
leuk pienter ventjequote:
Die ene foto met dat mes was best gaaf, jammer dat het niet meer in je fotoboek staat.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:28 schreef Scandalous het volgende:
[..]
*steekt hand op* Ik bevestig bij deze dat ik C2 ben
Belegen topics verdienen belegen grappen. Ook als men tracht het topic in een nieuwer jasje te steken.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
1995 belde ze willen hun grap topic terug
Is alweer een tijdje geleden ja... ouwe meukquote:Op donderdag 11 december 2008 11:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die ene foto met dat mes was best gaaf, jammer dat het niet meer in je fotoboek staat.
Puntkaak!quote:Op donderdag 11 december 2008 14:45 schreef zarGon het volgende:
superXmacho
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit een heel verhaal achter 'puntkaak'. Mensen die het destijds hebben gevolgd weten wel waar het over gaat..
Jouw haarquote:Op maandag 8 december 2008 14:42 schreef Ripley het volgende:
jeetje, wat een wallen heb ik eigenlijk op die foto
Zo praat je niet over Lis.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:57 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Volgens mij is ze een jong Fok!sletje.Check d'r Views.
![]()
Maar een mollig mokkeltje is nooit weg natuurlijk, zo op z'n tijd gaat alles om de lul.
Hij wel, blijkbaar.quote:
En kleinquote:
Ik vraag me wel af welke droeftoeter wel verantwoordelijk is voor dat plaatje.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:33 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik een copyright geschonden heb,
Hij is niet door mij gemaakt
Ik heb je niet eens op msn.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:24 schreef MASD het volgende:
Zeg MLI, wanneer krijg ik zo'n toffe pic.
Wie is nou de lekkerste Fokster op dit moment?.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:36 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af welke droeftoeter wel verantwoordelijk is voor dat plaatje.
Hard he, de waarheid over een 18 jarig puberinnetje.quote:
A5 is Snadrem , zag ik in het topic dat ZarGon aanhaaldequote:Op woensdag 10 december 2008 09:36 schreef DSS24 het volgende:
[ afbeelding ]
A
5:
B
4:
C
D
3:
5:
E
F
1:
De rest weet ik niet.
Jonge! Ik heb zG. en Para toch ook op msn?quote:Op donderdag 11 december 2008 15:57 schreef MASD het volgende:
[..]
Joh, jij wou mij niet omdat ik "te jong was".
Heb jij een leeftijdsbegrenzer op je MSN, MLI?quote:Op donderdag 11 december 2008 15:57 schreef MASD het volgende:
[..]
Joh, jij wou mij niet omdat ik "te jong was".
die zijn dan ook 3+ jaar ouder.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:59 schreef MLI het volgende:
[..]
Jonge! Ik heb zG. en Para toch ook op msn?
Voor elke FOK!ster op die verzamelplaat krijg je 1 punt als je ze irl hosselt. Degene met de meeste punten krijgt het respect van de anderen enzo.quote:Op donderdag 11 december 2008 16:00 schreef Godshand het volgende:
dus dit topic is bedoeld als Fapvoer voor maagdelijke Fok!kers?
quote:Op donderdag 11 december 2008 15:45 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Hard he, de waarheid over een 18 jarig puberinnetje.![]()
SHE, check m'n FoBo maar. Je staat er zelfs 2x in.
quote:
Lol @ sommige nominaties in dat topic. Gewoon, kankerlelijk.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wie is nou de lekkerste Fokster op dit moment?.
Was dit alles? Geen nominaties meer?
Meteen ook die ene foto van vintrax gevonden.
[ afbeelding ]
vintrax.
Straat?quote:Op donderdag 11 december 2008 17:09 schreef Afwazig het volgende:
95% van de vrouwen op FOK! loop je op straat voorbij zonder om te kijken. Maargoed de gemiddelde FOK!er komt niet op straat.
5 opeenvolgende kaarten.quote:
Grappen uitleggen is lame, maar omtoch: poker.quote:
Gastquote:
quote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 17:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Grappen uitleggen is lame, maar omtoch: poker.
Verder niets nieuws gespot?
Dies liefquote:Op donderdag 11 december 2008 17:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
omfg
wtf sorry... het is echt wel heel erg triest dat ik het niet doorhad
ik dacht aan maps kaarten.
een van mijn favo userts!
http://fotoboek.fok.nl/user/20739
[ afbeelding ]
Iddquote:Op donderdag 11 december 2008 17:03 schreef Jajong het volgende:
[..]
Lol @ sommige nominaties in dat topic. Gewoon, kankerlelijk.
Niet dr beste fotoquote:Op donderdag 11 december 2008 17:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
omfg
wtf sorry... het is echt wel heel erg triest dat ik het niet doorhad
ik dacht aan maps kaarten.
een van mijn favo userts!
http://fotoboek.fok.nl/user/20739
[ afbeelding ]
int echt is ze nog leukerquote:
En ik ben een seksgod, vergeet dat niet.quote:
Arrogantie siert je nietquote:Op donderdag 11 december 2008 18:53 schreef Allure_ het volgende:
Alweer dit topic. We raken wel niet uitgepraat over het vrouwelijk 'schoon' hier op Fok! zeg.
Welke jonge deerne voelt de behoefte om de mannelijke variant van dit topic te maken? Onee wacht, er zijn hier helegaar geen knappe mannelijke fokkers!
Misplaatste arrogantie overigens.quote:
Rustig maar, je staat er tussenquote:Op donderdag 11 december 2008 18:53 schreef Allure_ het volgende:
Alweer dit topic. We raken wel niet uitgepraat over het vrouwelijk 'schoon' hier op Fok! zeg.
Welke jonge deerne voelt de behoefte om de mannelijke variant van dit topic te maken? Onee wacht, er zijn hier helegaar geen knappe mannelijke fokkers!
Je hebt SHE nog niet eens gepostquote:Op maandag 8 december 2008 11:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
blabla
Ik mag mijn mening toch wel geven?quote:Op donderdag 11 december 2008 19:08 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Misplaatste arrogantie overigens.
Heb ik daarom gevraagd?quote:Op donderdag 11 december 2008 19:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Rustig maar, je staat er tussen
Maar je hoeft niet te klikken natuurlijk.
En inderdaad een hoop mooie vrouwen hier zeg![]()
Ik heb nog bestaansrecht op fok, yayquote:Op woensdag 10 december 2008 09:12 schreef zarGon het volgende:
BadAssBitchSmut
Die oogjes en dat lach. Boh,.
Kloptquote:Op donderdag 11 december 2008 18:53 schreef Allure_ het volgende:
Haterquote:Op donderdag 11 december 2008 18:53 schreef Allure_ het volgende:
Ja echt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I know, you gonna want me..
hahaha die puntkaak pic met text heb ik ooit gemaakt.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:45 schreef zarGon het volgende:
superXmacho
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit een heel verhaal achter 'puntkaak'. Mensen die het destijds hebben gevolgd weten wel waar het over gaat..
Kijk die breezer.quote:Op donderdag 11 december 2008 20:50 schreef kip_zonder-kop het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/Zonnebril
[ afbeelding ]
Kijk die inkijk.
Je pakt nu echt de minst lelijke fotoquote:Op donderdag 11 december 2008 20:50 schreef kip_zonder-kop het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/Zonnebril
[ afbeelding ]
Kijk die inkijk.
Idd zegquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:13 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Je pakt nu echt de minst lelijke foto![]()
Geef me leven terug en get your ownquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:46 schreef Maikuuul het volgende:
Het is nu nog maar wachten op reacties in fotoboeken van de meisjes met posts zoals
"Jij bent echt mooi"
"O+"
"Hey ik woon ook in Amstelveen""
"Hehe ik doe net alsof het me iets interresseert waar je woont maar eigenlijk wil ik gewoon cammen, dit zeg ik natuurlijk niet maar daarom stuur ik dit soort domme posts in de hoop dat je iets terugstuurt, we een soort band krijgen en dan zet jij de cam aan en ik zeg dat ik er geen heb."
Zal jou even informeren.quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:46 schreef Maikuuul het volgende:
Wat een topic
Uiteraard heeft menig Fokker met de penis uit de broek dit topic lopen doorzoeken, goorlappen.
Het is nu nog maar wachten op reacties in fotoboeken van de meisjes met posts zoals
"Jij bent echt mooi"
"O+"
"Hey ik woon ook in Amstelveen""
"Hehe ik doe net alsof het me iets interresseert waar je woont maar eigenlijk wil ik gewoon cammen, dit zeg ik natuurlijk niet maar daarom stuur ik dit soort domme posts in de hoop dat je iets terugstuurt, we een soort band krijgen en dan zet jij de cam aan en ik zeg dat ik er geen heb."
Zoiets toch ?
[ afbeelding ]
Over dames praten zeg ik toch niets over ?quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:51 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Zal jou even informeren.
Mannen praten graag over dames.
En dan wel lekkere dames![]()
En auto's en andere materialistisch gelul. Prachtig ongecompliceerd gelul
Bwheheh, playen op een forum is wel een sneue bezigheidquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:58 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Over dames praten zeg ik toch niets over ?
Ik verwacht alleen standaard reacties in fotoboeken van Fok! dames naar aanleiding van dit topic, en de zinnetjes die ik een aantal posts hierboven zeg zijn toch wel de favoriete uitspraken om zogenaamd dames keihard te playen op deze harde straatleven!forum
Niet alleen dat topic.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:03 schreef Jajong het volgende:
[..]
Lol @ sommige nominaties in dat topic. Gewoon, kankerlelijk.
Dan heb je dus niet zoveel te praten over fok!dames, want die zijn over het algemeen nou niet echt lekker.quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:51 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Zal jou even informeren.
Mannen praten graag over dames.
En dan wel lekkere dames![]()
En auto's en andere materialistisch gelul. Prachtig ongecompliceerd gelul
Jaloers.:{.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dan heb je dus niet zoveel te praten over fok!dames, want die zijn over het algemeen nou niet echt lekker.
Er zitten wel een paar mooie tussen hoor!quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dan heb je dus niet zoveel te praten over fok!dames, want die zijn over het algemeen nou niet echt lekker.
Pass die picca dan Pleun.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dan heb jij zeker niet goed opgelet of je bent zelf zo lelijk als de nachtquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ting ding!!quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:51 schreef Logician het volgende:
[..]
Dan heb jij zeker niet goed opgelet of je bent zelf zo lelijk als de nacht
Case closedquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:54 schreef MASD het volgende:
[..]
5 seconden in haar history nigga.
http://i6.tinypic.com/1z4v968.jpg
Ze ging er dus vanuit dat iedereen er als haarzelf uitzag/uitziet?quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:54 schreef MASD het volgende:
[..]
Hangt er een Spongebob poster in je kamer Pleun?quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:54 schreef MASD het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:01 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ze ging er dus vanuit dat iedereen er als haarzelf uitzag/uitziet?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:03 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Hangt er een Spongebob poster in je kamer Pleun?
Haha 95% van die lijst heeft The Aids. Geloof me... Heeft me jaren gekost, dit meesterwerkje van mequote:Op woensdag 10 december 2008 09:36 schreef DSS24 het volgende:
[ afbeelding ]
A
5:
B
4:
C
D
3:
5:
E
F
1:
De rest weet ik niet.
Dat was een fucking pareltje ja.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:45 schreef zarGon het volgende:
superXmacho
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GOH! zie ik daar zomaar 3 bekenden op 1 foto!quote:Op maandag 8 december 2008 14:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[ afbeelding ]
Ripley
http://fotoboek.fok.nl/user/6724
*proest*quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:12 schreef TALIN het volgende:
[..]
GOH! zie ik daar zomaar 3 bekenden op 1 foto!
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:00 schreef Paramnesia het volgende:
Red_Cat
Hoe kom jij daar in godsnaam aan?quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:54 schreef MASD het volgende:
[..]
Nietquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:19 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hoe haal ik 'm weg, waar je 'm vandaan hebt?
Dat is het grappige yo. Uit een PUB topic. Ironisch nietwaar?quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:22 schreef Smart_ass het volgende:
Nee maar serieus, hoe kom je daaraan?
Nou probeer je wel heel handig de aandacht te verleggen naar de spongebob posterquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:19 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hoe kom jij daar in godsnaam aan?
En ja, toen hing er nog een Spongebob poster in mijn kamer. Spongebob.Foto is van bijna 4 jaar geleden overigens maar ke.
Ja nogal. Kan me er totaal niets van herinneren.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:25 schreef MASD het volgende:
[..]
Dat is het grappige yo. Uit een PUB topic. Ironisch nietwaar?
Mijn foto is dan ook niet met mijn toestemming hier geplaatst he?quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:25 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Nou probeer je wel heel handig de aandacht te verleggen naar de spongebob postermaar wat is er in die 4 jaar met je hoofd gebeurd? Enige positieve/negatieve veranderingen?
Tja als je hem zelf eerder hier in een ander topic hebt gegooid, dan kun je moeilijk klagen dat 'ie ineens weer voorbij komt tochquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:29 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mijn foto is dan ook niet met mijn toestemming hier geplaatst he?
Eh, geen idee. Denk niet dat er zo enorm veel veranderd is, maar who knows eh.
Ja, zoals ik al zei, dat moet minstens 2 jaar geleden zijn dat ik die heb gepost, want ik kan me het niet meer herinneren.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:33 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Tja als je hem zelf eerder hier in een ander topic hebt gegooid, dan kun je moeilijk klagen dat 'ie ineens weer voorbij komt toch
En mja, wij kunnen dat niet beoordelen zonder recente foto ofc.
k heb nog wat van jou uit 2007.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja, zoals ik al zei, dat moet minstens 2 jaar geleden zijn dat ik die heb gepost, want ik kan me het niet meer herinneren.
En waarschijnlijk niet nee. Maar die recente foto gaat er in ieder geval niet komen.
Om mijn eigen post wat kracht bij te zetten:quote:Op donderdag 11 december 2008 19:46 schreef Bullet-tooth het volgende:
Het mooiste meisje op Fok! is alweer vertrokken.
http://fotoboek.fok.nl/FabriqueChique
Krijg kanker of zo.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:44 schreef Paramnesia het volgende:
Ik zou graag smart_ass willen nomineren:
[ afbeelding ]
Kijk die tieten dan swa. Ongelooflijk.
En ik maar denken dat jij stiekem een man was.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja fijn. Je post het in ieder geval niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij stiekem een man was.Wat een enorm grappige reacties hier allemaal!!11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oke. Nu weer ontopic.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij stiekem een man was.Dude, met deze tieten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kan het toch geen man zijn.
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
OF sigaret!!quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:55 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Houd jij je anders even fijn bezig met je jonko.
Ik ben gestopt vandaag. Met roken en foto's weghalen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:58 schreef Smart_ass het volgende:
Ja, geyl. En haal m'n foto anders even weg.
Verkeerde topic meid. Dit is "Barra's lekkere Foksters hitlist"quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:55 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Houd jij je anders even fijn bezig met je jonko.
Soms he, soms. Soms moet je gewoon dingen voor je houden. Slaap zacht Pleunquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:01 schreef Smart_ass het volgende:
Jij ook niet, dus dat compenseert mooi.
Maar in d'r fobo staat niks toch?quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:53 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Dude, met deze tieten:
[ afbeelding ]
kan het toch geen man zijn.
Geloof met het is dr echt.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Maar in d'r fobo staat niks toch?
En er zijn wel meer nep-vrouwelijke accounts heb ik het idee.
Er komt heus wel een deel twee, met een ge-update Barra's hitlist in de OP.quote:
Ok. Ik ben wel nieuwsgierig waarom je dat weet, maar los daarvan, laat ik het er dan ophouden dat Smart-ass een a-typische fokster is.quote:
Slowchat galore.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Er komt heus wel een deel twee, met een ge-update Barra's hitlist in de OP.
Ik heb een pussy galore tussen mn favo's staan. Geld dat ook?quote:
daar treur ik nog steeds om ja.quote:Op donderdag 11 december 2008 19:46 schreef Bullet-tooth het volgende:
Het mooiste meisje op Fok! is alweer vertrokken.
http://fotoboek.fok.nl/FabriqueChique
Ik zie op haar Hyves dat ze bij mij op school zitquote:
Toen ik alleen een quote van dit bericht zag dacht ik dat je de foksters opgedeeld had in cupmatenquote:Op woensdag 10 december 2008 09:36 schreef DSS24 het volgende:
[ afbeelding ]
A
5:
B
4:
C
D
3:
5:
E
F
1:
De rest weet ik niet.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:14 schreef MASD het volgende:
Net als je denk dat iets niet kanslozer kan weet MouzurX ons uit die illusie te schoppen.
* DANG *quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:15 schreef MouzurX het volgende:
[..]
![]()
Wie kan er goed cupmaten herkennen door kleren heen ?![]()
Jarenlange kansloosheid en maagdelijkheid werpt nu toch zijn vruchten afquote:Op zaterdag 13 december 2008 12:18 schreef MASD het volgende:
[..]
* DANG *
En wéér krijgt hij het voor elkaar, hoe doet hij het toch.
Dat was al een tijdje geleden verneukt door de inzendingen van de Christelijkse Harderwijkse hamsterfokvereniging. Ik wordt te oud voor Fok waarschijnlijk, voor 90% van wat ik tot nu toe zie ga ik niet warm lopen.quote:
Red_Cat heeft niks liggen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:42 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
OF een paarse xxl vibrator!!
* Hoi_Piepeloi wacht op foto
Ben heukl geen kloonquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:01 schreef MASD het volgende:
[..]
Dangals je dan toch een kloon gebruikt, maak het dan iets geloofwaardig.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:56 schreef TheSorrow het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
NymphomaniacPhantasy
Wát een lekkere dame is dit tochGOD DAMN!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toppertje.quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:57 schreef zarGon het volgende:
Nieuw materiaal:
-Rebelle
Net 18 geworden,
quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:56 schreef TheSorrow het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
NymphomaniacPhantasy
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat een ze heeft een leuk neusje.quote:
idd, we have a winnerquote:Op zondag 14 december 2008 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat een ze heeft een leuk neusje.
Haterquote:Op zondag 14 december 2008 19:36 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik vind daar maar niks aan.
*kuch*ze is wel n zware kanshebber*kuch*quote:Op zondag 14 december 2008 20:22 schreef MASD het volgende:
[..]
Nounounoulaten we nou niet meteen gaan overdrijven.
quote:Op zondag 14 december 2008 20:29 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
*kuch*ze is wel n zware kanshebber*kuch*
quote:Op zondag 14 december 2008 20:22 schreef MASD het volgende:
[..]
Nounounoulaten we nou niet meteen gaan overdrijven.
quote:Op maandag 15 december 2008 15:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Wat een puik topic nog steeds
Ik krijg er geen harde stamper vanquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:56 schreef TheSorrow het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
NymphomaniacPhantasy
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat een vies ordinair hoeren topicquote:Op maandag 8 december 2008 10:05 schreef Netsplitter het volgende:
[V S&G] FOK!sters Sexy en Gewaagd #36
Klaar
zij is leukquote:Op maandag 15 december 2008 15:34 schreef CasB het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/Elvanera
[ afbeelding ]
Zoals je in de reacties al kan lezen, dat is Queen Bee..quote:Op maandag 15 december 2008 15:56 schreef DSS24 het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/Queen_E
Er is weer een verse dame op FOK!
Sommige dames in dit topic.
Vergeleken daarbij is deze de moeite waard om te posten.
jealousy is a bitch rightquote:Op maandag 15 december 2008 19:12 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
wat een vies ordinair hoeren topic![]()
sneu dat sommige het met hun lijf moeten doen
Ehm, nee? Dat is QB niet.quote:Op maandag 15 december 2008 19:29 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zoals je in de reacties al kan lezen, dat is Queen Bee..
Ga je mond wassen met accuzuur.quote:Op maandag 15 december 2008 19:29 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zoals je in de reacties al kan lezen, dat is Queen Bee..
quote:Op maandag 15 december 2008 19:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ga je mond wassen met accuzuur..
quote:Op maandag 15 december 2008 19:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
puik plan... ludo zG..... post eens wat van jullie sma'tjes
jarloers op schaamlippen die open en bloot op internet staanquote:
Meid, niet iedereen heeft de ambitie om op hun 19de al met een heerlijk "vlot" kapsel rond te huppelen. Ga gewoon lekker SBS6 kijken en begeef je niet op plekken die afwijken van jouw standaard kamperleven.quote:Op maandag 15 december 2008 19:49 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
jarloers op schaamlippen die open en bloot op internet staan![]()
ik word graag herinnerd aan mn kop en mn muil, niet aan mn schaamlippen en tieten , heeft niets met jarloers te maken, mijn boobs zijn toch veel leuker![]()
![]()
btw zelfde voor mannen die met hun pielewaps bloot op inet staan.![]()
quote:Op maandag 15 december 2008 19:56 schreef MASD het volgende:
[..]
Meid, niet iedereen heeft de ambitie om op hun 19de al met een heerlijk "vlot" kapsel rond te huppelen. Ga gewoon lekker SBS6 kijken en begeef je niet op plekken die afwijken van jouw standaard kamperleven.
quote:Op maandag 15 december 2008 19:49 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
jarloers op schaamlippen die open en bloot op internet staan![]()
ik word graag herinnerd aan mn kop en mn muil, niet aan mn schaamlippen en tieten , heeft niets met jarloers te maken, mijn boobs zijn toch veel leuker![]()
![]()
btw zelfde voor mannen die met hun pielewaps bloot op inet staan.![]()
lijkt? ik ben het, maar ik ben tenminste mezelf, en ik bedoel daar mee te zeggen dat ik niet me schaamlippen op internet ga zetten voor een paar joehoe-tjes van guppiesquote:Op maandag 15 december 2008 20:17 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
De linker he? No offence, maar je lijkt me best annoying en ik denk niet dat mensen je echt zullen herinneren om je kop
Dus geen kleintje19.rar?quote:Op maandag 15 december 2008 20:28 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
lijkt? ik ben het, maar ik ben tenminste mezelf, en ik bedoel daar mee te zeggen dat ik niet me schaamlippen op internet ga zetten voor een paar joehoe-tjes van guppies![]()
quote:
Lekker gek en spontaan!!!1!!quote:Op maandag 15 december 2008 20:28 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
lijkt? ik ben het, maar ik ben tenminste mezelf, en ik bedoel daar mee te zeggen dat ik niet me schaamlippen op internet ga zetten voor een paar joehoe-tjes van guppies![]()
quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:17 schreef MASD het volgende:
Red_cat moet er wel bij ja. irl is het echt een schat, ben stiekem ook wel verliefd op haar.
Maakt niet uit, I'll take her home with me.quote:Op maandag 15 december 2008 11:33 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat als we gaan stemmen, zij het net niet redt
http://fotoboek.fok.nl/Mirage-sightquote:Op maandag 15 december 2008 22:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
oke jongens kappen met de slowchat!
we hebben natuurlijk ook altijd nog Mirage
http://fotoboek.fok.nl/mirage
-edit- helaas staan er geen fotos meer in
the one the onlyquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:05 schreef donroyco het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/Mirage-sight
Je bedoelt deze BCC?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |