Rustig maar, je staat er tussenquote:Op donderdag 11 december 2008 18:53 schreef Allure_ het volgende:
Alweer dit topic. We raken wel niet uitgepraat over het vrouwelijk 'schoon' hier op Fok! zeg.
Welke jonge deerne voelt de behoefte om de mannelijke variant van dit topic te maken? Onee wacht, er zijn hier helegaar geen knappe mannelijke fokkers!
Je hebt SHE nog niet eens gepostquote:Op maandag 8 december 2008 11:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
blabla
Ik mag mijn mening toch wel geven?quote:Op donderdag 11 december 2008 19:08 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Misplaatste arrogantie overigens.
Heb ik daarom gevraagd?quote:Op donderdag 11 december 2008 19:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Rustig maar, je staat er tussen
Maar je hoeft niet te klikken natuurlijk.
En inderdaad een hoop mooie vrouwen hier zeg![]()
Ik heb nog bestaansrecht op fok, yayquote:Op woensdag 10 december 2008 09:12 schreef zarGon het volgende:
BadAssBitchSmut
Die oogjes en dat lach. Boh,.
Kloptquote:Op donderdag 11 december 2008 18:53 schreef Allure_ het volgende:
Alweer dit topic. We raken wel niet uitgepraat over het vrouwelijk 'schoon' hier op Fok! zeg.
Welke jonge deerne voelt de behoefte om de mannelijke variant van dit topic te maken? Onee wacht, er zijn hier helegaar geen knappe mannelijke fokkers!
Haterquote:Op donderdag 11 december 2008 18:53 schreef Allure_ het volgende:
Ja echt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I know, you gonna want me..
hahaha die puntkaak pic met text heb ik ooit gemaakt.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:45 schreef zarGon het volgende:
superXmacho
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit een heel verhaal achter 'puntkaak'. Mensen die het destijds hebben gevolgd weten wel waar het over gaat..
Kijk die breezer.quote:Op donderdag 11 december 2008 20:50 schreef kip_zonder-kop het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/Zonnebril
[ afbeelding ]
Kijk die inkijk.
Je pakt nu echt de minst lelijke fotoquote:Op donderdag 11 december 2008 20:50 schreef kip_zonder-kop het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/Zonnebril
[ afbeelding ]
Kijk die inkijk.
Idd zegquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:13 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Je pakt nu echt de minst lelijke foto![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |