Zo praat je niet over Lis.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:57 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Volgens mij is ze een jong Fok!sletje.Check d'r Views.
![]()
Maar een mollig mokkeltje is nooit weg natuurlijk, zo op z'n tijd gaat alles om de lul.
Hij wel, blijkbaar.quote:
En kleinquote:
Ik vraag me wel af welke droeftoeter wel verantwoordelijk is voor dat plaatje.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:33 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik een copyright geschonden heb,
Hij is niet door mij gemaakt
Ik heb je niet eens op msn.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:24 schreef MASD het volgende:
Zeg MLI, wanneer krijg ik zo'n toffe pic.
Wie is nou de lekkerste Fokster op dit moment?.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:36 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af welke droeftoeter wel verantwoordelijk is voor dat plaatje.
Hard he, de waarheid over een 18 jarig puberinnetje.quote:
A5 is Snadrem , zag ik in het topic dat ZarGon aanhaaldequote:Op woensdag 10 december 2008 09:36 schreef DSS24 het volgende:
[ afbeelding ]
A
1:fraubitch
2:vintrax
3:Sophie24
4:SHE
5:
B
1:Ladidididididi.
2:ChipsZak.
3:TheDenialTwist
4:
5:Snopprinses
C
1:Toetsel
2:Scandalous toch?
3:Toeps
4:MLI
5:Allure_
D
1:MUUS
2:liiszle
3:
4:Inso
5:
E
1:BloodyLotte
2:Breathtaking
3:pussydeluxe
4:MissBliss
5:Pluisignijntje
F
1:
2:Mirage
3:Chanty
4:Harajuku
5:ijsmeis
De rest weet ik niet.
Jonge! Ik heb zG. en Para toch ook op msn?quote:Op donderdag 11 december 2008 15:57 schreef MASD het volgende:
[..]
Joh, jij wou mij niet omdat ik "te jong was".
Heb jij een leeftijdsbegrenzer op je MSN, MLI?quote:Op donderdag 11 december 2008 15:57 schreef MASD het volgende:
[..]
Joh, jij wou mij niet omdat ik "te jong was".
die zijn dan ook 3+ jaar ouder.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:59 schreef MLI het volgende:
[..]
Jonge! Ik heb zG. en Para toch ook op msn?
Voor elke FOK!ster op die verzamelplaat krijg je 1 punt als je ze irl hosselt. Degene met de meeste punten krijgt het respect van de anderen enzo.quote:Op donderdag 11 december 2008 16:00 schreef Godshand het volgende:
dus dit topic is bedoeld als Fapvoer voor maagdelijke Fok!kers?
quote:Op donderdag 11 december 2008 15:45 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Hard he, de waarheid over een 18 jarig puberinnetje.![]()
SHE, check m'n FoBo maar. Je staat er zelfs 2x in.
quote:
Lol @ sommige nominaties in dat topic. Gewoon, kankerlelijk.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wie is nou de lekkerste Fokster op dit moment?.
Was dit alles? Geen nominaties meer?
Meteen ook die ene foto van vintrax gevonden.
[ afbeelding ]
vintrax.
Straat?quote:Op donderdag 11 december 2008 17:09 schreef Afwazig het volgende:
95% van de vrouwen op FOK! loop je op straat voorbij zonder om te kijken. Maargoed de gemiddelde FOK!er komt niet op straat.
5 opeenvolgende kaarten.quote:
Grappen uitleggen is lame, maar omtoch: poker.quote:
Gastquote:
quote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 17:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Grappen uitleggen is lame, maar omtoch: poker.
Verder niets nieuws gespot?
Dies liefquote:Op donderdag 11 december 2008 17:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
omfg
wtf sorry... het is echt wel heel erg triest dat ik het niet doorhad
ik dacht aan maps kaarten.
een van mijn favo userts!
http://fotoboek.fok.nl/user/20739
[ afbeelding ]
Iddquote:Op donderdag 11 december 2008 17:03 schreef Jajong het volgende:
[..]
Lol @ sommige nominaties in dat topic. Gewoon, kankerlelijk.
Niet dr beste fotoquote:Op donderdag 11 december 2008 17:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
omfg
wtf sorry... het is echt wel heel erg triest dat ik het niet doorhad
ik dacht aan maps kaarten.
een van mijn favo userts!
http://fotoboek.fok.nl/user/20739
[ afbeelding ]
int echt is ze nog leukerquote:
En ik ben een seksgod, vergeet dat niet.quote:
Arrogantie siert je nietquote:Op donderdag 11 december 2008 18:53 schreef Allure_ het volgende:
Alweer dit topic. We raken wel niet uitgepraat over het vrouwelijk 'schoon' hier op Fok! zeg.
Welke jonge deerne voelt de behoefte om de mannelijke variant van dit topic te maken? Onee wacht, er zijn hier helegaar geen knappe mannelijke fokkers!
Misplaatste arrogantie overigens.quote:
Rustig maar, je staat er tussenquote:Op donderdag 11 december 2008 18:53 schreef Allure_ het volgende:
Alweer dit topic. We raken wel niet uitgepraat over het vrouwelijk 'schoon' hier op Fok! zeg.
Welke jonge deerne voelt de behoefte om de mannelijke variant van dit topic te maken? Onee wacht, er zijn hier helegaar geen knappe mannelijke fokkers!
Je hebt SHE nog niet eens gepostquote:Op maandag 8 december 2008 11:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
blabla
Ik mag mijn mening toch wel geven?quote:Op donderdag 11 december 2008 19:08 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Misplaatste arrogantie overigens.
Heb ik daarom gevraagd?quote:Op donderdag 11 december 2008 19:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Rustig maar, je staat er tussen
Maar je hoeft niet te klikken natuurlijk.
En inderdaad een hoop mooie vrouwen hier zeg![]()
Ik heb nog bestaansrecht op fok, yayquote:Op woensdag 10 december 2008 09:12 schreef zarGon het volgende:
BadAssBitchSmut
Die oogjes en dat lach. Boh,.
Kloptquote:Op donderdag 11 december 2008 18:53 schreef Allure_ het volgende:
Haterquote:Op donderdag 11 december 2008 18:53 schreef Allure_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |