TS zit niet op zn werk maar zal wel degelijk hier goede dingen gaan posten.. gimme a dayquote:
neuh heul niet!quote:Op maandag 8 december 2008 10:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ben je nu al uitgekeken op SHE?
Omdat ze daar staan en enigzins uit de kleren gaan zijn ze meteen lekkerste?quote:Op maandag 8 december 2008 10:05 schreef Netsplitter het volgende:
[V S&G] FOK!sters Sexy en Gewaagd #36
Klaar
iddquote:Op maandag 8 december 2008 10:30 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Omdat ze daar staan en enigzins uit de kleren gaan zijn ze meteen lekkerste?
quote:Op maandag 8 december 2008 10:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd
verder verwacht ik in dit topic bazen als c0nd0r ()
afca "de josselaar" jos
Chriz "de meester" 2k
Maikuuul
Jajong
Gila M
enz. enz
Erm, zijn dat niet gewoon foto's van die miep uit die clips van Basshunter?quote:
quote:Op maandag 8 december 2008 11:52 schreef THE_CORE het volgende:
Iets voor jou barra?![]()
http://fotoboek.fok.nl/Eksole
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 december 2008 14:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Staat je gezicht ook op die foto dan?!
quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:56 schreef DevilsWhore het volgende:
Het is dat het vrouwelijk moet zijn..
Er zijn niet zoveel hete Fokkers.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je kan je eigen topic openen
maar bedankt voor het kickje
Je riep me?quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:10 schreef TryX het volgende:
Echte bazen die chicks via FOK!/internet regelen
Hete fokkers zijn puisterige nerds met foto's van internet geplukt. Hete Foksters zijn puisterige nerds met foto's van vrouwen van internet geplukt. Hete foksters zonder foto's waar een gezicht op staat, zijn plorks.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er zijn niet zoveel hete Fokkers.
dus jij zegt dat je een puisterige nerd bent?quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hete fokkers zijn puisterige nerds met foto's van internet geplukt. Hete Foksters zijn puisterige nerds met foto's van vrouwen van internet geplukt. Hete foksters zonder foto's waar een gezicht op staat, zijn plorks.
Tadaaa, slotje
Uiteraard, ik ben gamescrew. Wat zou ik anders kunnen zijn?quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dus jij zegt dat je een puisterige nerd bent?
hoaxquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
http://lucienne6.hyves.nl/?ref=sr
Volgens mij is ze een jong Fok!sletje.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:32 schreef Het_hupt het volgende:
als't om mooie Fok!sters gaat, is dit wel de topper: http://fotoboek.fok.nl/liiszle
quote:
dat dusquote:Het is de bedoeling om in dit topic fotos te posten van:
1) (en dit is de makkelijkste) lekkere foksters!
Gaarne weinig slowchat hierover en let ook een beetje op dat je geen dubbele fotos gaat posten.
wanneer deze fotos niet in het fobo/hyves/whatever staan maar die je via pm of msn geregeld hebt zorg dan ook ff dat je toestemming hebt om de fotos te posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |