Grappen uitleggen is lame, maar omtoch: poker.quote:
Gastquote:
quote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 17:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Grappen uitleggen is lame, maar omtoch: poker.
Verder niets nieuws gespot?
Dies liefquote:Op donderdag 11 december 2008 17:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
omfg
wtf sorry... het is echt wel heel erg triest dat ik het niet doorhad
ik dacht aan maps kaarten.
een van mijn favo userts!
http://fotoboek.fok.nl/user/20739
[ afbeelding ]
Iddquote:Op donderdag 11 december 2008 17:03 schreef Jajong het volgende:
[..]
Lol @ sommige nominaties in dat topic. Gewoon, kankerlelijk.
Niet dr beste fotoquote:Op donderdag 11 december 2008 17:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
omfg
wtf sorry... het is echt wel heel erg triest dat ik het niet doorhad
ik dacht aan maps kaarten.
een van mijn favo userts!
http://fotoboek.fok.nl/user/20739
[ afbeelding ]
int echt is ze nog leukerquote:
En ik ben een seksgod, vergeet dat niet.quote:
Arrogantie siert je nietquote:Op donderdag 11 december 2008 18:53 schreef Allure_ het volgende:
Alweer dit topic. We raken wel niet uitgepraat over het vrouwelijk 'schoon' hier op Fok! zeg.
Welke jonge deerne voelt de behoefte om de mannelijke variant van dit topic te maken? Onee wacht, er zijn hier helegaar geen knappe mannelijke fokkers!
Misplaatste arrogantie overigens.quote:
Rustig maar, je staat er tussenquote:Op donderdag 11 december 2008 18:53 schreef Allure_ het volgende:
Alweer dit topic. We raken wel niet uitgepraat over het vrouwelijk 'schoon' hier op Fok! zeg.
Welke jonge deerne voelt de behoefte om de mannelijke variant van dit topic te maken? Onee wacht, er zijn hier helegaar geen knappe mannelijke fokkers!
Je hebt SHE nog niet eens gepostquote:Op maandag 8 december 2008 11:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
blabla
Ik mag mijn mening toch wel geven?quote:Op donderdag 11 december 2008 19:08 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Misplaatste arrogantie overigens.
Heb ik daarom gevraagd?quote:Op donderdag 11 december 2008 19:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Rustig maar, je staat er tussen
Maar je hoeft niet te klikken natuurlijk.
En inderdaad een hoop mooie vrouwen hier zeg![]()
Ik heb nog bestaansrecht op fok, yayquote:Op woensdag 10 december 2008 09:12 schreef zarGon het volgende:
BadAssBitchSmut
Die oogjes en dat lach. Boh,.
Kloptquote:Op donderdag 11 december 2008 18:53 schreef Allure_ het volgende:
Haterquote:Op donderdag 11 december 2008 18:53 schreef Allure_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |