Krijg kanker of zo.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:44 schreef Paramnesia het volgende:
Ik zou graag smart_ass willen nomineren:
[ afbeelding ]
Kijk die tieten dan swa. Ongelooflijk.
En ik maar denken dat jij stiekem een man was.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja fijn. Je post het in ieder geval niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij stiekem een man was.Wat een enorm grappige reacties hier allemaal!!11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oke. Nu weer ontopic.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij stiekem een man was.Dude, met deze tieten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kan het toch geen man zijn.
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
OF sigaret!!quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:55 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Houd jij je anders even fijn bezig met je jonko.
Ik ben gestopt vandaag. Met roken en foto's weghalen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:58 schreef Smart_ass het volgende:
Ja, geyl. En haal m'n foto anders even weg.
Verkeerde topic meid. Dit is "Barra's lekkere Foksters hitlist"quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:55 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Houd jij je anders even fijn bezig met je jonko.
Soms he, soms. Soms moet je gewoon dingen voor je houden. Slaap zacht Pleunquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dan heb je dus niet zoveel te praten over fok!dames, want die zijn over het algemeen nou niet echt lekker.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:01 schreef Smart_ass het volgende:
Jij ook niet, dus dat compenseert mooi.
Maar in d'r fobo staat niks toch?quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:53 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Dude, met deze tieten:
[ afbeelding ]
kan het toch geen man zijn.
Geloof met het is dr echt.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Maar in d'r fobo staat niks toch?
En er zijn wel meer nep-vrouwelijke accounts heb ik het idee.
Er komt heus wel een deel twee, met een ge-update Barra's hitlist in de OP.quote:
Ok. Ik ben wel nieuwsgierig waarom je dat weet, maar los daarvan, laat ik het er dan ophouden dat Smart-ass een a-typische fokster is.quote:
Slowchat galore.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Er komt heus wel een deel twee, met een ge-update Barra's hitlist in de OP.
Ik heb een pussy galore tussen mn favo's staan. Geld dat ook?quote:
daar treur ik nog steeds om ja.quote:Op donderdag 11 december 2008 19:46 schreef Bullet-tooth het volgende:
Het mooiste meisje op Fok! is alweer vertrokken.
http://fotoboek.fok.nl/FabriqueChique
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |