god's manier om te zeggen dat je een echt instrument moet leren spelen!quote:Op maandag 8 december 2008 00:52 schreef cerror het volgende:
Ohja, geen zin om naar dat klotepuberhonk genaamd klaagbaak te gaan dus plemp ik mijn klacht hier maar neer.
Zat gister (technisch gezien eergister) guitar hero world tour te doen met vrinden.
Ik op de drums natuurlijk maar 1 maat van me drumt ook dus dan maar omstebeurten yo.
Ozzy's nummer afgelopen m'n maat zijn beurt voor het volgende nummer.
Hij zat naast me en de drumkit kon niet worden geschoven wat er zat een tafel voor met bier voor me dus dan dat kreng maar tillen.
Bij die drumkit zit een los basspedaal dus die legde ik op de kit.
Ik lift dat ding omhoog, flikkert dat pedaal op m'n neus! Godverdekankerhoerenteringebola.
Nu heb ik dus een enorme wond op m'n neus en zie ik eruit als zo'n zwerver in bumfights. (lang haar en baard helpen ook mee).
Kutpedaal.
quote:Op maandag 8 december 2008 00:52 schreef cerror het volgende:
Ik lift dat ding omhoog, flikkert dat pedaal op m'n neus! Godverdekankerhoerenteringebola.
Nu heb ik dus een enorme wond op m'n neus en zie ik eruit als zo'n zwerver in bumfights. (lang haar en baard helpen ook mee).
Kutpedaal.
quote:Op maandag 8 december 2008 00:52 schreef cerror het volgende:
Ohja, geen zin om naar dat klotepuberhonk genaamd klaagbaak te gaan dus plemp ik mijn klacht hier maar neer.
Zat gister (technisch gezien eergister) guitar hero world tour te doen met vrinden.
Ik op de drums natuurlijk maar 1 maat van me drumt ook dus dan maar omstebeurten yo.
Hij zat naast me en de drumkit kon niet worden geschoven wat er zat een tafel voor met bier voor me dus dan dat kreng maar tillen.
Kutpedaal.
quote:Op maandag 8 december 2008 00:53 schreef Nickenator het volgende:
[..]
Mja, dat is wel een goeie reminder dat ik ook weer 's het scheermes tevoorschijn moet toveren..
N~
Ik speel dus drums.quote:Op maandag 8 december 2008 00:53 schreef Nosh het volgende:
[..]
god's manier om te zeggen dat je een echt instrument moet leren spelen!
Dude, 5 o'clock shadow is zelfs teveel 'eer' voor dat kruid wat er op mijn kin probeert te groeien...quote:Op maandag 8 december 2008 00:55 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
are we talking about the 5 o'clock shadow or the real-deal?
Mogguh mop!quote:Op maandag 8 december 2008 00:52 schreef cerror het volgende:
Kutpedaal.
quote:Op maandag 8 december 2008 00:57 schreef Nickenator het volgende:
[..]
Dude, 5 o'clock shadow is zelfs teveel 'eer' voor dat kruid wat er op mijn kin probeert te groeien...
Zegt genoeg, hopelijk?![]()
N~
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
2 dagen? Urf... 2 weken hier...quote:Op maandag 8 december 2008 00:58 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
hahaha...ik heb ook geen volle baard ofzo hoor, om de 2 dagen is net genoeg!
Inmiddels weer redelijk nuchter aan het wordenquote:
Ach, het is vermakelijker dan geitewollensokken breien en je zou het sowieso doen als je toch niets beters te doen hebt, maar het wordt wel een beetje een zandbakretoriek. Maar goed, als je het wil doen, zal ik ook wel ergens in de discussie inhaken.quote:Op maandag 8 december 2008 00:56 schreef Red_Cat het volgende:
Anyways, ff tegen ZG!
Ik vind het leuk om ertegenin te gaan. Voornamelijk omdat de helft van Fok!, Fok! veels te serieus neemt..
Ik heb er letterlijk lol in om er tegenin te gaan, gewoon vanwege de lol die ik er uit haal en het gezeik van mensen wat ik er uit krijg
Heerlijk, en ik kan weer lachen
Met andere woorden dus...
I don't care
Snappie?
quote:Op maandag 8 december 2008 01:00 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Inmiddels weer redelijk nuchter aan het worden
Maar serieus, het is zooooo chill voor mn rug
Voel sinds gisteravond al geen pijn meer.. Tot op het moment dat ik stop met het smoken,
Dan ga ik weer dood van de pijn
Eigenlijk wil ik dus niet smoken, maar aan de andere kant is het gewoon zoooo chill![]()
![]()
doei meneerquote:
Hmm nee, dat vind ik te langzaamquote:
Gezwelliequote:Op maandag 8 december 2008 01:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ach, het is vermakelijker dan geitewollensokken breien en je zou het sowieso doen als je toch niets beters te doen hebt, maar het wordt wel een beetje een zandbakretoriek. Maar goed, als je het wil doen, zal ik ook wel ergens in de discussie inhaken..
quote:Op maandag 8 december 2008 01:07 schreef Nickenator het volgende:
[..]
Hmm nee, dat vind ik te langzaam
Ik hou niet zo van die langzame 'chill' muziek.
Moet wel een beetje de vaart inzitten.
N~
Beoordeling:quote:Op maandag 8 december 2008 00:43 schreef Red_Cat het volgende:
Ey lieverd het is jouw mening dat jij vind dat ik lelijk bem.. Mijn vraag waar baseer je het op?
Leg uit de reden waarom jij vind dat ik lelijk ben?
Om eerlijk te zijn kan ik nog zo vaak roepen dat ik er op dat moment niet uit zie, maar ondanks dat weet ik dat ik zeker niet lelijk ben.. Als ik echt zo lelijk was geweest had ik zeker weten geen aandacht gehad.. Als ik echt zo lelijk was geweest had ik waarschijnlijk geen greintje zelfvertrouwen gehad.
Ik heb en weet zeker dat ik die dingen wel heb. En het interesseert mij letterlijk geen kut hoe jij daar over denkt.. Noem mij maar lelijk, maak het bekend over heel fok, maak het bekend over de wereld.. Ga je gang\
I dont care...
Kus voor jou, omdat ik zo lief ben enzo
Slaap lekkerquote:
Je vergeet de rickroll en verkapte-<insert>-<reden>-<post>quote:Op maandag 8 december 2008 01:10 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Gezwellie![]()
Breien doe ik niet aan.. Vind je het erg? Wat wou je doen dan?
Fok! is allang vol gegooid met zandbak.. Er is niks meer over van de oude Fok!..
En dan heb ik het over de tijd van 1998 (geloof ik) tot ongeveer een jaar of 2005.. Daarna is Fok! bagger geworden.. Zit nog steeds te wachten op dat ene geniale topic.. Op die ene geniale opmerking..
Gaat waarschijnlijk niet meer gebeuren, gezien de opmerkingen ~!!11EINZEINZ!!11!!, FIPO, TS kan er niet mee omgaan enz, enz...
Laat maar..
Welkom terug, kon je niet slapen?quote:Op maandag 8 december 2008 01:12 schreef porsche1 het volgende:
Whehe, Red_Cat kan er niet mee omgaan.
gast, beter tyf je even heel erg op, want je bent nu heel erg overbodig.quote:Op maandag 8 december 2008 01:11 schreef Emimich het volgende:
[..]
Beoordeling:
- te grote neus
- paardenbek
- niet al te intelligent voorkomen
- part-time brildragend
- voormalige tienermama
- piercings
- tattoos
- roodachtig gekleurd haar
- flaporen, gelukkig onzichtbaar bij lang haar
- typische tokkienaam
Tot zover mijn zuiver rationele en objectieve analyse, alvast mijn excuses voor de wellicht ietwat tendentieuze en grove toonzetting van deze post.
haha thanks jij ook truste, succes met je rug.quote:Op maandag 8 december 2008 01:12 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Slaap lekkerje hebt je netjes gedragen vanavond
quote:Op maandag 8 december 2008 01:12 schreef Nickenator het volgende:
[..]
Je vergeet de rickroll en verkapte-<insert>-<reden>-<post>
(Ik weet, je schreef 'enz, enz, maar die mogen expliciet vermeldt worden imho.)
N~
whehe moet nog gaan maar heb een hekel aan een warm kussen dus ff me kussen op mijn vensterbank gelegd.quote:Op maandag 8 december 2008 01:13 schreef Nickenator het volgende:
[..]
Welkom terug, kon je niet slapen?
N~
Ik weet dat 't een klassieker is.quote:Op maandag 8 december 2008 01:11 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
het is een fokking klassieker, maar ok...![]()
dit dan?, imo beste album van 2007 qua reggae!
Wat ben jij een mongooltje.quote:Op maandag 8 december 2008 01:11 schreef Emimich het volgende:
[..]
Beoordeling:
- te grote neus
- paardenbek
- part-time brildragend
- voormalige tienermama
- piercings
- tattoos
- typische tokkienaam
Tot zover mijn zuiver rationele en objectieve analyse, alvast mijn excuses voor de wellicht ietwat tendentieuze en grove toonzetting van deze post.
quote:Op maandag 8 december 2008 01:14 schreef Nickenator het volgende:
[..]
Ik weet dat 't een klassieker is.![]()
Andere liedje is ook te langzaam. Ik bedoel trouwens dat ik het niet snel zelf zal downloaden of kopen, maar wel zal laten opstaan als het toevallig opkomt. Leuk voor tussendoor, niet voor fulltime.
N~
whehe, ik kan er niet mee omgaan.quote:Op maandag 8 december 2008 01:14 schreef porsche1 het volgende:
[..]
whehe moet nog gaan maar heb een hekel aan een warm kussen dus ff me kussen op mijn vensterbank gelegd.
Koud kussen en koude dekens zijn lekker. Klamme rotzooi als het warm is.quote:Op maandag 8 december 2008 01:14 schreef porsche1 het volgende:
[..]
whehe moet nog gaan maar heb een hekel aan een warm kussen dus ff me kussen op mijn vensterbank gelegd.
Correctemundo.quote:Op maandag 8 december 2008 01:15 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
je bent dus echt van de (snellere) DNB???
quote:Op maandag 8 december 2008 01:17 schreef Nickenator het volgende:
[..]
Correctemundo.
Ook electro trouwens(Dr Lektroluv vind ik bijv. ook heel veel vette platen hebben.)
N~
quote:Op maandag 8 december 2008 01:17 schreef Nickenator het volgende:
[..]
Correctemundo.
Ook electro trouwens(Dr Lektroluv vind ik bijv. ook heel veel vette platen hebben.)
N~
Wat een niveau, driewerf hulde daarvoor droeftoeter.quote:Op maandag 8 december 2008 01:13 schreef Nosh het volgende:
gast, beter tyf je even heel erg op, want je bent nu heel erg overbodig.
Zegt de held zonder fotoboek om zijn eigen onzekerheid te maskeren..quote:Op maandag 8 december 2008 01:11 schreef Emimich het volgende:
[..]
Beoordeling:
- te grote neus
- paardenbek
- part-time brildragend
- voormalige tienermama
- piercings
- tattoos
- typische tokkienaam
Ik ben hier niet de autist die gaat rellen in een zondagnachttopic dat over smoken en muziek luisteren gaat, dus eh.quote:Op maandag 8 december 2008 01:20 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wat een niveau, driewerf hulde daarvoor droeftoeter.
quote:Op maandag 8 december 2008 01:21 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Zegt de held zonder fotoboek om zijn eigen onzekerheid te maskeren..
Iedere avond eenzaam fappend achter de fotoboeken van vrouwelijke Fok!sters, terwijl hij er een cijferlijstje naast houdt, come on.. Hoe sad wil je het hebben?
Meneer droomt iedere nacht over de 'echte' Fok!sters, en zal zijn hele leven blijven dromen om ze ooit in het echt te waarnemen. Maar als een Fok!ster die midden in het leven staat te dichtbij komt, raakt meneer gefrustreerd en weet hij niet hoe hij er mee om moet gaan...
Open een topic over hoe je zelfmoord pleegd, kom er uiteindelijk achter dat geen Fok!ker je zal kunnen helpen, pak een dik touw, maak er een goeie knoop in en maak er een einde aan. See you in hell motherfucker...!
quote:Op maandag 8 december 2008 01:20 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Kom van de gabber en daar ligt mijn hart ook, feestte al in 1993...![]()
Ben nu heel erg breed met een voorkeur voor reggae.
Oh shit, praten over niveau. JIJ.quote:Op maandag 8 december 2008 01:20 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wat een niveau, driewerf hulde daarvoor droeftoeter.
Mja vroeger luisterde ik ook wel veel naar hardcore e.d. maar het is langzaam overgegaan in muziek met wat meer verschillende tonen enzo. Beetje lastig uit te leggen. Mijn voorkeur ligt nu iig op electro en dnb, maar in principe vind ik alles wel ok. (Behalve -echte- kutmuziek zoals nederlandstalige troep, deutsche slager, allemaal van dat soort crap.)quote:Op maandag 8 december 2008 01:20 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Kom van de gabber en daar ligt mijn hart ook, feestte al in 1993...![]()
Ben nu heel erg breed met een voorkeur voor reggae.
Inhoudelijke reactie op de kritiek: 0quote:Op maandag 8 december 2008 01:21 schreef Red_Cat het volgende:
Iedere avond eenzaam fappend achter de fotoboeken van vrouwelijke Fok!sters, terwijl hij er een cijferlijstje naast houdt, come on.. Hoe sad wil je het hebben?
Meneer droomt iedere nacht over de 'echte' Fok!sters, en zal zijn hele leven blijven dromen om ze ooit in het echt te waarnemen. Maar als een Fok!ster die midden in het leven staat te dichtbij komt, raakt meneer gefrustreerd en weet hij niet hoe hij er mee om moet gaan...
Open een topic over hoe je zelfmoord pleegd, kom er uiteindelijk achter dat geen Fok!ker je zal kunnen helpen, pak een dik touw, maak er een goeie knoop in en maak er een einde aan. See you in hell motherfucker...!
quote:Op maandag 8 december 2008 01:21 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
quote:
Toedelsquote:Op maandag 8 december 2008 01:23 schreef porsche1 het volgende:
DOEI, ben weg, kussen is koud, ff deken omdraaien en slapen!
Truste, alweer!quote:Op maandag 8 december 2008 01:23 schreef porsche1 het volgende:
DOEI, ben weg, kussen is koud, ff deken omdraaien en slapen!
het is alsof we hoog catherijne staan te smoken en de methanol kliniek net dicht is.quote:
Geef jij eens een inhoudelijke antwoord op haar reactie. Post een foto, als je durft.quote:Op maandag 8 december 2008 01:24 schreef Emimich het volgende:
[..]
Inhoudelijke reactie op de kritiek: 0
Je frustratie is wel prachtig om te zien!
quote:
Ik weet het niet hoor, maar ze vraagt om een analyse van haar uiterlijk. Die geef ik en wat dan volgt is een opeenstapeling van niet onderbouwde aannames, ad-hominems en veel opgekropte frustratie.quote:
Idd, normaal is het na pakweg 10 posts alweer een flamewar. Tot nu toe is het hier aardig gezellig, op een uitzondering na.quote:Op maandag 8 december 2008 01:26 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
het is hier idd (eindelijk, mag ik dat zeggen?) een keertje chillen in een verkapte sc-reeks in ONZ
quote:Op maandag 8 december 2008 01:25 schreef Nosh het volgende:
[..]
het is alsof we hoog catherijne staan te smoken en de methanol kliniek net dicht is..
Dat dus idd.. Ik heb geen frustratie.. Ik ga strax lekker slapen, en droom over de heerlijkheden in het levenquote:Op maandag 8 december 2008 01:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geef jij eens een inhoudelijke antwoord op haar reactie. Post een foto, als je durft.
Ad hominem in je kringspier, zaadridder. Spreken over opgekropte frustratie, terwijl jij keer op keer diegene bent die andere probeert te pakken op hun uiterlijk...quote:Op maandag 8 december 2008 01:27 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, maar ze vraagt om een analyse van haar uiterlijk. Die geef ik en wat dan volgt is een opeenstapeling van niet onderbouwde aannames, ad-hominems en veel opgekropte frustratie.
nog 1 keertje trusten, en een kusje van red_cat graag.quote:
quote:Op maandag 8 december 2008 01:28 schreef Nickenator het volgende:
[..]
Idd, normaal is het na pakweg 10 posts alweer een flamewar. Tot nu toe is het hier aardig gezellig, op een uitzondering na.
N~
En jij hebt geen recht om te praten over haar uiterlijk, jij verlepte bukkakehoofd. Ga je schamen, reetkever.quote:Op maandag 8 december 2008 01:27 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, maar ze vraagt om een analyse van haar uiterlijk. Die geef ik en wat dan volgt is een opeenstapeling van niet onderbouwde aannames, ad-hominems en veel opgekropte frustratie.
Hier op de Amsterdamsestraatweg sluit de laatste shop om 2 uur en gaat de handel tot vieren door bij de twee miljoen turkse koffiehuisjes even verderop. Mits je maar een turk meeneemt, anders krijg je iets wat nog het meest lijkt op gedroogde turf.quote:Op maandag 8 december 2008 01:28 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
een tientje wiet scoren bij een voetbalclub uit de bijlmer flamingo) die hun kantine in een garage hadden....
Sorry, c.quote:Op maandag 8 december 2008 01:29 schreef cerror het volgende:
Zijn we aan het trollfeeden?
En al word ik lelijk gevonden door meneer.. Boeiendquote:Op maandag 8 december 2008 01:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ad hominem in je kringspier, zaadridder. Spreken over opgekropte frustratie, terwijl jij keer op keer diegene bent die andere probeert te pakken op hun uiterlijk...
BEN JIJ LELIJK OF WAT?!.
Utreg Blackout-meet doen!quote:Op maandag 8 december 2008 01:29 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
maare DNB dus!
je gaat dan ook naar feesten enzo?
Jammergenoeg niet :/quote:Op maandag 8 december 2008 01:29 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
maare DNB dus!
je gaat dan ook naar feesten enzo?
Oeh wanneer is het weer ?quote:
Vriendelijk!quote:Op maandag 8 december 2008 01:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
En jij hebt geen recht om te praten over haar uiterlijk, jij verlepte bukkakehoofd. Ga je schamen, reetkever.
Mooie van al die scenes is dat ze hier zo belachelijk klein zijn. Ga zelf regelmatig naar dubstepfeesten, en inmiddels ken ik de meesten daar beter dan mijn eigen moeder. Gewoon schijt aan hebben, als de sfeer goed is en er is veel volk let je toch niet meer op de mensen met wie je bent.quote:Op maandag 8 december 2008 01:31 schreef Nickenator het volgende:
[..]
Jammergenoeg niet :/
Mijn vrienden luisteren -geen- DnB, dus die zijn dan niet te porren. En om nou in je eentje te gaan is ook zo sneu. :/
Of je moet lowlands meetellen als feest.
N~
FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO.quote:Op maandag 8 december 2008 01:32 schreef Emimich het volgende:
Zaadridder, bukkakehoofd, reetkever, het zal allemaal wel Turkse humor zijn!
zegt onze outieztieze toerk.quote:Op maandag 8 december 2008 01:32 schreef Emimich het volgende:
Zaadridder, bukkakehoofd, reetkever, het zal allemaal wel Turkse humor zijn!
er is veel haat hier in deze uithoek irf..quote:
Nou, een ander nadeel is ook is dat ik -echt- fucking diep in het zuiden woon, (de meeste van Fok! noemt het 'buitenland'.quote:Op maandag 8 december 2008 01:33 schreef Nosh het volgende:
[..]
Mooie van al die scenes is dat ze hier zo belachelijk klein zijn. Ga zelf regelmatig naar dubstepfeesten, en inmiddels ken ik de meesten daar beter dan mijn eigen moeder. Gewoon schijt aan hebben, als de sfeer goed is en er is veel volk let je toch niet meer op de mensen met wie je bent.
Toodles Porsche1!quote:Op maandag 8 december 2008 01:34 schreef porsche1 het volgende:
en nu benk serieus weg! Later! Doei catdoei nick
quote:Op maandag 8 december 2008 01:30 schreef Nosh het volgende:
[..]
Hier op de Amsterdamsestraatweg sluit de laatste shop om 2 uur en gaat de handel tot vieren door bij de twee miljoen turkse koffiehuisjes even verderop. Mits je maar een turk meeneemt, anders krijg je iets wat nog het meest lijkt op gedroogde turf..
Gevolgd door:quote:Op maandag 8 december 2008 00:42 schreef zarGon het volgende:
Negeren werkt echt het beste.
quote:
quote:Op maandag 8 december 2008 01:25 schreef zarGon het volgende:
Geef jij eens een inhoudelijke antwoord op haar reactie. Post een foto, als je durft.
quote:Op maandag 8 december 2008 01:28 schreef zarGon het volgende:
Ad hominem in je kringspier, zaadridder. Spreken over opgekropte frustratie, terwijl jij keer op keer diegene bent die andere probeert te pakken op hun uiterlijk...
BEN JIJ LELIJK OF WAT?!.
Conclusie:quote:Op maandag 8 december 2008 01:30 schreef zarGon het volgende:
En jij hebt geen recht om te praten over haar uiterlijk, jij verlepte bukkakehoofd. Ga je schamen, reetkever.
whaa men zit ik in onzinquote:Op maandag 8 december 2008 01:33 schreef Nosh het volgende:
[..]
er is veel haat hier in deze uithoek irf..
Ohh ook een oudje, maar wel een leuke!quote:Op maandag 8 december 2008 01:36 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
![]()
ondanks dat er nooit een shop was in de bijlmer ben ik altijd via omwegen wel aan wiet gekomen, er waren altijd genoeg bel wietjes ed...
Toedeloe Nickenator!quote:
als je hier en daar maar je portie DNB meepakt op festivals is dat cool, toch?quote:Op maandag 8 december 2008 01:31 schreef Nickenator het volgende:
[..]
Jammergenoeg niet :/
Mijn vrienden luisteren -geen- DnB, dus die zijn dan niet te porren. En om nou in je eentje te gaan is ook zo sneu. :/
Of je moet lowlands meetellen als feest.
N~
Helaas heb je gelijk, maar trots op je niveau hoef je niet te zijn. 3KM onder NAP is nog steeds 'niveau', alleen niet denderend hoog.quote:Op maandag 8 december 2008 01:36 schreef Emimich het volgende:
[..]
Gevolgd door:
[..]
[..]
[..]
[..]
Conclusie:
Je bent een ordinaire trol Zargon, ik lever tenminste nog argumenten en discussieer op niveau zonder persoonlijke aanvallen zonder enige vorm van argumentatie.
quote:
uvtquote:Op maandag 8 december 2008 01:36 schreef IrfieJ het volgende:
[..]
whaa men zit ik in onzinhoe denk je dat ik aan mijn bijna 48000 posts kom.. poste vroeger veel in deze uithoek maar tis niet meer mijn ding..
uvt
Nooit genoeg portie van DnB, toch?quote:Op maandag 8 december 2008 01:37 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
als je hier en daar maar je portie DNB meepakt op festivals is dat cool, toch?
probleem is idd je vrienden, anders zij n er idd het hele jaar door wel vette feestjes te vinden!
quote:Op maandag 8 december 2008 01:40 schreef Nickenator het volgende:
[..]
Nooit genoeg portie van DnB, toch?
En idd, dat is probleem. Ik probeer ze nu DnB te laten luisteren en er dol op te worden, maar 't wilt nog niet echt vlotten
N~
WHEHE! ALS JE DIE / WEGHAALT STAAT ER DOELPUNT!!!111EINS!!!!1111111quote:Op maandag 8 december 2008 01:38 schreef Nickenator het volgende:
[..]
Wat is je doelpunt, aangezien je de boel blijft proberen te verzieken?
N~
gewoon één feest uitzoeken waarvan al vast staat dat het uitzonderlijk vet wordt, en ze dwingen mee te gaan.quote:Op maandag 8 december 2008 01:40 schreef Nickenator het volgende:
[..]
Nooit genoeg portie van DnB, toch?
En idd, dat is probleem. Ik probeer ze nu DnB te laten luisteren en er dol op te worden, maar 't wilt nog niet echt vlotten
N~
D'r is niet gek veel hiero nee, en -wat- er is is -echt- niet mijn ding. Allemaal voor breezersletjes e.d.quote:Op maandag 8 december 2008 01:41 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
darbij lees ik net ook nog dat je best ver woont, zijn er sowieso minder DNB feesten daar in buurt of?
wat vind je van ned rap/hiphop?
Ik heb geen specifiek doel c.q. missie, ik ben er alleen om eerlijk en direct mijn mening te geven, zefls desgevraagd om extra uitleg te verschaffen. Dientengevolge ben ik dan ook verbaasd over de ronduit zure reacties die het voldoen aan een verzoek hier schijnbaar oplevert.quote:Op maandag 8 december 2008 01:38 schreef Nickenator het volgende:
Helaas heb je gelijk, maar trots op je niveau hoef je niet te zijn. 3KM onder NAP is nog steeds 'niveau', alleen niet denderend hoog.
Wat is je doel/punt, aangezien je de boel blijft proberen te verzieken?
N~
quote:Op maandag 8 december 2008 01:42 schreef TimKuik het volgende:
Leeft dit topic nog?
Random video (met lachband) voor awesomeness dan maar.
GA IK NU PROBEREN.quote:Seen this sort of thing before. All that's happening, is the person who is filming the cat, is just scratching the cat at the base of it's back, where the spine meets the tail. For some reason, it looks like it's a sensitive spot for some cats. And if you scratch it, some cats will go all funny.
Mag ik een officele no-homo declaratie op alle posts van deze persoon in dit topic zG?quote:Op maandag 8 december 2008 01:36 schreef Emimich het volgende:
[..]
Gevolgd door:
[..]
[..]
[..]
[..]
Conclusie:
Je bent een ordinaire trol Zargon, ik lever tenminste nog argumenten en discussieer op niveau zonder persoonlijke aanvallen zonder enige vorm van argumentatie.
quote:Op maandag 8 december 2008 01:41 schreef porsche1 het volgende:
[..]
WHEHE! ALS JE DIE / WEGHAALT STAAT ER DOELPUNT!!!111EINS!!!!1111111
Zoek het zelf wel ff opquote:
Dit is dan ook mijn laatste bericht naar jou toe. Ik heb deze discussie eerder met jou gehad, ik weet hoe het loopt en wat voor een uitkomst het heeft.quote:Op maandag 8 december 2008 01:36 schreef Emimich het volgende:
[..]
Gevolgd door:
[..]
[..]
[..]
[..]
Conclusie:
quote:Op maandag 8 december 2008 01:45 schreef Nickenator het volgende:
[..]jij -weer-?!
Ach, met die feesten, komt wel goed, ik ga idd gewoon 's alleen. Maar a.t.m. moet ik effe bezuinigen aangezien vakantie naar india niet gratis is.
N~
ik zócht het op voor je, maar wist ik veel wat ik wilde doen op de Tivoli site.quote:
Hah niet echt nee! Ook nice! Waarom helemaal daar?quote:Op maandag 8 december 2008 01:47 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
india? nice! zoals je in mijn sig ziet, ben ik in januari ook niet echt in de buurt!!
quote:Op maandag 8 december 2008 01:45 schreef Nickenator het volgende:
[..]jij -weer-?!
Ach, met die feesten, komt wel goed, ik ga idd gewoon 's alleen. Maar a.t.m. moet ik effe bezuinigen aangezien vakantie naar india niet gratis is.
N~
quote:Op maandag 8 december 2008 01:49 schreef Kali-Mist1 het volgende:
blijf naar het zwarte puntje kijken als hij aftelt!!!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 december 2008 01:49 schreef Nickenator het volgende:
[..]
Hah niet echt nee! Ook nice! Waarom helemaal daar?
N~
Ohh nice! Lekker maandje relaxen.quote:Op maandag 8 december 2008 01:51 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ik pas op het huis van mijn beste maat, hij zit daar nu voor 2 jaar (australische vriendin), ik en donna (vriendin) gaan hem in januari een maand opzoeken!
Ja die ken ik, zijn best bruut. D'r is d'r ook met meeuwen die duiven opvreten, da's ook lomp.quote:
zeker, ff de zon opzoeken!!quote:Op maandag 8 december 2008 01:54 schreef Nickenator het volgende:
[..]
Ohh nice! Lekker maandje relaxen.
N~
Deze is geniaalquote:Op maandag 8 december 2008 01:57 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
zeker, ff de zon opzoeken!!
hoe lang en waar ga je naar india?
trouwens, deze gasten weleens gehoord???![]()
![]()
![]()
Goa, 2 weekjes!quote:Op maandag 8 december 2008 01:57 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
zeker, ff de zon opzoeken!!
hoe lang en waar ga je naar india?
trouwens, deze gasten weleens gehoord???![]()
![]()
![]()
Hansquote:Op maandag 8 december 2008 02:00 schreef Red_Cat het volgende:
Ff een post waar eigenlijk de allereerste post mee begon (iets verdraaid oke..).. Gewoon geniaal eigenlijk :
"iets"? Ach mallerd, valt toch wel mee.quote:Op maandag 8 december 2008 02:00 schreef Red_Cat het volgende:
Ff een post waar eigenlijk de allereerste post mee begon (iets verdraaid oke..).. Gewoon geniaal eigenlijk :
quote:
quote:Op maandag 8 december 2008 01:59 schreef Nickenator het volgende:
[..]
Goa, 2 weekjes!
En, nee, nog nooit van die lui gehoord, maar wtf!![]()
![]()
*klikt op favorite*
N~
quote:Op maandag 8 december 2008 02:01 schreef Nickenator het volgende:
[..]
"iets"? Ach mallerd, valt toch wel mee.![]()
N~
Urf, ik -haat- babies, NoFi.quote:Op maandag 8 december 2008 02:03 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ze zijn echt gek, al hun werk is gewoon "raar"
dit volgende nummer is imo een beetje over de top...maar ok...
quote:Op maandag 8 december 2008 02:06 schreef Nickenator het volgende:
[..]
Urf, ik -haat- babies, NoFi.
En beetje over de top idd.
N~
Mwah, vrij-isch. Moet wel wat dingen in het huis doen, maar ach, ikhoef er niet om 9 uur voor op.quote:Op maandag 8 december 2008 02:07 schreef Kali-Mist1 het volgende:
maare, is iedereen vrij ofzo morgen dat we allemaal nog gezelklig hier zitten?
Ik zit hier omdat (wat klinkt dat gaar) ik idd morgen vrij ben en zojuist een lekker pilletje heb genomen, ik chille hem dus best wel!
Ik mag niet werken, dus ja ben vrij morgenquote:Op maandag 8 december 2008 02:07 schreef Kali-Mist1 het volgende:
maare, is iedereen vrij ofzo morgen dat we allemaal nog gezelklig hier zitten?
Ik zit hier omdat (wat klinkt dat gaar) ik idd morgen vrij ben en zojuist een lekker pilletje heb genomen, ik chille hem dus best wel!
www.drugsdealen.nlquote:Op maandag 8 december 2008 02:11 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
das lekker, eigen ondernemer / zaak?
quote:Op maandag 8 december 2008 02:11 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ik mag niet werken, dus ja ben vrij morgen
Gaan we spammen morgen dan?
quote:Op maandag 8 december 2008 02:13 schreef Nickenator het volgende:
Morgen ben ik ook wel aanwezig om te spammen, alleen niet echt in de middag vreesch ik.
N~
Nee nog steed nietquote:Op maandag 8 december 2008 02:12 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
spammen?
had je nou al een foto van mijn rooie katje gezien?
quote:Op maandag 8 december 2008 02:14 schreef Olep het volgende:
Nog 5 uren en 2 minuten. Dan mag ik weer opstaan. En hallo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
Meestal neem ik de moeite niet om te reageren omdat er OF geflamed wordt OF het interesseert me gewoon niet zo heel veel.quote:Op maandag 8 december 2008 02:14 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
je hebt de smaak een beetje te pakken?
quote:Op maandag 8 december 2008 02:15 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Hallo, waar was jij dan al die tijd, reuze gezellig man hier...Tja, dingen doen. EnzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck today, it's tomorrow.
quote:Op maandag 8 december 2008 02:14 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Nee nog steed nietfoei!
Laat zien
quote:Op maandag 8 december 2008 02:18 schreef Nickenator het volgende:
Wat een lief poezebeest
Katten zijn sowieso kiks.
N~
quote:Op maandag 8 december 2008 02:19 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
we zijn er dan ook heel blij mee!!!!
Zoals ik al zei als reactie op deze foto..quote:
Goedzo! Wij hebben ook 2 katten, maar die zijn al wat ouder.quote:Op maandag 8 december 2008 02:19 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
we zijn er dan ook heel blij mee!!!!
Ik ben er nog steeds. Ik hou je in de gaten. Niet downloaden hæ?quote:
quote:Op maandag 8 december 2008 02:22 schreef Nickenator het volgende:
[..]
Goedzo! Wij hebben ook 2 katten, maar die zijn al wat ouder.
Superlieve beesten. Honden vind ik ook super.
N~
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
quote:Op maandag 8 december 2008 02:29 schreef TimKuik het volgende:
Neuk! tijd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck today, it's tomorrow.
Yucko the clown is geniaal!quote:
Peace manquote:Op maandag 8 december 2008 02:36 schreef Nickenator het volgende:
Maaruh, ik ga pitten nu. Lang genoeg online geweest en mijn totale postcount weer wat opgeschroeft. Op naar de 300.
Truste!
N~
quote:Op maandag 8 december 2008 02:36 schreef Nickenator het volgende:
Maaruh, ik ga pitten nu. Lang genoeg online geweest en mijn totale postcount weer wat opgeschroeft. Op naar de 300.
Truste!
N~
Ik heb ook twee oudere kattenquote:Op maandag 8 december 2008 02:22 schreef Nickenator het volgende:
[..]
Goedzo! Wij hebben ook 2 katten, maar die zijn al wat ouder.
Superlieve beesten. Honden vind ik ook super.
N~
Onderste = Boks ouwe.quote:Op maandag 8 december 2008 02:43 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ik heb ook twee oudere katten
Allebei rood![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is dus Minkie
En hier hebben wij Teiger
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lief hea?
quote:Op maandag 8 december 2008 02:43 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Allebei rood![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is dus Minkie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lief hea?
quote:
Yuo, liefquote:Op maandag 8 december 2008 02:43 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Allebei rood![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is dus Minkie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lief hea?
Komt door al die vervelende reacties hier!quote:Op maandag 8 december 2008 02:47 schreef cerror het volgende:
Red_cat slaap zeker al. Jammer
quote:Op maandag 8 december 2008 02:48 schreef Emimich het volgende:
[..]
Komt door al die vervelende reacties hier!
Slijmbalquote:
Haha, zo subtiel als met een voorhamer een puppie doodslaan.quote:Op maandag 8 december 2008 02:53 schreef Olep het volgende:
[..]
Mag ik ook achterlijke kankermongool tegen je zeggen? No offence.
No offense, maar dat schijnt hier blijkbaar aan de orde van de dag te zijn.quote:Op maandag 8 december 2008 02:53 schreef Olep het volgende:
Mag ik ook achterlijke kankermongool tegen je zeggen? No offence.
Ik blijf een Nederlanderquote:Op maandag 8 december 2008 02:54 schreef Nickenator het volgende:
[..]
Haha, zo subtiel als met een voorhamer een puppie doodslaan.
N~
Misschien ligt het aan jezelf. Oh, en het is offence.quote:Op maandag 8 december 2008 02:55 schreef Emimich het volgende:
[..]
No offense, maar dat schijnt hier blijkbaar aan de orde van de dag te zijn.
Wellicht inderdaad tijd voor enige vorm van introspectie.quote:Op maandag 8 december 2008 02:55 schreef Olep het volgende:
Misschien ligt het aan jezelf.
quote:Op maandag 8 december 2008 02:55 schreef Emimich het volgende:
[..]
Toch hou ik wel van je, op een bepaalde Platonische manier jewaids!
Dat zou inderdaad verstandig zijn.quote:Op maandag 8 december 2008 02:56 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wellicht inderdaad tijd voor enige vorm van introspectie.
Weet je dat er een verschil bestaat tussen de Amerikaanse en de Britse spelling?quote:Op maandag 8 december 2008 02:55 schreef Olep het volgende:
Misschien ligt het aan jezelf. Oh, en het is offence.
Blijft geniaalquote:
Nee. En het kan me ook niks schelen.quote:Op maandag 8 december 2008 02:58 schreef Emimich het volgende:
[..]
Weet je dat er een verschil bestaat tussen de Amerikaanse en de Britse spelling?
Jesus je word eng, je begint namelijk als 1 van mn beste maten te klinkenquote:Op maandag 8 december 2008 02:55 schreef Emimich het volgende:
[..]
Toch hou ik wel van je, op een bepaalde Platonische manier jewaids!
quote:American English has kept the Anglo-French spelling for defense and offense, which are usually defence and offence in British English.
quote:
Is dat een compliment?quote:Op maandag 8 december 2008 02:59 schreef Red_Cat het volgende:
Jesus je word eng, je begint namelijk als 1 van mn beste maten te klinken
Nee, ik zou je alleen willen adviseren om in het vervolg, zeker op FOK, alleen iemand te corrigeren als je er zeker van bent dat de correctie an sich klopt.quote:Op maandag 8 december 2008 03:00 schreef Olep het volgende:
Dus? Nu kan je eindelijk fappen omdat je gelijk hebt?
Hey. 't is al bijna 2 topics goedgegaan!quote:Op maandag 8 december 2008 03:00 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
idd...ik probeer daar mee ook een beetje het topic te redeen mar het dreigt een andere kant op te aan!
In zekere zin kan je dat zo opvatten, maar allen al omdat jij het bent, kan je wat mij betreft in de stront zakkenquote:
Het klopt wel, alleen gedeeltelijk.quote:Op maandag 8 december 2008 03:02 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nee, ik zou je alleen willen adviseren om in het vervolg, zeker op FOK, alleen iemand te corrigeren als je er zeker van bent dat de correctie an sich klopt.
Ik houd niet van haters.quote:Op maandag 8 december 2008 03:03 schreef Red_Cat het volgende:
In zekere zin kan je dat zo opvatten, maar allen al omdat jij het bent, kan je wat mij betreft in de stront zakken
Hoe liefquote:Op maandag 8 december 2008 03:03 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
In zekere zin kan je dat zo opvatten, maar allen al omdat jij het bent, kan je wat mij betreft in de stront zakken
Ik haat jou niet hoorquote:
Dan haat ik hem wel.Want het is een achterlijke mongool die met zijn dure woorden en zijn spellingscontrole even iedereen wil laten zien dat hij ''internet skills'' heeft. Jammer dat je die niet op je CV kunt zetten.quote:
Je bedoelt mensen die het niet met je eens zijn.quote:
Oh ok, dat is een hele geruststelling. Alhoewel het wellicht ook iets zegt over een bepaalde bizarre seksuele voorkeur.quote:
Nah, meer mensen die willen dat ik in de stront zak and such.quote:Op maandag 8 december 2008 03:06 schreef cerror het volgende:
Je bedoelt mensen die het niet met je eens zijn.
Krijg een ziekte.quote:Op maandag 8 december 2008 03:08 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nah, meer mensen die willen dat ik in de stront zak and such.
Dude, waarom zou je in het 'echte leven' niets aan je welbespraaktheid en je vermogen om de Neerlandsche taal in optima forma te bezigen hebbenn?quote:Op maandag 8 december 2008 03:06 schreef Olep het volgende:
Dan haat ik hem wel.Want het is een achterlijke mongool die met zijn dure woorden en zijn spellingscontrole even iedereen wil laten zien dat hij ''internet skills'' heeft. Jammer dat je die niet op je CV kunt zetten.
Ok? waar haal jij die conclusie vandaan?quote:Op maandag 8 december 2008 03:08 schreef Emimich het volgende:
[..]
Oh ok, dat is een hele geruststelling. Alhoewel het wellicht ook iets zegt over een bepaalde bizarre seksuele voorkeur.
quote:Op maandag 8 december 2008 03:08 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nah, meer mensen die willen dat ik in de stront zak and such.
quote:Op maandag 8 december 2008 03:10 schreef Nickenator het volgende:
Gewoon negeren en teruggaan waar we mee bezig waren, slap ouwehoeren, muziek luisteren en linken, etc.
N~
Iets met in stront zakken.quote:Op maandag 8 december 2008 03:11 schreef Red_Cat het volgende:
Ok? waar haal jij die conclusie vandaan?
Hahaha tering wat een vaag lijp lied.quote:
Nah, ik rel niet. Rellen klinkt zo kinderlijk.quote:Op maandag 8 december 2008 03:11 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Maar waarom probeer je willens en wetens dan een heerlijk rustig topic te rellen tot en met?
Dat ben je ookquote:Op maandag 8 december 2008 03:14 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nah, ik rel niet. Rellen klinkt zo kinderlijk.
quote:Op maandag 8 december 2008 03:14 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nah, ik rel niet. Rellen klinkt zo kinderlijk.
quote:Op maandag 8 december 2008 03:14 schreef Nickenator het volgende:
[..]
Hahaha tering wat een vaag lijp lied.
Zo vrolijk, zo dom.
N~
Mee eensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |