god's manier om te zeggen dat je een echt instrument moet leren spelen!quote:Op maandag 8 december 2008 00:52 schreef cerror het volgende:
Ohja, geen zin om naar dat klotepuberhonk genaamd klaagbaak te gaan dus plemp ik mijn klacht hier maar neer.
Zat gister (technisch gezien eergister) guitar hero world tour te doen met vrinden.
Ik op de drums natuurlijk maar 1 maat van me drumt ook dus dan maar omstebeurten yo.
Ozzy's nummer afgelopen m'n maat zijn beurt voor het volgende nummer.
Hij zat naast me en de drumkit kon niet worden geschoven wat er zat een tafel voor met bier voor me dus dan dat kreng maar tillen.
Bij die drumkit zit een los basspedaal dus die legde ik op de kit.
Ik lift dat ding omhoog, flikkert dat pedaal op m'n neus! Godverdekankerhoerenteringebola.
Nu heb ik dus een enorme wond op m'n neus en zie ik eruit als zo'n zwerver in bumfights. (lang haar en baard helpen ook mee).
Kutpedaal.
quote:Op maandag 8 december 2008 00:52 schreef cerror het volgende:
Ik lift dat ding omhoog, flikkert dat pedaal op m'n neus! Godverdekankerhoerenteringebola.
Nu heb ik dus een enorme wond op m'n neus en zie ik eruit als zo'n zwerver in bumfights. (lang haar en baard helpen ook mee).
Kutpedaal.
quote:Op maandag 8 december 2008 00:52 schreef cerror het volgende:
Ohja, geen zin om naar dat klotepuberhonk genaamd klaagbaak te gaan dus plemp ik mijn klacht hier maar neer.
Zat gister (technisch gezien eergister) guitar hero world tour te doen met vrinden.
Ik op de drums natuurlijk maar 1 maat van me drumt ook dus dan maar omstebeurten yo.
Hij zat naast me en de drumkit kon niet worden geschoven wat er zat een tafel voor met bier voor me dus dan dat kreng maar tillen.
Kutpedaal.
quote:Op maandag 8 december 2008 00:53 schreef Nickenator het volgende:
[..]
Mja, dat is wel een goeie reminder dat ik ook weer 's het scheermes tevoorschijn moet toveren..
N~
Ik speel dus drums.quote:Op maandag 8 december 2008 00:53 schreef Nosh het volgende:
[..]
god's manier om te zeggen dat je een echt instrument moet leren spelen!
Dude, 5 o'clock shadow is zelfs teveel 'eer' voor dat kruid wat er op mijn kin probeert te groeien...quote:Op maandag 8 december 2008 00:55 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
are we talking about the 5 o'clock shadow or the real-deal?
Mogguh mop!quote:Op maandag 8 december 2008 00:52 schreef cerror het volgende:
Kutpedaal.
quote:Op maandag 8 december 2008 00:57 schreef Nickenator het volgende:
[..]
Dude, 5 o'clock shadow is zelfs teveel 'eer' voor dat kruid wat er op mijn kin probeert te groeien...
Zegt genoeg, hopelijk?![]()
N~
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
2 dagen? Urf... 2 weken hier...quote:Op maandag 8 december 2008 00:58 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
hahaha...ik heb ook geen volle baard ofzo hoor, om de 2 dagen is net genoeg!
Inmiddels weer redelijk nuchter aan het wordenquote:
Ach, het is vermakelijker dan geitewollensokken breien en je zou het sowieso doen als je toch niets beters te doen hebt, maar het wordt wel een beetje een zandbakretoriek. Maar goed, als je het wil doen, zal ik ook wel ergens in de discussie inhaken.quote:Op maandag 8 december 2008 00:56 schreef Red_Cat het volgende:
Anyways, ff tegen ZG!
Ik vind het leuk om ertegenin te gaan. Voornamelijk omdat de helft van Fok!, Fok! veels te serieus neemt..
Ik heb er letterlijk lol in om er tegenin te gaan, gewoon vanwege de lol die ik er uit haal en het gezeik van mensen wat ik er uit krijg
Heerlijk, en ik kan weer lachen
Met andere woorden dus...
I don't care
Snappie?
quote:Op maandag 8 december 2008 01:00 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Inmiddels weer redelijk nuchter aan het worden
Maar serieus, het is zooooo chill voor mn rug
Voel sinds gisteravond al geen pijn meer.. Tot op het moment dat ik stop met het smoken,
Dan ga ik weer dood van de pijn
Eigenlijk wil ik dus niet smoken, maar aan de andere kant is het gewoon zoooo chill![]()
![]()
doei meneerquote:
Hmm nee, dat vind ik te langzaamquote:
Gezwelliequote:Op maandag 8 december 2008 01:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ach, het is vermakelijker dan geitewollensokken breien en je zou het sowieso doen als je toch niets beters te doen hebt, maar het wordt wel een beetje een zandbakretoriek. Maar goed, als je het wil doen, zal ik ook wel ergens in de discussie inhaken..
quote:Op maandag 8 december 2008 01:07 schreef Nickenator het volgende:
[..]
Hmm nee, dat vind ik te langzaam
Ik hou niet zo van die langzame 'chill' muziek.
Moet wel een beetje de vaart inzitten.
N~
Beoordeling:quote:Op maandag 8 december 2008 00:43 schreef Red_Cat het volgende:
Ey lieverd het is jouw mening dat jij vind dat ik lelijk bem.. Mijn vraag waar baseer je het op?
Leg uit de reden waarom jij vind dat ik lelijk ben?
Om eerlijk te zijn kan ik nog zo vaak roepen dat ik er op dat moment niet uit zie, maar ondanks dat weet ik dat ik zeker niet lelijk ben.. Als ik echt zo lelijk was geweest had ik zeker weten geen aandacht gehad.. Als ik echt zo lelijk was geweest had ik waarschijnlijk geen greintje zelfvertrouwen gehad.
Ik heb en weet zeker dat ik die dingen wel heb. En het interesseert mij letterlijk geen kut hoe jij daar over denkt.. Noem mij maar lelijk, maak het bekend over heel fok, maak het bekend over de wereld.. Ga je gang\
I dont care...
Kus voor jou, omdat ik zo lief ben enzo
Slaap lekkerquote:
Je vergeet de rickroll en verkapte-<insert>-<reden>-<post>quote:Op maandag 8 december 2008 01:10 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Gezwellie![]()
Breien doe ik niet aan.. Vind je het erg? Wat wou je doen dan?
Fok! is allang vol gegooid met zandbak.. Er is niks meer over van de oude Fok!..
En dan heb ik het over de tijd van 1998 (geloof ik) tot ongeveer een jaar of 2005.. Daarna is Fok! bagger geworden.. Zit nog steeds te wachten op dat ene geniale topic.. Op die ene geniale opmerking..
Gaat waarschijnlijk niet meer gebeuren, gezien de opmerkingen ~!!11EINZEINZ!!11!!, FIPO, TS kan er niet mee omgaan enz, enz...
Laat maar..
Welkom terug, kon je niet slapen?quote:Op maandag 8 december 2008 01:12 schreef porsche1 het volgende:
Whehe, Red_Cat kan er niet mee omgaan.
gast, beter tyf je even heel erg op, want je bent nu heel erg overbodig.quote:Op maandag 8 december 2008 01:11 schreef Emimich het volgende:
[..]
Beoordeling:
- te grote neus
- paardenbek
- niet al te intelligent voorkomen
- part-time brildragend
- voormalige tienermama
- piercings
- tattoos
- roodachtig gekleurd haar
- flaporen, gelukkig onzichtbaar bij lang haar
- typische tokkienaam
Tot zover mijn zuiver rationele en objectieve analyse, alvast mijn excuses voor de wellicht ietwat tendentieuze en grove toonzetting van deze post.
haha thanks jij ook truste, succes met je rug.quote:Op maandag 8 december 2008 01:12 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Slaap lekkerje hebt je netjes gedragen vanavond
quote:Op maandag 8 december 2008 01:12 schreef Nickenator het volgende:
[..]
Je vergeet de rickroll en verkapte-<insert>-<reden>-<post>
(Ik weet, je schreef 'enz, enz, maar die mogen expliciet vermeldt worden imho.)
N~
whehe moet nog gaan maar heb een hekel aan een warm kussen dus ff me kussen op mijn vensterbank gelegd.quote:Op maandag 8 december 2008 01:13 schreef Nickenator het volgende:
[..]
Welkom terug, kon je niet slapen?
N~
Ik weet dat 't een klassieker is.quote:Op maandag 8 december 2008 01:11 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
het is een fokking klassieker, maar ok...![]()
dit dan?, imo beste album van 2007 qua reggae!
Wat ben jij een mongooltje.quote:Op maandag 8 december 2008 01:11 schreef Emimich het volgende:
[..]
Beoordeling:
- te grote neus
- paardenbek
- niet al te intelligent voorkomen
- part-time brildragend
- voormalige tienermama
- piercings
- tattoos
- roodachtig gekleurd haar
- flaporen, gelukkig onzichtbaar bij lang haar
- typische tokkienaam
Tot zover mijn zuiver rationele en objectieve analyse, alvast mijn excuses voor de wellicht ietwat tendentieuze en grove toonzetting van deze post.
quote:Op maandag 8 december 2008 01:14 schreef Nickenator het volgende:
[..]
Ik weet dat 't een klassieker is.![]()
Andere liedje is ook te langzaam. Ik bedoel trouwens dat ik het niet snel zelf zal downloaden of kopen, maar wel zal laten opstaan als het toevallig opkomt. Leuk voor tussendoor, niet voor fulltime.
N~
whehe, ik kan er niet mee omgaan.quote:Op maandag 8 december 2008 01:14 schreef porsche1 het volgende:
[..]
whehe moet nog gaan maar heb een hekel aan een warm kussen dus ff me kussen op mijn vensterbank gelegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |