Koud kussen en koude dekens zijn lekker. Klamme rotzooi als het warm is.quote:Op maandag 8 december 2008 01:14 schreef porsche1 het volgende:
[..]
whehe moet nog gaan maar heb een hekel aan een warm kussen dus ff me kussen op mijn vensterbank gelegd.
Correctemundo.quote:Op maandag 8 december 2008 01:15 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
je bent dus echt van de (snellere) DNB???
quote:Op maandag 8 december 2008 01:17 schreef Nickenator het volgende:
[..]
Correctemundo.
Ook electro trouwens(Dr Lektroluv vind ik bijv. ook heel veel vette platen hebben.)
N~
quote:Op maandag 8 december 2008 01:17 schreef Nickenator het volgende:
[..]
Correctemundo.
Ook electro trouwens(Dr Lektroluv vind ik bijv. ook heel veel vette platen hebben.)
N~
Wat een niveau, driewerf hulde daarvoor droeftoeter.quote:Op maandag 8 december 2008 01:13 schreef Nosh het volgende:
gast, beter tyf je even heel erg op, want je bent nu heel erg overbodig.
Zegt de held zonder fotoboek om zijn eigen onzekerheid te maskeren..quote:Op maandag 8 december 2008 01:11 schreef Emimich het volgende:
[..]
Beoordeling:
- te grote neus
- paardenbek
- niet al te intelligent voorkomen
- part-time brildragend
- voormalige tienermama
- piercings
- tattoos
- roodachtig gekleurd haar
- flaporen, gelukkig onzichtbaar bij lang haar
- typische tokkienaam
Tot zover mijn zuiver rationele en objectieve analyse, alvast mijn excuses voor de wellicht ietwat tendentieuze en grove toonzetting van deze post.
Ik ben hier niet de autist die gaat rellen in een zondagnachttopic dat over smoken en muziek luisteren gaat, dus eh.quote:Op maandag 8 december 2008 01:20 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wat een niveau, driewerf hulde daarvoor droeftoeter.
quote:Op maandag 8 december 2008 01:21 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Zegt de held zonder fotoboek om zijn eigen onzekerheid te maskeren..
Iedere avond eenzaam fappend achter de fotoboeken van vrouwelijke Fok!sters, terwijl hij er een cijferlijstje naast houdt, come on.. Hoe sad wil je het hebben?
Meneer droomt iedere nacht over de 'echte' Fok!sters, en zal zijn hele leven blijven dromen om ze ooit in het echt te waarnemen. Maar als een Fok!ster die midden in het leven staat te dichtbij komt, raakt meneer gefrustreerd en weet hij niet hoe hij er mee om moet gaan...
Open een topic over hoe je zelfmoord pleegd, kom er uiteindelijk achter dat geen Fok!ker je zal kunnen helpen, pak een dik touw, maak er een goeie knoop in en maak er een einde aan. See you in hell motherfucker...!
quote:Op maandag 8 december 2008 01:20 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Kom van de gabber en daar ligt mijn hart ook, feestte al in 1993...![]()
Ben nu heel erg breed met een voorkeur voor reggae.
Oh shit, praten over niveau. JIJ.quote:Op maandag 8 december 2008 01:20 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wat een niveau, driewerf hulde daarvoor droeftoeter.
Mja vroeger luisterde ik ook wel veel naar hardcore e.d. maar het is langzaam overgegaan in muziek met wat meer verschillende tonen enzo. Beetje lastig uit te leggen. Mijn voorkeur ligt nu iig op electro en dnb, maar in principe vind ik alles wel ok. (Behalve -echte- kutmuziek zoals nederlandstalige troep, deutsche slager, allemaal van dat soort crap.)quote:Op maandag 8 december 2008 01:20 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Kom van de gabber en daar ligt mijn hart ook, feestte al in 1993...![]()
Ben nu heel erg breed met een voorkeur voor reggae.
Inhoudelijke reactie op de kritiek: 0quote:Op maandag 8 december 2008 01:21 schreef Red_Cat het volgende:
Iedere avond eenzaam fappend achter de fotoboeken van vrouwelijke Fok!sters, terwijl hij er een cijferlijstje naast houdt, come on.. Hoe sad wil je het hebben?
Meneer droomt iedere nacht over de 'echte' Fok!sters, en zal zijn hele leven blijven dromen om ze ooit in het echt te waarnemen. Maar als een Fok!ster die midden in het leven staat te dichtbij komt, raakt meneer gefrustreerd en weet hij niet hoe hij er mee om moet gaan...
Open een topic over hoe je zelfmoord pleegd, kom er uiteindelijk achter dat geen Fok!ker je zal kunnen helpen, pak een dik touw, maak er een goeie knoop in en maak er een einde aan. See you in hell motherfucker...!
quote:Op maandag 8 december 2008 01:21 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
quote:
Toedelsquote:Op maandag 8 december 2008 01:23 schreef porsche1 het volgende:
DOEI, ben weg, kussen is koud, ff deken omdraaien en slapen!
Truste, alweer!quote:Op maandag 8 december 2008 01:23 schreef porsche1 het volgende:
DOEI, ben weg, kussen is koud, ff deken omdraaien en slapen!
het is alsof we hoog catherijne staan te smoken en de methanol kliniek net dicht is.quote:
Geef jij eens een inhoudelijke antwoord op haar reactie. Post een foto, als je durft.quote:Op maandag 8 december 2008 01:24 schreef Emimich het volgende:
[..]
Inhoudelijke reactie op de kritiek: 0
Je frustratie is wel prachtig om te zien!
quote:
Ik weet het niet hoor, maar ze vraagt om een analyse van haar uiterlijk. Die geef ik en wat dan volgt is een opeenstapeling van niet onderbouwde aannames, ad-hominems en veel opgekropte frustratie.quote:
Idd, normaal is het na pakweg 10 posts alweer een flamewar. Tot nu toe is het hier aardig gezellig, op een uitzondering na.quote:Op maandag 8 december 2008 01:26 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
het is hier idd (eindelijk, mag ik dat zeggen?) een keertje chillen in een verkapte sc-reeks in ONZ
quote:Op maandag 8 december 2008 01:25 schreef Nosh het volgende:
[..]
het is alsof we hoog catherijne staan te smoken en de methanol kliniek net dicht is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |