Mag ik een officele no-homo declaratie op alle posts van deze persoon in dit topic zG?quote:Op maandag 8 december 2008 01:36 schreef Emimich het volgende:
[..]
Gevolgd door:
[..]
[..]
[..]
[..]
Conclusie:
Je bent een ordinaire trol Zargon, ik lever tenminste nog argumenten en discussieer op niveau zonder persoonlijke aanvallen zonder enige vorm van argumentatie.
quote:Op maandag 8 december 2008 01:41 schreef porsche1 het volgende:
[..]
WHEHE! ALS JE DIE / WEGHAALT STAAT ER DOELPUNT!!!111EINS!!!!1111111
Zoek het zelf wel ff opquote:
Dit is dan ook mijn laatste bericht naar jou toe. Ik heb deze discussie eerder met jou gehad, ik weet hoe het loopt en wat voor een uitkomst het heeft.quote:Op maandag 8 december 2008 01:36 schreef Emimich het volgende:
[..]
Gevolgd door:
[..]
[..]
[..]
[..]
Conclusie:
Je bent een ordinaire trol Zargon, ik lever tenminste nog argumenten en discussieer op niveau zonder persoonlijke aanvallen zonder enige vorm van argumentatie.
quote:Op maandag 8 december 2008 01:45 schreef Nickenator het volgende:
[..]jij -weer-?!
Ach, met die feesten, komt wel goed, ik ga idd gewoon 's alleen. Maar a.t.m. moet ik effe bezuinigen aangezien vakantie naar india niet gratis is.
N~
ik zócht het op voor je, maar wist ik veel wat ik wilde doen op de Tivoli site.quote:
Hah niet echt nee! Ook nice! Waarom helemaal daar?quote:Op maandag 8 december 2008 01:47 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
india? nice! zoals je in mijn sig ziet, ben ik in januari ook niet echt in de buurt!!
quote:Op maandag 8 december 2008 01:45 schreef Nickenator het volgende:
[..]jij -weer-?!
Ach, met die feesten, komt wel goed, ik ga idd gewoon 's alleen. Maar a.t.m. moet ik effe bezuinigen aangezien vakantie naar india niet gratis is.
N~
quote:Op maandag 8 december 2008 01:49 schreef Kali-Mist1 het volgende:
blijf naar het zwarte puntje kijken als hij aftelt!!!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 december 2008 01:49 schreef Nickenator het volgende:
[..]
Hah niet echt nee! Ook nice! Waarom helemaal daar?
N~
Ohh nice! Lekker maandje relaxen.quote:Op maandag 8 december 2008 01:51 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ik pas op het huis van mijn beste maat, hij zit daar nu voor 2 jaar (australische vriendin), ik en donna (vriendin) gaan hem in januari een maand opzoeken!
Ja die ken ik, zijn best bruut. D'r is d'r ook met meeuwen die duiven opvreten, da's ook lomp.quote:
zeker, ff de zon opzoeken!!quote:Op maandag 8 december 2008 01:54 schreef Nickenator het volgende:
[..]
Ohh nice! Lekker maandje relaxen.
N~
Deze is geniaalquote:Op maandag 8 december 2008 01:57 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
zeker, ff de zon opzoeken!!
hoe lang en waar ga je naar india?
trouwens, deze gasten weleens gehoord???![]()
![]()
![]()
Goa, 2 weekjes!quote:Op maandag 8 december 2008 01:57 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
zeker, ff de zon opzoeken!!
hoe lang en waar ga je naar india?
trouwens, deze gasten weleens gehoord???![]()
![]()
![]()
Hansquote:Op maandag 8 december 2008 02:00 schreef Red_Cat het volgende:
Ff een post waar eigenlijk de allereerste post mee begon (iets verdraaid oke..).. Gewoon geniaal eigenlijk :
"iets"? Ach mallerd, valt toch wel mee.quote:Op maandag 8 december 2008 02:00 schreef Red_Cat het volgende:
Ff een post waar eigenlijk de allereerste post mee begon (iets verdraaid oke..).. Gewoon geniaal eigenlijk :
quote:
quote:Op maandag 8 december 2008 01:59 schreef Nickenator het volgende:
[..]
Goa, 2 weekjes!
En, nee, nog nooit van die lui gehoord, maar wtf!![]()
![]()
*klikt op favorite*
N~
quote:Op maandag 8 december 2008 02:01 schreef Nickenator het volgende:
[..]
"iets"? Ach mallerd, valt toch wel mee.![]()
N~
Urf, ik -haat- babies, NoFi.quote:Op maandag 8 december 2008 02:03 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ze zijn echt gek, al hun werk is gewoon "raar"
dit volgende nummer is imo een beetje over de top...maar ok...
quote:Op maandag 8 december 2008 02:06 schreef Nickenator het volgende:
[..]
Urf, ik -haat- babies, NoFi.
En beetje over de top idd.
N~
Mwah, vrij-isch. Moet wel wat dingen in het huis doen, maar ach, ikhoef er niet om 9 uur voor op.quote:Op maandag 8 december 2008 02:07 schreef Kali-Mist1 het volgende:
maare, is iedereen vrij ofzo morgen dat we allemaal nog gezelklig hier zitten?
Ik zit hier omdat (wat klinkt dat gaar) ik idd morgen vrij ben en zojuist een lekker pilletje heb genomen, ik chille hem dus best wel!
Ik mag niet werken, dus ja ben vrij morgenquote:Op maandag 8 december 2008 02:07 schreef Kali-Mist1 het volgende:
maare, is iedereen vrij ofzo morgen dat we allemaal nog gezelklig hier zitten?
Ik zit hier omdat (wat klinkt dat gaar) ik idd morgen vrij ben en zojuist een lekker pilletje heb genomen, ik chille hem dus best wel!
www.drugsdealen.nlquote:Op maandag 8 december 2008 02:11 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
das lekker, eigen ondernemer / zaak?
quote:Op maandag 8 december 2008 02:11 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ik mag niet werken, dus ja ben vrij morgen
Gaan we spammen morgen dan?
quote:Op maandag 8 december 2008 02:13 schreef Nickenator het volgende:
Morgen ben ik ook wel aanwezig om te spammen, alleen niet echt in de middag vreesch ik.
N~
Nee nog steed nietquote:Op maandag 8 december 2008 02:12 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
spammen?
had je nou al een foto van mijn rooie katje gezien?
quote:Op maandag 8 december 2008 02:14 schreef Olep het volgende:
Nog 5 uren en 2 minuten. Dan mag ik weer opstaan. En hallo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
Meestal neem ik de moeite niet om te reageren omdat er OF geflamed wordt OF het interesseert me gewoon niet zo heel veel.quote:Op maandag 8 december 2008 02:14 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
je hebt de smaak een beetje te pakken?
quote:Op maandag 8 december 2008 02:15 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Hallo, waar was jij dan al die tijd, reuze gezellig man hier...Tja, dingen doen. EnzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck today, it's tomorrow.
quote:Op maandag 8 december 2008 02:14 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Nee nog steed nietfoei!
Laat zien
quote:Op maandag 8 december 2008 02:18 schreef Nickenator het volgende:
Wat een lief poezebeest
Katten zijn sowieso kiks.
N~
quote:Op maandag 8 december 2008 02:19 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
we zijn er dan ook heel blij mee!!!!
Zoals ik al zei als reactie op deze foto..quote:
Goedzo! Wij hebben ook 2 katten, maar die zijn al wat ouder.quote:Op maandag 8 december 2008 02:19 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
we zijn er dan ook heel blij mee!!!!
Ik ben er nog steeds. Ik hou je in de gaten. Niet downloaden hæ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |